Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A szoros piaci versenyben nem egyszerű kitűnni a versenytársak közül. Nem elég minőségi terméket kínálni, a sikerhez kreatívan kell bemutatni a terméket vagy szolgáltatást. Legyen szó egy egyszerű szórólap tervezésről, összetett arculat tervezésről vagy webdesign-ról, a Marketing21 kreatív ügynökség segít a gördülékeny megvalósításban.
A minőségi kreatívok professzionalizmust sugallnak, meggyőzik a vásárlót és felkeltik a figyelmet.
Az esztétikus vállalati arculatnak azonban pozitív hozadéka van a HR-ben is: az egységes és kreatív grafikai elemeknek köszönhetően a munkatársak is elkötelezettebbé válnak (employer branding szerep), a fogyasztók pedig magasabb értéket társítanak márkához.
Első a felhasználó: segítünk elkészíteni a lenyűgöző és funkcionális céges weboldalt. Ötletelünk, tervezünk és megvalósítunk.
Az arculat alapja egy beszédes és ötletes logó. Meghallgatjuk az elképzelésed, több tervet is készítünk, végül kiválasztod az igazit.
Online fókuszó ügynökség vagyunk, de segítünk elkészíteni a szükséges offline grafikákat is. Így lesz egységes a márkakép.
Ma már a legtöbb grafikai tervezés nem a nyomdáknak készül. A közösségi oldalakra rengeteg igényes reklámanyagot készítünk.
A grafikai tervezés első lépése az ügyfél igényeinek felmérése. A projekt méretétől függően ez történhet egy személyes találkozó során, vagy videóhívás keretei között. Az igényfelmérés során összáll a végleges brief, ami alapján a visual designer kolléga el tudja kezdeni a munkát.
A brief összeállítása az egyik legfontosabb feladat. Ha az igények specifikációja nem teljes, könnyen elcsúszhat az információ. Érdemes komolyan venni ezt a munkafolyamatot.
A grafikai tervezés során gyakran szükség van több párhuzamosan elkészített tervezetre is. Különböző variációban készülnek az előzetes tervek, majd az ügyfél választhatja ki a megfelelő irányt.
Ezt követően véglegesítjük a grafikai tervet a visszajelzéseknek megfelelően, majd elküldjük a megfelelő formátumba konvertált fájlokat. Gyakran egy-egy kreatívot több felületen is felhasználnak ügyfeleink, ezért különböző fájlformátumokban is elküldjük az anyagokat.
A grafikai tervezés vizuális kommunikáció, amely képeket, szövegeket és grafikákat használ a különböző médiumokban megjelenő üzenetek közvetítésére. A grafikai tervezés során különböző online és offline kreatívokat alkotunk: banner hirdetéseket, szórólapokat, borítóképeket, névjegykártyákat vagy akár weboldalak teljes webdesign megjelenését és arculatát.
A digitális grafika online felületeken jelenik meg, mint például weboldalak, közösségi média és applikációk, míg a nyomtatott fajta értelemszerűen a fizikai anyagokra, például plakátokra, szórólapokra vagy névjegykártyákra készül. A tervezés során mindig azt tartjuk szem előtt, hogy milyen célra készül a grafika.
A grafikai tervezés árak nagymértékben függnek a projekt összetettségétől, a leadott brief-től, és az ezek alapján kalkulált időráfordítástól. Egy egyszerű Facebook poszt elkészül 20-30 perc alatt, de egy teljes arculat több munkanap alatt áll össze. A pontos árakról tehát csak ajánlatkérést követően tudunk tájékoztatást adni. Érdemes összeállítani egy brief-et, ami megjelöli a felhasználási célt, a kiinduló anyagokat (például fotó, meglévő arculati kézikönyv, stb).
De természetesen vannak olyan esetek is, amikor egy projekt annyira komplex, hogy nem lehet pontos becslést adni. Ilyenkor óradíjas elszámolást alkalmazunk, és előzetesen egy tól-ig becslést küldönk.
Megrendelőink egy része havidíjas grafikai tervezést vesz igénybe, mivel tudják, hogy minden hónapban szükségük van valamennyi grafikai munkára. Ilyenkor érdemes adni egy becslést a lekötött munkaórák mennyiségéről, ezután pedig kedvezményes óradíjakat tudunk küldeni tekintettel a folyamatos megrendelésre.
A grafikai terveknek speciális licensz lehetőségei vannak. A Marketing21 minden esetben a lehető legnagyobb szabadságot adja a megbízónak, így korlátlan felhasználással adjuk át a grafikai terveket. Vannak azonban olyan kivételek, amelyeket számításba kell venni: például ha a munkaórák csökkentése érdekében stock fotókat, ikonokat vagy egyéb alap kreatívokat is felhasználunk, akkor azok továbbértékesítése jellemzően nem engedélyezett. Tehát a megrendelő ilyenkor korlátlanul felhasználhatja a grafikai terveket a saját kampányai során, de nem értékesítheti azokat tovább.
A licencelési feltételeket is érdemes egyeztetni az előkészítő megbeszélések során, hogy a későbbiekben ez ne okozzon problémát. Amikor megérkezik az ügyfél brief, mindig rákérdezünk a tervezett felhasználási módra, és tájékoztatást adunk a lehetőségekről.