Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
18 főből álló csapatunk évente közel 3 milliárd forint értékű PPC kampányt kezel sikeresen. Hirdetési hálózatok széles spektrumát használjuk annak érdekében, hogy az ügyfeleink sajátosságaihoz leginkább illeszkedő elhelyezéseken jelenhessenek meg. Keresőhirdetések, natív hirdetések, dinamikus kampányok és közösségi média platformok teszik teljeskörűvé a PPC hirdetéskezelés szolgáltatásunkat.
Első lépésként felmérjük az ügyfeleink vállalkozását, elemezzük a hirdetett termékeket és szolgáltatásokat, majd javaslatot adunk azokra az eszközökre, amelyekkel várhatóan a legjobb eredményt érhetik el. Minden platformnak megvannak az előnyei és hátrányai, de profi segítséggel nem lesz szükség hosszú és költséges tesztelésre.
Ha szeretnéd, hogy vállalatod kampányai eredményorientáltan működjenek, vedd fel velünk a kapcsolatot!
A Marketing21 PPC ügynökség a Google által minősített, hivatalos Google Partner: ha ránk bízod a PPC kampányok kezelését, biztos lehetsz benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a rendelkezésre álló költségkeretből.
Az AI átalakítja az online marketing piacot is. MI segítségével választjuk ki a tökéletes célcsoportot: "audience signal"-okban gondolkozunk, így ügyfeleink a piac előtt járhatnak.
Hatékony, magas megtérülést hozó programozott hirdetések, amelyek megfelelnek az adatvédelmi előírásoknak is.
A kampánykezelés tartalmazza a bannerek grafikai tervezését is. A hirdetések nem csak hatékonyak lesznek, de a márkaépítést is szolgálják.
A marketing eszközöket a cég jellegéhez igazítjuk. Lead generáló és vásárlásra ösztönző hirdetésekkel is foglalkozunk. Webshop hirdetések esetében a katalógus feed-et AI eszközökkel optimalizáljuk.
A PPC kampány szolgáltatáshoz ingyenes teljesítményértékelő vezérlőpult felületet biztosítunk fejlett adatvizualizációs technológiával. Az eredményeket a nap 24 órájában követni lehet riportjainkkal.
A legújabb PPC kampánytípusokkal dolgozunk. Feltanítjuk a mesterséges intelligenciával működő rendszereket a megfelelő adatokkal, így azok pontosan meg fogják találni az új vásárlókat is. Valószínűleg már feltűnt, hogyha egyszer rákattint az ember például egy nyomtatókkal kapcsolatos cikkre, akkor később számtalan nyomtató reklám fog megjelenni különböző oldalakon.
A gépi tanulást használó PPC marketing kampányokkal olyan potenciális vásárlók is elérhetők, akik ugyan nem keresnek éppen a kínált termékre, de korábban már kifejezték érdeklődésüket iránta az internet böngészése közben.
Továbbá fejlett remarketing megoldásokat is használunk. Például, ha valaki korábban meglátogatott egy webshopot és kosárba rakott egy terméket, de mégsem vásárolta meg, akkor indítható olyan PPC hirdetés, ami kizárólag az adott terméket fogja hirdetni a felhasználónak.
A PPC marketing egy kihagyhatatlan digitális eszköz: segítségével kedvező áron lehet releváns forgalmat terelni a vállalati honlapra, valamint a márkaépítés célokat is remekül szolgálja.
A PPC kampánykezelés valójában nem egyetlen szolgáltatást jelent: több egymást támogató digitális eszközt állítunk be ügyfeleink hirdetéseinek elindítása során.
A folyamat első lépéseként megnézzük az ügyféljelölt vállalatát. Elemezzük a termékeket és szolgáltatásokat, megnézzük a hirdetni tervezett weboldalt. Ezután javaslatokat adunk az együttműködés elindításának folyamatára: ha szükséges, átalakítjuk a weboldal, de elemezzük azt is, hogy hirdethető-e a termék és piacképes-e az üzleti elképzelés.
