PPC Audit

Szeretnéd tudni, milyen kiaknázatlan lehetőségeket rejteget PPC fiókod? Tárd fel egy professzionális és mindent átfogó PPC Audit segítségével: hiányosságokat azonosítunk, megoldásokat javaslunk.
Ajánlatkérés
PPC hirdetések audit

PPC Audit: a hirdetések célja és előnye

A kattintás alapú hirdetések (PPC) célja, hogy egy vállalkozás szolgáltatásait vagy termékeit hatékonyan tudjuk hirdetni.  Ezt oly módon érhetjük el, ha a megfelelő pillanatban kapcsoljuk össze a felmerülő keresletet a releváns kínálattal. Célunk, hogy az ügyfeleink által elérni kívánt eredményeket mérhető KPI-okkal (Key Performance Indicator) tudjuk monitorozzuk, minek következtében a kampányok napról napra hozzák ezen célszámokat.

A PPC hirdetés egyik legnagyobb előnye, hogy gyors és hatékony választ tudnak nyújtani a felbukkanó lehetőségekre. Itt említhető például az eseti felmerülő kereslet, a piaci változások, az éppen aktuális promóciók, valamint a kampányok. Mindezeken túl egyaránt remekül skálázhatók mind főszezonban, mind pedig a mellékszezonokban is.

Ajánlatkérés

Mire számíthatsz PPC Audit során

A PPC Audit legelső lépése, hogy felmérjük az adott vállalkozás céljait, annak weboldalát, mérési rendszerét és a hirdetési fiókjának jelenlegi állapotát. Ezt követően a látottakat összevetjük a saját kitűzött célokkal, valamint a külső iparág alapvető elvárásaival. A PPC Audit során kapott eredményeket ezután összefoglaljuk, aminek során véleményezzük az aktuális online hirdetési eszközök erősségeit, illetve hiányosságait.

A kapott adatok alapján egy tiszta képet alkotunk arról, hogy miként szükséges a jelenleg használt hirdetési fiókok részeit fejleszteni a kitűzött PPC eredmények érdekében. Végül összeállítunk egy javaslatcsomagot azokról a lépésekről, amelyeket ajánlatosnak tartunk elvégezni a hirdetési célok eléréséhez.

Ha szeretnél a megvalósításban is segítséget kapni, az egyeztetést követően pedig hozzá is látunk azokat elvégezni a hirdetéskezelés szolgáltatás keretei között.

Teljesen érthető magyarázatok

A Marketing21-nél hisszük, hogy a hatékony együttműködés alapja a világos, közérthető kommunikáció szóban és írásban. A konzultációk alkalmával érteni fogod a kapott információkat még akkor is, ha egyébként ritkán foglalkozol PPC kampányokkal.

Magas szintű szakértelem

Az PPC Audit minden részét az elejétől a végéig egyik legtapasztaltabb PPC szakértőnk végzi, aki napi szinten dolgozik kampányokkal. A végső cél nem a hibák keresése mindenáron, hanem az, hogy a legnagyobb eredményt hozó javaslatokat emeljük ki. Ha a fiókban nincsenek nagy problémák, az audit segítségével kipipálható, hogy ezzel a területével nincs probléma a marketing mixnek.

Személyes konzultáció

A procedúra végeztével nem csupán egy rövid összefoglalót kapsz, hanem egy átfogó elemzést, ami a jó beállításokat és a fejleszthető területeket is bemutatja. Emellett egy személyes konzultáció keretében el is magyarázzuk a szakmai megállapításokat, valamint konkrét javaslatokkal is szolgálunk. Hiszünk benne, hogy az audit akkor hasznos, ha átlátható és közérthető.

A PPC Audit főbb részei

  • Vezetői összefoglaló: Célja, hogy a marketing menedzserek mellett a vállalat vezetői is betekintést kaphassanak egy gyors áttekintő résszel.
  • PPC tervezés: Megnézzük, hogy a használt eszközök, a vállalati célok és a mért KPI értékek összhangban vannak-e.
  • Analitikai Audit: Átnézzük, hogy a mérések biztosan pontos képet tudnak-e szolgáltatni a kampányok eredményességéről.
  • Hirdetési fiókok és kapcsolódó eszközök átnézése: Merchant Center, Google Ads, Meta Ad account átnézése a szempontrendszerünk alapján pontozással
  • PPC Audit összefoglaló és javaslatok priorizálva
Ajánlatkérés
PPC audit részei

A PPC Audit menete

Ajánlatkérés

Első lépésként töltsd ki a weboldalunkon az ajánlatkérő űrlapot. Egy munkanapon belül elküldjük ajánlatunkat, majd pedig egy eseti megbízással indíthatod el a szolgáltatást.

