Facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés az M21-nél: elkészítjük és teljeskörűen kezeljük hirdetéseit a precíz célzástól, a kampány optimalizáláson át egészen a hirdetéskreatívok grafikai tervezéséig. Bízza profi Facebook hirdetéskezelőkre a kampányait! 

Facebook kampány kezelés ikon
Facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés átlátható eredményekkel

A Marketing21-nél a számokban és az adatelemzésben hiszünk, így biztosítjuk, hogy ügyfeleink a lehető legjobb eredményeket érjék el Facebook kampányaikkal. Ügyfeleinknek először beállítjuk a professzionális mérési rendszert: az elköltött büdzsé eredményessége így mérhetővé válik.

Képzett fiókkezelő kollégáink ezután napi rendszerességgel nyomon követik a kampányok teljesítményét és elvégzik a szükséges módosításokat és teszteléseket.

Szolgáltatásunk azonban több egyszerű Facebook kampány kezelésnél: grafikus csapatunk lenyűgöző kreatívokat is készít, hogy a kampányok a rövid távú eredmények mellett a márkaépítést is szolgálják.

A siker titka a tűpontos célzás és a figyelemfelkeltő hirdetéskreatívok. Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunk mindkét területen és az eredmények értékelésében is segíti ügyfeleinket. Ha megbízható és profi Facebook kampánykezelő partnert keres, írjon nekünk!

Facebook hirdetéskezelés előnyei a Marketing21 ügynökségnél

  • Átlátható, transzparens eredmények: minden havidíjas hirdetéskezelés szolgáltatáshoz ingyenes webanalitikát biztosítunk. Egy felületen követhető minden kampány (Facebook, Google Ads, SEO stb.) eredményessége és egy kattintással értékelhető a megtérülés.
  • Összetartó, precíz csapat: az új kollégáknak szigorú szakmai kritériumoknak kell megfelelni, és minden munkatársnak teljesítenie kell különböző képzéseket és vizsgákat évente. Teljes munkaidőben bejelentett, az adott projekten hosszú távon dolgozó kampánykezelőkkel maximális és folyamatos minőséget tudunk garantálni. Csapatunkban mentoring program működik: a junior kollégák csak senior felügyelete mellett dolgozhatnak.
  • 360 fokos digitális marketing szolgáltatás egy ügynökségnél: az a célunk, hogy ügyfeleink minden digitális marketing problémájára megoldást nyújtsunk, ezért széles körű tapasztalattal rendelkezünk az online marketing területén. Legyen szó SEO, Google Ads, Facebook, Instagram vagy content marketing projektekről, a Marketing21-et bátran keresheti.
  • Innovatív szolgáltatások: a Facebook hirdetéskezelés nagyon gyorsan változik, ezért folyamatos innovációt igényel. A hazai ügynökségek között a Marketing21 mindig az elsők között vezeti be az újdonságokat, így ügyfeleink a versenytársak előtt járhatnak.
Marketing21 Facebook hirdetéskezelő ügynökség

Facebook kampánykezelés eredményeink

Facebook hirdetés specialista

Facebook kampány elkészítésének tapasztalata

letesztelt hirdetés grafika

elégedett ügyfél

Facebook kampány kezelés szolgáltatás lépései

1. Mérések és analitika

Első lépésként felmérjük a meglévő Facebook fiókstruktúrát, kialakítjuk az admin rendet és a mérési rendszert. Eközben átnézzük a hirdetett weboldalt is: ha szükséges módosításokat végzünk vagy javaslunk.

2. Kick-off meeting

Ahhoz, hogy megfelelő módon kommunikáljunk a Facebook hirdetésekben és megismerjük az ügyfél célközönségét, nagyon sok információra van szükségünk. A kick-off meeting erre szolgál: az ügyfél bemutatja cégét és elvárásait.

3. Hirdetés tervezés és indítás

Grafikus kollégáink elkészítik a hirdetéseket, PPC specialista munkatársaink pedig beállítják az első kampányokat, célközönségeket és megtervezik a sales funnel lépéseit. Ezután elindulnak az első Facebook kampányok.

