Facebook oldal kezelése

Egy üzleti Facebook oldallal vállalkozása rengeteg új vásárlót szerezhet. Facebook oldal kezelés szolgáltatásunk segít megismertetni márkáját célközönségével, majd aktív kapcsolatot alakítunk ki követőivel.

Legyen sikeres vállalkozása a legnagyobb közösségi média felületen is: vegye fel velünk a kapcsolatot!

Facebook oldal kezelése szolgáltatás ikon
Facebook oldalkezelés, kampánymenedzsment

Facebook oldal kezelés grafikai tervezéssel, szövegírással és kampány menedzsmenttel

A Facebook a legnagyobb közösségi média platform Magyarországon. Hiába a feltörekvő versenytársak, továbbra is itt lehet elérni a legtöbb felhasználót. A marketing aranyszabálya pedig az, hogy ott kell lennie a vállalkozás termékeinek és szolgáltatásainak, ahol a vásárlók vannak.

A magyar internetfelhasználók 89 százaléka rendelkezett 2019-ben Facebook profillal, tehát, aki aktívan használja a netet, szinte biztosan elérhető a Facebook-on is. Még beszédesebb, ha az összes felhasználó számát nézzük, jelenleg (2021)

6.750.000 magyar felhasználó,

2.890.000.000 globális user

használja a legnagyobb közösségi média platformot.

Nagyon kevés olyan vállalkozás van, amely nem tud jó eredményeket elérni a Facebook oldal kezelés szolgáltatásunk segítségével. Rengeteg célra alkalmas a platform: webshopok új vásárlókat szerezhetnek, lead generáló cégek konverzióra optimalizált kampányokat indíthatnak, a márkák pedig növelhetik elérésüket és aktivizálhatják követőtáborukat.

Marketing21 Facebook oldal menedzsment előnyei

  • 3 szakterület specialistái dolgoznak a fiókon: nálunk minden területen belsős szakértők dolgoznak, így grafikus állítja össze a vizuális tartalmakat, marketing szövegíró írja a bejegyzéseket és PPC hirdetéskezelő gondoskodik a kampányok megfelelő beállításairól.
  • Teljes körű reporting: a szolgáltatás mellé ingyenes webanalitikát és teljesítményértékelést biztosítunk. A felület 4 óránként frissül a legújabb adatokkal, így élőben követhető a Facebook oldal kezelés eredményessége. Az átlátható együttműködésben hiszünk, a reporting is ezt garantálja.
  • All-In-One Facebook marketing szolgáltatás: szolgáltatásunk jóval több néhány post megosztásánál. Kialakítjuk a kommunikációs paneleket, megismerjük az ügyfél piacát és kezeljük a hirdetéseket is. A grafikusainknak köszönhetően pedig lenyűgöző kampányok születnek.
  • Egy lépéssel a piac előtt: a Marketing21-nél minden nap arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban bevezessük az elérhető új funkciókat, így vállalkozása egy lépéssel a versenytársak előtt járhat.
Facebook oldal kezelése számtalan előnnyel

Facebook oldalkezelés eredményeink

online marketing szakértő

Facebook hirdetés elkészítésének tapasztalata

elkészített poszt havonta

elégedett ügyfél Facebook oldalkezelés szolgáltatással

Facebook oldal kezelése lépésről lépésre

1. Adatmérés és célok

Első lépésként kialakítjuk a mérési rendszert és a reporting felületet, ahol élőben követhetők a legfontosabb adatok. A mérések során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az üzleti céloknak megfelelő KPI-okat mérjük (Key Performance Indicator).

2. Projektindító megbeszélés

Az oldalkezelés során az ügyfél nevében kommunikálunk, ezért nagyon fontos, hogy megértsük a cég nyelvezetét és értékeit. Elemeznünk kell a versenytársak aktivitását és a célközönség tulajdonságait is. A találkozó előtt mindig bekérjük az arculati kézikönyvet is, hogy grafikusaink egységes kreatívokat tudjanak alkotni.