Ezután iparági tapasztalataink alapján megmutatjuk azokat az eszközöket és kampánytípusokat, amelyekről tudjuk, hogy jó eredményeket lehet elérni velük. Összeállítunk egy teljeskörű ajánlatot, amiben szerepel az előkészítő munka (ez biztosítja, hogy az alapok rendben legyenek), valamint a PPC hirdetéskezelés szolgáltatások is. Emellett javaslatot adunk a reklámbüdzsé méretére, és becslést készítünk a várható eredményekről.
Abban hiszünk, hogy csak akkor érdemes elindítani a közös munkát, ha alaposan átgondolt stratégia és reális terv áll mögötte.
A PPC egy angol mozaikszó, jelentése pay-per-click, azaz kattintásonkénti fizetés. Ez az online hirdetési stratégia lehetővé teszi, hogy egy hirdetőnek akkor keletkezzen fizetési kötelezettsége, ha valaki valóban rá is kattint a megjelenő hirdetésre.
A PPC marketingnek számos típusa van, és több hirdetési hálózat is elérhető PPC elszámolási módszerrel. Így a PPC egy gyűjtőfogalom, amely alá rengeteg eltérő kampánytípus besorolható.
A világ két legnagyobb PPC hirdetési hálózata jelenleg a Google és a Meta (Facebook) tulajdonában van. Előbbit a Google Ads hirdetéskezelő rendszerben, utóbbi a Meta Business Manager-en keresztül lehet elérni.
A Marketing21-nél mi is ezt a két eszközt szoktuk a leggyakrabban ajánlani az ügyfeleknek. Összességében közel három milliárd forintot kezelünk évente a Facebook és Google hirdetési felületeken.
Vannak feltörekvő platformok is, amelyeken egy-egy iparágban kimagasló eredményeket lehet elérni. Népszerűek például a TikTok hirdetések, de a LinkedIn és a Taboola is érdekes lehetőség sok vállalkozásnak.
Tudjuk, hogy nem könnyű eligazodni a különböző hirdetési eszközök között, ezért az ajánlatkérőket előzetes tanácsadással segítjük, hogy megtalálják a megfelelő PPC hirdetés csatornákat.
Az online marketing egyik legnagyobb előnye, hogy szabadon elkezdhető alacsony költséggel, később pedig az eredmények tükrében lehet növelni a büdzsét.
Mindemellett érdemes legalább olyan méretű költségkeretet szabni, amely elég egy-egy kampánytípus teszteléséhez. Nekünk az a javaslatunk, hogy minimum 150-200 ezer forint/hó reklámköltéssel induljanak el az ügyfelek egy-egy hirdetési hálózaton, de ez a szám iparáganként és országonként eltér. Sok esetben a javasoltnál alacsonyabb költségkeret mellett nem tudnák elég adatot gyűjteni, és nem derülne ki, hogy érdemes-e nagyobb összegeket befektetni a PPC marketingbe.
Az általunk használt hirdetési eszközöknek általában felfelé megy az áruk, ahogy egyre több hirdető fedezi fel az online marketing kampányokban rejlő lehetőségeket. Mivel hirdetni aukciós rendszerben lehet, az erősödő verseny felfelé tolja az árakat.
Mi azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbb kattintást és konverziót tudjuk megszerezni a rendelkezésre álló büdzséből, ezért folyamatosan optimalizáljuk a kampányokat, és teszteljük a legújabb hirdetési megoldásokat.
Az új ügyfeleink általában azt tapasztalják, hogy egy-két hónap együttműködés után javul a weboldalra érkező forgalom minősége, és csökken a kattintási költség a professzionális PPC kampánykezelésnek köszönhetően.
Az ügynökségi díj mérete attól függ elsősorban, hogy milyen hirdetési hálózatokon szeretne hirdetni egy vállalat, valamint attól, hogy havonta milyen méretű reklámbüdzsét tervez elkölteni. A hozzánk hasonló ügynökségek többsége ezek alapján tudja meghatározni a várható munkaidőt és a kezelési díjat.
