Facebook hirdetéskezelés

Tapasztalt social media marketing szakértőkkel több vásárlót és érdeklődőt érhetsz el. Elkészítjük és teljeskörűen kezeljük ügyfeleink hirdetéseit. Ismerd meg a Marketing21 Facebook hirdetéskezelés szolgáltatását!
Ajánlatkérés
Online hirdetések beállítása

Facebook hirdetés átlátható eredményekkel

A Marketing21-nél a számokban és az adatelemzésben hiszünk, így biztosítjuk, hogy ügyfeleink a lehető legjobb eredményeket érjék el Facebook kampányaikkal. Ügyfeleinknek először beállítjuk a professzionális mérési rendszert: az elköltött büdzsé eredményessége így mérhetővé válik.

Képzett fiókkezelő kollégáink ezután napi rendszerességgel nyomon követik a kampányok teljesítményét és elvégzik a szükséges módosításokat és teszteléseket.

Szolgáltatásunk azonban több egyszerű Facebook kampány kezelésnél: grafikus csapatunk lenyűgöző kreatívokat is készít, hogy a kampányok a rövid távú eredmények mellett a márkaépítést is szolgálják.

A siker titka a tűpontos célzás és a figyelemfelkeltő hirdetéskreatívok. Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunk mindkét területen és az eredmények értékelésében is segíti ügyfeleinket. Ha egy megbízható Facebook kampánykezelő partnert keresel, írj nekünk!

Facebook hirdetéskezelés előnyei a Marketing21 ügynökségnél

  • Átlátható, transzparens eredmények: minden havidíjas hirdetéskezelés szolgáltatáshoz ingyenes webanalitikát biztosítunk. Egy felületen követhető minden kampány (Facebook, Google Ads, SEO stb.) eredményessége és egy kattintással értékelhető a megtérülés.
  • Összetartó, precíz csapat: kiemelkedő eredményeket csak kiemelkedő csapattal lehet elérni. Szigorú szakmai kritériumoknak megfelelve lehet hozzánk bekerülni, és minden munkatársnak teljesítenie kell a szükséges képzéseket és vizsgákat. A Marketing21-nél mentoring program működik: a junior kollégák senior felügyelete mellett dolgoznak.
  • 360 fokos digitális marketing: az a célunk, hogy ügyfeleink minden digitális marketing problémájára megoldást nyújtsunk, ezért széles körű tapasztalattal rendelkezünk az online marketing területén. Legyen szó SEO, Google Ads, Facebook, Instagram vagy content marketing projektekről, a Marketing21-nél van megoldás.
  • Innovatív szolgáltatások: a Facebook hirdetéskezelés nagyon gyorsan változik, ezért folyamatos innovációt igényel. A hazai ügynökségek között a Marketing21 mindig az elsők között vezeti be az újdonságokat, így ügyfeleink a versenytársak előtt járhatnak.
Hirdetési célok egyeztetése

Facebook kampány kezelés szolgáltatás lépései

1. Mérések és analitika

Első lépésként felmérjük a meglévő Facebook fiókstruktúrát, kialakítjuk az admin rendet és a mérési rendszert. Eközben átnézzük a hirdetett weboldalt is: ha szükséges módosításokat végzünk vagy javaslunk.

2. Kick-off meeting

Ahhoz, hogy megfelelő módon kommunikáljunk a Facebook hirdetésekben és megismerjük az ügyfél célközönségét, nagyon sok információra van szükségünk. A kick-off meeting erre szolgál: az ügyfél bemutatja cégét és elvárásait.

3. Hirdetés tervezés és indítás

Grafikus kollégáink elkészítik a hirdetéseket, PPC specialista munkatársaink pedig beállítják az első kampányokat, célközönségeket és megtervezik a sales funnel lépéseit. Ezután elindulnak az első Facebook kampányok.

