Facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés a Marketing21 ügynökségnél: elkészítjük és teljeskörűen kezeljük hirdetéseit a precíz célzástól, a kampány optimalizáláson át egészen a hirdetéskreatívok grafikai tervezéséig. Bízza profi Facebook hirdetéskezelőkre a kampányait!

Facebook hirdetéskezelés ikon
Marketing21 Facebook hirdetések kezelése

Facebook hirdetés átlátható eredményekkel

A Marketing21-nél a számokban és az adatelemzésben hiszünk, így biztosítjuk, hogy ügyfeleink a lehető legjobb eredményeket érjék el Facebook kampányaikkal. Ügyfeleinknek először beállítjuk a professzionális mérési rendszert: az elköltött büdzsé eredményessége így mérhetővé válik.

Képzett fiókkezelő kollégáink ezután napi rendszerességgel nyomon követik a kampányok teljesítményét és elvégzik a szükséges módosításokat és teszteléseket.

Szolgáltatásunk azonban több egyszerű Facebook kampány kezelésnél: grafikus csapatunk lenyűgöző kreatívokat is készít, hogy a kampányok a rövid távú eredmények mellett a márkaépítést is szolgálják.

A siker titka a tűpontos célzás és a figyelemfelkeltő hirdetéskreatívok. Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunk mindkét területen és az eredmények értékelésében is segíti ügyfeleinket. Ha megbízható és profi Facebook kampánykezelő partnert keres, írjon nekünk!

Facebook hirdetéskezelés előnyei a Marketing21 ügynökségnél

  • Átlátható, transzparens eredmények: minden havidíjas hirdetéskezelés szolgáltatáshoz ingyenes webanalitikát biztosítunk. Egy felületen követhető minden kampány (Facebook, Google Ads, SEO stb.) eredményessége és egy kattintással értékelhető a megtérülés.
  • Összetartó, precíz csapat: az új kollégáknak szigorú szakmai kritériumoknak kell megfelelni, és minden munkatársnak teljesítenie kell különböző képzéseket és vizsgákat évente. Teljes munkaidőben bejelentett, az adott projekten hosszú távon dolgozó kampánykezelőkkel maximális és folyamatos minőséget tudunk garantálni. Csapatunkban mentoring program működik: a junior kollégák csak senior felügyelete mellett dolgozhatnak.
  • 360 fokos digitális marketing szolgáltatás egy ügynökségnél: az a célunk, hogy ügyfeleink minden digitális marketing problémájára megoldást nyújtsunk, ezért széles körű tapasztalattal rendelkezünk az online marketing területén. Legyen szó SEO, Google Ads, Facebook, Instagram vagy content marketing projektekről, a Marketing21-et bátran keresheti.
  • Innovatív szolgáltatások: a Facebook hirdetéskezelés nagyon gyorsan változik, ezért folyamatos innovációt igényel. A hazai ügynökségek között a Marketing21 mindig az elsők között vezeti be az újdonságokat, így ügyfeleink a versenytársak előtt járhatnak.
Facebook hirdetéskezelő ügynökség

Facebook hirdetéskezelés eredményeink

Facebook hirdetés specialista

Facebook kampány elkészítésének tapasztalata

letesztelt hirdetés grafika

elégedett ügyfél

Facebook kampány kezelés szolgáltatás lépései

1. Mérések és analitika

Első lépésként felmérjük a meglévő Facebook fiókstruktúrát, kialakítjuk az admin rendet és a mérési rendszert. Eközben átnézzük a hirdetett weboldalt is: ha szükséges módosításokat végzünk vagy javaslunk.

2. Kick-off meeting

Ahhoz, hogy megfelelő módon kommunikáljunk a Facebook hirdetésekben és megismerjük az ügyfél célközönségét, nagyon sok információra van szükségünk. A kick-off meeting erre szolgál: az ügyfél bemutatja cégét és elvárásait.

3. Hirdetés tervezés és indítás

Grafikus kollégáink elkészítik a hirdetéseket, PPC specialista munkatársaink pedig beállítják az első kampányokat, célközönségeket és megtervezik a sales funnel lépéseit. Ezután elindulnak az első Facebook kampányok.

4. Optimalizálás és tesztelés

Hirdetéskezelő kollégáink napi szinten követik a fiókok teljesítményét és elvégzik a szükséges teszteléseket. Legyen szó az ideális hirdetésszövegről vagy célközönségről, megtaláljuk a legjobb kampánystratégiát.

