Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A PPC (pay-per-click) hirdetés az egyik legjobb megtérülést hozó marketing eszköz, amit a vállalkozások használhatnak. A Marketing21 ügynökségnél abban segítünk, hogy ügyfeleink ki tudják aknázni a legújabb hirdetési megoldások előnyeit.
Ha úgy érzed, hogy vállalkozásod magasabb szintre léphetne online hirdetések segítségével, akkor érdemes ügynökségi segítséget kérni. PPC szakértőink számtalan iparágban bizonyítottak az elmúlt években: legyen szó e-commerce vállalkozásról, B2B lead generálásról vagy márkaépítő digitális hirdetésekről, szakszerű megoldásokat tudunk kínálni.
Szolgáltatásaink túlmutatnak a médiavásárláson: részt veszünk a webanalitika beállításában, a jogszerű Cookie falak felépítésében, a vásárlói út megtervezésében, és adatvizualizációs technológiával készült riportot biztosítunk az eredményértékeléshez.
Ha szeretnél több vásárlót elérni, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Google Partner ügynökség vagyunk, kampánykezelőink minősített szakértők. Bátran ránk bízhatod a Google hirdetéseket.
Vizuális hirdetések számtalan hírportálon, weboldalon, applikációban. Bannerek, html5 hirdetések, dinamikus katalógus kampányok.
A legnagyobb közösségi média oldalon ma már kötelező a jelenlét. A magas megtérüléshez viszont fejlett hirdetési megoldások is kellenek.
A Google Ads és Meta mellett segítünk olyan újabb hirdetési felületek elindításában is, ahol be lehet előzni a versenytársakat (TikTok, LinkedIn, Taboola).
Shopping és más feed alapú hirdetési megoldás elsősorban webáruházaknak. AI alapon optimalizáljuk a katalógust, beállítjuk a felhasználók követését, és mérhetővé tesszük az eredményeket.
Az első dolgunk mindig az ügyfél meglévő online marketing eszközeinek felmérése. Átnézzük a weblapot, marketing csatornákat, közösségi média oldalakat.
A hirdetések elindítása előtt elvégezzük a technikai beállításokat. Beállítjuk az analitika rendszereket, Cookie popup-ot, a felhasználók követésére szolgáló kódokat, a konverziókövetést és a célközönségeket.
Ha a keretrendszer megfelelő, elindulhatnak a hirdetések. Ismerjük és használjuk a legújabb AI alapú kampánytípusokat, így lerövidítjük a tesztelési időszakot.
Lenyűgöző kreatívokat tervezünk a hirdetések indítása előtt. A kampányok nem csak hatékonyabbak lesznek, hanem építik a vállalati márkát is.
Az elindított kampányok eredményességét nyomon követjük és a beérkező adatok alapján elvégezzük a szükséges beállításokat. Mindig a legjobb hirdetések fognak futni és releváns célközönséget szólítunk meg.
Tesztelés nélkül nem lehet jó eredményekre számítani. Teszteljük a célközönségeket, kulcsszavakat, landing oldalakat és az egyes kreatív variációkat is.
Nincs nagyobb hiba, mint az unalomba fulladó reklámkampány. Figyeljük a célközönség reakcióit, és ha azt látjuk, hogy már nem érdeklődnek, felrázzuk őket új kreatívokkal és promóciókkal.
A konzultációkon összehangoljuk a vállalati célokat a kampányokkal. Ha velünk dolgozol, látni és érteni fogod, hogy milyen eszközökre költjük a marketing büdzsét. Az eredmények transzparensek lesznek: nincs mellébeszélés, csak mérhető adatok.
Napjainkban közel a teljes magyar társadalom elérhető online hirdetések segítségével, mivel a háztartások 83 százaléka rendelkezik internet hozzáféréssel.
A vállalkozások sosem voltak még annyira kedvező helyzetben, mint a 21. században. Az online hirdetéseknek köszönhetően rendkívül jól célzott kampányokat lehet készíteni, így nem kell milliókat költeni a tömegeket elérő médiumokban (TV, rádió).
Érdemes belegondolni, hogy mekkora különbség van egy TV spot és egy jól célzott online kampány között: egy tévéhirdetés mindenkihez szól, így azokhoz is, akik nem feltétlen tartoznak a célcsoportba. Az online hirdetések viszont csak azokat érik el, akik valóban ügyfelei lehetnek a vállalkozásnak.
A tömegekhez szóló reklámok és a célzott hirdetés között hatalmas különbség van a megtérülésben, hisz nagyságrendekkel olcsóbban lehet hirdetni a Facebook vagy a Google hálózatain.
Biztosak vagyunk abban, hogy azok a cégek lesznek sikeresek a 21. században, akik a digitalizációt megvalósítják a marketing kampányaikban is. Hatalmas versenyelőnyt jelent, ha egy vállalat jól felépített online marketing eszközöket használ.
