Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A Google minden évben közzéteszi a legnépszerűbb keresési kifejezéseket. Miről szólt Magyarország 2016-ban? A Google Trends statisztikák erre is választ adnak. A legfontosabbak néhány szóban: EB 2016, Rió 2016, Pokemon Go, X-Faktor, iPhone7 és Pixwords megoldások.
Felfoghatatlan mennyiségű keresést futtatunk le évente a Google motoron: több trillió keresőszót ütöttek be a felhasználók ebben az évben is. Ezeket a szavakat összesítik és teszik közzé globálisan és országos bontásban egyaránt a szilikonvölgyi cég szakemberei. A Google Trends felkapott kifejezésnek tekinti azokat a szavakat, amelyek az előző évhez képest meglepően nagymértékben jelentek meg a statisztikákban huzamosabb ideig. Természetesen kizárólag anonim módon teszik közzé az adatokat.
Idén a magyarországi színházak között a Győri Nemzeti Színházra, a Nemzeti Lovas Színházra és a Katona József Színházra kerestek a legtöbben. Koncertek között a Depeche Mode, Havasi és Rihanna keltette fel leginkább az érdeklődést.
A Youtube videók között idén is a paródiák vitték a prímet, valamint a külföldi előadók mellett néhány hazai zeneszámot is előszeretettel hallgattunk meg a legnagyobb videómegosztó oldalon. A tévéműsorok között az X-Faktor, a Való Világ 8 és a Star Academy keltette fel leginkább a Google felhasználók kíváncsiságát.
Számomra érthetetlen okból a top3 mozifilmbe bekerült a Deadpool és a Suicide Squad is. Nagyszerű teljesítmény azonban a Saul Fia második helyezése a hollywoodi filmekkel teli Google Trends listában.
Az abszolút toplistát pedig kicsit se meglepő módon a válogatott teljesítménye miatt az Európa Bajnokság kapta. Az olimpia szintén a legérdekesebb tartalmak között volt. A Google keresések magas számával is megtiszteltük idén elhunyt hősünket, Bud Spencert, aki az abszolút lista 8. helyén végzett.
Sokat elárul az évről az is, hogy mit „akarnak” a Google felhasználók és milyen problémákra keresik a választ a „hogyan” szó beütésével. Érdekes az is, hogy milyen helyszíneket keresnek a „hol/hová” keresőszavak alapján. Az alábbi listákat böngészve mosolyoghatunk egy kicsit az eredményeken például a „hogyan lehetek jobb szerető”, vagy a „hogyan legyen orgazmusom” keresések kapcsán. A Trends adatokból az is kiderül, hogy a gyerekvállalás előtt állók inkább fiút szeretnének, de sokan valamiért kerülnék a szerelembe esést.