Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A közösségi média marketing (SMM - Social Media Marketing) célja, hogy a Facebook, Instagram, TikTok vagy LinkedIn platformok segítségével növeljük a keresletet egy-egy cég terméke vagy szolgáltatása iránt.
A közösségi médiában számtalan lehetőség rejlik: növelhetjük a cég honlapjának a forgalmát egy-egy jól célzott Facebook hirdetés segítségével, vagy élő kapcsolatot alakíthatunk ki a vásárlókkal oldalkezelés keretében. Elérhetők olyan szolgáltatások is, amelyek segítségével telefonhívásra ösztönözhetjük a fogyasztókat, vagy feliratkozókat szerezhetünk egy e-mail marketing listára.
A vásárlói lojalitás erősítésére manapság nincs jobb marketing eszköz, mint a közösségi média, különösen az Instagram, a Facebook hirdetés, a LinkedIn és a TikTok kampánykezelés.
Felkutatjuk a termékek és szolgáltatások iránt potenciálisan érdeklődő célközönséget és eljuttatjuk hozzájuk az üzeneteket.
Visual designer kollégáink olyan hirdetéseket készítenek, melyek nem csak a figyelmet ragadják meg, de a márkát is építik.
Nálunk a hirdetés elkészítése után nem ér véget a feladat. Mérjük az eredményeket, A/B tesztelünk és folyamatos optimalizálással javítjuk az eredményeket.
AI kampányoptimalizálás, katalógus feed fejlesztés, sales funnel tervezés, dinamikus remarketing, konverzió követés, CRO és még sorolhatnánk. Nehéz nekünk újat mutatni.
Hiszünk benne, hogy az átláthatóság még magasabb teljesítményre sarkall, ezért ügyfeleink grátisz webanalitika rendszert kapnak. Pontos kampányadatok 24/7/365 négy óránként frissítve.
A fogyasztók egyre több időt töltenek a közösségi média oldalakon, ezen belül legtöbbet még ma is a Facebook-on. Minden generáció Instagram-ozik vagy Facebook-ozik a buszmegállóban, villamoson, iskolában és otthon a TV előtt ülve is. A hirdetések aranyszabálya pedig az, hogy ott kell lenni, ahol a vásárlók vannak.
A közösségi médiában ráadásul nem csak direkt hirdetéseket lehet kommunikálni, hanem érdekes és hasznos tartalmakat is. A Facebook marketinget, Instagram hirdetést és más közösségi média kommunikációt a beszélgetés teszi különlegessé, ami egyszerre jelent hatalmas lehetőséget és kihívást.
A közösségi médiában hirdetni jóval összetettebb mint megjeleníteni egy újsághirdetést. A közösségi média nem az egyirányú kommunikáció terepe, hanem a folyamatos interakcióról szól.
A Facebook-on, TikTok-on vagy LinkedIn-en a vásárlók és a cég között, valamint a vásárlók és más vásárlók között is kapcsolat épül ki. A fogyasztók értékeléseket adnak, kommenteket hagynak és megosztásaikkal a cég marketingjét is erősíthetik. Fontos azonban látni, hogy az ügyfelek rossz tapasztalatai is úgy terjedhetnek a Facebookon mint erdőtűz a szélviharban. Szakértői kezekben viszont igazán erős marketing eszköze lehet a cégeknek.
Pontos célzási lehetőségek
Skálázható reklámvásárlási költségek az aktuális igényekhez igazítva
Remarketing kampányok azoknak, akik korábban már jártak a weboldalon
Hatékony, AI alapú kampányok
A közösségi média jól használható a fogyasztói hűség erősítésére
Részletes kampányanalitika segíti az optimalizálást
Nem csak a céget köti össze az ügyféllel, de az ügyfeleket is összeköti egymással
Saját médiafelület építhető, ahol megoszthatóak a content marketing tartalmak
A legnagyobb, leginkább elterjedt közösségi médiaoldal Magyarországon és a világon. Gyakorlatilag minden olyan adatot fel lehet használni a hirdetések célzására, amivel a Facebook rendelkezik. Kevés olyan vállalkozás van, amelyik nem tud eredményeket elérni a segítségével.
A minőségi, magasabb kategóriás termékekre fogékony felhasználók és a fiatalok kissé felülreprezentáltak az oldalon. Ha magasabb árkategóriába sorolható termékeket kell eladni, akkor remek választás lehet az Instagram hirdetés is. Mivel a Meta tulajdona, párhuzamosan lehet hirdetni a Facebook-on és az Instán.
B2B és HR fókuszú cégeknek kötelező regisztrálni a LinkedIn-re is, az oldal munkaerő toborzás és kiválasztás folyamatokat is támogatni tudja. A hirdetések ára ugyanakkor jóval magasabb (3-9 EUR CPC se ritka), mint más oldalakon.
