Online Marketing Tanácsadás

Gyakorlatias, cégre szabott digitális marketing konzultáció

Marketing21 Online Marketing Tanácsadás

Marketing tanácsadás, ahol feltárjuk vállalkozása digitális lehetőségeit

Hetente találkozunk olyan menedzserekkel és cégtulajdonosokkal, akik hatalmas lelkesedéssel beszélnek a szakmájukról. Egy vállalkozást fejleszteni hatalmas kihívás és még nagyobb felelősség.

A napi rutinfeladatok és a tűzoltás közepén nem mindig jut elég idő a vállalkozás fejlesztésére. Az online marketing tanácsadás erre ad lehetőséget: egy órán keresztül kizárólag a cégben rejlő kiaknázatlan online marketing lehetőségeket beszéljük át.

Itt az ideje kiszakadni a hétköznapi rutinfeladatok közül és szakértő segítségével új utakat keresni. Egy inspiráló beszélgetés során feltérképezzük a jelenlegi online marketing eszközöket és megtaláljuk a fejlesztési lehetőségeket.

Ha szeretne új és izgalmas lehetőségeket megismerni és kíváncsi a legújabb digitális marketing trendekre, jelentkezzen hozzánk online marketing tanácsadásra!

Kivel fog találkozni a marketing tanácsadáson?

Marketing ügynökség szakértő - Nótin Szabolcs

Nótin Szabolcs

online marketing szakértő

A nevem Nótin Szabolcs, a Marketing21 Online Marketing Ügynökség alapítója vagyok. Évek óta fejlesztem ügyfeleink online marketing folyamatait a márkaépítéstől az értékesítési tölcséren át egészen a marketing kampányokig.

Dolgoztunk már együtt tanácsadó céggel, építőipari vállalkozással, a turisztikai szektor nagyágyúival, StartUp vállalkozásokkal, de kis családi cégekkel is. Számtalan sikeres projekt bizonyítja, hogy jó eredményeket tudunk elérni ügyfeleinkkel együttműködve.

Miben tud segíteni az online marketing tanácsadás?

Koncepció

Elemezzük az üzlet stratégiát: termékeket, szolgáltatásokat, árakat, célközönséget és az értékesítési folyamatot.

Márka

Átbeszéljük a céges márka sajátosságait, a márkaértékeket, USP-ket, vizuális és egyéb arculati elemeket.

Weblap

Áttekintjük a használt online marketing eszközöket: weblapokat, landing oldalakat, közösségi média profilokat

Hirdetés

Az online hirdetések elemzése: Google Ads, Facebook, LinkedIn, Taboola, egyéb PPC fiókok áttekintése

Webanalitika

Az analitika és a mérési rendszer áttekintése: az adatgyűjtés, adatelemzés, fejlesztés, utókövetés ciklus megtervezése

Eredményeink számokban

millió Ft kezelt reklámbüdzsé évente

elindított Google Ads kampány tapasztalata

létrehozott Facebook hirdetés tanulságai

felkészült online marketing szakértő

Hogyan zajlik a marketing tanácsadás?

A jelentkezés első lépése a regisztrációs űrlap kitöltése. A kapcsolati adatokon túl érdemes megadni minél több alapinformációt a céggel kapcsolatban. Érdemes kitérni a következőkre:

  • A cég termékei és szolgáltatásai
  • A termékek célcsoportja (kik a vásárlók, kiket szeretne a vállalat megszólítani?)
  • A jelenleg használt online marketing eszközök felsorolása: weblap, Facebook, Instagram, LinkedIn, egyéb oldalak
  • Honnan érkeznek a látogatók? Milyen marketing csatornákat használ jelenleg a cég? (Például Google Ads keresőhirdetés, Google Shopping kampány, Árukereső, Facebook hirdetés, egyéb platformok)
  • Hogyan zajlik az eredmények értékelése? (Google Analytics és egyéb mérési rendszerek)

Minél részletesebb adatokat kapunk, annál jobban fel tudunk készülni a konzultációra. Természetesen, ha jelenleg nem rendelkezik a vállalkozás online hirdetési csatornákkal, akkor nem kell kitölteni ezeket az adatokat. A termékek és szolgáltatások ismertetése viszont mindenképp szükséges.

Mi történik a regisztráció után?