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak
LLumar Facebook ügyfél
L'Occitane Facebook hirdetéskezelés referencia
Thomas Hungary hirdetések kezelése Facebook-on
M3 Outlet facebook és instagram kampány
Rubin Hotel - Marketing21 Partner
Office Garden irodabérlés: B2B lead generálás

Bővebben a Facebook hirdetésekről

Kinek ajánlott a Facebook hirdetéskezelés?

A Facebookon gyakorlatilag bármely vállalkozás hatékonyan hirdethet, mindössze néhány olyan kivételes esetet ismerünk, amikor nem lehet jó eredményeket elérni a legnagyobb közösségi média platform segítségével. A Facebook hirdetéskezelés hatékony B2C kampányok, B2B lead generálás és eCommerce marketing esetében is.

Természetesen nem hagyjuk magára ügyfeleinket a tervezési szakaszban sem, egy előzetes találkozón mindig bemutatjuk, hogy milyen szolgáltatásokat érdemes megrendelnie. Kérjen tőlünk bátran ajánlatot, és megmutatjuk a legjobb digitális marketing eszközöket!

Facebook hirdetés típusok

A Facebook rengeteg lehetőséget nyújt hirdetések terén. A cég bevételei gyakorlatilag abból keletkeznek, hogy a felhasználók adataira épülő, jól célzott hirdetéseket jelenítenek meg nekik. A vállalkozások ebből rengeteget tudnak profitálni, mivel a tűpontosan kiválasztott célközönséggel rendkívül hatékony kampányokat lehet készíteni.

Ha a weboldal forgalmát kell növelni, lehet indítani forgalom típusú kampányokat, de webshop marketing esetében vásárlásra ösztönző összetett katalógusos hirdetések is rendelkezésre állnak.

A leadekkel (például ajánlatkérések vagy visszahívás kérések) dolgozó vállalkozásoknak is számos jó megoldást tudunk mutatni: lehet indítani konverzióra optimalizált kampányokat, de akár Facebookon belül is generálhatunk ajánlatkéréseket.

Rendkívül népszerűek és hatásosak a remarketing kampányok is, amelyek azoknak jelennek meg, akik korábban már meglátogatták a vállalkozás weboldalát, így érdeklődést fejeztek ki a kínált termékek és szolgáltatások iránt.

A szolgáltatás keretei között használt kampánytípusokat mindig az ügyfél igényeihez igazítjuk, hogy sikerüljön elérni a kitűzött üzleti célokat.

Miért érdemes hirdetni a Facebook-on?

Rengeteget hallani az újhullámos közösségi média oldalakról, mint a TikTok vagy a Snapchat, de azt érdemes észben tartani, hogy a világ legelterjedtebb platformja továbbra is a Facebook 2,8 milliárd aktív havi felhasználóval globálisan.

Magyarországon ráadásul szinte a teljes internethozzáféréssel bíró réteg elérhető a platformon: összesen 5,8 millió ember szólítható meg a hirdetésekkel. Ha ehhez hozzávesszük azt, hogy a Facebook hirdetéskezelő rendszere ma már többet jelent Facebook hirdetéseknél, elképesztő eléréseket látunk. A hirdetéskezelő platformról indíthatunk Instagram, Messenger és Audience Network kampányokat is, így még szélesebb közönség célozható meg.

A hirdetések mindig a cég igényeihez igazodnak: rugalmasan állíthatók a költségkeretek (nem kell tartani attól, hogy túl magas lesz a Facebook kampány ára), célközönségek és a felhasznált hirdetéskreatívok is. A célközönségek száma szinte végtelen, hiszen bármilyen kombinációban használhatjuk a beállításokat. Erre nagyon kevés hirdetési hálózat képes, nincs még egy ilyen összetett hirdetési környezet a Google rendszerét leszámítva.

Facebook hirdetéskezelés árak

A Facebook hirdetések esetében a következő díjakkal kell számolni:

  • Facebook hirdetés ára (reklámbüdzsé): közvetlenül a Facebook Ireland felé fizetendő
  • Fix havi ügynökségi díj
  • Reklámvásárlással arányos ügynökségi díj

Érdemes olyan ügynökséget választani, amely nem kéri el előre a reklámvásárlási díjakat. Miután ez a Facebook és a Google ajánlása is, mi kizárólag így dolgozunk. A hirdetési díj mindig a kitűzött céloktól és a cég lehetőségeitől függ, így erről egyeztetünk az ügyfelekkel.

