Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos

Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A cég arculata nagyban meghatározza, hogy mit gondolnak róla vásárlói. A márka mögött tartalom van: értékeket és élményeket társítunk minden brand-hez. Az arculattervezés segít megtalálni azokat a vizuális elemeket, amelyekkel hatásosan lehet kommunikálni a cég értékeit. A márkaépítés (branding) segít kitűnni a tömegből.
Az arculattervezés szolgáltatás keretei között közösen megálmodjuk, majd megtervezzük a márka vizuális megjelenését. Végeredményben egy teljes dokumentumcsomagot adunk át, ami könnyen használható a reklámanyagokhoz.
Marketing ügynökségként jól tudjuk, hogy mekkora szerepe van a márkaértéknek. Hiába költ egy cég hatalmas összegeket online és offline reklámokra, ha nincs mögötte márkaérték. Nem csak jobb szolgáltatást vagy jobb terméket kell építeni a konkurenciánál, hanem jobbnak is kell látszani. Egy alaposan megtervezett arculat megbízhatóságot sugároz és megragadja a vásárlók figyelmét. Az arculat végeredményben hozzájárul a cég sikereihez és javítja a marketing költségek megtérülését.
A jól felépített márkákhoz a vásárlók hűségesebbek lesznek és csökken az ügyfelek árérzékenysége is.
A sikeres márkák könnyebben megragadják a célközönség figyelmét, a vásárlók jobban reagálnak a hirdetésekre.
A professzionálisabb megjelenéssel bizalmat ébreszt és lebontja az előítéleteket.
A munkavállalók büszkék lesznek arra, hogy a cégnél dolgoznak, csökken a fluktuáció.
A különböző csatornákon vásárolt reklámok végre egységesek lesznek, javul az összhang.
Az arculattervezés megrendelését követően egy személyes vagy videóhívás találkozó keretei között átbeszéljük az elérni kívánt célokat és az esztétikai elvárásokat. A megbeszélés alatt átnézzük az olyan előre kijelölt vizuális irányokat, mint például az inspirációk, a színek és a betűtípusok.
Érdemes átgondolni, hogy kik a cég ügyfelei, milyen értékekben hisznek és mit szeretnénk kommunikálni feléjük. Sokat segít, ha él egy kép bennünk az átlagos vásárlóról (szakszóval buyer persona). Ha tudjuk kihez akarjuk eljuttatni üzenetünket, könnyebb megtalálni a megfelelő stíluselemeket.
A találkozót követően elkészítjük az első vázlatokat és elküldjük ügyfeleinknek. A kiválasztott vázlatok mentén haladunk tovább egészen addig, amíg össze nem áll a teljes vizuális megjelenés.
Gyakran a legnehezebb feladat a megfelelő logó elkészítése. Az ügyfeleinknek nem csak a saját ízlésüket kell számításba vennie, hanem a célközönségét is. A Marketing21 pedig abban segít, hogy a piaci és technikai követelmények is részei legyenek a folyamatnak.
Az arculattervezés során olyan logóterveket biztosítunk, amelyek az esztétikai elvárások mellett könnyen azonosíthatók, egyediek, digitálisan és nyomtatásban is megfelelően alkalmazható. A logótervben már visszaköszönnek a márka fő színei és kiemelt betűtípusa is. A logó olyan mint a vállalkozás aláírása: megjelenik minden kommunikációs és marketing elemen. Az alkalmazottak email aláírásában, a szórólapokon vagy az üzlet homlokzatán.
Az arculattervezés csomag keretei között elkészítünk 3 logó koncepciót is, amelyek az előzetes arculati tanácsadás alapján állnak össze. Ezután ki kell választani a megfelelő irányt, majd a további módosítási körök következnek.