M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2017.10.18.
Online marketing kampány: 5 dolog amit tenned kell indítás előtt

Az online marketing kampány kis és nagyvállalatok számára egyaránt kiváló lehetőséget rejt a kattintásalapú marketinghirdetések területén (pl. Google AdWords, Facebook Business). A kisvállalatok sokkal nagyobb részét érhetik el célközönségüknek, míg a nagyobb cégeknek lassan nélkülözhetetlen eszközzé válik, ha nem akarnak versenyhátrányba kerülni. Azonban ezek a kampányok igen gyorsan költségessé válhatnak, ha nem figyelünk megfelelően, vagy […]

Bővebben
2017.09.26.
10 egyszerű linképítés trükk

Sok online szakértő állítja manapság, hogy a linképítés ideje lejárt, de nem szabad bedőlni ennek a tévhitnek. A keresőmotorok egyik legfontosabb rangsorolási szempontja még ma is a linkszerkezet erőssége. A változás mindössze annyi, hogy régebben elég volt minél több külső linket szerezni, ma már azért jóval szofisztikáltabb módszereket kell használni. Közel sem mindegy, hogy milyen […]

Bővebben
2017.06.09.
Facebook feltörés: 5 tipp, hogy megvédd a fiókod!

A Facebook feltörés visszatérő téma minden online marketinges fórumon. Az adatlopásokon túl ugyanis rengeteg hirdetési pénzt is ellopnak a gátlástalan hackerek. A mai nap reggelén például valószínűleg egy marketing ügynökség fiókjának belépési adatait sikerült megszereznie egy csoportnak, így számtalan hirdetést tudtak elindítani el az ügyfelek pénzén. Mindennapos problémáról beszélhetünk, ezért mindenkinek érdemes megtennie legalább az […]

Bővebben
2017.04.12.
Landing page: hogyan érdemes felépíteni egy hatékony landing oldalt?

Az online marketing sikerek egyik legjelentősebb kelléke a minőségi, keresőoptimalizált weboldal. A weblapokon belül pedig különösen nagy hangsúlyt kell fektetni az úgynevezett landing page oldalakra, hiszen ezekkel a felületekkel fog elsőként találkozni a marketing kampányoknak köszönhetően oldalra jutó látogató. A landing oldal minősége fogja meghatározni, hogy a látogatók hány százalékát sikerül ügyféllé vagy vásárlóvá konvertálni. Egy jól […]

Bővebben
2017.01.15.
Marketing mix, 4P és 7P – mit jelent és miért kell ismerni?

A marketing mix az egyik legelterjedtebb és legismertebb marketing fogalom. A közgazdasági és kereskedelmi szakközépiskoláktól kezdve, az egyetemi és főiskolai marketing képzéseikig minden órán találkozni lehet ezzel a kifejezéssel. Nagyon sok óráról kell ellógnia annak a hallgatónak, aki a diploma megszerzéséig nem találkozik legalább a marketing mix, a 4P és a 7P fogalmakkal. A Marketing21 reklámügynökség ezzel […]

Bővebben
2017.01.11.
Hogyan érdemes tárhely szolgáltatót választani?

A weboldal elindítása előtt a legfontosabb feladat a megfelelő tárhely szolgáltató kiválasztása. Kezdőként azonban nehéz átlátni a rengeteg ajánlat között, ezért a mai bejegyzésben a saját példám alapján bemutatom, hogy milyen érvek mérlegelése után választottam. Tárhely szolgáltató kiválasztása lépésről lépésre Nehéz eldönteni, hogy egy szolgáltató valóban jó-e, hiszen remek marketing anyaggal dolgozik a magyarországi cégek […]

Bővebben
2016.12.30.
Mit jelent a marketing?

Akinek vállalkozása van vagy bármilyen formában termékeket és szolgáltatásokat kínál, nap mint nap foglalkozik marketinggel. A marketing egy olyan átfogó fogalom, amit akkor is használunk, ha valójában nem vagyunk tisztában a jelentésével. Számos értelmezéssel, félreértéssel és helytelen használattal találkozni a köznyelvben, ezért érdemes jobban megérteni ezt az ellentmondásoktól sem mentes szakterületet. A marketing jelentése Mielőtt […]

Bővebben
2016.12.19.
Webanalitika kalauz III. – A Google Analytics leghasznosabb képességei

A webanalitika kalauz első részében az elemzési folyamat megtervezésével foglalkoztunk, majd a második bejegyzés az Analytics beállításait részletezte. A Marketing21 marketing ügynökség és az AdWordsblog együttműködésében készülő sorozat harmadik cikke pedig a leghasznosabb képességeket veszi sorba, amelyekkel hatékonyan lehet elemezni egy-egy weboldal forgalmát. Ha egy cég sikeresen eljut az adatelemzés munkaszakaszba, akkor hiteles és pontos webhelyforgalmi adatok alapján tudja javítani az értékesítési és […]

Bővebben
2016.12.15.
A Google közzétette a 2016-os év legnépszerűbb kereséseit

A Google minden évben közzéteszi a legnépszerűbb keresési kifejezéseket. Miről szólt Magyarország 2016-ban? A Google Trends statisztikák erre is választ adnak. A legfontosabbak néhány szóban: EB 2016, Rió 2016, Pokemon Go, X-Faktor, iPhone7 és Pixwords megoldások. Felfoghatatlan mennyiségű keresést futtatunk le évente a Google motoron: több trillió keresőszót  ütöttek be a felhasználók ebben az évben is. Ezeket […]

Bővebben
2016.12.13.
Mennyibe kerül az online marketing? Online marketing árak és számítások

Marketing ügynökségünk naponta kap ajánlatkérést érdeklődő cégek vezetőitől és ügyféloldali marketingesektől. A feltett kérdések egyből árulkodnak arról, hogy az ajánlatkérő milyen mélységig szakértője a területnek. A tapasztalt cégek azonnal tudják, hogy tételesen milyen szolgáltatásokra van szükségük, ilyenkor az online marketing árakat egy ajánlati dokumentumban összesítjük. Sokan azonban még csak ismerkednek az online marketinggel. Nekik a marketing tanácsadás szolgáltatásunkat […]

Bővebben
2016.12.06.
Sikertitok online vállalkozáshoz

A könyvesboltokban számtalan szemléletformáló és vállalkozó életmódot népszerűsítő könyv kapható. Ezek többsége kifejti, hogy milyen gondolkodásmód kell ahhoz, hogy valaki sikeres vállalkozó legyen, azonban nagyon kevés helyen elemzik azt, ami a modern piacgazdaságban igazán fontos: a szuper termék és a profi marketing eszközök. Ha egy vállalkozásnak bármelyik lába gyenge, a bukás biztosra vehető. Hiába találja ki […]

Bővebben
2016.12.02.
A kuponok előnyei és veszélyei

Az online kereskedők szinte kivétel nélkül élnek alkalomadtán a kuponokban rejlő lehetőségekkel. Valóban nagyon erős konverziónövelő eszköz, hiszen mindenki imádja a kedvezményeket és olcsó(nak tűnő) ajánlatokat. Az igazi erénye azonban az, hogy csak abban az esetben kell a kedvezményt biztosítani, ha a vásárló eleget tesz az általunk meghatározott feltételeknek. Az apróbetűs részről nem szabad megfeledkezni, […]

Bővebben
Website by Marketing21