PPC Kampány, PPC Hirdetés

Pay Per Click (PPC) hirdetés számtalan hálózaton:
Google Ads, Meta (Facebook, Instagram), TikTok, LinkedIn, Taboola natív
Ajánlatkérés
PPC hirdetéskezelés szolgáltatás

PPC marketing kampányok

18 főből álló csapatunk évente közel 3 milliárd forint reklámvásárlást kezel sikeresen. Hirdetési hálózatok széles spektrumát használjuk annak érdekében, hogy az ügyfeleink sajátosságaihoz leginkább illeszkedő elhelyezéseken jelenhessenek meg. Keresőhirdetések, natív hirdetések, dinamikus kampányok és közösségi média platformok teszik teljeskörűvé a PPC hirdetéskezelés szolgáltatásunkat.

Első lépésként felmérjük az ügyfeleink vállalkozását, elemezzük a hirdetett termékeket és szolgáltatásokat, majd javaslatot adunk azokra az eszközökre, amelyekkel várhatóan a legjobb eredményt érhetik el. Minden platformnak megvannak az előnyei és hátrányai, de profi segítséggel nem lesz szükség hosszú és költséges tesztelésre.

Ha szeretnéd, hogy vállalatod kampányai eredményorientáltan működjenek, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Google Partner PPC ügynökség

A Marketing21 PPC ügynökség a Google által minősített, hivatalos Google Partner: ha ránk bízod a PPC kampányok kezelését, biztos lehetsz benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a rendelkezésre álló költségkeretből.

A PPC hirdetéskezelés szolgáltatás előnyei

AI alapú célzás

Az AI átalakítja az online marketing piacot is. MI segítségével választjuk ki a tökéletes célcsoportot: "audience signal"-okban gondolkozunk, így ügyfeleink a piac előtt járhatnak.

Remarketing hirdetések

Hatékony, magas megtérülést hozó programozott hirdetések, amelyek megfelelnek az adatvédelmi előírásoknak is.

Lenyűgöző hirdetés design

A kampánykezelés tartalmazza a bannerek grafikai tervezését is. A hirdetések nem csak hatékonyak lesznek, de a márkaépítést is szolgálják.

Webshop és lead kampányok

A marketing eszközöket a cég jellegéhez igazítjuk. Lead generáló és vásárlásra ösztönző hirdetésekkel is foglalkozunk. Webshop hirdetések esetében a katalógus feed-et AI segítségével optimalizáljuk.

Performance report

A PPC kampány szolgáltatáshoz ingyenes teljesítményértékelő vezőrlópult felületet biztosítunk fejlett adatvizualizációs technológiával. Az eredményeket a nap 24 órájában követni lehet riportjainkkal.

A PPC kampányaink működése

A legújabb AI alapú kampányokkal dolgozunk. Feltanítjuk a mesterséges intelligenciával működő rendszereket a megfelelő adatokkal, így azok pontosan meg fogják találni az új vásárlókat is. Valószínűleg már feltűnt, hogyha egyszer rákattint az ember például egy nyomtatókkal kapcsolatos cikkre, akkor később számtalan nyomtató reklám fog megjelenni különböző oldalakon.

A gépi tanulást használó PPC marketing kampányokkal olyan potenciális vásárlók is elérhetők, akik ugyan nem keresnek éppen a kínált termékre, de korábban már kifejezték érdeklődésüket iránta az internet böngészése közben.

Továbbá fejlett remarketing megoldásokat is használunk. Például, ha valaki korábban meglátogatott egy webshopot és kosárba rakott egy terméket, de mégsem vásárolta meg, akkor indítható olyan reklám, ami kizárólag az adott terméket fogja hirdetni a felhasználónak.

A PPC hirdetés egy kihagyhatatlan online marketing eszköz: segítségével kedvező áron lehet releváns forgalmat terelni a vállalati honlapra, valamint a márkaépítés célokat is remekül szolgálja.

Hogyan kezdődik az együttműködés?

A PPC kampánykezelés valójában nem egyetlen szolgáltatást jelent: egy széles körű eszközlistát állítunk be ügyfeleink hirdetéseinek elindítása során.

A folyamat első lépéseként megnézzük az ügyféljelölt vállalatát. Elemezzük a termékeket és szolgáltatásokat, megnézzük a hirdetni tervezett weboldalt. Ezután javaslatokat adunk az együttműködés elindításának folyamatára: ha szükséges, átalakítjuk a weboldal, de elemezzük azt is, hogy hirdethető-e a termék és piacképes-e az üzleti elképzelés.

Ezután iparági tapasztalataink alapján megmutatjuk azokat az eszközöket és kampánytípusokat, amelyekről tudjuk, hogy jó eredményeket lehet elérni velük. Összeállítunk egy teljeskörű ajánlatot, amiben szerepel az előkészítő munka (ez biztosítja, hogy az alapok rendben legyenek), valamint a hirdetéskezelés szolgáltatások is. Emellett javaslatot adunk a reklámbüdzsé méretére, és becslést készítünk a várható eredményekről.

