M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2023.01.13.
404 hiba: mit jelent a kifejezés és hogyan háríthatjuk el?

Mindannyiunkkal megesett már, hogy egy linkre kattintva 404-es hibába futottunk és nem értük el a keresett oldalt. Az „oldal nem elérhető” üzenet igen bosszantó tud lenni, amit nemcsak az oldalra látogatók, de a Google sem néz jó szemmel. Éppen ezért fontos, hogy a 404 hiba felbukkanásakor a lehető leghamarabb elhárítsuk a problémát. Cikkünkben összegyűjtöttük a […]

Bővebben
2022.10.10.
PR jelentése: mit takar a rövidítés?

Napjainkban gyakran halljuk a PR kifejezést. Sokan még sincsenek tisztában azzal, hogy a rövidítés pontosan milyen mögöttes tartalommal bír. A PR jelentése angolul Public Relations, így akár egy mondatban is megfogalmazható lenne, azonban a fogalom rengeteg tevékenységet felölel, így nem csoda a körülötte uralkodó rejtély. Cikkünkben összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat a témában. A PR jelentése […]

Bővebben
2022.10.04.
Instagram marketing útmutató a sikeres vállalkozáshoz

Az instagram marketing sok vállalkozás számára csak egy plusz teher, éppen ezért nem is szánnak rá elég időt. A legtöbb esetben legfeljebb megosztják ugyanazt a tartalmat, amit a Facebookra készítettek. Pedig világszerte több, mint 2 milliárd aktív felhasználója van, és az emberek átlag napi 30 percet töltenek el a böngészésével. Ilyen számok mellett kár lenne […]

Bővebben
2022.10.04.
Instagram követők szerzése: 8+1 tipp, hogy záporozzanak a követők

Az Instagramnak szórakoztató funkciója mellett jelentős üzleti szerepe is van, ami csak akkor működik hatékonyan, ha profilod megfelelő követőszámmal rendelkezik. Az Instagram követők szerzése azonban nem egyszerű feladat. Fontos ugyanis, hogy ne csak a számuk növekedjen, hanem hogy ténylegesen érdekelje őket az általad megosztott tartalom, így terméked vagy szolgáltatásod is. Arról, hogy ez hogyan érhető […]

Bővebben
2022.09.26.
A Google Search Console használata – részletes útmutató

A Search Console (korábban Google Webmester Eszközök vagy Webmaster Google Tools) egy ingyenes eszköz, amellyel elemezheted weboldalad organikus forgalmát, valamint javaslatokat is kapsz a Google-től, hogy javíthasd megjelenésedet az organikus keresési találatok között. Ha még nem regisztráltál Search Console fiókot, akkor itt az idő: cikkünkben megmutatjuk a leghasznosabb funkciókat az eszközben. Mi az a Google […]

Bővebben
2022.09.07.
Facebook marketing: 10 tipp a nagyobb organikus elérésért

Ha erre a cikkre kattintottál, valószínűleg Te is a Facebook marketing iránt érdeklődsz és észrevetted már, hogy egyre nehezebb organikusan elérni az embereket. Ha nem akarsz csak a hirdetésekből követőket szerezni, vagy csak szeretnéd fenntartani az érdeklődést az oldalad iránt, akkor növelned kell az úgynevezett engagement számokat. Ez röviden azt jelenti, hogy egy organikus poszt […]

Bővebben
2022.08.19.
A SEO jelentése

Ha olvasgattál már cikkeket online marketing témában, akkor biztosan belefutottál a „Search Engine Optimization” kifejezésbe. Mivel a növekvő versenyben egyre fontosabb a lehetséges marketing csatornák kiaknázása, ezért érdemes megismerni a keresőoptimalizálás működését alaposabban is. Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan mi a SEO jelentése, és miért van rá neked is szükséged a digitális kampányaid sikerességének érdekében, […]

Bővebben
2022.07.26.
Mit jelent a CPM, másnéven CPT?

A CPM egy olyan mérőszám, amelyet az online hirdetések árazására használunk. A CPM jelentése 1000 megjelenésre jutó költség (Cost Per Mille, vagy másnéven CPT Cost Per Thousand). A mille latin eredetű, jelentése 1000. Tehát, ha egy megjelenés alapú árazást használó cégtől ajánlatot kapunk 1200 Ft CPM/CPT-re, akkor minden ezer hirdetés (például banner) megjelenés után ennyit […]

Bővebben
2022.07.21.
Szálloda marketing: 5+1 tipp a sikeres online jelenléthez

Mai, COVID utáni világunkban a szállodák sikerének egyik nélkülözhetetlen összetevője a megfelelő online marketing stratégia megválasztása. A pontosan meghatározott célok, a helyesen beállított mérések és a vendégigényeket követő marketingtevékenységek összehangolása segít a márkaépítésben és a direkt, jutalékmentes foglalások számának növelésében. Cikkünkben összeszedtünk 5+1 alapvető hotel marketing eszközt, amelyek segítenek elérni ezeket a célokat. Sikeres hotel […]

Bővebben
2022.07.20.
Céges blog készítés: 6 ok, hogy még ma belevágj

Mindig kíváncsi voltál, hogy miért töltenek annyi időt még a legnagyobb versenytársaid is céges blog készítéssel? Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan használható egy marketing célú blog a vállalkozásod fellendítéséhez. A blogok nagyon régóta itt vannak velünk, gyakorlatilag már az internet gyerekkorától kezdve, ezért könnyen azt hihetnénk, hogy a blog készítés egy elavult módszer, amivel már nem […]

Bővebben
2022.06.15.
Fogászati marketing: 9 gyorsan megtérülő eszköz

A bejáratott fogászatok előjegyzési listáját látva könnyű azt gondolni, hogy egészségügyi szolgáltatóként gyakorlatilag nincs szüksége marketing tevékenységre ezeknek a vállalkozásoknak. A valóság ennél jóval árnyaltabb: komoly erőfeszítést igényel egy rendelő kapacitásainak lekötése. A fogászati marketing legnagyobb kihívása ugyanis az, hogy folyamatosan új páciensekkel lássa el az orvosokat a növekvő fogászati árak mellett is. Cikkünkben bemutatunk 9 […]

Bővebben
2022.03.02.
A domain név jelentése

A domain név egy angol szó, amely mostanra elfogadott szakkifejezés lett magyar nyelven is. Magyarosítva a „tartománynév” kifejezés is használható helyette. Mi is az a domain név? A domain jelentése A domain név egy IP cím (Internet Protocol Address) szöveges megfelelője és az internet egy meghatározott részét (tartományát) jelöli. Gyakran össze szokták keverni a weblapokkal, […]

Bővebben
Website by Marketing21