Telefonon vagy email üzenetben felvesszük a kapcsolatot a jelentkezővel és időpontot egyeztetünk. Általában 2-3 munkanapon belül tudunk találkozni, de sajnos előfordulnak olyan időszakok, amikor sokat kell várni, vagy nem tudunk új tanácsadást vállalni kapacitáskorlátok miatt.

Az online marketing tanácsadás helyszíne budapesti irodánk, vagy online (Google Meets) megbeszélésre is van lehetőség.

Címünk: 1097 Budapest (9. kerület), Vaskapu utca 20. Marketing21 iroda

A konzultáció hossza 1 óra. Ezalatt az idő alatt bemutatjuk javaslatainkat és átbeszéljük a kérdéseit.

Mennyibe kerül az online marketing tanácsadás?

Marketing tanácsadás ára: 25.000 Ft/óra.

Az ár tartalmazza az előzetes felkészülést és egy óra konzultációt. Továbbá egy 25.000 Ft értékű kedvezményt, amit a Marketing21 további szolgáltatásaira válthat be.

Tehát ha bármilyen további feladattal megbíz minket, az első online marketing tanácsadás gyakorlatilag ingyenes.

Elégedett ügyfeleink mondták

ANRO - Marketing21 ügyfél

„Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Baricza Norbert - Netenpiac.hu

„Nagyon könnyű együtt dolgozni a Marketing21 Kft. munkatársaival. Gyorsak, segítőkészek, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek, amit mind hazai, mind külföldi webáruházunk működtetésénél hasznosítani tudunk.”

Baricza Norbert, cégvezető
Netenpiac.hu

Rillgo - Marketing21 ügyfél

„Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”

Lakatos Tamás, CEO
Rillgo

Mikor érdemes a marketing tanácsadást választani?

Ha a vállalkozásának nem okoz gondot az új ügyfelek megtalálása, vagy a tehetséges jelentkezők bevonzása az állásokra, akkor valószínűleg minden rendben van. Ugyanakkor vannak olyan kiemelt esetek, amikor mindenképp érdemes külsős segítséget hívni, és átgondolni a meglévő marketing folyamatokat. A következő esetekben mindenképp ajánlott a marketing tanácsadás:

  • Üzleti terv készítése során, például amikor lezárul egy üzleti év, és javában zajlik a következő megtervezése
  • Termékbevezetés során erősen ajánlott bevonni külsős marketing szakértőt
  • Ha nem tudja megmondani, hogy cégének mely marketing eszköze milyen megtérüléssel dolgozik, biztosan szüksége van tanácsadásra
  • Ha tudja, hogy online marketing eszközöket szeretne bevezetni, de elakadt a rengeteg lehetőség között. Tanácsadóként segíteni tudunk, hogy ne legyen szükség felesleges kísérletezésre.
  • Új piacra történő belépés előtt érdemes kikérni marketing tanácsadó véleményét is
  • Külföldi terjeszkedést megelőzően, különösen, ha nem ismert még a szükséges marketing büdzsé mérete
  • Egy-egy nagyberuházás elkészülése előtt, amikor megnövekedett kapacitást kell lekötnie, hogy megtérüljön a korábbi befektetés.

Kinek ajánljuk a marketing tanácsadást?

  • Vállalkozóknak, akiknek nincs ideje a szakmai feladatok mellett a marketingre is összpontosítani
  • Marketing menedzsereknek, akik új utakat keresnek a kitűzött üzleti célok eléréséhez
  • HR szakembereknek, akik elakadtak egy-egy tömeges toborzás feladatban, vagy nem találnak hosszú ideje megfelelő kollégákat a cégbe
  • Értékesítőknek és értékesítési vezetőknek, akik azzal küzdenek, hogy a vállalat nem tud elegendő lead-et (ajánlatkérés) biztosítani, így a sales-es csapat nem tud elég hatékonyan dolgozni
  • Webshop menedzsereknek és tulajdonosoknak, akik folyamatosan pengeélen táncolnak a kampányok megtérülésével (ROAS), vagy nem tudják elérni a kitűzött magasabb árbevétel számokat

 

Tudjuk, hogy érdekes lehet akár még egy mikrovállalkozás elindítása előtt is egy tanácsadás, de alapvetően mi nem vállalkozásindítási tippekkel foglalkozunk. Ilyen esetekben érdemes inkább kisvállalkozó tanácsadókhoz fordulni, akik a cégindítás más aspektusait is be tudják mutatni az online marketingen kívül.

