Instagram hirdetések

Népszerűsítsd márkád az egyik legsokoldalúbb közösségi média oldalon. Az Instagram marketinggel új vásárlókat és ajánlatkérőket szerezhetsz.
Ajánlatkérés
Instagram hirdetés

Bevételnövelés Instagram hirdetések segítségével

A legtöbb vállalkozás kizárólag a legnagyobb közösségi média platformon, a Facebook-on hirdet, miközben remek eredményeket érhetnének el Instagram marketing segítségével is.

Jelenleg (2024. március) körülbelül 2,7 millió Instagram felhasználó van Magyarországon, tehát a teljes populáció 26,8 százaléka elérhető a platformon. Ráadásul a statisztikák azt is kimutatták, hogy minden második felhasználó fedez fel új márkát ezen a felületen. Összehasonlításképp: a Facebooknak jelenleg 5,35 millió felhasználója van itthon.

A márkák üzeneteit ott kell elhelyezni, ahol a fogyasztóik a legtöbb időt töltik és ahol a legjobb célzási lehetőségek vannak. Az Instagram hirdetések célzási beállításai nem maradnak el a Facebook-tól, hiszen a Meta hirdetéskezelő rendszerből lehet kampányokat indítani.

Instagram hirdetéskezelés a Marketing21-nél

A Marketing21 8 fős hirdetéskezelő csapata havonta több száz kampányt kezel a Meta hirdetési felületein, így az Instagram-on is. A szolgáltatásunkat jelenleg egyben kínáljuk a Facebook hirdetéskezeléssel, hiszen technikai kérdés, hogy hol jelennek meg a kampányok a Meta égisze alatt. Így ez nem jár plusz költséggel az ügyfeleink számára, elegendő a Facebook hirdetés szolgáltatást megrendelni.

Az Instagram oldalkezelés szolgáltatásunk viszont rengeteget tud segíteni azoknak a cégeknek, amelyek nem rendelkeznek erőforrással és szaktudással az Insta bejegyzések és Story-k rendszeres összeállításában. Oldalkezelés során grafikusaink és marketing szövegíróink előre elkészítik a tartalmakat is.

A lenyűgöző kreatívoknak, az okos témaválasztásnak és a jól célzott hirdetéseknek köszönhetően ügyfeleink elérhetik célközönségüket és tudatosan építhetik vállalkozásuk márkáját.

Instagram hirdetéskezelés, tartalomgyártás

Instagram hirdetések, ha velünk dolgozol

Technikai beállítások

Ahhoz, hogy a hirdetések jól teljesítsenek, a megfelelő technikai beállítások elengedhetetlenek. Az együttműködés során minden szükséges beállítást ellenőrzünk és elvégzünk a weboldalán és a Meta Vállalkozáskezelő rendszerben.

Teljeskörű stratégia kialakítása

Komplett stratégiát hozunk létre, kifejezetten a képviselt márka igényeire szabva. A megvalósítás mellett pedig folyamatos visszajelzést is adunk.

Állandó optimalizálás

Folyamatosan figyeljük az Instagram kampányok teljesítését. A teszteléseknek és felügyeletnek köszönhetően a kampányok teljesítménye fokozatosan javulni fog.

Dinamikus termékhirdetések

Ha valaki kosárba tette vagy megnézte az egyik terméket, közvetlenül utána annak a terméknek a hirdetését fogja látni. Ezek a jól célzott dinamikus kampányok jobban konvertálnak, mintha irreleváns termékhirdetéseket kapna a felhasználó.

Egy óra tanácsadás minden hónapban

Ahelyett, hogy csak elküldenénk e-mailben az elmúlt hónap eredményeit, minden hónapban egy óra konzultációt is biztosítunk az ügyfeleknek. Segítünk megtervezni a következő időszak kampányait, és ötletet adunk a digitális eszközök fejlesztéséhez.

Instagram hirdetések előnyei

Transzparens eredmények

Ügyfeleink minden szükséges adathoz hozzáférnek 24/7, az év minden napján. Reporting rendszerünk 4 óránként frissül és minden szükséges marketing adatot tartalmaz. Az átlátható együttműködésekben hiszünk.

Teljes körű online marketing

Az online marketing eszközök teljes palettáját lefedő szolgáltatásainknak köszönhetően egy ügynökségnél kezelhetsz mindent: keresőoptimalizálás (SEO), weboldal készítés, grafikai tervezés, Google Ads, Facebook és Instagram hirdetés egy csapattól.

Innovatívak vagyunk

Az online marketing és az Instagram hirdetések is nagyon gyorsan változnak. Csapatunkkal rendszeresen az elsők között vezetjük be az újításokat, így ügyfeleink egy lépéssel a piac előtt járhatnak.

Specialisták minden szakterületen

Összetartó csapatunkban minden területnek megvan a specialistája. PPC-s kollégáink a hirdetéseket, SEO és content csapatunk a szöveges tartalmakat, grafikusaink az igényes vizuális megjelenést biztosítják.

Instagram marketing GYIK

Közel 3 millió Instagram felhasználó van ma Magyarországon, akiket vétek lenne nem megszólítani. A platform segítségével nem csak új célközönséget lehet elérni, de alacsony költségvetéssel hirdetheted terméked/szolgáltatásaid is. Emellett pedig értékesíthetsz akár közvetlenül az appon keresztül is.

Az Instagram hirdetések költségkeretét rugalmasan lehet beállítani, akár naponta módosítva. Előre nem lehet megmondani, hogy mennyi az ideális reklámköltés, de becslést lehet végezni.

