Közösségi média marketing

Teljeskörű közösségi média marketing szolgáltatás a hirdetéskezeléstől a tartalom menedzsmentig. Facebook kampány kezelés, Instagram hirdetéskezelés, LinkedIn és további oldalak kezelése.

Közösségi média marketing ikon
Facebook social media marekting kép - Marketing21

Közösségi média marketing: Instagram és Facebook hirdetés

A közösségi média marketing, vagy SMM (Social Media Marketing) célja, hogy a Facebook, Instagram, LinkedIn és további platformok segítségével növeljük a keresletet egy-egy cég terméke vagy szolgáltatása iránt.

A közösségi médiában számtalan lehetőség rejlik: növelhetjük a cég honlapjának a forgalmát egy-egy jól célzott Facebook hirdetés segítségével, vagy élő kapcsolatot alakíthatunk ki a vásárlókkal oldalkezelés keretében. Elérhetőek olyan szolgáltatások is, amelyek segítségével telefonhívásra ösztönözhetjük a fogyasztókat, vagy feliratkozókat szerezhetünk egy e-mail marketing listára.

A vásárlói lojalitás erősítésére manapság nincs jobb marketing eszköz, mint a közösségi média, különösen az Instagram, Facebook hirdetés és oldalkezelés.

Social média marketing szolgáltatás előnyei

Pontos célzási beállítások

Felkutatjuk a termékek és szolgáltatások iránt potenciálisan érdeklődő célközönséget és eljuttatjuk hozzájuk az üzeneteket.

Lenyűgöző kreatívok

Designer kollégáink olyan hirdetéskreatívokat készítenek, melyek nem csak a figyelmet ragadják meg, de a márkát is hatékonyan építik.

Aktív kampánykezelés

Nálunk a hirdetés elkészítése után nem ér véget a feladat. Az Instagram, Facebook kampányok folyamatos felügyelet és optimalizálás mellett futnak.

Fejlett hirdetési technikák

Katalógus feed, sales funnel, dinamikus remarketing, konverzió követés, A/B teszt és még sorolhatnánk. Nehéz nekünk újat mutatni.

Transzparencia, reporting

Hiszünk benne, hogy az átláthatóság még magasabb teljesítményre sarkall, ezért ügyfeleink grátisz webanalitika rendszert kapnak. Friss és pontos adatok 24/7/365.

Miért kell foglalkozni a Facebook hirdetéssel?

A fogyasztók egyre több időt töltenek a közösségi média oldalakon, ezen belül legtöbbet a Facebook-on.  Napjainkban a fiatalabb és az idősebb generáció is Instagram-ozik vagy Facebook-ozik a buszmegállóban, villamoson, iskolában és otthon a TV előtt ülve is. A hirdetések aranyszabálya pedig az, hogy ott kell lenni, ahol a vásárlók vannak.

A közösségi médiában ráadásul nem csak direkt hirdetéseket lehet kommunikálni, hanem érdekes és hasznos tartalmakat is. 

A Facebook marketinget, Instagram hirdetést és más közösségi média kommunikációt a beszélgetés teszi különlegessé, ami egyszerre jelent hatalmas lehetőséget és kihívást is.

Mitől különleges a közösségi média marketing?

A közösségi médiában hirdetni jóval összetettebb mint megjeleníteni egy újsághirdetést. A közösségi média nem az egyirányú kommunikáció terepe, hanem a folyamatos interakcióról szól.

A Facebook-on a vásárlók és a cég között, valamint a vásárlók és más vásárlók között is kapcsolat épül ki. A fogyasztók értékeléseket adnak, kommenteket hagynak és megosztásaikkal a cég marketingjét is erősíthetik. Fontos azonban látni, hogy az ügyfelek rossz tapasztalatai is úgy terjedhetnek a Facebookon mint erdőtűz a szélviharban.

A közösségi média marketing előnyei

  • Nagyon pontos célzási lehetőségeket kínál mind a Facebook, az Instagram és a LinkedIn is
  • Relatív alacsony marketingköltség a hagyományos offline eszközökkel összehasonlítva
  • Remarketing kampányok indíthatók azoknak a felhasználóknak, akik korábban már jártak a weboldalunkon
  • A célcsoportok szegmentálhatók a felhasználók tulajdonságai alapján
  • A közösségi média nagyon jól használható a fogyasztói hűség erősítésére is
  • Hasznos adatokat kaphatunk, amelyek elemzése javítja a kampányok sikerességét
  • Nem csak a céget köti össze az ügyféllel, de az ügyfeleket is összeköti egymással
  • Az aktív Facebook kommunikációnak köszönhetően gyorsan javulnak a weboldalunk közösségi média pontjai is, ami támogatja a keresőoptimalizálást (SEO)
  • A Facebook rengeteg felhasználói adattal rendelkezik, amelyeket fel lehet használni a hirdetések célzása során. A hirdetések így kizárólag azoknak jelennek meg, akik jó eséllyel érdeklődnek a termékek iránt.
  • Saját média és kommunikációs felület építhető, ahol megoszthatóak a content marketing tartalmak és szakmai imázs építhető

Közösségi média marketing eredményeink számokban

elkészített Facebook hirdetés tanulságait gyűjtöttük össze

millió Ft reklámvásárlás évente

hirdetéskreatívot teszteltünk az elmúlt években

tapasztalt online marketing szakértő segíti az ügyfeleket

Milyen közösségi média csatornát érdemes választani?

