Facebook oldal kezelése

Egy üzleti Facebook oldallal rengeteg új vásárlót lehet szerezni. Facebook oldal kezelés szolgáltatásunk segít megismertetni a márkát és aktív kapcsolatot kialakítani a vevőkkel.
Ajánlatkérés
Közösségi média tartalom készítés

Facebook oldal kezelés grafikai tervezéssel, szövegírással és kampány menedzsmenttel

A Facebook a legnagyobb közösségi média platform Magyarországon. Hiába a feltörekvő versenytársak, továbbra is itt lehet elérni a legtöbb fogyasztót.

A marketing aranyszabálya pedig az, hogy ott kell lennie a vállalkozás termékeinek és szolgáltatásainak, ahol a vásárlók vannak.

Marketing21 Facebook oldal menedzsment előnyei

3 szakterület specialistái dolgoznak a fiókon

Nálunk minden területen belsős szakértők dolgoznak, így grafikus állítja össze a vizuális tartalmakat, marketing szövegíró írja a bejegyzéseket és PPC hirdetéskezelő gondoskodik a kampányok megfelelő beállításairól.

Teljes körű analitika

A szolgáltatás mellé ingyenes webanalitikát és teljesítményértékelést biztosítunk. A felület 4 óránként frissül a legújabb adatokkal, így élőben követhető a Facebook oldalkezelés eredményessége. Az átlátható együttműködésben hiszünk, a riportok is ezt garantálják.

All-In-One Facebook marketing szolgáltatás

Szolgáltatásunk jóval több néhány post megosztásánál. Kialakítjuk a kommunikációs paneleket, megismerjük az ügyfél piacát és kezeljük a hirdetéseket is. A grafikusainknak köszönhetően pedig lenyűgöző kampányok születnek.

Egy lépéssel a piac előtt

A Marketing21-nél minden nap arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban bevezessük az elérhető új funkciókat, így céged egy lépéssel a versenytársak előtt járhat.

Facebook oldal kezelése lépésről lépésre

1. Adatmérés és célok

Első lépésként kialakítjuk a mérési rendszert és a reporting felületet, ahol élőben követhetők a legfontosabb adatok. A mérések során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az üzleti céloknak megfelelő KPI-okat mérjük (Key Performance Indicator).

2. Projektindító megbeszélés

Az oldalkezelés során az ügyfél nevében kommunikálunk, ezért nagyon fontos, hogy megértsük a cég nyelvezetét és értékeit. Elemeznünk kell a versenytársak aktivitását és a célközönség tulajdonságait is. A találkozó előtt mindig bekérjük az arculati kézikönyvet is, hogy grafikusaink egységes kreatívokat tudjanak alkotni.

3. Elkészül az első tartalomnaptár

A Facebook oldal kezelés legfontosabb része a rendszeres tartalomnaptár, amelyben szoftveres megoldásunk segítségével bemutatjuk az ügyfélnek, hogy milyen posztokat terveztünk, milyen vizuális elemeket készítettünk és hogyan szeretnénk a bejegyzéseket megosztani a közönséggel. Jóváhagyás és változtatási kérések teljesítése után kerülnek csak ki a posztok és sztorik az oldalra.

4. Elemzés és optimalizálás

Folyamatosan figyeljük a célközönség reakcióit az üzeneteinkre. Az adatokból kiderül, hogy milyen típusú tartalmakkal érjük el a legjobb eredményeket. Ezután az elemzésre alapozva tudjuk kialakítani a következő időszak kommunikációját. A legjobb tartalmakat hirdetésként is használjuk, így még több embert érünk el.

Gyakori kérdések a céges Facebook oldal kezelésről

Igen, grafikus kollégáink elkészítik az oldalkezeléshez és a hirdetésekhez szükséges összes kreatívot. Ezeket ügyfeleink korlátozás nélkül felhasználhatják egyéb kampányaikban is.

A fotók elkészítését nem tartalmazza ajánlatunk, de partnereink közül szívesen ajánlunk jó üzleti fotóst, videóst és drónfotós szolgáltatót is. Erősen ajánlott igénybe venni profi fotósok szolgáltatását, mert a Facebook oldal kezelés során mi is jobb tartalmakat fogunk tudni készíteni.

Több Facebook oldal kezelés csomag és ár érhető el a Marketing21-nél. Az árat az alábbiak határozzák meg, ezekre érdemes kitérni ajánlatkérés során is:

  • Posztok száma hetente
  • Oldalkezelés platformok: csak Facebook, esetleg Instagram vagy LinkedIn oldal is
  • Hirdetéskezelés és a hirdetésekre fordított marketing büdzsé tervezett nagyságrendje

A Facebook oldal kezelés ára így mindig egyedi, de egy ajánlatkérést követően néhány napon belül elküldjük a javasolt csomagokat és árakat. A kitűzött célokhoz igazítva biztosan tudunk költséghatékony, kiváló ár-érték arányú csomagot ajánlani.

A munkánk egyik legizgalmasabb része, hogy meg kell tanulnunk az ügyfeleink nyelvezetét, céljait és az adott piac sajátosságait is. A projektindító találkozó és a bekért arculati kézikönyv is azt szolgálja, hogy minél gyorsabban megtaláljuk az összhangot.

A content calendar (tartalomnaptár) dokumentumokat mindig előre elküldjük, így jóváhagyás nélkül egy poszt vagy Facebook sztori se kerülhet ki az ügyfél oldalára.

Az a tapasztalat, hogy a Facebook oldal kezelés első egy-két hónapjában több egyeztetést igényelnek a tartalmak, de fokozatosan egyre jobban megértjük az ügyfelek ízlését és gyorsabb, zökkenőmentesebb lesz a munka.