A TikTok egy feltörekvő közösségi média app. Elérése egyre magasabb, ma már 3,24 millió felhasználója van idehaza. A hirdetők még kevésbé fedezték fel, így a hirdetésaukciós logika miatt olcsóbban lehet elérni a célközönséget, mint más hálózatokon.
Ha üzletébe gyakran térnek be az ügyfelek, helyben szolgálja ki őket, akkor rengeteget profitálhat belőle. Nem hagyományos értelemben vett közösségi média csatorna, de a local SEO-ban hatalmas szerepe van.
A Youtube-ra feltöltheted a céges bemutató kisfilmeket, érdekességeket, szerelési útmutatókat, de bemutathatod új termékeidet is. Akkor érdemes Youtue csatornát nyitni, ha képes vagy friss és minőségi videós tartalmat létrehozni. A hirdetéseket a Google Ads-ból lehet indítani, mivel a Google tulajdona.
Fejlett hirdetési technikák kivitelezése egy-egy közösségi média oldalon. Elérhető Facebook hirdetéskezelés, LinkedIn és TikTok kampánykezelés szolgáltatás is. (Az Instagram hirdetés ma már egy csomag a Facaebook hirdetéssel, mivel az Instagram tulajdonosa is a Facebook)
Rendszeresen szállított tartalmak, posztok, játékok, sztorik annak érdekében, hogy állandó és élő közössége legyen a vállalkozásnak. Jelenleg LinkedIn, Instagram és Facebook oldalkezelés szolgáltatásaink vannak. Ilyenkor grafikus, tartalom marketinges, hirdetéskezelő dolgozik ügyfeleink sikeres kommunikációján.
A Marketing21-nél kizárólag havidíjas konstrukcióban dolgozunk. Ügynökségi díjaink több összetevőtől függnek:
A megfelelő együttműködési forma kiválasztása nem egyszerű feladat, ezért szívesen nyújtunk tájékoztatást az ajánlatkérőknek. Amennyiben még nem döntöttél a szükséges marketing eszközökről, érdemes felvenned velünk a kapcsolatot. Segítünk összeállítani az ideális online marketing mixet.
Közösségi média marketingnek nevezzük, amikor egy vállalkozás felhasználja a közösségi platformokat (Facebook, Instagram, TikTok, Twitter stb.) a termékei és szolgáltatásai népszerűsítésére. Az ügyfeleket ott tudjuk a legjobban elérni, ahol a szabadidejüket töltik – egyre több embernél ez a közösségi média.
A social marketing célja a brand felismerhetőségének növelése, a márkaerősítés, új vevők szerzése, a meglévő vevők megtartása, sőt akár még az ügyfélszolgálat biztosítása is lehet. Néhány platform már lehetővé teszi közvetlen értékesítést is, amely ugyancsak ide sorolható.
Sokszor előfordul, hogy nem kívánt kommentekkel találjuk magunkat szemben a posztok alatt. Ilyen esetekben cégünk a hirdetéskezelő kollégáink moderálják a kommenteket. Azaz munkaidőn belül megválaszoljuk, illetve szükség esetén elrejtjük vagy töröljük azokat.
Természetesen a posztok kreatív anyagait is elkészítjük. A házon belüli grafikai tervező csapatunk igényes grafikai munkákat készítenek, így nem csak a bejegyzések szövegezését vállaljuk, de a változatos képi anyagok kreálását is.
Legelső körben kérj tőlünk ajánlatot. Ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot és elküldjük személyre szabott ajánlatunkat. Amennyiben elfogadod, meg is kötjük a szerződést, utána pedig elkezdjük készíteni az első posztokat. A szerződésünk rendkívül ügyfélközpontú, hiszen többek között próbaidőt is tartalmaz, hogy legyen ideje az ügyfélnek eldönteni, hogy elégedett-e a közös munkával.
Számunkra kiemelten fontos ügyfeleink elégedettsége és tudjuk, hogy a közösségi média marketing kizárólag hosszú távon térül meg. Emiatt rövidtávú projekteket nem vállalunk.
A közösségi média potenciális ügyfelek millióihoz biztosít elérést, ezáltal könnyen növelheted a márkaismertséget. Emellett páratlan módot kínál arra, hogy a pontosan meghatározott célközönséged felé juttasd el az üzeneted, segítségével közösséget is építhetsz, mindezt pedig egy 30 másodperces tv reklám árának a töredékéért.
Általánosságban elmondható, hogy a minőség fontosabb a mennyiségnél, de a rendszerességre figyelni kell. A legtöbb felületen hetente legalább kétszer érdemes posztolni, de ez a témakörtől, a platformtól és a közönségtől is nagyban függ. B2C marketing esetében például legalább 3-4 posztot javaslunk hetente, B2B esetben pedig legalább 1-2 tartalom ajánlott.
Továbbá érdemes a változatosságra is figyelni. Ne akarjuk folyton csak eladni. Mindenképp legyen a bejegyzések között néhány érdekesség, csapat bemutató poszt, és olyan is, amiben a követők véleményét kérjük.