4. Optimalizálás és tesztelés

Hirdetéskezelő kollégáink napi szinten követik a fiókok teljesítményét és elvégzik a szükséges teszteléseket. Legyen szó az ideális hirdetésszövegről vagy célközönségről, megtaláljuk a legjobb kampánystratégiát.

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak
LLumar Facebook ügyfél
L'Occitane Facebook hirdetéskezelés referencia
Thomas Hungary hirdetések kezelése Facebook-on
M3 Outlet facebook és instagram kampány
Rubin Hotel - Marketing21 Partner
Office Garden irodabérlés: B2B lead generálás

Bővebben a Facebook hirdetésekről

Kinek ajánlott a Facebook hirdetés?

A Facebookon gyakorlatilag bármely vállalkozás hatékonyan hirdethet, mindössze néhány olyan kivételes esetet ismerünk, amikor nem lehet jó eredményeket elérni a legnagyobb közösségi média platform segítségével. A Facebook hirdetéskezelés hatékony B2C kampányok, B2B lead generálás és eCommerce marketing esetében is.

Természetesen nem hagyjuk magára ügyfeleinket a tervezési szakaszban sem, egy előzetes találkozón mindig bemutatjuk, hogy milyen szolgáltatásokat érdemes megrendelnie. Kérjen tőlünk bátran ajánlatot, és megmutatjuk a legjobb digitális marketing eszközöket!

Facebook hirdetés típusok

A Facebook rengeteg lehetőséget nyújt hirdetések terén. A cég bevételei gyakorlatilag abból keletkeznek, hogy a felhasználók adataira épülő, jól célzott hirdetéseket jelenítenek meg nekik. A vállalkozások ebből rengeteget tudnak profitálni, mivel a tűpontosan kiválasztott célközönséggel rendkívül hatékony kampányokat lehet készíteni.

Ha a weboldal forgalmát kell növelni, lehet indítani forgalom típusú kampányokat, de webshop esetében vásárlásra ösztönző összetett katalógusos hirdetések is rendelkezésre állnak.

A leadekkel (például ajánlatkérések vagy visszahívás kérések) dolgozó vállalkozásoknak is számos jó megoldást tudunk mutatni: lehet indítani konverzióra optimalizált kampányokat, de akár Facebookon belül is generálhatunk ajánlatkéréseket.

Rendkívül népszerűek és hatásosak a remarketing kampányok is, amelyek azoknak jelennek meg, akik korábban már meglátogatták a vállalkozás weboldalát, így érdeklődést fejeztek ki a kínált termékek és szolgáltatások iránt. 

A szolgáltatás keretei között használt kampánytípusokat mindig az ügyfél igényeihez igazítjuk, hogy sikerüljön elérni a kitűzött üzleti célokat.

Miért érdemes hirdetni a Facebook-on?

Rengeteget hallani az újhullámos közösségi média oldalakról, mint a TikTok vagy a Snapchat, de azt érdemes észben tartani, hogy a világ legelterjedtebb platformja továbbra is a Facebook 2,8 milliárd aktív havi felhasználóval globálisan.

Magyarországon ráadásul szinte a teljes internethozzáféréssel bíró réteg elérhető a platformon: összesen 5,8 millió ember szólítható meg a hirdetésekkel. Ha ehhez hozzávesszük azt, hogy a Facebook hirdetéskezelő rendszere ma már többet jelent Facebook hirdetéseknél, elképesztő eléréseket látunk. A hirdetéskezelő platformról indíthatunk Instagram, Messenger és Audience Network kampányokat is, így még szélesebb közönség célozható meg.

A hirdetések mindig a cég igényeihez igazodnak: rugalmasan állíthatók a költségkeretek (nem kell tartani attól, hogy túl magas lesz a Facebook kampány ára), célközönségek és a felhasznált hirdetéskreatívok is. A célközönségek száma szinte végtelen, hiszen bármilyen kombinációban használhatjuk a beállításokat. Erre nagyon kevés hirdetési hálózat képes, nincs még egy ilyen összetett hirdetési környezet a Google rendszerét leszámítva.