PPC hirdetéskezelő kollégáink nem csak a Facebook oldalhoz kapcsolódó hirdetéseket kezelik, de az összetettebb kampányokat (remarketing, katalógus hirdetések, lead kampányok stb.) is elkészítik és optimalizálják.

Ez megállapodás kérdése, de általában nem javasoljuk. Az üzenetek megválaszolása gyakran ügyfélszolgálati feladat. Mivel gyakran egy-egy megrendelt csomagról vagy terméktulajdonságról érdeklődnek, kollégáink nem tudnának olyan pontos választ adni, mint az ügyfélszolgálat.

Facebook oldal segítségével a vállalkozások, szervezetek, márkák és közszereplők tartani tudják a kapcsolatot a célközönséggel és megoszthatják történeteiket és üzeneteiket is. Csakúgy, mint a profilok esetében, a facebook oldalak is személyre szabhatók különféle tartalmakkal – akik pedig kedvelik vagy követik, azok megkaphatják az adott oldalon közzétett frissítéseket a hírfolyamban. A Facebook-on bárki kommunikálhat teljesen ingyenesen miután sikeresen létrehozta oldalát az alábbi lépésekkel:

  1. Nyissuk meg a https://www.facebook.com/pages/create címet
  2. Ezután adjuk meg az oldal kötelező adatait, vagyis a nevét és a kategóriáját (opcionálisan megadható a facebook oldal bemutatkozása is)
  3. Kattintsunk az „oldal létrehozása” gombra.
  4. Amennyiben szeretnénk testre szabni az oldalt, most megtehetjük: írhatunk bemutatkozást, beállíthatunk profil- és borítóképet stb.
  5. Végezetül kattintsunk a „kész” gombra.

Fontos tudni, hogy bárki létrehozhat facebook oldalt, amennyiben ezt magánszemélyként teszi meg. Vállalkozás, márka és közszereplő esetében viszont csak a hivatalos képviselő jogosult erre.

Az első lépés, hogy ki kell alakítanunk egy aktív követőbázist, akik érdeklődést mutatnak a termékek, szolgáltatások és a megosztott tartalmak iránt. Ennek léteznek bevált gyakorlatai, amelyeket elvégezve egyre többen fogják követni az oldalunkat és látni az üzeneteinket.

A márka ismertségének növelése ingyenes eszközökkel

  • Osszuk meg az oldalt a személyes hírfolyamunkban
  • Felkérhetjük ismerőseinket, hogy kedveljék az oldalt és osszák meg a saját ismeretségi körükben
  • Az oldal nevében tegyünk közzé bejegyzéseket a saját oldalunkon vagy akár csoportokban is

Aktív Facebook oldal kezelés

  • Más bejegyzésekhez írjunk az oldal nevében hozzászólásokat a különböző csoportokban
  • Osszunk meg minél jobb és érdekesebb tartalmakat
  • Kezeljük a kommunikációt a bejövő üzenetekkel kapcsolatban

Célzott hirdetési kampányok

  • Emeljük ki azokat a bejegyzéseket, amelyeket létrehoztunk az oldalon
  • Irányítsuk a látogatókat hirdetésekkel a webhelyre
  • Népszerűsítsük oldalunkat – vagy meglévő helyi vállalkozásunkat – célzott márkaépítő hirdetésekkel

A közösségi média kommunikáció egy összetett szakma: rengeteg tesztelést és folyamatos tanulást igényel. Ami az egyik cégnél sikerre vezet, könnyen lehet, hogy egy másiknál sikertelen lesz. Érdemes figyelni az iparági vezetőket és ellesni a legjobb praktikákat. A elérési adatok elemzésével pedig kialakíthatjuk a vállalkozáshoz leginkább illő gyakorlatot.

Lehetőség van az ismerősök számára egy facebook oldal vagy profil ajánlására is, hogy kedveljék vagy kövessék azt. Emellett a követők is felkérhetik saját ismerőseiket, hogy kövessenek egy adott profilt – ebben az esetben be kell állítani a professzionális módot. Ahhoz, hogy az ismerősök kövessék vagy kedveljék az oldalt, az alábbi lépéseket kell követni:

  1. Válasszuk ki azt az oldalt, amelyiket meg szeretnénk az ismerőseinkkel osztani.
  2. Kattintsunk a facebook oldal borítóképe alatt található, három pontot ábrázoló ikonra, majd válasszuk ki az „ismerősök meghívása” opciót.
  3. Kattintsunk azon profilok nevére, amelyeket felkérnénk az oldal kedvelésére vagy követésére.
  4. Utolsó lépésként kattintsunk a „meghívók küldése” gombra.

A facebook oldal kezelése során lehetőségünk van arra is, hogy az ismerősök számára ajánljuk egy profil követését:

  1. Jelentkezzünk be az iPhone vagy Android rendszerre készített Facebook alkalmazásba.
  2. Nyissuk meg az adott profilt, amelyet szeretnénk felajánlani az ismerősöknek követésre.
  3. Válasszuk ki a borítókép alatt található, három pontot ábrázoló gombot.
  4. Kattintsunk az „ajánlás ismerősöknek” opcióra.
  5. Válasszuk ki azon ismerősöket, akiknek ajánlást küldenénk.

Végül kattintsunk az „ajánlások elküldése” gombra.

Profi, kreatív tartalmak céged közösségi média oldalaira
Kérj ajánlatot gyorsan és egyszerűen!
Ajánlatkérés
Website by Marketing21