Az első lépés a célközönség behatárolása és az üzleti célkitűzések pontos meghatározása. Ezután meg lehet becsülni, hogy mekkora egy reális büdzsé. Az Instagram reklámok árát előre egyeztetni szoktuk ügyfeleinkkel, majd az eredmények tükrében lehet döntést hozni a növelésről vagy csökkentésről, átcsoportosításról.

A Marketing21 csomagjai tartalmazzák a grafikai tervezést is. Ha az ügyfél hirdetéskezelést rendel meg, akkor a kampányok kreatívjait készítjük el, de ha oldalkezelés is része a megrendelésnek, akkor a posztokhoz kapcsolódó grafikai munkát is elvégezzük. Ajánlatkérés előtt érdemes átgondolni, hogy a hirdetéskezelésre önállóan van szükség, vagy az oldalkezelés és tartalomgyártás is része lesz a megrendelésnek.

Belsős fotós és videós kollégával nem rendelkezünk, azonban erősen ajánlott az Instagram marketing támogatásához minőségi fotós és videós alapanyagot küldeni nekünk. Amennyiben ügyfelünknek nem áll rendelkezésére, tudunk ajánlani megbízható szolgáltatókat.

Ahhoz, hogy egy közösségi média kampány igazán sikeres legyen, mindenképp kell marketing költéssel is számolni. Oldalkezelés esetében így vállaljuk a hirdetéskezelést is. Gyakori együttműködési forma azonban, hogy az oldalkezelést házon belül végzi egy cég és csak a hirdetéskezelést szervezi ki ügynökségnek.

Megrendelés előtt ügyfeleinknek mindig részletesen bemutatjuk az elérhető lehetőségeket és segítünk kiválasztani a költséghatékony és megtérülő együttműködési formát.

Megbeszélés kérdése, hogy meddig terjed a feladatkörünk, azonban az üzenet kezelése gyakran nem hatékony kiszervezett formában. Az érdeklődőknek sokszor szakmai kérdéseik vannak, esetleg a megrendelt csomagokról érdeklődnek, így kevésbé marketinges, inkább ügyfélszolgálati feladat. Természetesen vannak olyan esetek is, amikor megéri kiszervezni ezt a tevékenységet is.

Ügynökségünk csapatában kizárólag belsős, a saját szakterületükön kiemelkedő szakemberek dolgoznak. A hirdetések kezelését PPC (pay-per-click) szakterületen dolgozó kollégák végzik, akik szakmai fejlődését folyamatosan támogatjuk. A hirdetések kreatívjait pedig grafikusaink készítik, akik több éves tapasztalatukkal könnyedén ráéreznek az ügyfeleink igényeire.

Igen, ehhez elegendő csupán egy Facebook oldal is. Abban az esetben, ha a vállalat nem rendelkezik saját Instagram oldallal, a hirdetések során a Facebook oldal nevével és profilképével fognak megjelenni a hirdetéskreatívok.

Nincsen akadálya. Ha mindkét platformon megjelenítjük ugyanazokat a hirdetéseket, a Facebook úgy optimalizálja az elhelyezést, hogy a lehető legtöbb eredményt érje el, a legalacsonyabb költséggel. Mindemellett minden alkalommal tesztelni szoktunk Instagram-ra optimalizált és a Facebook követelményeinek jobban megfelelő hirdetésvariációkat is.

Egy kampányon belül több hirdetés is futhat egy időben. Ilyen esetekben érdemes különböző képekkel, videókkal, vagy feliratokkal tesztelni, hogy megtudjuk, melyik kombináció a legsikeresebb a vállalkozás számára. Az A/B tesztelést kollégáink napi szinten elvégzik, az eredmények alapján pedig kialakítják az ideális kreatív kombinációkat.

A hirdetések által elért eredmények folyamatosan transzparensek, mivel hozzáférést biztosítunk egy 24/7 elérhető analitikához. A 4 óránként automatikusan frissülő riport minden havidíjas szolgáltatásunk tartozéka. Emellett minden hónapban egy órás tanácsadást biztosítunk ügyfeleink részére, ahol átbeszéljük az elért eredményeket és tovább optimalizáljuk a munkafolyamatokat. Abban hiszünk, hogy a marketing egy kooperációt igénylő munka: az elemzési adatokon túl akkor tudunk hasznos információhoz jutni, ha az ügyfeleket meghallgatjuk, és az észrevételeket beépítjük a kampányokba.

Legelső lépésben kérj tőlünk ajánlatot. Egy rövid egyeztetést követően megküldjük javaslatainkat és árainkat. Megegyezést követően pedig kezdődhet a közös munka.

A szerződéskötést követő első lépés egy projektindító konzultáció lesz, ahol mélyebben meg tudjuk ismerni a vállalkozást, a termékeket és a szolgáltatásokat, valamint az egyedi igényeket is felmérjük. Itt beszéljük meg a célokat is (KPI), amihez a jövőben tartani tudjuk magunkat.

Ezután, a célokhoz igazodva megtervezzük a hirdetési kampányokat a következő időszakra, majd elkezdünk dolgozni a megvalósításon. Az Instagram projektek indulási ideje általában másfél-két hét, így szerződéskötést követően nagyon gyorsan megérkeznek az új vásárlók és ajánlatkérők a weboldalra.

Ha az Instagram hirdetések kezelése vagy az oldalkezelés kapcsán további kérdésed van, vagy szeretnél ajánlatot kérni, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Mérhető és megtérülő kampányokkal elérheted az üzleti célokat
Kérj ajánlatot gyorsan és egyszerűen!
Ajánlatkérés
Website by Marketing21