M21 Online Marketing Blog

Marketing tippek és trükkök
2016.10.17.
9 érv az online marketing kiszervezése mellett

A Marketing21 indításakor több helyről hallottam, hogy nem érdemes ilyen vállalkozásba fogni, mert valójában nem is éri meg kiszervezni olyan kulcsfontosságú feladatokat, mint a marketing és az értékesítés. Természetesen megértem azokat, akik emellett érvelnek, hiszen Magyarországon van egy nagyon erős olyan attitűd, hogy mindent házon belül oldjanak meg a cégek (van is rá egy külön […]

Bővebben
2016.10.14.
7 hasznos tanács Google Adwords keresőhirdetés megírásához

Nagyon sok alacsony minőségű keresőhirdetéssel találkozok a Google Adwords reklámok között nap mint nap. Minimális odafigyeléssel és a szakmai oldalak gyakori megnyitásával javítani lehetne ezeken, így a hirdetők nagyobb fogalmat generálnának. Érdemes legalább az alapokkal tisztában lenni egy hirdetés megszerkesztése előtt, de a Google irányelveinek tanulmányozása is sokat jelenthet. Ha az alábbi tanácsokat betartjuk, várhatóan nem esünk […]

Bővebben
2016.10.11.
Keresőhirdetés: online marketing eszköz, amit mindenkinek ismerni kell

A plakátok, a rádióhirdetések és tévéreklámok többsége olyan emberekhez jut el, akiket egyáltalán nem érdekel a reklámozott termék. A múltban a nagy számok törvénye uralkodott a marketingben, hiszen korlátozott mértékben álltak rendelkezésre célzási lehetőségek. A marketing egy drága tevékenység volt, az elköltött összegek hatásfoka pedig alacsony maradt. Az internet azonban teljesen felforgatta a szakmát: az […]

Bővebben
2016.10.06.
5 alapvető Google Analytics adat, amit ismerned kell

A weboldalak forgalmának, valamint az érdeklődők és vásárlók megismerésének fontosságáról már írtam korábban a Webanalitika szolgáltatásnál, ezért emlékeztetőül a marketing fejlesztésének folyamatát jegyezzük csak meg. Jól látható, hogy ez egy ciklikus, ismétlődő folyamat, ahol kulcsszerepe van az adatok elemzésének. Ebben a bejegyzésben a Google Analytics néhány olyan adatcsoportját mutatom be, amire időnként mindenképp vetni kell egy pillantást. Az […]

Bővebben
2016.10.05.
Miért a Google szolgáltatásait érdemes választani Magyarországon?

Szakmai beszélgetések során többször felmerül, hogy érdemes lenne a hazai online marketing szakembereknek nyitottabbnak lenni a Google mellett más keresőmotorok szolgáltatásai iránt is. Remek ajánlatai vannak például a Bing vagy a Yahoo nevű keresőknek. Ezekkel a véleményekkel nem értek egyet, ennek pedig egy nagyon egyszerű oka van: A Google piaci részesedése Magyarországon 95 százalék felett van minden évben Mélyebb […]

Bővebben
2016.10.03.
Miért olyan fontos az online marketing?

Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy miért hallani egyre többet az online marketing fontosságáról. Az internet megjelenése előtt is léteztek hirdetések, reklámok. A cégeknek sikerült megtalálnia a vásárlókat már évtizedekkel ezelőtt is, így érdemes jobban körüljárni a kérdést. Ebben a posztban erre teszek kísérletet. Az online marketing térnyerésének legfontosabb okai Első ok: rengeteget változott az élet […]

Bővebben
1 6 7 8
Website by Marketing21