M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2021.08.30.
Hogyan lesz egy számlából kreatív marketing kampány?

Használd az online számlázást hatékony marketingeszközként! Futass egyszerűen és gyorsan összeállítható kreatív kampányokat számlaletöltő felületeden, népszerűsítsd termékeidet és szolgálatásaidat vagy brandedet a konkurencia teljes kizárásával. Mutatjuk is, hogy hogyan! A megoldás a Billingo Ads! A Billingo Ads egy eddig kiaknázatlan marketinges kincsesbánya, hiszen a vásárlókat az értékesítési folyamat egyik legforróbb pillanatában szólítja meg, közvetlenül a vásárlást követően, […]

Bővebben
2021.08.27.
SEA jelentése, fogalma (Search Engine Advertising)

A SEA az online marketing része, az angol Search Engine Advertising rövidítése. Magyarul a keresőhirdetés elnevezést használják a szakemberek, de gyakran inkább az angol rövidítés jelenik meg a magyar nyelvű szakirodalomban is. A SEA helye a marketing szakmában Az online marketing egyik fontos részterülete a SEM (Search Engine Marketing), magyarul keresőmarketing. A SEM-nek pedig további két alkategóriája […]

Bővebben
2021.07.19.
Google Cégem kisokos: így hozd ki profilodból a legtöbbet

Ingyenes online eszköz, amellyel néhány egyszerű lépésben elérheted leendő vásárlóidat, ügyfeleidet: a Google Cégem előnyei magukért beszélnek. Az angolul Google My Business (röviden GMB) néven ismert felület aktív használatával egyszerűen növelheted forgalmadat és bevételedet. Szeretnéd tudni, hogyan használd, hogy kiemelkedj versenytársaid közül? Most lépésről lépésre, érthetően megmutatjuk! Mi az a Google Cégem, és miért éri […]

Bővebben
2021.02.10.
Pénztárcabarát versenytárs elemzés eszközök

A versenytárs elemzés a hatékony marketing stratégia szerves része. Segítségével feltérképezheted, hogy kik a konkurenseid, mit és hogyan csinálnak, valamint te is gyűjthetsz ötleteket, hogy miben kell még fejlesztened magad. Cikkemben bemutatom azokat az eszközöket, amelyekkel jócskán faraghatsz a kutatás és elemzés idejéből. Az egészben a legjobb, hogy mindegyik szoftver ingyenesen vagy ingyenes próbaverzióval is használható. Mi […]

Bővebben
2021.01.07.
A leggyakrabban elkövetett SEO hibák

Az újabbnál újabb algoritmus frissítések és a SEO trendek nyomon követése nem egyszerű feladat. Azonban vállalkozóként elengedhetetlen, hogy minden platformon elérhető légy és megtaláljanak a potenciális ügyfeleid vagy vásárlóid. A weboldalad keresőoptimalizálása csak egy a sok online marketing csatornád mellett, ezért könnyen elkövethetsz egy olyan ártatlannak tűnő módosítást, ami végzetes katasztrófához vezet, és az oldalad […]

Bővebben
2020.12.21.
10 SEO trend 2021-ben

A Google évente többször is frissíti a keresési algoritmusát, a módosítások pedig a keresőoptimalizálásra is jelentős hatással bírnak. Bár a változtatásokat soha nem ismerjük pontosan, de sejteni lehet, hogy merre mozdul el a SEO szakma 2021-ben: az egyre minőségibb és relevánsabb tartalmak irányába. Cikkünkben összegyűjtöttük azokat a 2021-es trendeket, amelyeket a hozzánk hasonló SEO ügynökségek kiemelten figyelnek. […]

Bővebben
2020.09.04.
10 gyakori hiba, amit szövegírás során elkövethetsz

Sokan azt gondolják, a szövegírás nem egy bonyolult feladat, hiszen csak szavakat és mondatokat kell egymás után tenni, és pár bekezdés után már kész is a tartalom. Valójában a szövegírás ennél sokkal komolyabb és összetettebb munka: kell hozzá stílusérzék, kreativitás, megfelelő szókincs, egyedi gondolkodásmód, és nem árt, ha néha ihlete is van az embernek. Egy […]

Bővebben
2020.08.18.
Közösségi média stratégia: 7+1 ütős tipp közösségi média tartalmak gyártásához

Facebookon, Instagramon vagy LinkedIn-en posztolni nem olyan nagy ördöngösség, gondolhatnánk, hiszen ma már nagyon sokan osztanak meg bejegyzéseket heti, vagy akár napi rendszerességgel valamilyen közösségi oldalon. Ma már alig akad olyan személy, aki ne lenne fent a ‘hálón’, így könnyen feltételezhetjük, hogy a posztolás mesterségét nem nehéz elsajátítani. Pedig ha tartalommegosztásról van szó, nem árt jól átgondolni, […]

Bővebben
2020.05.21.
Vond be a felhasználókat a tartalomgyártásba!

A tartalommarketing fontos, sőt, megkerülhetetlen eszköz manapság, ha sikerre szeretnéd vinni a vállalkozásodat. Nagyon hatékony fegyver lehet a kezedben, de csak akkor, ha tudod, hogyan használd. Az elmélet egyszerű: gyárts tartalmakat, és töltsd fel őket a megfelelő felületekre. Persze ha ez valóban ilyen könnyű lenne, akkor nem is lenne annyira hatékony, hiszen mindenki tudna élni vele. A […]

Bővebben
2020.04.22.
Felugró ablakok használata a weben: erre érdemes figyelni

Régebben a felugró ablakok vagy más néven popup-ok idegesítő tényezőként voltak jelen a weboldalon, ráadásul sok esetben be sem lehetett zárni ezeket. Ma már ízlésesen bekúszó vagy megjelenő modal ablakok látják el ugyanazt a funkciót. Ráadásul a bennük rejlő lehetőségek is igen sokat változtak: korábban jellemzően egy-egy új weboldalra vittek át (sokszor a megnyitott ablak […]

Bővebben
2020.04.21.
Google Display hirdetés szabályok és tippek

A cégek többségének ma már az online marketing nélkülözhetetlen a túléléshez, így évről évre egyre nagyobb szeletet hasít ki a vállalkozások marketing költségvetéséből az online szegmens. A jelenség oka az, hogy nagyon hatékony és hihetetlenül gyorsan fejlődő marketing eszközökkel hirdethetők a termékek és szolgáltatások. Az online marketing eszközök színes palettájának egyik leghatékonyabb eszközei a bannerek […]

Bővebben
2020.03.05.
10 meghatározó online marketing trend 2020-ban

Az online marketing szakmában az év első hónapja gyakran stratégiai tervezéssel telik, hiszen a Google számtalan újdonságot tartogat a PPC és SEO szakértők számára is. Bejegyzésünkben 10 olyan lehetőséget és kihívást gyűjtöttünk össze, melyek meghatározóan alakítják idén a digitális marketinget. Lássuk, mik lesznek a meghatározó trendek 2020-ban! Online Marketing Trendek 2020 1. Okos licitálási stratégiák elterjedése […]

Bővebben
Website by Marketing21