M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2022.09.26.
A Google Search Console használata – részletes útmutató

A Search Console (korábban Google Webmester Eszközök vagy Webmaster Google Tools) egy ingyenes eszköz, amellyel elemezheted weboldalad organikus forgalmát, valamint javaslatokat is kapsz a Google-től, hogy javíthasd megjelenésedet az organikus keresési találatok között. Ha még nem regisztráltál Search Console fiókot, akkor itt az idő: cikkünkben megmutatjuk a leghasznosabb funkciókat az eszközben. Mi az a Google […]

Bővebben
2022.09.07.
Facebook marketing: 10 tipp a nagyobb organikus elérésért

Ha erre a cikkre kattintottál, valószínűleg Te is a Facebook marketing iránt érdeklődsz és észrevetted már, hogy egyre nehezebb organikusan elérni az embereket. Ha nem akarsz csak a hirdetésekből követőket szerezni, vagy csak szeretnéd fenntartani az érdeklődést az oldalad iránt, akkor növelned kell az úgynevezett engagement számokat. Ez röviden azt jelenti, hogy egy organikus poszt […]

Bővebben
2022.08.19.
A SEO jelentése

Ha olvasgattál már cikkeket online marketing témában, akkor biztosan belefutottál a „Search Engine Optimization” kifejezésbe. Mivel a növekvő versenyben egyre fontosabb a lehetséges marketing csatornák kiaknázása, ezért érdemes megismerni a keresőoptimalizálás működését alaposabban is. Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan mi a SEO jelentése, és miért van rá neked is szükséged a digitális kampányaid sikerességének érdekében, […]

Bővebben
2022.07.26.
Mit jelent a CPM, másnéven CPT?

A CPM egy olyan mérőszám, amelyet az online hirdetések árazására használunk. A CPM jelentése 1000 megjelenésre jutó költség (Cost Per Mille, vagy másnéven CPT Cost Per Thousand). A mille latin eredetű, jelentése 1000. Tehát, ha egy megjelenés alapú árazást használó cégtől ajánlatot kapunk 1200 Ft CPM/CPT-re, akkor minden ezer hirdetés (például banner) megjelenés után ennyit […]

Bővebben
2022.07.21.
Szálloda marketing: 5+1 tipp a sikeres online jelenléthez

Mai, COVID utáni világunkban a szállodák sikerének egyik nélkülözhetetlen összetevője a megfelelő online marketing stratégia megválasztása. A pontosan meghatározott célok, a helyesen beállított mérések és a vendégigényeket követő marketingtevékenységek összehangolása segít a márkaépítésben és a direkt, jutalékmentes foglalások számának növelésében. Cikkünkben összeszedtünk 5+1 alapvető hotel marketing eszközt, amelyek segítenek elérni ezeket a célokat. Sikeres hotel […]

Bővebben
2022.07.20.
Céges blog készítés: 6 ok, hogy még ma belevágj

Mindig kíváncsi voltál, hogy miért töltenek annyi időt még a legnagyobb versenytársaid is céges blog készítéssel? Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan használható egy marketing célú blog a vállalkozásod fellendítéséhez. A blogok nagyon régóta itt vannak velünk, gyakorlatilag már az internet gyerekkorától kezdve, ezért könnyen azt hihetnénk, hogy a blog készítés egy elavult módszer, amivel már nem […]

Bővebben
2022.06.15.
Fogászati marketing: 9 gyorsan megtérülő eszköz

A bejáratott fogászatok előjegyzési listáját látva könnyű azt gondolni, hogy egészségügyi szolgáltatóként gyakorlatilag nincs szüksége marketing tevékenységre ezeknek a vállalkozásoknak. A valóság ennél jóval árnyaltabb: komoly erőfeszítést igényel egy rendelő kapacitásainak lekötése. A fogászati marketing legnagyobb kihívása ugyanis az, hogy folyamatosan új páciensekkel lássa el az orvosokat a növekvő fogászati árak mellett is. Cikkünkben bemutatunk 9 […]

Bővebben
2022.03.02.
A domain név jelentése

A domain név egy angol szó, amely mostanra elfogadott szakkifejezés lett magyar nyelven is. Magyarosítva a „tartománynév” kifejezés is használható helyette. Mi is az a domain név? A domain jelentése A domain név egy IP cím (Internet Protocol Address) szöveges megfelelője és az internet egy meghatározott részét (tartományát) jelöli. Gyakran össze szokták keverni a weblapokkal, […]

Bővebben
2022.02.14.
A célközönség jelentése és meghatározása

A marketing kampányok legfontosabb célja, hogy a vállalkozás üzeneteit eljuttassuk a célközönséghez. A célközönségnek így kiemelt szerepe van a tervezés során: ez biztosítja a kampányok hatékonyságát és segít kiválasztani a megfelelő marketing eszközöket. Elsőre talán jó ötletnek tűnhet például egy tévéreklámot megrendelni főműsoridőben, hogy minél többen találkozzanak a márkával, de ha az elért fogyasztók 95 százaléka […]

Bővebben
2022.02.09.
Google algoritmus frissítés ismertető

A Google a világ legnagyobb piaci részesedéssel működő keresője, jelenleg több mint 86 százalékot hasít ki az online keresések piacából. Ez a teljesítmény pedig abból ered, hogy nincs még egy olyan kereső, amely megközelítené a találatok minőségében. Függetlenül attól, hogy éppen egy receptre keresel, vagy a kedvenc előadót zenéjének szövege érdekel, a Google biztosan meg […]

Bővebben
2022.01.17.
A digitális marketing jelentése

A digitális marketing hihetetlenül gyors fejlődésen ment át az utóbbi évtizedekben, így a vállalkozások sikerének egyik kulcsává vált. Jól mutatja ezt, hogy tavaly a teljes globális reklámköltés több mint 50 százaléka már online marketing csatornákon realizálódott a Dentsu Aegis Network kutatása szerint. 2021 lélektani határ volt ugyan, de a növekedés nem áll meg: az előrejelzések szerint 2022-ben […]

Bővebben
2021.09.15.
Útmutató Facebook hirdetések beállításához

A Facebook hirdetések létrehozása során rengeteg lehetőséget ajánl fel a tech óriás és minden apró lépés egyben egy buktató is. Cikkünkben a kezdőknek segítünk eligazodni a számtalan lehetőség között és felhívjuk a figyelmet a leggyakrabban előforduló hibákra. Kétségtelen, hogy a közösségi média marketingben határtalan lehetőségeink vannak, a Facebook pedig a legjobb csatorna a social media […]

Bővebben
Website by Marketing21