Google hirdetés (hirdetéskezelés)
Segítünk kihozni a maximumot a Google Ads hirdetésekből. Átgondolt hirdetési stratégiát dolgozunk ki, mérhető eredményeket és riportingot biztosítunk, így az elköltött büdzsé valóban megtérül.
Kérjen ajánlatot a Marketing21 Google Partner keresőmarketing ügynökségtől!

A Google hirdetés bemutatása
A Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) hirdetési rendszere ma már rengeteg lehetőséget tartogat: hirdethetünk keresőszó alapján (Google Keresés), banner felületeken (Google Display), Google Shopping-gal (webshop hirdetés), YouTube-on, Gmail-en, Google Térképen, Android applikációkban és számtalan további funkcióval.
A keresőmarketing (SEM: Search Engine Marketing) egy alapvető online marketing eszköz. Segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, például az első pozícióban.
A keresőmarketingen belül két részterületet különböztetünk meg: a keresőhirdetést (SEA: Search Engine Advertising) és a keresőoptimalizálást (SEO: Search Engine Optimization). Utóbbi foglalkozik az organikus találati helyezések javításával. Ilyenkor nem kell a Google hirdetés elhelyezéséért díjat fizetni, azonban rendkívül munka- és időigényes, így csak hosszú távú célok épülhetnek rá.
A leggyorsabb eredményeket a Google Ads hirdetés hozza. A fizetett Google hirdetés segítségével bármely weblap azonnal a Google találatok elejére kerülhet. A cég termékeire és szolgáltatásaira kereső ügyfelek így gyorsan megtalálják vállalkozását. A kattintásokért CPC (cost-per-click) vagy CPM (cost-per-mille) alapon kell fizetni.
A Google hirdetés egyik legnagyobb előnye, hogy kizárólag akkor kell fizetni érte, ha valaki rá is kattint a hirdetésre. Ráadásul a hirdetés jókor van a legjobb helyen: kizárólag akkor jelenik meg, ha az ügyféljelölt épp a termékre/szolgáltatásra keres.
A Google Ads kampányoknak köszönhetően nem kell idegesítő reklámokkal bombázni az embereket, hiszen épp akkor jelenik meg a hirdetés, amikor szükségük van a termékre. Kevés ilyen pontos hirdetési megoldás van jelenleg az online marketing piacon, így szinte minden vállalkozás profitálhat a Google hirdetésekből.
Növelje a webhelylátogatások számát, vagy találjon új ügyfeleket Ön is a Google Ads segítségével!
Google Ads hirdetés típusok
Google Keresés hirdetés
A hagyományos szöveges keresőhirdetés segítségével bármely kulcsszóra a Google találatok élére kerülhet (SEA: Search Engine Advertising).
Display, banner hirdetés
Képi alapú PPC hirdetések a Google Display hálózaton. Bannerek, natív elhelyezések, HTML hirdetések, de akár dinamikus kampányok is indíthatók.
Shopping és Performance Max
Gépi tanulásra épülő termék hirdetések webshopoknak. Ügyfeleinknek 20% CPC árelőnyt tudunk biztosítani partnerünknek köszönhetően (Shopping CSS).
Videó, YouTube hirdetés
A YouTube-on megjelenő videóhirdetések, melyek garantáltan megragadják a figyelmet és építik a vállalkozás márkáját.
Remarketing hirdetés
Mesterlövész célzási technikával elhelyezett programozott hirdetések a felhasználók követésével. A hirdetés csak annak jelenik meg, aki várhatóan vásárolni is fog.
A Google hirdetés előnyei
- A hirdetés jókor van a legjobb helyen: nagyon jól célozható hirdetés. A keresőhirdetés kizárólag azoknak jelenik meg, akik épp a terméket vagy szolgáltatást keresik.
- A keresőmotorról érkező látogatók a vásárlási folyamatnak nem az elején járnak. A látogatók már tudják, hogy szükségük van a termékre, így az innen érkező látogatók nagy eséllyel válnak vásárlóvá, ha jó ajánlattal találkoznak. A Google keresőhirdetésre érkező látogatók konverziós rátája jellemzően átlag feletti.
- Nem kell hónapokat várni az eredményekre, a kampány beállítása után azonnal érkeznek a látogatók és érdeklődők.
- Csak akkor kell fizetni, ha valóban rá is kattintanak a hirdetésre.
- A keresőmarketing ára egy összetett aukciós rendszerben alakul ki. Egy jól beállított kampánnyal erős versenytársak mellett is jó eredményeket lehet elérni.
- A tömeges marketing kampányok árához képest nagyon alacsony díjért lehet új megrendelőkhöz, vásárlókhoz jutni.
- A Google Ads (AdWords) kampány eredményei nagyon jól mérhetők: a hirdetési büdzsé megtérülése – megfelelő webanalitika beállítások mellett – teljesen transzparens.
Miért a Marketing21 Google Ads hirdetéskezelés szolgáltatása?
- Kizárólag aktívan kezelt kampányokat készítünk, amelyeket rendszeresen optimalizálunk a jobb eredmények érdekében.
- A Marketing21 összes kampánymenedzsere rendelkezik a szükséges Google képesítésekkel (Google Skillshop, korábbi nevén Academy for Ads), a Google budapesti továbbképzésein is gyakran részt veszünk.
- Volt alkalmunk tapasztalatot szerezni nagy költésű hazai és nemzetközi kampányokban is: folyamatosan futnak a kampányaink Jamaikától Dél-Koreáig.
- Manuális és automata (smart) beállításokkal is dolgozunk, így az ügyfeleink sokkal jobb eredményeket érnek el, mintha csak az automatára hagynánk minden fontos döntést.
- Alapos kulcsszókutatással kezdjük a munkát, ezért kizárólag olyan emberek érkeznek az ügyfél weblapjára, akik valóban érdeklődnek a vállalkozás iránt.
- Az eredmények végig transzparensek lesznek a grátisz webanalitika szolgáltatásnak köszönhetően.
- A hazai ügynökségek közül kiemelkedően gyorsan vezetjük be a Google hirdetéskezelő rendszerébe érkező újításokat, így egy lépéssel a piac előtt járhat.
- 360 fokos szolgáltatást nyújtunk: egy ügynökségnél kezelheti a közösségi média marketing folyamatokat, a keresőoptimalizálást és a PPC kampányokat is.
Google hirdetés szolgáltatásunk sarokszámai
megcélzott SEA kulcsszó
aktívan futó kampány a Google hálózatain
millió forint reklámvásárlás évente
minősített Google hirdetés szakértő
A Google hirdetési rendszere
A Google Ads (AdWords) egy hirdetési platform, ahol megadhatjuk – egyebek mellett – a célzási beállításokat, a keresési kulcsszavakat és a CPC ajánlatot. A kulcsszavak lesznek azok a kifejezések, amelyek begépelése esetén azt szeretnénk, hogy kiemelt helyre kerüljön a weblapunk.
A Google kampányok egy összetett hirdetésaukciós rendszert használnak, ami figyelembe veszi az oldalunkon található információ minőségét, a hirdetések relevanciáját és azt is, hogy mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy-egy kattintásért (CPC ajánlattétel).
A Google Ads (AdWords) kampány egyik előnye, hogy abban az esetben kell csak fizetni a szolgáltatásért, ha valaki rákattint a hirdetésre. A találati oldal felső részén helyezkednek el a fizetett keresőhirdetések. A weblapunk azonban megjelenhet a lap alján, vagy a második oldalon is. Ha a keresési partnerek hálózatban is hirdetünk, akkor például a Google Térkép kiemelt pozíciója is megszerezhető.
A Google Ads rendszerében rengeteg lehetőség rejlik, azonban legalább annyi apró buktatót is tartalmaz. A rosszul beállított kampányok általában csalódáshoz és a várt eredmények elmaradásához vezetnek.
Keresőmarketing ügynökségünk a kulcsszó tervezéstől, a webanalitika beállításán át egészen az eredmények értékeléséig segíti ügyfeleit, így biztosítani tudjuk a lehető legmagasabb megtérülést.
A Marketing21 Google Ads Ügynökség a Google által ajánlott, hivatalos Google Partner: ha ránk bízza Google Ads (korábbi nevén AdWords) kampányait, biztos lehet benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a reklámbüdzséből.
Hogyan zajlik az együttműködés?
A Marketing21 Google Ads hirdetéskezelés szolgáltatása kizárólag havidíjas konstrukcióban működik. Ügyfeleinkkel közösen kiválasztjuk a hirdetéshez használt Google eszközöket és összeállítjuk tételes árajánlatunkat.
Az ajánlat összeállítása során figyelembe vesszük a vállalat piaci helyzetét, az elérni kívánt célokat, az elérhető havi költségkeretet és javaslatot dolgozunk ki az ideális együttműködési formára és marketing eszközökre.
Célunk, hogy az egyeztetések során kölcsönösen előnyös együttműködések szülessenek. Ezzel biztosítjuk, hogy hosszú távon együtt tudjunk dolgozni.
Google Ads hirdetés árak és költségek
A Google Ads (AdWords) kampány költségei két részre oszthatók:
- egyrészt számolni kell a reklámelhelyezés árával, amit a Google automatikusan von le a megadott bankkártyáról;
- másrészt számolni kell a Google Ads kampánykezelés ügynökségi díjával
A Marketing21 AdWords ügynökség egyszeri kampánytervezési költséget és rendszeres havi kampánymenedzsment díjat számít fel, ami a kampány összetettségétől és a hirdetési kerettől függ (fix díj + százalékos díjazási modell).
A Google reklámelhelyezés kattintásonként fizetendő díja rengeteg változótól függ: egy-egy kattintás 1 forinttól akár 1-2 ezer forintig is terjedhet Magyarországon, de külföldön 5000 forint feletti kattintási költség is előfordul.
A CPC (kattintási költség) a Google Aukciós Rendszerében dől el (részletek ebben az angol nyelvű videóban). Átlagosnak tekinthető díjak 2022-ben:
- Google Keresés: ~50-150 Ft/kattintás
- Google Display: ~20-40 Ft/kattintás
Felkeltette érdeklődését a Google hirdetés kezelés?
Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!


„Nagyon könnyű együtt dolgozni a Marketing21 Kft. munkatársaival. Gyorsak, segítőkészek, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek, amit mind hazai, mind külföldi webáruházunk működtetésénél hasznosítani tudunk.”
Baricza Norbert, cégvezető
Netenpiac.hu


„Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”
Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.


„Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”
Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.
Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak






Gyakori kérdések
Kik fogják kezelni a Google hirdetéseket a cégemnek?
A Google hirdetéseken elsősorban a Marketing21 PPC csapata fog dolgozni, valamint a kreatívok elkészítésében a grafikusaink segítik őket. Emellett a hirdetések szövegezését, az üzenetek megfogalmazását szövegíróink is támogatják.
A Marketing21 nem szervezi ki a hirdetéskezelést: minden szakterületen belsős kollégák dolgoznak, így egy összeszokott csapat biztosítja a reklámbüdzsé megtérülését.
Mi történik, ha még nincs Google Ads (AdWords) fiókunk?
A Google Ads fiókot nem kell létrehozni a Marketing21 megbízása előtt, ezt a feladatot is szívesen elvégezzük. Sőt, új hirdetőknek 120.000 Ft értékű hirdetési kupont is tudunk biztosítani jelenleg, amennyiben az első 60 napon legalább 120.000 Ft valós költés lesz a fiókban.
Természetesen meglévő fiókok menedzselését is át tudjuk venni. Ilyenkor auditáljuk a meglévő beállításokat, létrehozzuk a szükséges fiókösszekapcsolásokat és új kampányokat indítunk. A korábbi historikus adatok is megmaradnak a fiókban.
Mennyi a minimális hirdetési költség havonta?
A Google Ads hirdetés rendkívül jól skálázható, így gyakorlatilag bármekkora hirdetési költséggel elindítható.
Ahhoz viszont, hogy látványos eredményeket tudjunk hozni, azt javasoljuk, hogy legalább 120-150 ezer forintos havi reklámbüdzsével számoljon. Ezalatt várhatóan nagyon kevés kattintást tudunk vásárolni, és nem fog elegendő vásárló / ajánlatkérő érkezni a weboldalra.
Milyen típusú Google hirdetéseket tartalmaz az ügynökségi díj?
Teljeskörű Google hirdetés kezelés szolgáltatást nyújtunk, ami azt jelenti, hogy az elérhető Google hálózatok közül minden olyan eszközt alkalmazni fogunk, amely hozzájárulhat az üzleti célok teljesítéséhez. A kampánytípusok tervezése során figyelembe vesszük a rendelkezésre álló marketing büdzsét, az elérendő célokat, és javaslatot teszünk az ideális kampánystruktúrára.
Kampánytípusok a Google Ads hirdetéskezelés csomagban:
- Keresőhirdetés: kiemelt szöveges találatok a Google keresőben
- Performance Max: egy kampány a Google minden hálózatára célozva (elsősorban webáruházaknak)
- Display kampányok: képes, reszponzív és HTML hirdetések weboldalak banner felületein
- Shopping: webshop hirdetések a Google keresőben
- Video: Youtube hirdetések (elsősorban márkaépítéshez ajánljuk)
- App: applikáció letöltést és használatot népszerűsítő kampánytípus
Honnan fogom tudni, hogy működnek-e a Google hirdetések?
