M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2016.11.29.
Az EDM 10 legjobb tulajdonsága

Az e-mail marketinget sokan egy elavult eszköznek gondolják. Valóban nem a legdivatosabb eszköz, hiszen nem cseng olyan jól a neve mint például a közösségi média marketingnek. Ha lemegyünk a nyers tényekig és megpróbáljuk elfelejteni az előítéleteinket, akkor azonban kiderül, hogy még mindig az egyik leghatékonyabb reklámozási forma. Összeszedtem a kételkedőknek 10 olyan tényt, amivel nehéz lesz vitatkozni, de […]

Bővebben
2016.11.25.
Egy újabb marketing tipp: a vásárlókat sürgetni kell!

Az online marketingben a legnagyobb kihívás, hogy egyszerre több ezer cég küzd a potenciális vásárlók figyelméért. Nagyon nehéz elérni, hogy a számtalan értékes (és kevésbé értékes, de szenzációhajhász) tartalom és ajánlat közül épp a miénkre figyeljen valaki. A vállalkozások gyakran több száz forintot költenek arra, hogy megszerezzenek egy-egy látogatót a honlapra vagy webshopra. Ha pedig […]

Bővebben
2016.11.19.
Decoy árazás: egy remek marketing trükk

A decoy árazás egy kevésbé elterjedt jelenség és csak kevés helyen alkalmazzák tudatosan és tervezetten idehaza. Angolul decoy effect-nek nevezzük azt a jelenséget, amikor az ügyfelek választási preferenciáit két terméktípus között úgy módosítjuk, hogy felajánlunk egy harmadik választási lehetőséget. Általában akkor hasznos ez az árazási technika, ha az a cél, hogy azokat a vásárlókat vegyük rá drágább […]

Bővebben
2016.11.11.
Az 5 legjobb Google Analytics WordPress bővítmény

A honlapok létrehozásának mindig van valamilyen meghatározott célja: szeretnénk, ha könnyebben megtalálnák a vásárlók az offline értékesítési pontjainkat, vagy a potenciális ügyfelek megadnák az elérhetőségüket. Gyakran ráadásul közvetlen értékesítési célokat is szolgálnak a weblapok (webshop). Bármi is legyen a honlap rendeltetése, az elért eredményeket előbb-utóbb minden honlaptulajdonos látni szeretné. A Google Analytics egy nagyon felhasználóbarát […]

Bővebben
2016.11.07.
Mit tartalmaz egy jó marketing terv? + Letölthető MINTA

Miért kell marketing tervet írni? Marketingterv minden vállalkozásnak kell. Ez egy olyan alapvető dokumentum, mint az üzleti terv, az Alapító okirat, a Társasági szerződés vagy egy vendéglő étlapja. Sajnos a magyar kis- és középvállalkozások között még mindig számtalan olyan van, amely nem veszi a fáradtságot, hogy elkészítse és karbantartsa a marketingtervet. Egy ilyen dokumentum nélkülözhetetlen […]

Bővebben
2016.11.03.
7 online marketing blog, amit ismerni kell

Az online marketing anyanyelve még mindig az angol, amit a Marketing21 GyIK lapja is alátámaszt. Mindenhol angol rövidítések és angolból átvett szavak tarkítják a fogalmakat. Ha valaki a téma szakértőjévé akar válni, akkor bizony meg kell tanulnia angolul. A szakszavak elsajátításának pedig egy nagyon hasznos módja, ha angol nyelvű minőségi blogokat is olvas az ember. Számtalan gyenge […]

Bővebben
2016.10.27.
SEO ROI: Mennyi idő a SEO eredmények megtérülése?

Honlaptulajdonosok és az online üzletelésbe éppen belekezdő vállalkozók gyakran kérdezik tőlem, hogy egy hónap elegendő idő lesz-e ahhoz, hogy az új honlapjuk első legyen a Google találatai között? Ilyenkor természetesen nem tudok mit válaszolni, hiszen a kérdés ennél jóval összetettebb. Ennek a bejegyzésnek a célja, hogy megpróbáljam rávezetni az érdeklődőket a keresőoptimalizálás logikájára. Milyen keresőszavakra és […]

Bővebben
2016.10.20.
Előzd meg versenytársaidat Facebook marketing segítségével!

Tudtad, hogy Magyarországon a nagyvállalatok után a kis- és középvállalkozások is felismerték mára a Facebook marketing lehetőségeket? Ez azt jelenti, hogy mostanra szinte minden olyan cég, amelyik érdemi értékesítési tevékenységet folytat, rendelkezik Facebook oldallal. Ha egy cég 2016-ban azt gondolja, hogy hatalmas sikereket érhet el egy közösségi médiaoldal létrehozásával, akkor hatalmasat téved. A Facebook marketing már nem […]

Bővebben
2016.10.17.
9 érv az online marketing kiszervezése mellett

A Marketing21 indításakor több helyről hallottam, hogy nem érdemes ilyen vállalkozásba fogni, mert valójában nem is éri meg kiszervezni olyan kulcsfontosságú feladatokat, mint a marketing és az értékesítés. Természetesen megértem azokat, akik emellett érvelnek, hiszen Magyarországon van egy nagyon erős olyan attitűd, hogy mindent házon belül oldjanak meg a cégek (van is rá egy külön […]

Bővebben
2016.10.14.
7 hasznos tanács Google Adwords keresőhirdetés megírásához

Nagyon sok alacsony minőségű keresőhirdetéssel találkozok a Google Adwords reklámok között nap mint nap. Minimális odafigyeléssel és a szakmai oldalak gyakori megnyitásával javítani lehetne ezeken, így a hirdetők nagyobb fogalmat generálnának. Érdemes legalább az alapokkal tisztában lenni egy hirdetés megszerkesztése előtt, de a Google irányelveinek tanulmányozása is sokat jelenthet. Ha az alábbi tanácsokat betartjuk, várhatóan nem esünk […]

Bővebben
2016.10.11.
Keresőhirdetés: online marketing eszköz, amit mindenkinek ismerni kell

A plakátok, a rádióhirdetések és tévéreklámok többsége olyan emberekhez jut el, akiket egyáltalán nem érdekel a reklámozott termék. A múltban a nagy számok törvénye uralkodott a marketingben, hiszen korlátozott mértékben álltak rendelkezésre célzási lehetőségek. A marketing egy drága tevékenység volt, az elköltött összegek hatásfoka pedig alacsony maradt. Az internet azonban teljesen felforgatta a szakmát: az […]

Bővebben
2016.10.06.
5 alapvető Google Analytics adat, amit ismerned kell

A weboldalak forgalmának, valamint az érdeklődők és vásárlók megismerésének fontosságáról már írtam korábban a Webanalitika szolgáltatásnál, ezért emlékeztetőül a marketing fejlesztésének folyamatát jegyezzük csak meg. Jól látható, hogy ez egy ciklikus, ismétlődő folyamat, ahol kulcsszerepe van az adatok elemzésének. Ebben a bejegyzésben a Google Analytics néhány olyan adatcsoportját mutatom be, amire időnként mindenképp vetni kell egy pillantást. Az […]

Bővebben
Website by Marketing21