A reklámkampányok tervezésébe érdemes már előzetesen bevonni minket. Szívesen segítünk megtalálni a legjobb várható megtérüléssel rendelkező eszközöket.
Ha alacsonyabb havi költségekkel tudunk elindulni, érdemes fókuszáltan hirdetni, később pedig lehet bővíteni a PPC platformok körét a megtérülés függvényében.
A Marketing21 PPC hirdetés szolgáltatása teljeskörű, tehát tartalmazza a hirdetések kezelése mellett a szükséges grafikai tervek elkészítését is. Emellett szövegírók is dolgoznak csapatunkban a megfelelő üzenetek megfogalmazásán.
Az ajánlatunk ezen túl ingyenes webanalitikát is tartalmaz, hogy a PPC marketing eredményét élőben tudják követni az ügyfeleink egy átlátható, adatvizualizációs technológiával készülő riporttal.
A PPC hirdetések legnagyobb előnye, hogy viszonylag gyorsan megérkeznek az első látogatók a weboldalra. A hirdetések elkészítése után néhány órával már meg fognak jelenni az első felhasználók a honlapon.
Az eredmények értékeléséhez viszont több időre van szükség. Általában 1-2 hónap alatt már tudunk annyit optimalizálni a PPC kampányokon, hogy nagyságrendekkel javuljon a weboldal látogatóinak minősége.
A PPC marketing indulását követően fokozatosan javuló teljesítményre lehet számítani, majd az első három hónap után a kampányok kiszámíthatóan fogják hozni az eredményeket. Ezután lehet tovább növelni a költségkeretet, amennyiben még több vásárlóra vagy lead-re van szükség.
Egy vállalkozás indításakor az egyik legfontosabb feladat a siker érdekében, hogy minél több forgalmat generáljunk a weboldalra, ezért minden cégvezető és marketinges egy ponton felteszi magának a kérdést online marketing stratégiájának tervezésekor: PPC hirdetésre vagy keresőoptimalizálásra - más néven SEO-ra - helyezze a hangsúlyt?
A legjobb célszámokat hosszútávon a két eszköz együttes alkalmazása hozza. Mind aPPC kampányoknak, mind a SEO-nak megvannak az előnyei. Előbbi gyors eredményekkel és pontos célzással szolgál, utóbbi viszont tartósabb és költséghatékonyabb megoldást kínál a weboldal forgalmának növelésére.
A hirdetések alkalmazásával azonnali láthatóságot biztosíthatsz vállalatod számára, ráadásul közvetlen visszajelzést kapsz kampányod hatékonyságáról. Amennyiben gyorsan szeretnél akciókat, új termékeket és kedvezményeket reklámozni, a PPC marketing egy nagy löketet ad majd vállalkozásodnak. Mindezek ellenére tisztában kell lenni azzal is, hogy a hirdetéseknek csak addig van ereje, ameddig rendelkezésre áll a költségkeret.
Nagy mennyiségű organikus forgalom generálását keresőoptimalizálással érhetjük el. A weboldal tartalmának és szerkezetének optimalizálásával javítható a webhely helyezése a nem fizetett (organikus) keresési eredmények között. Emellett a SEO hosszútávon a PPC-nél alacsonyabb költségek mellett biztosít ingyenes forgalmat. Fontos azonban tudni, hogy a SEO tevékenység több hónap alatt kezd megtérülni, ezért érdemes PPC kampányokkal karöltve alkalmazni. A Marketing21-nél a SEO tartalmak készítése közben arra is figyelünk, hogy az elkészülő új landing oldalak és blogcikkek az értékesítési célú PPC marketinget is támogassák. Így a SEO szolgáltatás javítani tudja a PPC kampányok megtérülését is a relevánsabb céloldalakkal és magasabb konverziós rátával.