M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2019.01.24.
Logótervezés: szempontok, szabályok

A logó az arculat ékköve. Elsődleges célja a brand, vállalkozás azonosítása. Túl sok információval találkozunk nap mint nap, ezért rövid időnk van felismerni a dolgokat. Minél erősebb egy cég megjelenése, annál eredményesebben tud kommunikálni vásárlói és partnerei felé. Még egy sarki kisboltnak is szüksége lehet minőségi logóra, amivel kitűnhet a környéken. Egy komoly vállalat esetében […]

Bővebben
2018.12.29.
A tipográfia alapjai: betűtípusok, fogalmak

A tipográfia kifejezés alatt a nyomtatott betűk és azokat tartalmazó szövegek vizuális megalkotását, rendezését, tervezését és a felsoroltakkal foglalkozó szakmai területet értjük. A 15. század közepén Gutenberg forradalmasította a nyomtatást, aminek köszönhetően meghatározó része lett a vizuális kommunikációnak a tipográfiai tervezés. Több száz év alatt rengeteg változáson és fejlődésen ment keresztül, azonban hivatása továbbra is […]

Bővebben
2018.10.02.
Öt sikeres Facebook bejegyzés típus

A sikeres Facebook post titka nem mágia: piaci ismeret és közösségi média kommunikációs tapasztalat kell hozzá. Bármely bejegyzés típussal érhetünk el sikereket, de ehhez jó időzítés és megfelelő célkitűzés kell. A mai bejegyzésben felvillantunk öt Facebook poszt típust, amivel termékünk vagy szolgáltatásunk széles társadalmi rétegeket érhet el. Fontos a jó célkitűzés Mielőtt reklámoznánk a Facebook […]

Bővebben
2018.09.25.
Marketing célok: kampánycélok meghatározása

Ma már minden vállalkozó és cégvezető tudja, hogy az online marketing a siker nélkülözhetetlen kelléke. A kivitelezés során viszont gyakran tapasztaljuk, hogy nincsenek lefektetve egyértelmű kampánycélok. Sokszor homályos, konkrétumok nélküli célkitűzésekkel vágnak bele a vállalkozók a kampányokba, máskor pedig túl sokféle célt tűznek ki és elveszítik a fókuszt. A Marketing21 reklámügynökség mai bejegyzése segít megtalálni a helyes […]

Bővebben
2018.06.14.
Elhibázott marketing minősítési rendszer

A Magyar Marketing Szövetség elindította a marketing.hu oldalon a komplex minősítési rendszerét. A kezdeményezés célja, hogy a „felhígult” marketing szakmát egységes kritériumrendszerrel minősítse, a hazai színvonalat pedig ezáltal emelje. A kezdeményezés célja érthető, a megvalósítás azonban elhibázott. Véleménycikk következik. A kezdeményezés indíttatása egy rengeteget ismételgetett megállapítás, amit kezdünk egyre többen elhinni: a marketing szakma „felhígult”. Túl sok […]

Bővebben
2018.05.17.
Keresőoptimalizálás tippek: 40 hatásos SEO tipp

A keresőoptimalizálás (angolul SEO, azaz Search Engine Optimization) célja, hogy a weboldalak keresőmotorokról érkező forgalmát növelje és a forgalom relevanciáját javítsa. Segítségével növelni lehet a vállalkozások bevételtermelő képességét, ezért rengeteg cég verseng azért, hogy előre kerüljön és növelje láthatóságát. Cikkünkben 40 SEO trükköt gyűjtöttünk össze, melyekkel a te honlapod is az élre törhet. Remek helyen […]

Bővebben
2018.05.09.
14 hatékony online marketing eszköz

A vállalkozások évről évre szembenéznek azzal a problémával, hogy hatékony csatornákat találjanak az ügyfeleik és vásárlóik elérésére. 2022-ben pedig az online marketing eszközök a leghatékonyabb hirdetési módszerek a legtöbb iparágban. Természetesen ez nem jelenti, hogy az offline marketing eszközökkel nem érdemes foglalkozni, mégis azt látjuk, hogy a marketing költések folyamatosan terelődnek az online térbe (idén […]

Bővebben
2018.05.09.
4 online marketing könyv kezdőknek

Szépen bővül a szakirodalom az online marketing könyvek piacán is, bár még nem kell tartanunk attól, hogy belefulladjunk egy könyvtárnyi papírba. Mégis eljön az idő, amikor az online cikkektől folyik a szemünk, az egész napos tréningektől pedig fáj a hátunk. Ilyenkor kellemes feloldódást tud nyújtani, ha a tanulási időnket a könyvek klasszikus információ forrása felé […]

Bővebben
2018.04.26.
A márkanév választás 7 szabálya

A cégeknek nem elég minőségi termékeket és szolgáltatásokat kínálni. A cég neve és arculata határozza meg, hogy mit gondolnak róla vásárlói és partnerei. Ha épp vállalkozás indításon vagy egy új brand felépítésén töri a fejét, a következő hét aranyszabályt érdemes megjegyezni. A jó márkanév: Ilyen és ehhez hasonló ötletekkel találkozhatsz Facebook oldalunkon is. Ha tetszett, kövess minket!

Bővebben
2018.03.28.
Family Guy vs. South Park: Ma kiderül!

A Family Guy vs South Park vita számtalan baráti beszélgetést változtat évek óta habzó szájú szópárbajjá. Legalább annyira égető kérdés mint a mustár vagy ketchup, Apple vagy Android, laptop vagy PC, Barátok közt vagy Jóban Rosszban. Nem kell azonban tovább várni a megoldásra, mert a Google keresésekből kikövetkeztettük, hogy melyik rajzfilmsorozat népszerűbb Magyarországon. Házon belül […]

Bővebben
2017.12.26.
Legnépszerűbb Google keresések 2017-ben

Minden évben kiemelt figyelemmel kísérik az online marketingesek a Google keresések legfrissebb statisztikáit a Google Trends segítségével. Nagyon jól megmutatja ez az eszköz, hogy mi érdekelte a legjobban az online közvéleményt egy-egy évben. A 2017-es évből ugyan még van hátra néhány nap – a cikk 2017.12.26-án íródott – azonban már most nagyon jól látszik, hogy mi keltette […]

Bővebben
2017.11.28.
Sikeres KKV üzlet marketing eszközök segítségével (vendégbejegyzés)

Van egy sikeres vállalkozásod a KKV szektorban, melyet a legtöbb helyi lakos ismer és az üzlet által nyújtott szolgáltatásokat gyakran igénybe is veszik? Ha szeretnéd ezt az állapotot hosszútávon fenntartani és ha lehet, még népszerűbbé és jövedelmezőbbé tenni az üzletedet, akkor van néhány nagyon hasznos tippünk számodra. Ha népszerű az üzleted, akkor biztosan igénybe vettél már […]

Bővebben
Website by Marketing21