Arculattervezés
Integrált márkaépítés és arculattervezés szolgáltatás a tanácsadástól az arculati kézikönyv elkészítésééig.

Arculattervezés szolgáltatás
A cég arculata nagyban meghatározza, hogy mit gondolnak róla vásárlói. A márka mögött tartalom van: értékeket és élményeket társítunk minden brand-hez. Az arculattervezés segít megtalálni azokat a vizuális elemeket, amelyekkel hatásosan lehet kommunikálni a cég értékeit. A márkaépítés (branding) segít kitűnni a tömegből.
Az arculattervezés szolgáltatás keretei között közösen megálmodjuk, majd megtervezzük vállalata vizuális megjelenését. Végeredményben egy teljes dokumentumcsomagot kap, amit bátran használhat reklámanyagokhoz, irodaberendezéshez vagy akár a termékek csomagolásához is.
Marketing ügynökségként jól tudjuk, hogy mekkora szerepe van a márkaértéknek. Hiába költ hatalmas összegeket online és offline reklámokra, ha a céges arculat megalapozatlan. Nem csak jobb szolgáltatást vagy jobb terméket kell építeni a konkurenciánál, hanem jobbnak is kell látszani. Egy alaposan megtervezett arculat megbízhatóságot sugároz és megragadja a vásárlók figyelmét. Az arculat végeredményben hozzájárul a cég sikereihez és javítja a marketing költségek megtérülését.
A multinacionális vállalatok hatalmas pénzeket fordítanak a márka felépítésére. Arculatra azonban nem csak a legnagyobbaknak van szüksége. Az arculattervezés szolgáltatás hatékony támogatást nyújt a kis- és középvállalkozásoknak is. A céges marketing büdzsé függvényében tudunk ajánlatot adni alapvető céges kisarculat kidolgozására, de teljeskörű marketing eszközökre is. A márkaépítéstől az online hirdetésekig számos területen segítjük ügyfeleinket.
Ha Ön is hűséges vásárlókat és hatékony marketing kampányokat szeretne, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Miért érdemes minket választani?
- Tanácsadást nyújtunk
- Digitális ügynökségként ismerjük a legújabb online trendeket
- Innovatív megoldásokat mutatunk
- Fiatalos, lendületes csapattal támogatjuk
- Alapos munkát végzünk, a megbízhatóságot fontos értéknek tartjuk
Milyen előnyei vannak az arculattervezésnek?
Márkahűség
A jól felépített márkákhoz a vásárlók hűségesebbek lesznek és csökken az ügyfelek árérzékenysége is.
Figyelemfelhívás
A sikeres márkák könnyebben megragadják a célközönség figyelmét, a vásárlók jobban reagálnak a hirdetésekre.
Bizalmat ébreszt
A professzionálisabb megjelenéssel bizalmat ébreszt és lebontja az előítéleteket.
Hűséges munkatársak
A munkavállalók büszkék lesznek arra, hogy a cégnél dolgoznak, csökken a fluktuáció.
Egységes arculat
A különböző csatornákon vásárolt reklámok végre egységesek lesznek, javul az összhang.
Hogyan zajlik az arculattervezés?
Az arculattervezés megrendelését követően először egy stílusalbumot küldünk ügyfeleinknek, majd egy személyes vagy elektronikus találkozó keretei között átbeszéljük az elérni kívánt célokat. Érdemes átgondolni, hogy kik a cég ügyfelei, milyen értékekben hisznek és mit szeretnénk kommunikálni feléjük. Sokat segít, ha él egy kép bennünk az átlagos vásárlóról (szakszóval buyer persona). Ha tudjuk kihez akarjuk eljuttatni üzenetünket, könnyebb megtalálni a megfelelő stíluselemeket.
A találkozót követően elkészítjük az első vázlatokat és elküldjük ügyfeleinknek. A kiválasztott vázlatok mentén haladunk tovább egészen addig, amíg össze nem áll a teljes vizuális megjelenés.
Logótervezés, logó készítés
A legnehezebb feladat általában a megfelelő logó elkészítése. A további stíluselemek a logóra épülnek, így az egyes elemek alapjait már lefektetjük ekkor. A logótervezés azonban többet jelent egy ikon megrajzolásánál. A logó hordozza a márka alapvető vizuális jellemzőit: megtervezzük a színvilágot (színpaletta), összeáll a betűkészlet és igazodik a cég márkájához.
A logó olyan mint a vállalkozás aláírása: megjelenik minden kommunikációs és marketing elemen. Az alkalmazottak email aláírásában, a szórólapokon vagy az üzlet homlokzatán.
Az arculattervezés csomag keretei között elkészítünk 3 logó koncepciót is, amelyek az előzetes arculati tanácsadás alapján állnak össze. Ezek közül kiválaszthatja a megfelelő irányt, majd további két módosítási kör áll rendelkezésére, hogy véglegesítsük a logót. Természetesen további változatokat és módosítási köröket is igényelhet, ebben az esetben kérje egyedi ajánlatunkat.
Mit tartalmaz az arculatterv?
