M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök

 

A Marketing21 online marketing blogon értékes tippek, trükkök és digitális marketing hírek jelennek meg. Iratkozz fel a hírlevélre, hogy közvetlenül a postaládádba érkezzenek a legújabb bejegyzések!

10 egyszerű linképítés trükk

Sok online szakértő állítja manapság, hogy a linképítés ideje lejárt, de nem szabad bedőlni ennek a tévhitnek. A keresőmotorok egyik legfontosabb rangsorolási szempontja még ma is a linkszerkezet erőssége. A változás mindössze annyi, hogy régebben elég volt minél több...

bővebben

Facebook feltörés: 5 tipp, hogy megvédd a fiókod!

A Facebook feltörés visszatérő téma minden online marketinges fórumon. Az adatlopásokon túl ugyanis rengeteg hirdetési pénzt is ellopnak a gátlástalan hackerek. A mai nap reggelén például valószínűleg egy marketing ügynökség fiókjának belépési adatait sikerült...

bővebben

Hogyan érdemes tárhely szolgáltatót választani?

A weboldal elindítása előtt a legfontosabb feladat a megfelelő tárhely szolgáltató kiválasztása. Kezdőként azonban nehéz átlátni a rengeteg ajánlat között, ezért a mai bejegyzésben a saját példám alapján bemutatom, hogy milyen érvek mérlegelése után választottam a...

bővebben

Mit jelent a marketing?

Akinek vállalkozása van vagy bármilyen formában termékeket és szolgáltatásokat kínál, nap mint nap foglalkozik marketinggel. Ez egy olyan átfogó fogalom, amit akkor is használunk, ha valójában nem vagyunk tisztában a jelentésével. Számos értelmezés, félreértés és...

bővebben

A Google közzétette a 2016-os év legnépszerűbb kereséseit

A Google minden évben közzéteszi a legnépszerűbb keresési kifejezéseket. Miről szólt Magyarország 2016-ban? A Google Trends statisztikák erre is választ adnak. A legfontosabbak néhány szóban: EB 2016, Rió 2016, Pokemon Go, X-Faktor, iPhone7 és Pixwords megoldások....

bővebben

Mennyibe kerül az online marketing? Árak és számítások

Online marketingesként gyakran kapok olyan árajánlat kérést, ami "online marketing eszközökről" szól. A feltett kérdések általában egyből árulkodnak arról, hogy az ajánlatkérő milyen mélységig szakértője a területnek. Néha tovább mennek a kapcsolattartók és egészen...

bővebben