M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök

A Marketing21 online marketing blog értékes tippek, trükkök és digitális marketing hírek gyűjtőhelye. Iratkozz fel a hírlevélre is, hogy közvetlenül a postaládádba érkezzenek a legújabb bejegyzések!

4 webshop marketing tipp 2019-ben – vendégbejegyzés

Az a szép a marketingben, hogy üzlettől függően más és más praktikákat lehet alkalmazni a termék vagy szolgáltatás eladásainak növelésére. Ezért van az, hogy nem létezik univerzális marketing stratégia vagy mindenre kiterjedő marketingfogás. A webshopok esetében is...

bővebben

Márkaépítés 5 lépésben: a branding alapjai

Minden cégnek és minden terméknek van márkája. A különbség a piaci szereplők között abban áll, hogy tudatosan törekednek-e a márka felépítésére. Sokan hajlamosak összemosni a branding fogalmát a marketinggel. Ez az elgondolás azonban több buktatót is magában hordoz....

bővebben

Logótervezés: szempontok, szabályok

A logó az arculat ékköve. Elsődleges célja a brand, vállalkozás azonosítása. Túl sok információval találkozunk nap mint nap, ezért rövid időnk van felismerni a dolgokat. Minél erősebb egy cég megjelenése, annál eredményesebben tud kommunikálni vásárlói és partnerei...

bővebben

A tipográfia alapjai

A tipográfia szó alatt a nyomtatott betűkkel foglalkozó szakmai területet értjük. Szinte minden ember találkozik vele napi szinten, leggyakrabban kinyomtatott, vagy képernyőn megjelenő szövegek formájában. A tipográfia szakterület azóta létezik mióta Gutenberg...

bővebben

Öt sikeres Facebook bejegyzés típus

A sikeres Facebook post titka nem mágia: piaci ismeret és közösségi média kommunikációs tapasztalat kell hozzá. Bármely bejegyzés típussal érhetünk el sikereket, de ehhez jó időzítés és megfelelő célkitűzés kell. A mai bejegyzésben felvillantunk öt Facebook poszt...

bővebben

Marketing célok: kampánycélok meghatározása

Ma már minden vállalkozó és cégvezető tudja, hogy az online marketing a siker nélkülözhetetlen kelléke. A kivitelezés során viszont gyakran tapasztaljuk, hogy nincsenek lefektetve egyértelmű kampánycélok. Sokszor homályos, konkrétumok nélküli célkitűzésekkel vágnak...

bővebben

Elhibázott marketing minősítési rendszer

A Magyar Marketing Szövetség elindította a marketing.hu oldalon a komplex minősítési rendszerét. A kezdeményezés célja, hogy a "felhígult" marketing szakmát egységes kritériumrendszerrel minősítse, a hazai színvonalat pedig ezáltal emelje. A kezdeményezés célja...

bővebben