Google Ads Icon
Google Ads hozzáférés biztosítása

Az audit elvégzéséhez Google Ads fiók hozzáférésre lesz szükségünk, hogy átnézhessük az adatokat és az aktuális beállításokat.

Meta Icon
Meta Ads és Google Analytics hozzáférés

Ugyanígy, ha a Facebook hirdetéseidet is szeretnéd átnézetni, ahhoz is hozzáférésre lesz szükségünk. Továbbá a Google Analytics fiókot is át kell néznünk, így abba is betekintést kérünk.

Elemzés, dokumentáció és konzultáció

Az audit elkészítése jellemzően 7-14 nap, amit előre jelezni fogunk a megbízás elfogadásakor. A fenti fiókok átnézése után szakértő kollégánk elkészít vállalkozásod számára egy személyre szabott elemzést. Ezt követően biztosítjuk számodra egy részletes írásos PPC Auditot, valamint egy online konzultáció keretei között is bemutatjuk az eredményeket.

Adatbiztonság

Az általad megadott adatokat bizalmasan kezeljük, és kizárólag a szolgáltatás teljesítéséhez használjuk fel. Az eseti megbízásban titoktartást vállalunk.

Miket vizsgálunk PPC Audit során?

Alapbeállítások

Megnézzük az összes (Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics) fiókod alapbeállításait, amelyek rossz beállítás esetén komoly gondokat okozhatnak.

Kampánystruktúra

Átnézzük, hogy valóban az elérhető legjobb kampánytípusokat használja-e a fiókod.

Keresési kampányok

A keresőhirdetések kulcsfontosságúak a legtöbb vállalkozás számára. Az online marketingben könnyű hibázni velük, ezért külön figyelmet fordítunk rájuk.

Display kampányok

A keresőhirdetések kulcsfontosságúak a legtöbb vállalkozás számára. Az online marketingben könnyű hibázni velük, ezért külön figyelmet fordítunk rájuk.

Remarketing

Bár régóta létezik, sokan még mindig nem használják ki a remarketingben rejlő lehetőségeket.

Hirdetésszövegek

A hirdetési szövegek kritikus szerepet játszanak a kampányok sikerében, ezért természetesen ezek elemzése is része a PPC auditnak.

Kulcsszavak, célzások

Megvizsgáljuk, pontosan kiket érsz el a hirdetésekkel, és hogy a célzás mennyire hatékony.

Kizárások

Lényeges az is, hogy kiket zársz ki a célzásból. Sok esetben ez is döntő jelentőségű lehet amellett, hogy kiket szeretnénk elérni.

Bővítmények

Kiemelten a Google Ads hirdetések esetében számít, hogy használod-e a hirdetési bővítményeket, hiszen ezek mára alapelvárásnak számítanak.

Vizuális kreatívok

Különösen a Meta kampányok esetében fontos, hogy minőségi, figyelemfelkeltő hirdetések fussanak.

Termék feed

Webshopok esetében a profin felépített termékátadások (product data feed) kulcs a sikeres kampányokhoz

We
PPC audit megrendelése

Hogyan zajlik a PPC Audit megrendelése?

A következő lépés az ajánlatkérés leadása. Az ajánlatkérésben add meg kérlek, hogy milyen hirdetési fiókokat szeretnél átnézetni, illetve küldd el nekünk a vállalkozásod weboldalát is. Ezután összeállítjuk ajánlatunkat egy munkanapon belül.

Ha elfogadod az ajánlatot, egy eseti megbízás aláírásával és online visszaküldésével indíthatod el a szolgáltatást. Miután megrendelted a PPC Auditot, rövid időn belül egyik tapasztalt PPC szakértő kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot.

Mérhető és megtérülő kampányokkal elérheted az üzleti célokat
Kérj ajánlatot gyorsan és egyszerűen!
Ajánlatkérés
Website by Marketing21