Arculattervezés

Integrált márkaépítés és arculattervezés szolgáltatás a tanácsadástól az arculati kézikönyv elkészítésééig. Ha Ön is hűséges vásárlókat és hatékony marketing kampányokat szeretne, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Marketing21 Arculattervezés, logó készítés szolgáltatás

Arculattervezés szolgáltatás

A cég arculata nagyban meghatározza, hogy mit gondolnak róla vásárlói. A márka mögött tartalom van: értékeket és élményeket társítunk minden brand-hez. Az arculattervezés segít megtalálni azokat a vizuális elemeket, amelyekkel hatásosan lehet kommunikálni a cég értékeit. A márkaépítés (branding) segít kitűnni a tömegből.

Az arculattervezés szolgáltatás keretei között közösen megálmodjuk, majd megtervezzük vállalata vizuális megjelenését. Végeredményben egy teljes dokumentumcsomagot kap, amit bátran használhat reklámanyagokhoz, irodaberendezéshez vagy akár a termékek csomagolásához is.

Marketing ügynökségként jól tudjuk, hogy mekkora szerepe van a márkaértéknek. Hiába költ hatalmas összegeket online és offline reklámokra, ha a céges arculat megalapozatlan. Nem csak jobb szolgáltatást vagy jobb terméket kell építeni a konkurenciánál, hanem jobbnak is kell látszani. Egy alaposan megtervezett arculat megbízhatóságot sugároz és megragadja a vásárlók figyelmét. Az arculat végeredményben hozzájárul a cég sikereihez és javítja a marketing költségek megtérülését.

A multinacionális vállalatok hatalmas pénzeket fordítanak a márka felépítésére. Arculatra azonban nem csak a legnagyobbaknak van szüksége. Az arculattervezés szolgáltatás hatékony támogatást nyújt a kis- és középvállalkozásoknak is. A céges marketing büdzsé függvényében tudunk ajánlatot adni alapvető céges kisarculat kidolgozására, de teljeskörű marketing eszközökre is. A márkaépítéstől az online hirdetésekig számos területen segítjük ügyfeleinket.

 

Milyen előnyei vannak az arculattervezésnek?

  • A vásárlók hűségesebbek lesznek
  • Könnyebb lesz megragadni a célpiac figyelmét
  • A professzionálisabb megjelenéssel bizalmat ébreszt
  • A munkavállalók büszkék lesznek arra, hogy a cégnél dolgoznak
  • A különböző csatornákon vásárolt reklámmegjelenések egységesek lesznek
  • Tovább növelheti cége bevételeit, újabb sikereket érhet el

 

Hogyan zajlik az arculattervezés?

Az arculattervezés megrendelését követően először egy stílusalbumot küldünk ügyfeleinknek, majd egy személyes vagy elektronikus találkozó keretei között átbeszéljük az elérni kívánt célokat. Érdemes átgondolni, hogy kik a cég ügyfelei, milyen értékekben hisznek és mit szeretnénk kommunikálni feléjük. Sokat segít, ha él egy kép bennünk az átlagos vásárlóról (szakszóval buyer persona). Ha tudjuk kihez akarjuk eljuttatni üzenetünket, könnyebb megtalálni a megfelelő stíluselemeket.

A találkozót követően elkészítjük az első vázlatokat és elküldjük ügyfeleinknek. A kiválasztott vázlatok mentén haladunk tovább egészen addig, amíg össze nem áll a teljes vizuális megjelenés.

 

Logótervezés, logó készítés

A legnehezebb feladat általában a megfelelő logó elkészítése. A további stíluselemek a logóra épülnek, így az egyes elemek alapjait már lefektetjük ekkor. A logótervezés azonban többet jelent egy ikon megrajzolásánál. A logó hordozza a márka alapvető vizuális jellemzőit: megtervezzük a színvilágot (színpaletta), összeáll a betűkészlet és igazodik a cég márkájához.

A logó olyan mint a vállalkozás aláírása: megjelenik minden kommunikációs és marketing elemen. Az alkalmazottak email aláírásában, a szórólapokon vagy az üzlet homlokzatán. 