A Marketing21 egy specializálódott digitális reklámügynökség. Azért nem foglalkozunk offline eszközökkel, hogy a saját szakterületünkön, az online kampánykezelésben a lehető legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani.
Kampánykezelő kollégáink kivétel nélkül rendelkeznek a szükséges képesítésekkel: részt veszünk a Google partner programban, ahol karban tartjuk szaktudásunkat. Az online marketing szakma folyamatosan változik, ezért mi is fejlesztjük tudásunkat szakmai oktatásokon és online tréningeken.
Teljesítmény fókuszú (performance marketing) hirdetéskezelés szolgáltatásunk lényege, hogy kiépítjük a megfelelő méréseket, ezt követően pedig elemezzük az adatokat és fejlesztjük a kampányokat. A végeredmény egy jól felépített online marketing rendszer, ami kiszámítható eredményeket hoz.
Szolgáltatásaink elérhetőek kis- és nagyvállalatoknak egyaránt. Csomagjaink között megtalálhatóak egyszerű, kis költségvonzatú ajánlatok és összetett online hirdetéskezelés csomagok is. Vegye fel velünk a kapcsolatot és szakértőink összeállítják a cége egyedi igényeire szabott ajánlatot.
A Marketing21 kizárólag havidíjas konstrukcióban vállal kampánykezelést. Az együttműködés előtt érdemes igénybe venni marketing tanácsadás szolgáltatásunkat. A konzultáció során segítünk megtalálni a megfelelő marketing eszközöket.
Amennyiben már elkészült a vállalat marketing stratégiája és a hirdetéskezelés szolgáltatásunk iránt érdeklődik, nyugodtan ugorhat az ajánlatkérésre. Az ajánlatkérésben javasolt feltüntetni a vállalkozás honlapját, az elérni kívánt marketing célokat és a tervezett marketing csatornákat is (Facebook kampánykezelés, Google hirdetéskezelés, Taboola PPC hirdetés, stb.).
Célunk, hogy az egyeztetések során kölcsönösen előnyös együttműködés szülessen és hosszútávon együtt tudjunk dolgozni. Tudjuk, hogy új ügynökséget megbízni kockázatos, ezért három hónap próbaidő szerepel a szerződésünkben. Ebben az időszakban, ha nem elégedett, bármikor lemondhatja a szolgáltatást. A próbaidő elteltével a felmodási idő 30 nap.
A hirdetéskezelés során a költségek két részre oszthatók:
Az ügynökségi díjunk általában három különböző részre osztható:
Azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy a segítségünkkel válasszák ki a megfelelő marketing eszközöket, így maximalizálni lehet a befektetett összeg megtérülését.
A PPC a „Pay-per-click” kifejezés rövidítése. Ennek a digitális marketing eszköznek a lényege, hogy a hirdetők csak akkor fizetnek, amikor valaki rákattint a hirdetére. PPC hirdetések egyaránt megjelennek a keresőmotorokon, a közösségi média platformokon és weboldalak banner elhelyezésein is.
Magyarországon a legelterjedtebb PPC platformok a Google Ads (beletartozik a YouTube is), a Meta (Facebook, Instagram, Messenger), a TikTok és a LinkedIn. Ezen felül még számos egyéb felület létezik, amelyek mind különböző előnyöket kínálnak a hirdetőknek. Hogy melyik platformon érdemes hirdetni, az elsősorban az adott célcsoporttól, az üzleti céloktól, valamint a rendelkezésre álló költségkerettől függ. Egy jól meghatározott PPC hirdetési stratégia – a célközönség igényeinek felmérésével – segítségével lehet a legmegfelelőbb hirdetési felületeket kiválasztani.
A PPC kampánykezelés alkalmával olyan hirdetéseket készítünk, amelyeket aztán megjelentetünk meghatározott online platformokon. Utóbbiak – pl. Google, Facebook, Instagram stb. - lehetővé teszik, hogy a hirdető célzottan jelenjen meg bizonyos kulcsszavakra, érdeklődési körökre vagy akár demográfiai adatokra. A PPC hirdetések hatékonysága maximalizálható rendszeres mérésekkel és optimalizálással.
A PPC hirdetéskezelés ügynökségi költségei két tényezőből tevődnek össze: egy egyszeri setup díjból, valamint egy havi hirdetéskezelési munkadíjból. A hirdetési költségkeretet ügyfeleink az adott online platformnak (Facebook, Google stb.) fizetik - mi ebből a keretből dolgozunk a legoptimálisabb eredmények érdekében. A keret mértéke alapvetően az üzleti céloktól és lehetőségektől függ, aminek meghatározásában mi is szívesen nyújtunk szakmai segítséget.
Miután a kérdés erősen iparág, termék és szolgáltatásfüggő, ezért nehéz konkrét számot mondani. Egyes ügyfeleinknél eléri a 30 feletti szintet is, míg másoknál 4-6 között mozog: hogy az adott érték elég-e a profithoz, nagymértékben függ a tevékenységi körtől és az üzleti modelltől.