Az aktuális digitális ügynökségi árakról szívesen adunk tájékoztatást ajánlatkérést követően. Vegye fel velünk a kapcsolatot: néhány napon belül elküldjük javaslatainkat és tételes díjainkat!

Hatékonyabb Facebook hirdetéseket szeretne?

Segítünk fellendíteni vállalkozását: kérjen ajánlatot tőlünk!

Elégedett ügyfeleink mondták
Rillgo - Marketing21 ügyfél

„Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”

Lakatos Tamás, CEO
Rillgo vendéglátó szoftver

Kriston Csaba - Acterra

„Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”

Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.

ANRO - Marketing21 ügyfél

„Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Ezért érdemes használni a Facebook hirdetési megoldásait

  • A legnagyobb közössédi média csatorna az egyik legaktívabb felhasználói bázissal
  • Versenyképes CPC (cost-per-click) árakat lehet elérni
  • Rendkívül jól célzott Facebook kampányok
  • Minőségi lead-eket lehet gyűjteni rendkívül kedvező CPA (cost-per-action) mellett
  • Remarketing hirdetésekkel el lehet érni a weboldal korábbi látogatóit
  • Magyarországon még rendkívül versenyképes CPM (ezer megjelenésre jutó költség): ~300-500 Ft/1000 megjelenés
  • Releváns látogatókat lehet a vállalkozás weboldalára terelni

Ráadásul a mérések és az AI területén is kivételes lehetőségeket nyújt a Facebook hirdetéskezelő:

  • Pontos mérések és konverziókövetés a Facebook pixel segítségével
  • Gyorsan áttekinthető reporting a legfontosabb mérőszámokkal és KPI-okkal
  • Mesterséges intelligenciával (AI) támogatott gépi tanulás segíti a Facebook kampányok hatékonyságát

 A Marketing21 ügynökség csapatával a rendszer minden lehetőségét hatékonyan ki lehet használni. Konzultáció keretei között segítünk kialakítani egy hatékony közösségi média marketingstratégiát, majd Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunkkal elvégezzük a beállításokat és a folyamatos optimalizálást.

Miben segíti cégét az ügynökségi Facebook hirdetéskezelés?

Ha az alábbi célokat tűzte ki vállalkozása elé, jó megoldást jelenhet hirdetéskezelés szolgáltatásunk.

  • Márkaismertség növelése
  • A performance kampányok megtérülési rátájának (ROAS) növelése
  • A konverziós költségek csökkentése (CPA) lead generáló hirdetések esetében
  • A Facebook kampányok kezelésére fordított munkaidő felszabadítása
  • Nehezen megoldható Facebook hirdetési problémák kezelése (support ügyintézés, kapcsolattartás Facebook tanácsadókkal, letiltott hirdetések kivizsgálása és kezelése)
  • Stratégiai tanácsok: a jelenlegi Facebook kampányok elakadásainak elemzése

A transzparenciát fontos értéknek tartjuk, ezért a Facebook hirdetéskezelésen túl az alábbi feladatokban is számíthat ránk:

  • Segítünk megérteni és elemezni a kampányeredményeket
  • Teljes körű reporting felületet biztosítunk: a cég számára legfontosabb KPI (Key Performance Indicator) értékek egy kattintással elérhetővé válnak
  • Ha eseti promóciókkal lendítené fel a vállalkozása eredményeit, támogatjuk a tervezésben és kivitelezésben

Ügyfeleinkkel hosszú távon dolgozunk együtt. Megértjük az előttük álló kihívásokat és a legújabb marketing technológiákkal segítünk a versenyképesség növelésében.

Facebook hirdetéskezelés GyIK

Elérhetők egyszeri, alkalmi szolgáltatások?

Szolgáltatásaink nagy része olyan típusú folyamat, amely konstans felügyeletet, nyomon követést és – ha szükséges – módosításokat igényel. Éppen ezért elsődlegesen havidíjas konstrukcióban dolgozunk. Ügyfeleinkkel hosszú távú együttműködést alakítunk ki, aminek során a remek termékek és a modern marketing megoldások együttesével, közösen érhetünk el sikereket. Az együttműködés során a kezdetektől fogva profi, kiszervezett marketing csapat dolgozik Önnek.

Hogy indul az együttműködés?