4. Optimalizálás és tesztelés

Hirdetéskezelő kollégáink napi szinten követik a fiókok teljesítményét és elvégzik a szükséges teszteléseket. Legyen szó az ideális hirdetésszövegről vagy célközönségről, megtaláljuk a legjobb kampánystratégiát.

Kinek ajánlott a Facebook hirdetéskezelés?

A Facebookon gyakorlatilag bármely vállalkozás hatékonyan hirdethet, mindössze néhány olyan kivételes esetet ismerünk, amikor nem lehet jó eredményeket elérni a legnagyobb közösségi média platform segítségével. A Facebook hirdetéskezelés hatékony B2C kampányok, B2B lead generálás és eCommerce marketing esetében is.

Természetesen nem hagyjuk magára ügyfeleinket a tervezési szakaszban sem, egy előzetes találkozón mindig bemutatjuk, hogy milyen eszközöket érdemes használni. Kérj tőlünk bátran ajánlatot kötöttségek nélkül, és megmutatjuk a legjobb digitális marketing megoldásokat!

Facebook hirdetés típusok

A Facebook rengeteg lehetőséget nyújt hirdetések terén. A cég bevételei gyakorlatilag abból keletkeznek, hogy a felhasználók adataira épülő, jól célzott hirdetéseket jelenítenek meg nekik. A vállalkozások ebből rengeteget tudnak profitálni, mivel a tűpontosan kiválasztott célközönséggel rendkívül hatékony kampányokat lehet készíteni.

Ha a weboldal forgalmát kell növelni, lehet indítani forgalom típusú kampányokat, de webshop marketing esetében vásárlásra ösztönző, AI alapú katalógus hirdetések is rendelkezésre állnak.

A leadekkel (például ajánlatkérések vagy visszahívás kérések) dolgozó vállalkozásoknak is számos jó megoldást tudunk mutatni: lehet indítani konverzióra optimalizált kampányokat, de Facebookon belül is generálhatunk ajánlatkéréseket vagy állásjelentkezéseket.

Rendkívül népszerűek és hatásosak a remarketing kampányok is, amelyek azoknak jelennek meg, akik korábban már meglátogatták a vállalkozás weboldalát, így érdeklődést fejeztek ki a kínált termékek és szolgáltatások iránt.

A szolgáltatás keretei között használt kampánytípusokat mindig az ügyfél igényeihez igazítjuk, hogy sikerüljön elérni a kitűzött üzleti célokat.

Miért érdemes hirdetni a Facebook-on?

Rengeteget hallani az újhullámos közösségi média oldalakról, mint a TikTok vagy a Snapchat, de azt érdemes észben tartani, hogy a világ legelterjedtebb platformja továbbra is a Facebook 3,1 milliárd aktív havi felhasználóval globálisan.

Magyarországon ráadásul közel az összes potenciális fogyasztó elérhető a platformon: összesen 5,8 millió ember szólítható meg a hirdetésekkel. Ha ehhez hozzávesszük azt, hogy a Facebook hirdetéskezelő rendszere ma már többet jelent Facebook hirdetéseknél, elképesztő eléréseket látunk. A hirdetéskezelő platformról indíthatunk Instagram, Messenger és Audience Network kampányokat is, így még szélesebb közönség célozható meg.

Ráadásul a Meta platform élen jár a mesterséges intelligencia fejlesztésekben is. A platform AI segítségével találja meg azokat, akik jó eséllyel vásárolni fognak a következő időszakban. Ehhez olyan adatokat használnak, mint a felhasználók viselkedése a közösségi oldalon, vagy korábbi weboldalakon történt látogatások (Facebook pixel és API).

Facebook hirdetéskezelés árak

A Facebook hirdetések esetében a következő díjakkal kell számolni:

  • Facebook hirdetés ára (reklámbüdzsé): közvetlenül a Meta felé fizetendő
  • Fix havi ügynökségi díj
  • Reklámvásárlással arányos ügynökségi díj

Érdemes olyan ügynökséget választani, amely nem kéri el előre a reklámvásárlási díjakat. Miután ez a Facebook és a Google ajánlása is, mi kizárólag így dolgozunk. A hirdetési díj mindig a kitűzött céloktól és a cég lehetőségeitől függ, így erről egyeztetünk az ügyfelekkel.