Az arculattervezést mindig egy márkaépítés és arculattervezés tanácsadással kezdjük. A végső arculattervben elkészül a céges logó, a logó alapján egy favicon, valamint egy úgynevezett pattern minta is. Az arculattervbe beletartoznak az alapvető céges kellékek is: névjegykártyát készítünk és levélpapírt tervezünk. Az arculati kézikönyvben foglaljuk össze a vállalati designelemek helyes használatát is: színkódok, betűtípusok, helyes logóelhelyezés és használati útmutató is megjelenik a végleges dokumentumban. Emellett elküldjük az összes grafikai anyagot szerkeszthető vektoros formában is, így a jövőben megkötések nélkül használhatja azokat.
Az arculattervezés előtt érdemes átgondolni, hogy milyen további grafikai anyagokra lesz szükség. Gyakran készítjük el például a közösségi média felületek arculatát is (Facebook profilkép és borító), de szükség esetén flyert, rollup-ot és print hirdetéseket is tervezünk. Az arculattervezés ára függ az igényelt extra grafikai elemek számától is, ezért érdemes előre átgondolni, hogy várhatóan mire lesz szükség a következő időszakban. Érdemes átgondolni azt is, hogy a cégnél hány embernek van szüksége névjegykártyára, hogy a névjegy sablont személyre tudjuk szabni.
Mitől egységes a céges arculat?
Az arculatterv kétség kívül a legfontosabb sorvezető. Fontos azonban az is, hogy a márkaépítés a cég életében és tevékenysége minden szintjén megjelenjen. Ha a jövőben megrendel egy új reklámajándékot, egy egyenruhát vagy akár egy új weboldalt, el tudja küldeni az arculat leírását alvállalkozójának. Ezzel biztosítható, hogy arculata minden reklámeszközön egységes maradjon. Az alvállalkozók, a cég alkalmazottai és vezetői egyaránt felelősek azért, hogy az arculat megőrizze egységességét.
Miért a Marketing21-nél érdemes arculatot tervezni?
felkészült online marketing szakértő
design-os weblapot és landing oldalt készítettünk
létrehozott Facebook hirdetés tanulságait gyűjtöttük össze
látványos banner hirdetést készítettünk eddig
Referenciák
ESCALA Hotel & Suites arculattervezés
teljes arculat és weboldal készítés
Az ESCALA Hotel & Suites egy négycsillagos szálloda Budapest belvárosában. Teljesen felszerelt apartman szobái népszerűek a külföldi üzleti utazók és a turisták körében egyaránt. Büszkék vagyunk rá, hogy a hotel teljes arculattervezését, weboldal készítését és online marketing hirdetéseit ránk bízta.
Alcoa SSH arculat
meglévő arculat kiegészítése, grafikai tervezés
Az amerikai központú Alcoa székhesfehérvári szolgáltató központja a helyi igényekhez igazodva, de a központi branding keretei között frissítette vállalati arculatát. A Marketing21 grafikai tervezés mellett online marketing hiretésekkel, employer branding kampányokkal és közösségi média kommunikációval is segíti a vállalat magyarországi részlegét.
Bepelog online arculat
grafikai tervezés, weboldal készítés
A Bepelog logisztikai vállalat online arculatának kialakítását a Marketing21 végezte. Céges weboldal mellett infografikát és email marketing kampányokat készítettünk.
Bonis Clean arculattervezés
logó, névjegykártya, ikonok és weboldal készítés
Arculattervezés és grafikai tervezés szolgáltatásaink elérhetők mikro- és kisvállalkozások számára is. A Bonis Clean takarító céget már a vállalkozása elindítása óta segítjük.
Felkeltette érdeklődését az arculattervezés szolgáltatásunk?
Kérjen ajánlatot arculat vagy grafikai tervezésre!
Elégedett ügyfeleink mondták


„Már ajánlás útján jutottunk el a Marketing21 csapatához, ami akkoriban még csak 2 főből állt. Azóta ők is folyamatosan bővülnek, pont úgy, mint nekik hála a mi pácienskörünk. Az általuk kidolgozott új honlappal, majdan egyéb platformok bevezetésével, mi magunk is könnyedebben reagálunk a piaci helyzetre.”
Halasi Zsuzsanna, praxis manager
Pont32 Fogászat és Szájsebészet


„Szeretek a Marketing21 csapatával dolgozni, segítőkészek és mindig elérhetőek. Sok időt takarítanak meg számomra a munkámban, változatos javaslatot állítanak össze a tematikára hónapról-hónapra és minőségi vizuális megjelenést tesznek mellé.”
Őri-Mazurek Marianna,
HR Business Partner
Alcoa SSH


„Nagyon könnyű együtt dolgozni a Marketing21 Kft. munkatársaival. Gyorsak, segítőkészek, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek, amit mind hazai, mind külföldi webáruházunk működtetésénél hasznosítani tudunk.”
Baricza Norbert, cégvezető
Netenpiac.hu
Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak





