Google Hirdetés – Marketing21 keresőmarketing ügynökség

Segítünk kihozni a maximumot a Google Ads hirdetésekből. Átgondolt hirdetési stratégiát dolgozunk ki, mérhető eredményeket és riportingot biztosítunk, így az elköltött büdzsé valóban megtérül.

Kérjen ajánlatot a Marketing21 Google Partner keresőmarketing ügynökség csapatától!

Marketing21 keresőmarketing ügynökség ikon

A Google hirdetések bemutatása

A Google Ads hirdetéskezelő rendszere ma már rengeteg lehetőséget tartogat: hirdethetünk keresőszó alapján, banner felületeken, Google Shopping-gal, YouTube-on, Gmail-en, Android applikációkban és számtalan további funkcióval. Ennek ellenére a Google zászlóshajója továbbra is a keresőhirdetés maradt.

A keresőmarketing (SEM: Search Engine Marketing) egy alapvető online marketing eszköz. Segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, például az első pozícióban. A keresőmarketingen belül két részterületet különböztetünk meg: a keresőhirdetést (SEA: Search Engine Advertising) és a keresőoptimalizálást (SEO: Search Engine Optimization). Utóbbi foglalkozik az organikus találati helyezések javításával. Ilyenkor nem kell a Google hirdetés elhelyezéséért díjat fizetni, azonban rendkívül munka- és időigényes, így csak a hosszú távú célok épülhetnek rá.

A leggyorsabb eredményeket a Google Ads keresőhirdetés hozza. A fizetett Google hirdetés segítségével bármely weblap azonnal a Google találatok elejére kerülhet. A cég termékeire és szolgáltatásaira kereső ügyfelek így gyorsan megtalálják vállalkozását.

A Google hirdetés egyik legnagyobb előnye, hogy kizárólag akkor kell fizetni érte, ha valaki rá is kattint a hirdetésre. Ráadásul a hirdetés jókor van a legjobb helyen: kizárólag akkor jelenik meg, ha az ügyféljelölt épp a termékre/szolgáltatásra keres.

A Google Ads SEA kampányoknak köszönhetően nem kell idegesítő reklámokkal bombázni az embereket, hiszen épp akkor jelenik meg a hirdetés, amikor szükségük van a termékre. Kevés ilyen pontos hirdetési megoldás van jelenleg a piacon, így szinte minden vállalkozás profitálhat a Google hirdetésekből.

Elérhető Google hirdetés termékek a Marketing21-nél

Hagyományos Google hirdetés

A hagyományos szöveges keresőhirdetés segítségével bármely kulcsszóra a Google találatok élére kerülhet (SEA: Search Engine Advertising).

Display, banner hirdetés

Képi alapú PPC hirdetések a Google Display hálózaton. Bannerek, natív elhelyezések, HTML hirdetések, de akár dinamikus kampányok is indíthatók.

Google Shopping hirdetés

Gépi tanulásra épülő termék hirdetések webshopoknak. Ügyfeleinknek 20% CPC árelőnyt tudunk biztosítani partnerünknek köszönhetően (Shopping CSS).

Videó, YouTube hirdetés

A YouTube-on megjelenő videóhirdetések, melyek garantáltan megragadják a figyelmet és építik a vállalkozás márkáját.

Remarketing hirdetés

Mesterlövész célzási technikával elhelyezett programozott hirdetések a felhasználók követésével. A hirdetés csak annak jelenik meg, aki várhatóan vásárolni is fog.

A Google hirdetés előnyei

  • A hirdetés jókor van a legjobb helyen: nagyon jól célozható hirdetés. A keresőhirdetés kizárólag azoknak jelenik meg, akik épp a terméket vagy szolgáltatást keresik.
  • A keresőmotorról érkező látogatók a vásárlási folyamatnak nem az elején járnak. A látogatók már tudják, hogy szükségük van a termékre, így az innen érkező látogatók nagy eséllyel válnak vásárlóvá, ha jó ajánlattal találkoznak. A Google keresőhirdetésre érkező látogatók konverziós rátája jellemzően átlag feletti.
  • Nem kell hónapokat várni az eredményekre, a kampány beállítása után azonnal érkeznek a látogatók és érdeklődők.
  • Csak akkor kell fizetni, ha valóban rá is kattintanak a hirdetésre.
  • A keresőmarketing ára egy összetett aukciós rendszerben alakul ki. Egy jól beállított kampánnyal erős versenytársak mellett is jó eredményeket lehet elérni.
  • A tömeges marketing kampányok árához képest nagyon alacsony díjért lehet új megrendelőkhöz, vásárlókhoz jutni.
  • A Google Ads (AdWords) kampány eredményei nagyon jól mérhetők: a hirdetési büdzsé megtérülése – megfelelő webanalitika beállítások mellett – teljesen transzparens.

Miért a Marketing21 keresőmarketing ügynökség?

  • Kizárólag aktívan kezelt kampányokat készítünk, amelyeket rendszeresen optimalizálunk a jobb eredmények érdekében.
  • A Marketing21 összes kampánymenedzsere rendelkezik a szükséges Google képesítésekkel (Google Skillshop, korábbi nevén Academy for Ads), a Google budapesti továbbképzésein is gyakran részt veszünk.
  • Volt alkalmunk tapasztalatot szerezni nagy költésű hazai és nemzetközi kampányokban is: folyamatosan futnak a kampányaink Jamaikától Dél-Koreáig.
  • Manuális és automata (smart) beállításokkal is dolgozunk, így az ügyfeleink sokkal jobb eredményeket érnek el, mintha csak az automatára hagynánk minden fontos döntést.
  • Alapos kulcsszókutatással kezdjük a munkát, ezért kizárólag olyan emberek érkeznek az ügyfél weblapjára, akik valóban érdeklődnek a vállalkozás iránt.
  • Az eredmények végig transzparensek lesznek a grátisz webanalitika szolgáltatásnak köszönhetően.
  • A hazai ügynökségek közül kiemelkedően gyorsan vezetjük be a Google hirdetéskezelő rendszerébe érkező újításokat, így egy lépéssel a piac előtt járhat.
  • 360 fokos szolgáltatást nyújtunk: egy ügynökségnél kezelheti a közösségi média marketing folyamatokat, a keresőoptimalizálást és a PPC kampányokat is.

Marketing21 keresőmarketing ügynökség eredmények

megcélzott SEA kulcsszó

aktívan futó kampány a Google hálózatain

millió forint reklámvásárlás évente

minősített Google hirdetés szakértő

A Google hirdetési rendszere

A Google Ads (AdWords) egy hirdetési platform, ahol megadhatjuk – egyebek mellett – a célzási beállításokat, a keresési kulcsszavakat és a CPC ajánlatot. A kulcsszavak lesznek azok a kifejezések, amelyek begépelése esetén azt szeretnénk, hogy kiemelt helyre kerüljön a weblapunk.

A Google kampányok egy összetett hirdetésaukciós rendszert használnak, ami figyelembe veszi az oldalunkon található információ minőségét, a hirdetések relevanciáját és azt is, hogy mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy-egy kattintásért (CPC ajánlattétel).

A Google Ads (AdWords) kampány egyik előnye, hogy abban az esetben kell csak fizetni a szolgáltatásért, ha valaki rákattint a hirdetésre. A találati oldal felső részén helyezkednek el a fizetett keresőhirdetések. A weblapunk azonban megjelenhet a lap alján, vagy a második oldalon is. Ha a keresési partnerek hálózatban is hirdetünk, akkor például a Google Térkép kiemelt pozíciója is megszerezhető.

A Google Ads rendszerében rengeteg lehetőség rejlik, azonban legalább annyi apró buktatót is tartalmaz. A rosszul beállított kampányok általában csalódáshoz és a várt eredmények elmaradásához vezetnek.

Keresőmarketing ügynökségünk a kulcsszó tervezéstől, a webanalitika beállításán át egészen az eredmények értékeléséig segíti ügyfeleit, így biztosítani tudjuk a lehető legmagasabb megtérülést.

A Marketing21 Google Ads Ügynökség a Google által ajánlott, hivatalos Google Partner: ha ránk bízza Google Ads (korábbi nevén AdWords) kampányait, biztos lehet benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a reklámbüdzséből.

Hogyan zajlik az együttműködés?

A Marketing21 Google Ads hirdetéskezelés szolgáltatása kizárólag havidíjas konstrukcióban működik. Ügyfeleinkkel közösen kiválasztjuk a hirdetéshez használt Google eszközöket és összeállítjuk tételes árajánlatunkat.

Az ajánlat összeállítása során figyelembe vesszük a vállalat piaci helyzetét, az elérni kívánt célokat, az elérhető havi költségkeretet és javaslatot dolgozunk ki az ideális együttműködési formára és marketing eszközökre.

Célunk, hogy az egyeztetések során kölcsönösen előnyös együttműködések szülessenek. Ezzel biztosítjuk, hogy hosszú távon együtt tudjunk dolgozni.

Google hirdetés árak és költségek

A Google Ads (AdWords) kampány költségei két részre oszthatók:

  • egyrészt számolni kell a reklámelhelyezés árával, amit a Google automatikusan von le a megadott bankkártyáról;
  • másrészt számolni kell a Google Ads kampánykezelés keresőmarketing ügynökséghez kerülő díjával is.

A Marketing21 AdWords ügynökség egyszeri kampánytervezési költséget és rendszeres havi kampánymenedzsment díjat számít fel, ami a kampány összetettségétől és a hirdetési kerettől függ (fix díj + százalékos díjazási modell).

A Google reklámelhelyezés kattintásonként fizetendő díja rengeteg változótól függ: egy-egy kattintás 1 forinttól akár 1-2 ezer forintig is terjedhet Magyarországon, de külföldön 5000 forint feletti kattintási költség is előfordul. A hirdetésaukciós rendszer megértésében ez az angol nyelvű videó tud segíteni.

Felkeltette érdeklődését a Google hirdetés kezelés?

Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!

Elégedett ügyfeleink mondták
Baricza Norbert - Netenpiac.hu - M21 keresőmarketing ügynökség

“Nagyon könnyű együtt dolgozni a Marketing21 Kft. munkatársaival. Gyorsak, segítőkészek, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek, amit mind hazai, mind külföldi webáruházunk működtetésénél hasznosítani tudunk.”

Baricza Norbert, cégvezető
Netenpiac.hu

ANRO - Marketing21 Google hirdetés ügyfél

“Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Kriston Csaba (ACTERRA) - Marketing21 google hirdetés ügyfél

“Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”

Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Gépész Holding - Marketing21 Partner
Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
KitchenAid - Marketing21 Partner
M3 Outlet - Marketing21 Partner