Használd az online számlázást hatékony marketingeszközként! Futass egyszerűen és gyorsan összeállítható kreatív kampányokat számlaletöltő felületeden, népszerűsítsd termékeidet és szolgálatásaidat vagy brandedet a konkurencia teljes kizárásával. Mutatjuk is, hogy hogyan!

A megoldás a Billingo Ads!

Billingo Ads egy eddig kiaknázatlan marketinges kincsesbánya, hiszen a vásárlókat az értékesítési folyamat egyik legforróbb pillanatában szólítja meg, közvetlenül a vásárlást követően, amikor épp adott a nyitottság és a bizalom. A Billingo online számlázótól megszokhattuk, hogy mindig valami nagy dobással készülnek, ezúttal a marketing eszköztárak piacára belépve bizonyítják, hogy nem csak a számlázni, hanem kreatív kampányokat létrehozni és azzal rengeteg új vásárlást szerezni is nagyszerű.

Számlából kreatív kampány

A működési elv egyszerű: vegyél egy vásárlót, állítsd ki neki a számlát és ezzel egyidőben növeld eladásaidat és bevételeidet egy zseniális keresztértékesítési ajánlat elhelyezésével a számlaletöltő oldalon.

Mint Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója mondja, a számlaletöltő oldal marketing felületté alakításával egy fehér foltot oldottak meg, hiszen a cégek – saját méréseik szerint – a kiküldött számlákat 90%-ban nyitják meg. Innen jött az ötlet, hogy miért ne készülhetne ebből az üres, kihasználatlan felületből egy teljesen személyre szabható upsell támogató platform. Céljuk egyértelműen az, hogy a Billingo egy eddig teljesen kiaknázatlan területen támogassák a vállalkozások értékesítését.

A hírlevél egy bevett marketing eszköz, azonban a megnyitási arány nem túl magas. Ezzel szemben, ha vállalkozóként kapunk egy számlát, azt biztosan megnyitjuk, letöltjük. A Billingo Ads modulnak az a különlegessége, hogy be tudjuk állítani, hogy hogyan nézzen ki az a számlaletöltő oldal, amivel ilyen esetekben vásárlóink találkoznak. Bármilyen reklám, ajánlat, kupon elhelyezhető, alkalmas brandépítésre, üzenet küldhető az ügyfeleknek, vagy egyszerűen csak megköszönhetjük a partnereinknek, vevőinknek, hogy minket választottak. Ügyfélélményt adhatunk, amely egyértelműen kiemel minket a konkurenseink közül. A Billingo Ads egy automata pénzforrássá válhat a cégben. Abban segít, hogy hogyan lehet pár kattintással olyan kampányt létrehozni – és ezzel pénzt keresni – ami biztosan eljut a vásárlóhoz.

Kreatív kampányok néhány gombnyomással

A Billingo Ads semmiféle grafikai vagy programozói tudást, marketinges előképzettséget nem igényel, viszont rendkívül hatékony az eladásnövelésben.

Könnyen átlátható szerkesztő felületen, igényesen kialakított sablonok segítségével gyerekjáték a kampányok összeállítása, melyek teljesen egyénre szabhatók.

A Billingo alapfilozófiája, hogy egyszerűvé és átláthatóvá tegyük a felületünket. Büszke vagyok arra, hogy amikor a NAV kiterjesztette az online adatszolgáltatási kötelezettséget, akkor olyan korosztályt is meg tudtunk szólítani, akitől távol állnak a modern kor vívmányai. Óriási érzés volt, amikor egy 85 éves bácsi hívott fel bennünket és köszönte meg, hogy mennyire egyszerűen össze tudta kötni online számlázóját a NAV rendszerével. A Billingo Ads funkciót is pont így alkottuk meg. Szeretnénk, ha mindenki számára könnyen használható lenne. Hogy azok a cégek, akik profik a marketing kampányokban, egy plusz kreatív értékesítési felületként kezeljék a mindennapokban. A kevésbé tapasztalt vállalkozók pedig felismerjék és kiaknázzák ebben a páratlan marketing megoldásban bújó lehetőséget és látványos kreatívokat tudjanak készíteni, sokoldalúbbá téve sales tevékenységüket és kommunikációjukat – mondja Sárospataki.

A hirdetések akár naponta cserélhetők és pontosan meghatározható, hogy kinek, milyen ajánlat jelenjen meg. Minél célcsoport-specifikusabb a kampány, annál nagyobb konverzióra, továbbkattintásra és bevételnövekedésre lehet számítani.

És ami plusz, hogy ez egy olyan kizárólagos marketing felület, ahol biztosan nem jelenik meg a konkurencia egyetlen hirdetése sem.

Jól tervezhető kampányok felesleges költések nélkül

A Billingos Ads-ben intelligens statisztikák adnak pontos képet a futó kampányok eredményességéről. A költés minden esetben a megjelenések alapján történik, nincs jelentősége, hogy a vásárló egyszer vagy tízszer tekintette meg. Az is nyomon követhető, hogy mennyiszer kattintottak a kampányban elhelyezett linkre.

Beállítható, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg, így jól tervezhető hirdetési költségek kalkulálhatók.

Nem kérdés tehát, hogy a Billingo jóval túlmutat a számlázáson és bizonyítja, hogy immáron a marketing stratégiában is betonbiztos helye van. És ahogy ígérik, ez még csak az első lépés. Várjuk a folytatást!