Abban hiszünk, hogy csak akkor érdemes elindítani a közös munkát, ha alaposan átgondolt stratégia és reális terv áll mögötte.

Eredményeink

3 milliárd
forint kezelt hirdetés évente
90+
elégedett ügyfél
100 ezer
vásárolt kattintás naponta

PPC GYIK

A PPC egy angol mozaikszó, jelentése pay-per-click, azaz kattintásonkénti fizetés. Ez az online hirdetési stratégia lehetővé teszi, hogy vállalkozásának akkor keletkezzen fizetési kötelezettsége, ha valaki valóban rá is kattint a megjelenő hirdetésre.

A PPC hirdetéseknek számos típusa van, és több hirdetési hálózat is elérhető PPC elszámolási módszerrel. Így a PPC egy gyűjtőfogalom, amely alá rengeteg eltérő kampánytípus besorolható.

A világ két legnagyobb PPC hirdetési hálózata jelenleg a Google és a Meta (Facebook) tulajdonában van. Előbbit a Google Ads hirdetéskezelő rendszerben, utóbbi a Meta Business Manager-en keresztül lehet elérni.

A Marketing21-nél mi is ezt a két eszközt szoktuk a leggyakrabban ajánlani az ügyfeleknek. Összességében közel egy milliárd forintot hirdetünk évente a Google-nél és a Facebook-nál.

Vannak azonban újabb feltörekvő platformok is, amelyeken egy-egy iparágban kimagasló eredményeket lehet elérni. Népszerűek például a TikTok hirdetések, de a LinkedIn és a Waze is érdekes lehetőség sok vállalkozásnak.

Tudjuk, hogy nem könnyű eligazodni a különböző hirdetési eszközök között, ezért az ajánlatkérőket előzetes tanácsadással segítjük, hogy megtalálják a megfelelő online marketing eszközöket.

Az online marketing egyik legnagyobb előnye, hogy szabadon elkezdhető alacsony költséggel, később pedig az eredmények tükrében lehet növelni a költést.

Mindemellett érdemes legalább olyan méretű büdzsét szabni, amely elég egy-egy kampánytípus teszteléséhez. Nekünk az a javaslatunk, hogy minimum 120-150 ezer forint/hó reklámköltéssel induljanak el az ügyfelek egy-egy hirdetési hálózaton. Alacsonyabb költségkeret mellett nem tudnák elég adatot gyűjteni, és nem derülne ki, hogy érdemes-e nagyobb összegeket befektetni a PPC marketingbe.

Az általunk használt hirdetési eszközöknek általában felfelé megy az áruk, ahogy egyre több hirdető fedezi fel az online marketing kampányokban rejlő lehetőségeket. Mivel a hirdetni aukciós rendszerben lehet, az erősödő verseny felfelé tolja az árakat.

Mindazonáltal mi azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbb kattintást tudjuk megvásárolni a rendelkezésre álló büdzséből, ezért folyamatosan optimalizáljuk a kampányokat, és teszteljük a legújabb hirdetési megoldásokat.

Az új ügyfeleink általában azt tapasztalják, hogy egy-két hónap együttműködés után javul a weboldalra érkező forgalom minősége, és csökken a kattintási költség a professzionális PPC kampánykezelésnek köszönhetően.

Az ügynökségi díj mérete attól függ elsősorban, hogy milyen hirdetési hálózatokon szeretne hirdetni, valamint attól, hogy havonta milyen méretű reklámbüdzsét tervez elkölteni. A hozzánk hasonló ügynökségek többsége ezek alapján tudja meghatározni a várható munkaidőt.

A reklámkampányok tervezésébe érdemes már előzetesen bevonni minket. Szívesen segítünk megtalálni a legjobb várható megtérüléssel rendelkező eszközöket.

Ha alacsonyabb havi költségekkel indulni, érdemes fókuszáltan hirdetni, később pedig lehet bővíteni a PPC platformok körét a megtérülés függvényében.

A Marketing21 PPC hirdetés szolgáltatása teljeskörű, tartalmazza a hirdetések kezelése mellett a szükséges grafikai tervek elkészítését is. Emellett szövegírók is dolgoznak csapatunkban a megfelelő üzenetek megfogalmazásán.

Az ajánlatunk ezen túl ingyenes webanalitikát is tartalmaz, hogy a PPC kampányok eredményét élőben tudja követni egy átlátható adatvizualizációs technológia segítségével.

A PPC hirdetések legnagyobb előnye, hogy viszonylag gyorsan megérkeznek az első látogatók a weboldalra. A hirdetések elkészítése után néhány órával már meg fognak jelenni az első felhasználók a honlapon.

Az eredmények értékeléséhez viszont több időre van szükség. Általában 1-2 hónap alatt már tudunk annyit optimalizálni a PPC kampányokon, hogy nagyságrendekkel javuljon a webhelyforgalom minősége.

A PPC hirdetésekben fokozatosan javuló teljesítményre számíthat, majd az első három hónap után a kampányok kiszámíthatóan fogják hozni az eredményeket. Ezután lehet tovább növelni a költségkeretet, amennyiben még több vásárlóra van szüksége.

Website by Marketing21