Jelentkezési űrlap

Érdemes minél több információt megadni a vállalkozásról, termékekről, értékesítési és marketing folyamatokról, közösségi oldalakról, honlapokról. Így jobban fel tudunk készülni.



    Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

    L'occitane - Marketing21 Partner
    Alcoa - Marketing21 Partner
    Gépész Holding - Marketing21 Partner
    Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
    KitchenAid - Marketing21 Partner
    Tisia Hotel

    Marketing Tanácsadás GyIK

    Mit tartalmaz a marketing tanácsadás?

    A tanácsadás egy órás, és tartalmazza a szakértő felkészülési idejét is a megbeszélést megelőzően. Emiatt érdemes minél részletesebb adatokkal ellátni a céggel kapcsolatban.

    A tanácsadás során megnézzük a termékeket és szolgáltatásokat, tapasztalatainkra hagyatkozva megismerjük a piacot, majd megmutatjuk azokat az eszközöket, amelyeket kivitelezve a lehető legjobb eredményeket érhet el.

    Egy óra alatt mindent meg tudunk beszélni?

    Az egy óra valóban nem hosszú idő, ezért kizárólag iránymutatásra lesz alkalmas. Szakmai részletekbe, technikai megvalósításba nem lehet mélyebben belefolyni ennyi idő alatt. Amennyiben az alábbi kihívásokra keres megoldást, az online marketing tanácsadás szolgáltatásunk nem megfelelő választás:

    • PPC kampányokat szeretne beállítani
    • Egy honlap technikai módosításaiban kér segítséget
    • Egy új Google Ads vagy Facebook hirdetést indítana egy óra alatt
    • A webanalitika kihívásait szeretné megoldani, például a méréseket beállítani

    Ilyen technikai jellegű feladatokat kizárólag online marketing kivitelezés szolgáltatásaink között tud igénybe venni, hisz ezekre jóval hosszabb előkészületekre van szükség.

    Honnan tudjam, hogy van elég tapasztalatuk ahhoz, hogy tanácsot adjanak?

    Nem állítjuk, hogy minden területen jártasak vagyunk, de a csapatunk több mint 6 év több mint 100 cég hazai és nemzetközi kampányai alapján rengeteg tapasztalatra tett szert. Biztosak vagyunk benne, hogy ezzel a tudással felvértezve jó eséllyel meg tudjuk mondani, hogy milyen marketing megoldások fognak beválni az Ön esetében.

    Ha pedig úgy látjuk már a találkozó előtt is, hogy nem tudunk hatékony eszközöket javasolni, nem vállaljuk el a tanácsadást.

    Technikai kivitelezésben nem kapok segítséget?

    A tanácsadáson ugyan nem végzünk el technikai feladatokat, de a megbeszélés után tisztán fogja látni, hogy milyen marketing eszközöket érdemes kiviteleznie a vállalkozásban.

    Ha szimpatikusnak találja a javaslatainkat, összeállítunk egy részletes, cégére szabott kivitelezési árajánlatot, amiben benne lesz minden olyan eszköz, amelyekkel elérheti üzleti céljait.

    Miért szervezném ki a marketing feladatokat?

    Egy marketing ügynökséget felbérelni olyan, mintha felbérelne egy saját marketing részleget! PPC szakértő, szövegíró, grafikus és webdesigner fog dolgozni a vállalkozása sikerén. Egy ilyen tudást házon belül felépíteni rendkívül költséges lenne, és nem lenne hatékony se, hisz nem tudná kihasználni a kollégák teljes munkaidejét.

    Ráadásul egy külsős ügynökségtől értékes piaci és szakmai információkat is nyer vállalkozása: rálátunk közel 100 cég online marketing eszközeire, és évek óta teszteljük az újdonságokat. Önnek már nem kell drágán kísérleteznie, mi csak a bizonyított és hatékony marketing kampányokat fogjuk elindítani.

    Az online marketing tanácsadás mellett képzéseket is tartanak?

    Mi elsősorban egy kivitelező csapat vagyunk, így jelenleg nincsenek képzés szolgáltatásaink. A marketing tanácsadással azokat segítjük, akik ajánlatkérés előtt szeretnék megismerni a marketing eszközöket. A tanácsadással abban segítjük, hogy azonnal a megfelelő irányba induljon.

    Marketing eszközök a gyakorlatban

    Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

    ✔️ 6 nap, 6 lecke

    ✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

    ✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

    ✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

    Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!