M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2024.02.09.
IP-cím: Mit jelent, és miért fontos ismerni?

Az IP-cím manapság már nem csak az informatikusok és programozók szaknyelvében van jelen, hanem az átlagember mindennapjait is átszövi. Azonban még mindig sok a kérdés és bizonytalanság ezzel kapcsolatban. Mire jó? Miért kell? Kell-e egyáltalán vele foglalkozni? Az alábbi bejegyzésben mélyrehatóbban is megvizsgáljuk az előbbi kérdéseket, és segítünk eligazodni a témában. Minek a rövidítése az […]

Bővebben
2024.01.24.
TOP képkereső oldalak: honnan töltsek le jogtiszta képet?

Ha megnézünk egy weboldalt, ma már egyre ritkábban találkozunk saját készítésű fotókkal. A különböző képkereső platformok használata ezzel párhuzamosan egyre növekszik. Ez érthető, hiszen nem minden vállalkozásnak van fotósa, de ugyanazt az unalmas stock fotót sem szeretnénk minden helyen használni. Szerencsére van számos képkereső oldal, ahol jogtiszta képek széles választékával találkozhatunk, ráadásul ingyen. Ingyenes fotók […]

Bővebben
2024.01.10.
A lead jelentése az online marketingben

Az online marketing kulcsfontosságú a vállalkozások számára, mivel a digitális térben is eredményeket kell elérni az üzleti sikerekhez. Ebben a dinamikus környezetben gyakran hallani a “lead” kifejezésről. De vajon mit takar ez a fogalom, és miért olyan fontos az üzleti siker szempontjából? Ezúttal cikkünk fő témája a lead jelentése lesz. A lead jelentése marketinges szempontból […]

Bővebben
2023.12.20.
Employer branding: munkáltatói márkaépítés mesterfokon

Minden cégnek van valamilyen hírneve. Ennek két fő típusáról beszélhetünk: az egyik a fogyasztói márka, amely a vállalat termékeiről és szolgáltatásairól alkotott véleményeket foglalja magába. A másik az employer brand, vagyis a munkáltatói márka. A sikeres employer branding nagy jelentőséggel bír abban, hogy tehetséges, rátermett dolgozókat sikerüljön toborozni, akik hosszútávon hozzájárulnak cég sikerességéhez és tovább […]

Bővebben
2023.12.19.
A dropshipping jelentése, avagy mikor érdemes belevágni?

A dropshipping egy rendkívül összetett kereskedelmi forma. A módszer sok kezdő vállalkozó számára lehet vonzó, hiszen megspórolhatod vele a kezdőtőkét. Mint mindennek, ennek is megvannak azonban a hátrányai. Az alábbi cikkben részletesen bemutatjuk, milyen előnyei és hátulütői létezhetnek a modellnek. Mit értünk dropshipping alatt? A szó az angol „drop” és „shipping”, azaz „ejtés” és „szállítás” […]

Bővebben
2023.12.01.
A Maslow-piramis jelentése és alkalmazása a marketingben

Az Abraham Maslow által kidolgozott Maslow-piramis egy pszichológiai elmélet, amely az emberi szükségleteket hierarchikus rendszerbe állítja. A piramis alapján az alapvető fiziológiai szükségletek, mint az élelem és a víz, a legalapvetőbbek, és csak ezek kielégítése után válnak fontossá a magasabb szintű szükségletek, például a biztonság, a társas kapcsolatok, az önbecsülés és a önmegvalósítás. A Maslow-piramis […]

Bővebben
2023.10.26.
A konverzió jelentése és szerepe az online marketingben

Ha online marketing szakemberekkel beszélsz, az első három mondatban biztosan szerepelni fog a konverzió szó (a köszönést és a hogylét felőli érdeklődést is beleértve). De miért ennyire fontos a konverzió és miért beszélünk ennyit erről? Cikkünkben lerántjuk a leplet a talányról: lássuk, mi a konverzió jelentése és miért tekinthető az egyik legfontosabb online marketing mutatószámnak! […]

Bővebben
2023.10.20.
2023-as SEO trendek, és a SEO jövője 2024-ben

A keresőoptimalizálás, vagy ahogyan a legtöbben ismerik, SEO, egyre jelentősebb szerepet tölt be a vállalkozások és webshopok életében. Éppen ezért fontos, hogy mind a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek, mind pedig a SEO szolgáltatást igénybe vevők naprakész tudással rendelkezzenek a témában. Cikkünkben 2023 legfőbb SEO változásait, valamint a jövő évre vonatkozó trendeket vesszük górcső alá. Helpful Content Update Először […]

Bővebben
2023.01.13.
A KPI jelentése és hatékony kialakítása

A Key Performance Indicator, azaz a KPI jelentése magyarul fő teljesítménymutató. Bejegyzésünkben ennek a témakörét fogjuk körbejárni. Bemutatjuk a pontos jelentését, és azt is, hogy hogyan hozhatsz létre hatékony mutatókat. A KPI jelentése A KPI egy olyan mérhető érték, ami azt mutatja, hogy egy vállalat milyen hatékonyan éri el a kitűzött üzleti céljait. Ezzel értékelik a […]

Bővebben
2023.01.13.
404 hiba: mit jelent a kifejezés és hogyan háríthatjuk el?

Mindannyiunkkal megesett már, hogy egy linkre kattintva 404-es hibába futottunk és nem értük el a keresett oldalt. Az „oldal nem elérhető” üzenet igen bosszantó tud lenni, amit nemcsak az oldalra látogatók, de a Google sem néz jó szemmel. Éppen ezért fontos, hogy a 404 hiba felbukkanásakor a lehető leghamarabb elhárítsuk a problémát. Cikkünkben összegyűjtöttük a […]

Bővebben
2022.10.10.
PR jelentése: mit takar a rövidítés?

Napjainkban gyakran halljuk a PR kifejezést. Sokan még sincsenek tisztában azzal, hogy a rövidítés pontosan milyen mögöttes tartalommal bír. A PR jelentése angolul Public Relations, így akár egy mondatban is megfogalmazható lenne, azonban a fogalom rengeteg tevékenységet felölel, így nem csoda a körülötte uralkodó rejtély. Cikkünkben összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat a témában. A PR jelentése […]

Bővebben
2022.10.04.
Instagram marketing útmutató a sikeres vállalkozáshoz

Az instagram marketing sok vállalkozás számára csak egy plusz teher, éppen ezért nem is szánnak rá elég időt. A legtöbb esetben legfeljebb megosztják ugyanazt a tartalmat, amit a Facebookra készítettek. Pedig világszerte több, mint 2 milliárd aktív felhasználója van, és az emberek átlag napi 30 percet töltenek el a böngészésével. Ilyen számok mellett kár lenne […]

Bővebben
Website by Marketing21