Sok cégnél tapasztaljuk, hogy egyszerre szeretnének belevágni az összes létező közösségi média marketing eszközbe. Ehelyett mi azt javasoljuk, hogy érdemes prioritási listát írni az egyes eszközök várható megtérülése alapján. Félgőzzel ugyanis nem lehet sikereket elérni: inkább kevesebb, de jól menedzselt közösségi média hirdetési felületet érdemes használni. A következő közösségi média oldalakat ajánljuk:

  • Facebook: a legnagyobb, leginkább elterjedt közösségi médiaoldal Magyarországon és a világon. A Facebook hirdetés tervező olyan részletes beállítások is megadhatóak, mint a munkahely, érdeklődési kör, követett oldalak. Gyakorlatilag minden olyan adatot fel lehet használni a hirdetések célzására, amivel a Facebook rendelkezik. Kevés olyan vállalkozás van, amelyik nem tud eredményeket elérni a segítségével.
  • Instagram: kimutatható, hogy a minőségi, magasabb kategóriás termékekre fogékony felhasználók és a fiatalok felülreprezentáltak az oldalon. Ha magasabb árkategóriába sorolható, minőségi, exkluzív termékeket kell eladni, akkor remek választás az Instagram hirdetés. Instagram oldalt viszont csak azoknak az ügyfeleinknek javasolunk, ahol megoldott a minőségi vizuális és videó tartalmak létrehozása is.
  • LinkedIn: B2B és HR fókuszú cégeknek kötelező regisztrálni a LinkedIn-re is, az oldal munkaerő toborzás és kiválasztás folyamatokat is támogatni tudja.
  • Youtube: a videóoldalra feltölthetőek saját kisfilmjeink. Akkor érdemes Youtue csatornát nyitni, ha képesek vagyunk folyamatos friss és minőségi tartalmat létrehozni.
  • Google Cégem (MyBusiness): ha üzletébe gyakran térnek be az ügyfelek, helyben szolgálja ki őket, akkor rengeteget profitálhat belőle. Nem hagyományos értelemben vett közösségi média csatorna, de a local SEO-ban hatalmas szerepe van. 

Hogyan zajlik az együttműködés?

A Marketing21 közösségi média marketing szolgáltatásai két nagy csoportra bonthatóak:

  1. Hirdetéskezelés: fejlett hirdetési technikák kivitelezése egy-egy közösségi média oldalon. Rendelkezünk Facebook hirdetéskezelés és LinkedIn kampánykezelés szolgáltatással is.
    (Az Instagram hirdetés ma már egy csomag a Facaebook hirdetéssel, mivel az Instagram tulajdonosa is a Facebook)
  2. Oldalkezelés: rendszeresen szállított tartalmak, posztok, játékok, sztorik annak érdekében, hogy állandó és élő közössége legyen a vállalkozásnak. Egy Instagram vagy egy Facebook oldal kezelése összetett feladat: grafikus, tartalom marketinges, hirdetéskezelő dolgozik ügyfeleink sikeres kommunikációján.

Az ügyfeleink igénye határozza meg, hogy csak a hirdetéseket, csak az oldalkezelést vagy mindkettőt kiszervezik. Sok cég szereti házon belül tartani az oldalkezelést, hogy még nagyobb kontroll legyen a tartalmak felett. Az összetett hirdetéskezelési feladatok kiszervezése viszont ilyenkor is gyakran indokolt.

Facebook hirdetés és oldalkezelés ára

A Marketing21-nél kizárólag havidíjas konstrukcióban dolgozunk. Ügynökségi díjaink több összetevőtől függnek:

  • része-e a feladatnak a tartalomkezelés (oldalkezelés)?
  • mekkora havi marketing büdzsét kezelünk?
  • mely közösségi média oldalakon futnak a hirdetések és tartalmak? (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • magyar vagy nemzetközi kampányok szükségesek?

A megfelelő együttműködési forma kiválasztása nem egyszerű feladat, ezért szívesen nyújtunk tájékoztatást az ajánlatkérőknek. Amennyiben még nem döntöttek a szükséges marketing eszközökről, kedvezményes feltételekkel vehetnek részt marketing tanácsadáson is, ahol segítünk összeállítani az ideális online marketing mixet.

Felkeltette érdeklődését a közösségi média marketing szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot pillanatok alatt, kötöttségek nélkül!

Elégedett ügyfeleink mondták
ANRO - Marketing21 ügyfél

„Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Alcoa SSH - Marketing21 ügyfél

„Szeretek a Marketing21 csapatával dolgozni, segítőkészek és mindig elérhetőek. Sok időt takarítanak meg számomra a munkámban, változatos javaslatot állítanak össze a tematikára hónapról-hónapra és minőségi vizuális megjelenést tesznek mellé.”

Őri-Mazurek Marianna,
HR Business Partner
Alcoa SSH

Rillgo - Marketing21 ügyfél

„Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”

Lakatos Tamás, CEO
Rillgo

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Gépész Holding - Marketing21 Partner
Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
KitchenAid - Marketing21 Partner
Tisia Hotel

Marketing eszközök a gyakorlatban

Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

✔️ 6 nap, 6 lecke

✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!