Amennyiben szolgáltatásaink felkeltették érdeklődését, az ajánlatkérést követően egy munkanapon belül felkeressük Önt egyeztetés céljával. Ennek során elmondjuk javaslatainkat, majd ajánlatot küldünk.

A cégére szabott ajánlat elfogadása után a következő lépés egy személyes vagy online konzultáció. Ennek során lehetőségünk van megismerni az Ön vállalatát és termékeit, valamint átbeszélni a kitűzött célokat. Emellett pedig mi is részletesen is bemutatjuk a munkafolyamatot, amelyekkel sikereket érünk el az együttműködés során.

Mennyibe kerül a Facebook hirdetéskezelés?

Ahány cég, annyi féle igény és kitűzött cél. Ez azt jelenti, hogy a további szolgáltatásokhoz fix árakat nem tudunk előzetesen meghatározni, hiszen azokat az Ön vállalatára szabjuk. Pontos árakat ezért csak az igényfelmérést követően tudunk megszabni, ekkor látjuk mi is tisztán, hogy milyen típusú feladatokat kell ellátnunk és ez mennyi munkaidőt vesz igénybe.

A Marketing21 Online Marketing Ügynökségnél arra törekszünk, hogy ár-érték arányban a legjobb szolgáltatásokat nyújtsuk a piacon. Amennyiben minket bíz meg cége online marketing feladatainak elvégzésével, garantáljuk a magas szolgáltatás-minőséget. A projektnek dedikált, megfelelő szakértelemmel és tapasztalattal rendelkező munkatársunk a szükséges munkamennyiséget és energiát befektetve végez alapos munkát.

Számomra is egyértelműek lesznek az elért eredmények?

Az eredményeket nem csak a megnövekedett forgalom és a megkeresések számának emelkedése mutatja majd. A teljes együttműködés alatt transzparensen dolgozunk. Ez azt jelenti, hogy hozzáférést biztosítunk ingyenes webanalitikai rendszerünkhöz, ahol a számok feketén-fehéren magukért beszélnek. A rendszer és a számok értelmezéséhez is segítséget nyújtunk, így látni fogja a kampányok megtérülési számait.

Van próbaidő az együttműködés során?

Hosszútávú együttműködésre törekszünk, de tudjuk azt is, hogy nagy kockázatot jelent ügyfeleinknek a marketing ügynökség kiválasztása. Emiatt a szerződéskötés utáni első 3 hónapot próbaidőnek tekintjük, amelynek előnye, hogy ez idő alatt a szerződés bármikor azonnali hatállyal felmondható. Így Ön nem vállal nagy kockázatot szolgáltatásaink igénybevételekor. A próbaidő lejárta után sincsenek szigorú feltételek. A szerződésben 30 vagy 60 napos felmondási idő szerepel.

Kik végzik a Facebook hirdetéskezeléssel kapcsolatos feladatokat?

A Marketing21 csapatát kizárólag belsős kollégák alkotják. Több éves tapasztalattal rendelkező szenior kollégák és az ő felügyeletük alatt dolgozó, szakképzett medior és junior munkatársak együttesen dolgoznak a projekteken. A folyamatos fejlődés érdekében a Marketing21 csapata rendszeresen részt vesz különböző online marketing témájú továbbképzéseken és tanfolyamokon. Lépést tartunk a marketing trendekkel és az újdonságokat bevezetjük az ügyfeleinknél is, amint lehet.

A speciális tudást igénylő részfeladatokat pedig kizárólag csak azok a kollégák láthatják el, akik rendelkeznek a megfelelő képzettséggel, és sikeresen elvégezték a releváns képzéseket vagy mentorprogramot.

Milyen gyakran és milyen formában történik a kapcsolattartás?

A kapcsolattartás gyakorisága eltérő a különböző projektek esetében és ügyfeleink igényeitől is függnek. Egy azonban biztos: nem szabunk meg korlátot, annyiszor konzultálunk, ahányszor szükséges. Az együttműködés elején gyakrabban szervezünk megbeszéléseket, általában heti szinten. Ezek a folyamatok beálltával havi gyakoriságúra csökkennek általában, de eseti megbeszélésre is bármikor van lehetősége.

Az együttműködés megkezdését követően leginkább telefonon és online videóhívásban tartjuk a kapcsolatot. Bizonyos időközönként azonban egy-egy személyes találkozóra is szükség lehet.

Marketing eszközök a gyakorlatban

Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

✔️ 6 nap, 6 lecke

✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!