A cégeknek nem elég minőségi termékeket és szolgáltatásokat kínálni. A cég neve és arculata határozza meg, hogy mit gondolnak róla vásárlói és partnerei. Ha épp vállalkozás indításon vagy egy új brand felépítésén töri a fejét, a következő hét aranyszabályt érdemes megjegyezni.

A jó márkanév:

  1. Egyszerű: kimondani, leírni, megjegyezni
  2. Nincs mögöttes asszociáció: olyan kifejezést érdemes választani, amihez nem társul semmilyen asszociáció, így nem összetéveszthető és a szóhoz kapcsolódó értékek is szabadon alakíthatóak
  3. Nem ütközik védjegyekkel
  4. A név utaljon a vállalkozás tevékenységére (pl: Rendi, Marketing21) vagy egyáltalán ne utaljon semmire (pl: Google)
  5. Könnyen és olcsón megszerezhető domain, Facebook és más közösségi média nevek
  6. Nem érdeme halmozni benne a kulcsszavakat, hiszen a rövid egyébként is jobb
  7. Google keresésben nincs rá (sok) releváns találat

Ilyen és ehhez hasonló ötletekkel találkozhatsz Facebook oldalunkon is. Ha tetszett, kövess minket!