M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2025.02.11.
Értékesítési tölcsér és túlcsordulásos technika az online marketingben

A Marketing21-nél minden héten találkozunk olyan új érdeklődőkkel, akik szeretnék felpörgetni az online marketing folyamataikat. A legtöbb cégvezető vagy marketinges tanácsot vár tőlünk arra, hogy mivel kellene elindulnia, és milyen eszközök támogatják legjobban az üzleti céljaikat. A konzultációk alkalmával gyakran az értékesítési tölcsér és a túlcsordulásos technika bemutatásával világítjuk meg, hogy milyen stratégiát érdemes követnie […]

Bővebben
2025.01.17.
A Google E-E-A-T szerepe a weboldalak rangsorolásában

Az interneten nagyon széles skálán találkozhatunk szöveges tartalmakkal a legkülönbözőbb témákban. Legyen szó akár egy blogcikkről, ami a legnépszerűbb telefont mutatja be a piacon, vagy egy szakértői leírásról a hisztaminérzékenységről. Mivel ma már bárki feltölthet tartalmakat, nagyon fontos, hogy a leírás hitelessége megfelelő legyen az adott kategóriában. Ehhez nyújt segítséget a Google E-E-A-T. Mit is […]

Bővebben
2024.11.25.
Local SEO: profitorientált helyi keresőoptimalizálás A-Z-ig

Amennyiben helyhez köthető terméked, szolgáltatásod van, amit szeretnél, hogy megtaláljanak a fizikai térben is az emberek, a local SEO fogalmát jobb, ha megtanulod. A helyi keresőoptimalizálás segítségével ugyanis a cég megjelenik majd a releváns keresési szándékokra, a Google top találatai között, ezáltal még több bevételre teszel szert – és versenytársaid sem viszik el a vevőket, […]

Bővebben
2024.10.28.
Landing oldal készítés SEO fókusszal és üzleti szemmel

A landing oldal készítés kulcs a vállalkozások online forgalmának növeléséhez. Ez az a felület ugyanis, ami a digitális térben felér a reklámtáblával, csak éppen sokkal informatívabb, részletesebb formában. Kulcsszavak, linkek, technikai tényezők, tartalomgyártás – bejegyzésünkben ezen szempontok mentén vizsgáljuk meg, hogyan érdemes a landing oldalt optimalizálni, mind a keresők, mind a hús-vér látogatók számára. Jól […]

Bővebben
2024.10.15.
A SWOT elemzés jelentése és használata

A SWOT elemzést gyakran használják az üzleti életben. Részét képezheti az üzleti vagy marketing tervnek, de átfogóan használható egy vállalat aktuális állapotának felmérésére és jövőbeli cselekvésének megtervezésére is. Cikkünkben bemutatjuk és gyakorlati példával szemléltetjük a működését. A SWOT elemzés a stratégiai elemzés részét képezi. Gyakran tanítják egyetemeken, és használják céges prezentációkban is. A legfontosabb szerepe […]

Bővebben
2024.10.02.
Az online hirdetések TOP10-es listája

A legtöbb vállalkozásnak megéri online hirdetésekkel népszerűsíteni a szolgáltatásait és termékeit. De hogyan érdemes elindulni az online hirdetések világában? Milyen eszközök fognak a legjobban működni? A cikkben ehhez adunk támpontot minden olyan cégnek, amely digitális marketinggel szeretne új vásárlókat szerezni. Az alábbi listába a legnépszerűbb online hirdetési megoldásokat gyűjtöttük össze, azonban ahhoz, hogy személyre szabott […]

Bővebben
2024.09.26.
Nemzetközi CPC összehasonlítás külföldi piacra lépéshez

Idővel minden cégvezető elgondolkodik a külföldi piacra lépésen. Ahogy egyre nagyobbra nő a vállalat, úgy fokozatosan egyre kisebbnek lehet érezni Magyarországot. Ráadásul a belterjes hazai környezetből azért is jó kilépni, hogy még több tapasztalatot és tudást szerezzen a cég. A nemzetközi versenyben nagyobb az innovációs kényszer, és ez jót tesz a vállalati kultúrának és fejlődésnek. […]

Bővebben
2024.09.19.
AI marketing: így használjuk a mesterséges intelligenciát

Az AI megjelenése óta rengeteg cikk született arról, hogy mire használható az AI a marketingben. A gyakorlat azonban azt mutatja, hogy egészen másra számított a szakma korábban, mint amire valójában használják a szakértők. A Marketing21 ügynökségnél összegyűjtöttük, hogy mi mindenben könnyíti meg a mesterséges intelligencia az életünket, és hogyan teszi hatékonyabbá a munkánkat. A nagy […]

Bővebben
2024.09.18.
Szortiment és árazási stratégia webshopoknak

Az e-commerce iparágban a szortiment és az árazási stratégia kialakítása az egyik legfontosabb vízválasztó a siker és a bukás között. Marketing ügynökségként rengeteg jó példával találkoztunk az elmúlt években, de megismertünk komoly buktatókat is. Ebben a cikkben összegyűjtöttük a tapasztalatainkat, hogy ezzel is segítsük a növekedésre vágyó webshop tulajdonosokat. Valószínűleg nincs még egy olyan iparág, […]

Bővebben
2024.09.11.
A kedvenc Google Ads Script-jeink

A Google Ads Script-ek hatalmas segítséget jelentenek a PPC hirdetéskezelés során. Segítségükkel olyan adatokhoz juthatunk, amelyeket csak nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem tudunk megszerezni a Google Ads fiókon belül, valamint automatizálhatjuk a feladatokat. A felszabaduló időt pedig produktívabb stratégiai tervezéssel tudjuk tölteni. Cikkünkben összeszedtük a legjobb Google Ads Script-eket, amivel nagyságrendekkel jobb kampányok készíthetők. Mik […]

Bővebben
2024.04.23.
Így veheti fel webshopod a versenyt a Temu-val!

A Temu óriási térhódítást valósított meg mindössze néhány hónap alatt az egész világon, és így a magyar piacon is. A cég 2023-ban majdnem 700 milliárd forintnak megfelelő összeget költött hirdetésre világszerte, és messze beszerzési ár alatt kínál rengeteg terméket, így árversenyben minden esetben győztesként kerül ki. A Temu óriási kihívást jelent a magyar e-kereskedőknek, ezért összeszedtünk […]

Bővebben
2024.04.22.
Business Model Canvas, avagy az üzleti modell vászon

A business model canvas egy stratégiai menedzsment eszköz, amely újonnan induló, de akár már működő vállalkozások számára is segítséget nyújthat. Kilenc komponensével bármelyik cég legfontosabb alapvető tulajdonságai felvázolhatók: cikkünkben összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat a témában. Mi a business model canvas jelentése? A business model canvas magyarul üzleti modell vászon néven ismert. A canvas model Alexander […]

Bővebben
Website by Marketing21