Az aktuális digitális ügynökségi árakról szívesen adunk tájékoztatást ajánlatkérést követően. Vedd fel velünk a kapcsolatot és - ha kapacitásaink lehetővé teszik új projektek indítását - néhány napon belül elküldjük javaslatainkat és tételes díjainkat!

Ezért érdemes használni a Facebook hirdetési megoldásait

  • A legnagyobb közössédi média csatorna az egyik legaktívabb felhasználói bázissal
  • Versenyképes CPC (cost-per-click) árakat lehet elérni
  • Minőségi lead-eket lehet gyűjteni kedvező CPA (cost-per-action) mellett
  • AI alapú célzással azokat lehet elérni, akik épp a vásárlást fontolgatják
  • Versenyképes CPM (ezer megjelenésre jutó költség): ~300-500 Ft/1000 megjelenés
  • Releváns látogatókat lehet a vállalkozás weboldalára terelni

Ráadásul a mérések és az AI területén is kivételes lehetőségeket nyújt a Facebook hirdetéskezelő:

  • Pontos mérések és konverziókövetés a Facebook pixel és Conversion APU segítségével
  • Gyorsan áttekinthető reporting a legfontosabb mérőszámokkal (KPI tracking)
  • Mesterséges intelligenciával (AI) támogatott gépi tanulás segíti a Facebook kampányok optimalizálását

A Marketing21 ügynökség csapatával a rendszer minden lehetőségét hatékonyan ki lehet használni. Konzultáció keretei között segítünk kialakítani egy hatékony közösségi média marketingstratégiát, majd Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunkkal elvégezzük a beállításokat és a folyamatos optimalizálást.

Miben segít az ügynökségi Facebook hirdetéskezelés?

Ha az alábbi célokat tűzted ki vállalkozásod elé, jó megoldást jelenhet hirdetéskezelés szolgáltatásunk.

  • Márkaismertség növelése
  • A performance kampányok megtérülési rátájának (ROAS) növelése
  • A konverziós költségek csökkentése (CPA) lead generáló hirdetések esetében
  • A Facebook kampányok kezelésére fordított munkaidő felszabadítása
  • Nehezen megoldható Facebook hirdetési problémák kezelése (support ügyintézés, kapcsolattartás Facebook tanácsadókkal, letiltott hirdetések kivizsgálása és kezelése)
  • Stratégiai tanácsok: a jelenlegi Facebook kampányok elakadásainak elemzése

A transzparenciát fontos értéknek tartjuk, ezért a Facebook hirdetéskezelésen túl az alábbi feladatokban is számítani lehet ránk:

  • Segítünk megérteni és elemezni a kampányeredményeket
  • Teljes körű reporting felületet biztosítunk: a cég számára legfontosabb KPI értékek egy kattintással elérhetővé válnak
  • Ha eseti promóciókkal lendítenéd fel az értékesítést, néhány munkanap alatt elkészítjük a kampánytervet és a kreatívokat

Ügyfeleinkkel hosszú távon dolgozunk együtt. Megértjük az előttük álló kihívásokat és a legújabb marketing technológiákkal segítünk a versenyképesség növelésében.

Gyakori kérdések

Szolgáltatásaink nagy része olyan típusú folyamat, amely konstans felügyeletet, nyomon követést és – ha szükséges – módosításokat igényel. Éppen ezért elsődlegesen havidíjas konstrukcióban dolgozunk. Ügyfeleinkkel hosszú távú együttműködést alakítunk ki, így a remek termékek és a modern marketing megoldások együttesével közösen érhetünk el sikereket. Az együttműködés során a kezdetektől fogva profi, kiszervezett marketing csapat dolgozik Neked.