3. Elkészül az első tartalomnaptár

A Facebook oldal kezelés legfontosabb dokumentuma a rendszeres készített tartalomnaptár, amelyben bemutatjuk az ügyfélnek, hogy milyen postokat terveztünk, milyen vizuális elemeket készítettünk és hogyan szeretnénk a bejegyzéseket megosztani a közönséggel. Jóváhagyás és változtatási kérések teljesítése után kerülnek csak ki a postok az oldalra.

4. Elemzés és optimalizálás

Folyamatosan figyeljük a célközönség reakcióit az üzeneteinkre, hogy milyen típusú tartalmakkal érjük el a legjobb eredményeket. Ezután az adatokra alapozva tudjuk kialakítani a következő időszak kommunikációját. A legjobb tartalmakat hirdetésként is használjuk, így még több embert érünk el.

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak
LLumar Facebook ügyfél
Star Stone
Thomas Hungary hirdetések kezelése Facebook-on
M3 Outlet facebook és instagram kampány
Rubin Hotel - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner

Facebook oldalkezelés gyakori kérdések

A grafikai terveket is elkészíti az M21?

Igen, grafikus kollégáink elkészítik az oldalkezeléshez és a hirdetésekhez szükséges összes kreatívot. Ezeket ügyfeleink korlátozás nélkül felhasználhatják egyéb kampányaikban is, de tovább nem adhatják harmadik félnek.

Ha szükséges, az M21 fotósai kijönnek hozzánk?

A fotók elkészítését nem tartalmazza ajánlatunk, de partnereink közül szívesen ajánlunk jó üzleti fotóst, videóst és drónfotós szolgáltatót is. Erősen ajánlott igénybe venni profi fotósok szolgáltatását, mert a Facebook oldal kezelés során mi is jobb tartalmakat fogunk tudni készíteni.

Facebook oldal kezelés ár: mennyibe kerül?

Több Facebook oldal kezelés csomag és ár érhető el a Marketing21-nél attól függően, hogy milyen szolgáltatást igényel. Az árat az alábbiak határozzák meg, ezekre érdemes kitérni ajánlatkérés során is:

  • Postok száma hetente
  • Oldalkezelés platformok: csak Facebook, esetleg Instagram vagy LinkedIn oldal is
  • Hirdetéskezelés és a hirdetésekre fordított marketing büdzsé

A Facebook oldal kezelés ára így mindig egyedi, de egy ajánlatkérést követően néhány napon belül elküldjük a javasolt csomagokat és árakat. A kitűzött célokhoz igazítva biztosan tudunk költséghatékony, megfelelő ár-érték arányú csomagot ajánlani.

Hogyan lehet kommunikálni más cégek nevében?

A munkánk egyik legizgalmasabb része, hogy meg kell tanulnunk az ügyfeleink nyelvezetét, céljait és az adott piac sajátosságait is. A projektindító találkozó és a bekért arculati kézikönyv is azt szolgálja, hogy minél gyorsabban megtaláljuk az összhangot.

A content calendar (tartalomnaptár) dokumentumokat mindig előre elküldjük, így jóváhagyás nélkül egy post vagy Facebook Story se kerülhet ki az ügyfél oldalára.

Az a tapasztalat, hogy a Facebook oldal kezelés első egy-két hónapjában többet kell javítani az anyagokban, de fokozatosan egyre jobban megértjük az ügyfelek ízlését és gyorsabb, zökkenőmentesebb lesz a munka.

A Facebook oldal hirdetése is benne van az árban?

PPC hirdetéskezelő kollégáink nem csak a Facebook oldalhoz kapcsolódó hirdetéseket kezelik, de az összetettebb kampányokat (remarketing, katalógus hirdetések, stb.) is elkészítik és optimalizálják.

A beérkező Messenger üzeneteket is kezeli a Marketing21?

Ez megállapodás kérdése, de általában nem javasoljuk. Az üzenetek megválaszolása gyakran ügyfélszolgálati feladat. Mivel gyakran egy-egy megrendelt csomagról vagy terméktulajdonságról érdeklődnek, kollégáink nem tudnának olyan pontos választ adni, mint az ügyfélszolgálat.

Ha felkeltettük érdeklődését vagy további kérdése maradt, keressen minket bizalommal!

Facebook oldal kezelése profi szakértőkkel

Vegye fel velünk a kapcsolatot!