Tudjuk, hogy minden hirdető szeretné kihozni a lehető legtöbbet a marketing büdzséből, ezért a transzparens együttműködésekben hiszünk. 24/7/365 elérhető, 3 óránként frissülő riporting rendszert biztosítunk, így folyamatosan látni lehet a kampányeredményeket. Néhány adat a dinamikusan frissülő jelentésből:
- Reklámköltés/bevétel: megtérülési ráta (ROI, ROAS)
- Költség/ajánlatkérés (CPA)
- Havi költség
- Havi árbevétel
- Havi ajánlatkérők száma
Az ajánlatadást követően a reporting rendszert egy videóhívásban vagy személyes találkozón is szívesen bemutatjuk.
Mennyibe kerül a Google Ads hirdetés?
A Google Ads kampányokért csak akkor kell fizetni, ha rá is kattint a felhasználó a hirdetésre. A kattintási költségek (CPC) viszont eltérőek iparáganként. Bizonyos kulcsszavakra 20-30 forint egy-egy kattintás, más iparágakban pedig akár 1000 forint felett is lehet.
A Google hirdetés árak egy összetett aukciós rendszerben dőlnek el: ebben a videóban jól bemutatja a rendszert a Google vezető közgazdásza.
Ráadásul a hirdetések rangsorát nem csak a megadott licit határozza meg, hanem a céloldali élmény, a hirdetés relevancia, és a várható átkattintási arány is. Ezek együtt adják ki az Ad Rank értéket a megadott licittel. A profi PPC hirdetéskezelők így olyan kampányokat tudnak készíteni, amelyek alacsonyabb kattintási költséggel működnek, mint a versenytársak hirdetései.
A Marketing21 Google Partner ügynökség?
A Marketing21 folyamatosan teljesíti a Google Partner program ügynökségi kritériumait: a hirdetéskezelő kollégáknak meg kell újítaniuk a vizsgákat minden évben, a fiókokban fenn kell tartanunk magas optimalizálási pontszámokat, valamint a költési kritériumokat is teljesítjük.
Milyen ügynökségi árazási modellben dolgozik a Marketing21?
Google hirdetés esetében az ügynökségi díjjal és a reklámvásárlás költségével kell kalkulálnia. A reklámvásárlást közvetlenül a Google-nek fizeti és mértéke Önön múlik, de tanácsot tudunk adni benne.
A Marketing21 árazási modellje három részből áll:
- Egyszeri fiókbeállítási (setup) költség
- Folyamatos fix havidíj
- Reklámvásárlás arányos jutalék
Az együttműködés elején a fiókstruktúra kialakítását fedezi az egyszeri költség. Majd egy alacsony összegű folyamatos havidíjat számítunk fel, valamint egy reklámvásárlással arányos jutalékot. Utóbbit az indokolja, hogy a nagyobb fiókokkal több munkaidőt kell foglalkoznia PPC szakértő kollégáinknak.
Összességében elmondható, hogy a Marketing21 nem tartozik a legolcsóbb ügynökségek közé, de árazásunk drágának se tekinthető. Az a célunk, hogy ár-érték arányban a lehető legjobb ajánlatot adjuk ügyfeleinknek.
A Google hirdetési fiók a mi tulajdonunk marad?
A Marketing21-el szerződő ügyfelek a Google hirdetési fiókok adminisztrátorai maradnak a legtöbb együttműködés esetében, mi pedig külsős szakértőként dolgozunk a rendszerben.
A hirdetés során folyamatosan lesz hozzáférése a fiókhoz, és ha véget ér az együttműködés, a hozzáféréseket kiadjuk.
Mivel Ön fizet a hirdetéskezelés szolgáltatásért; az elkészített kampányokat, hirdetéscsoportokat és hirdetéseket korlátozás nélkül használhatja az együttműködés után is, azonban további optimalizálást már nem végzünk a fiókban.
Természetesen előfordulhatnak a normáltól eltérő esetek is, amelyeket a megbízási szerződésben rögzítünk.
Tudnak biztosítani Google Ads promóciókhoz hozzáférést?
Jelenleg a Google 120.000 Ft hirdetési kupont biztosít új hirdetőknek. Ez azt jelenti, hogy amennyiben új Google Ads fiókot nyit a Marketing21 ügynökségi fiókján keresztül, 120000 forint értékben ingyenesen hirdethet.
Fontos feltétel, hogy a Google akkor írja jóvá ezt az összeget, ha 60 napon belül legalább 120000 forint költés megvalósul a fiókban, így gyakorlatilag a második 120000 forint lesz ingyenes.
Nem tudjuk garantálni, hogy ez a promóció a jövőben is elérhető lesz. Ez mindig a Google aktuális promóciós szabályzatától függ. Az ügynökségi fiókunkon keresztül elérhető promóciókról viszont mindig értesítjük az ügyfeleinket.