Facebook hirdetéskezelés árak

A Facebook hirdetések esetében a következő díjakkal kell számolni:

  • Facebook hirdetés ára (reklámbüdzsé): közvetlenül a Facebook Ireland felé fizetendő
  • Fix havi ügynökségi díj
  • Reklámvásárlással arányos ügynökségi díj

Érdemes olyan ügynökséget választani, amely nem kéri el előre a reklámvásárlási díjakat. Miután ez a Facebook és a Google ajánlása is, mi kizárólag így dolgozunk. A hirdetési díj mindig a kitűzött céloktól és a cég lehetőségeitől függ, így erről egyeztetünk az ügyfelekkel.

Az aktuális digitális ügynökségi árakról szívesen adunk tájékoztatást ajánlatkérést követően. Vegye fel velünk a kapcsolatot: néhány napon belül elküldjük javaslatainkat és tételes díjainkat!

Hatékonyabb Facebook hirdetéseket szeretne?

Segítünk fellendíteni vállalkozását: kérjen ajánlatot tőlünk!

Elégedett ügyfeleink mondták
Rillgo - Marketing21 ügyfél

“Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”

Lakatos Tamás, CEO
Rillgo vendéglátó szoftver

Kriston Csaba - Acterra

“Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”

Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.

ANRO - Marketing21 ügyfél

“Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Ezért érdemes használni a Facebook hirdetési megoldásait

  • A legnagyobb közössédi média csatorna az egyik legaktívabb felhasználói bázissal
  • Versenyképes CPC (cost-per-click) árakat lehet elérni
  • Rendkívül jól célzott Facebook kampányok
  • Minőségi lead-eket lehet gyűjteni rendkívül kedvező CPA (cost-per-action) mellett
  • Remarketing hirdetésekkel el lehet érni a weboldal korábbi látogatóit
  • Magyarországon még rendkívül versenyképes CPM (ezer megjelenésre jutó költség): ~300-500 Ft/1000 megjelenés
  • Releváns látogatókat lehet a vállalkozás weboldalára terelni

Ráadásul a mérések és az AI területén is kivételes lehetőségeket nyújt a Facebook hirdetéskezelő:

  • Pontos mérések és konverziókövetés a Facebook pixel segítségével
  • Gyorsan áttekinthető reporting a legfontosabb mérőszámokkal és KPI-okkal
  • Mesterséges intelligenciával (AI) támogatott gépi tanulás segíti a Facebook kampányok hatékonyságát

 A Marketing21 ügynökség csapatával a rendszer minden lehetőségét hatékonyan ki lehet használni. Konzultáció keretei között segítünk kialakítani egy hatékony közösségi média marketingstratégiát, majd Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunkkal elvégezzük a beállításokat és a folyamatos optimalizálást.

Miben segíti cégét az ügynökségi Facebook hirdetéskezelés?

Ha az alábbi célokat tűzte ki vállalkozása elé, jó megoldást jelenhet hirdetéskezelés szolgáltatásunk.

  • Márkaismertség növelése
  • A performance kampányok megtérülési rátájának (ROAS) növelése
  • A konverziós költségek csökkentése (CPA) lead generáló hirdetések esetében
  • A Facebook kampányok kezelésére fordított munkaidő felszabadítása
  • Nehezen megoldható Facebook hirdetési problémák kezelése (support ügyintézés, kapcsolattartás Facebook tanácsadókkal, letiltott hirdetések kivizsgálása és kezelése)
  • Stratégiai tanácsok: a jelenlegi Facebook kampányok elakadásainak elemzése

A transzparenciát fontos értéknek tartjuk, ezért a Facebook hirdetéskezelésen túl az alábbi feladatokban is számíthat ránk:

  • Segítünk megérteni és elemezni a kampányeredményeket
  • Teljes körű reporting felületet biztosítunk: a cég számára legfontosabb KPI (Key Performance Indicator) értékek egy kattintással elérhetővé válnak
  • Ha eseti promóciókkal lendítené fel a vállalkozása eredményeit, támogatjuk a tervezésben és kivitelezésben

Ügyfeleinkkel hosszú távon dolgozunk együtt. Megértjük az előttük álló kihívásokat és a legújabb marketing technológiákkal segítünk a versenyképesség növelésében.