Az arculattervezés csomag keretei között elkészítünk 3 logó koncepciót is, amelyek az előzetes arculati tanácsadás alapján állnak össze. Ezek közül kiválaszthatja a megfelelő irányt, majd további két módosítási kör áll rendelkezésére, hogy véglegesítsük a logót. Természetesen további változatokat és módosítási köröket is igényelhet, ebben az esetben kérje egyedi ajánlatunkat.

“A Marketing21 mindig naprakész megoldásokat nyújt nekünk. Sőt, egy lépéssel a piac előtt járnak, és így még hatékonyabbak. Sok újdonsággal és jó ötletekkel szolgáltak már nekünk.”

Hamar Krisztina

Director of Sales and Marketing, Frasers Hospitality

“Személyre szabott ajánlattal érkezve előre megvizsgálta és technikailag elemezte addigi online jelenlétemet. Elém tárva nem volt kérdés a választás. Tudja min és mikor kell változtatni.”

Ráki Gergely

ügyvezető, PanoGráfus Kft.

Arculattervezés, egységes arculat - Marketing21

Arculattervezés szolgáltatás

Céges arculat márkaépítés tanácsadással: vegye fel velünk a kapcsolatot!

Mit tartalmaz az arculatterv?

Az arculattervezést mindig egy márkaépítés és arculattervezés tanácsadással kezdjük. A végső arculattervben elkészül a céges logó, a logó alapján egy favicon, valamint egy úgynevezett pattern minta is. Az arculattervbe beletartoznak az alapvető céges kellékek is: névjegykártyát készítünk és levélpapírt tervezünk. Az arculati kézikönyvben foglaljuk össze a vállalati designelemek helyes használatát is: színkódok, betűtípusok, helyes logóelhelyezés és használati útmutató is megjelenik a végleges dokumentumban. Emellett elküldjük az összes grafikai anyagot szerkeszthető vektoros formában is, így a jövőben megkötések nélkül használhatja azokat.

Az arculattervezés előtt érdemes átgondolni, hogy milyen további grafikai anyagokra lesz szükség. Gyakran készítjük el például a közösségi média felületek arculatát is (Facebook profilkép és borító), de szükség esetén flyert, rollup-ot és print hirdetéseket is tervezünk. Az arculattervezés ára függ az igényelt extra grafikai elemek számától is, ezért érdemes előre átgondolni, hogy várhatóan mire lesz szükség a következő időszakban. Érdemes átgondolni azt is, hogy a cégnél hány embernek van szüksége névjegykártyára, hogy a névjegy sablont személyre tudjuk szabni.

 

Mitől egységes a céges arculat?

Az arculatterv kétség kívül a legfontosabb sorvezető. Fontos azonban az is, hogy a márkaépítés a cég életében és tevékenysége minden szintjén megjelenjen. Ha a jövőben megrendel egy új reklámajándékot, egy egyenruhát vagy akár egy új weboldalt, el tudja küldeni az arculat leírását alvállalkozójának. Ezzel biztosítható, hogy arculata minden reklámeszközön egységes maradjon. Az alvállalkozók, a cég alkalmazottai és vezetői egyaránt felelősek azért, hogy az arculat megőrizze egységességét. 

 

Miért érdemes minket választani?

  • Tanácsadást nyújtunk, hogy egységes rendszerré álljanak össze a marketing elemek
  • Digitális ügynökségként ismerjük a legújabb online trendeket, arculatát ehhez igazítjuk
  • Innovatív megoldásokat mutatunk, így a versenytársak előtt járhat
  • Fiatalos, lendületes csapattal támogatjuk az arculattervezés során
  • Alapos, pontos munkát végzünk: a megbízhatóságot fontos értéknek tartjuk
Arculattervezés referencia

Modern logó készítés, arculattervezés, egységes céges arculat

Segítünk a márkaépítésben, arculattervezésben: vegye fel velünk a kapcsolatot!