Ha a szolgáltatásaink felkeltették érdeklődésed, az ajánlatkérést követően egy munkanapon belül felkeresünk egyeztetés céljából. Ennek során elmondjuk javaslatainkat, majd ajánlatot küldünk.

A cégre szabott ajánlat elfogadása után a következő lépés egy személyes vagy online konzultáció. Ennek során lehetőségünk van megismerni a vállalatot, a termékeket, és átbeszélni a kitűzött célokat. Emellett pedig mi is részletesen bemutatjuk a munkafolyamatot, amelyekkel sikereket érünk el az együttműködés során.

Ahány cég, annyi igény és kitűzött cél. Ez azt jelenti, hogy a további szolgáltatásokhoz fix árakat nem tudunk előzetesen meghatározni, hiszen azokat az igényekhez szabjuk. Pontos árakat ezért csak az igényfelmérést követően tudunk küldeni, ekkor látjuk mi is tisztán, hogy milyen típusú feladatokat kell ellátnunk és ez mennyi munkaidőt vesz igénybe.

A Marketing21 Online Marketing Ügynökségnél arra törekszünk, hogy ár-érték arányban a legjobb szolgáltatásokat nyújtsuk a piacon. Amennyiben minket bízol meg céged online marketing feladatainak elvégzésével, garantáljuk a magas szolgáltatás-minőséget. A projekten megfelelő szakértelemmel rendelkező kolléga fog dolgozni, akinek biztosítjük a szükséges munkaidőt a feladatok precíz elvégzésére.

Az eredményeket nem csak a megnövekedett forgalom és a megkeresések számának emelkedése mutatja majd. A teljes együttműködés alatt transzparensen dolgozunk. Ez azt jelenti, hogy hozzáférést biztosítunk ingyenes webanalitikai rendszerünkhöz, ahol a számok feketén-fehéren magukért beszélnek. A rendszer és a számok értelmezéséhez is segítséget nyújtunk, így látni fogod a kampányok megtérülési számait.

Hosszútávú együttműködésre törekszünk, de tudjuk azt is, hogy nagy kockázatot jelent ügyfeleinknek a marketing ügynökség kiválasztása. Emiatt a szerződéskötés utáni első 3 hónapot próbaidőnek tekintjük, amelynek előnye, hogy ez idő alatt a szerződés bármikor azonnali hatállyal felmondható. Így nem kell nagy kockázatot vállalni szolgáltatásaink igénybevételekor. A próbaidő lejárta után sincsenek szigorú feltételek: a szerződésben 30 vagy 60 napos felmondási idő szerepel.

A Marketing21 csapatát kizárólag képzett és elhivatott kollégák alkotják. Több éves tapasztalattal rendelkező szenior kollégák és az ő felügyeletük alatt dolgozó, szakképzett medior és junior munkatársak együttesen dolgoznak a projekteken. A folyamatos fejlődés érdekében a Marketing21 csapata rendszeresen részt vesz különböző online marketing témájú továbbképzéseken és tanfolyamokon. Lépést tartunk a marketing trendekkel és az újdonságokat bevezetjük az ügyfeleinknél is.

A speciális tudást igénylő részfeladatokat pedig kizárólag csak azok a kollégák láthatják el, akik rendelkeznek a megfelelő képzettséggel, és sikeresen elvégezték a releváns képzéseket vagy mentorprogramot.

A kapcsolattartás gyakorisága eltérő a különböző projektek esetében és ügyfeleink igényeitől is függ. Egy azonban biztos: nem szabunk meg korlátot, annyiszor konzultálunk, ahányszor szükséges. Az együttműködés elején gyakrabban szervezünk megbeszéléseket, általában heti szinten. Ezek a folyamatok beálltával havi gyakoriságúra csökkennek általában, de eseti megbeszélésre bármikor van lehetőség.

Az együttműködés megkezdését követően leginkább telefonon és online videóhívásban tartjuk a kapcsolatot. Bizonyos időközönként azonban egy-egy személyes találkozóra is szükség lehet.

Website by Marketing21