Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésben

Kulcsszókutatás 4 egyszerű lépésben

A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás tervezésének legfontosabb része. Ha viszonylag gyorsan jó eredményeket szeretnénk elérni, a kulcsszókutatás során megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyekkel a legtöbb releváns látogató csábítható a honlapunkra. Az angol...
4 webshop marketing tipp 2019-ben – vendégbejegyzés

4 webshop marketing tipp 2019-ben – vendégbejegyzés

Az a szép a marketingben, hogy üzlettől függően más és más praktikákat lehet alkalmazni a termék vagy szolgáltatás eladásainak növelésére. Ezért van az, hogy nem létezik univerzális marketing stratégia vagy mindenre kiterjedő marketingfogás. A webshopok esetében is...
Márkaépítés 5 lépésben: a branding alapjai

Márkaépítés 5 lépésben: a branding alapjai

Minden cégnek és minden terméknek van márkája. A különbség a piaci szereplők között abban áll, hogy tudatosan törekednek-e a márka felépítésére. Sokan hajlamosak összemosni a branding fogalmát a marketinggel. Ez az elgondolás azonban több buktatót is magában hordoz....
Logótervezés: szempontok, szabályok

Logótervezés: szempontok, szabályok

A logó az arculat ékköve. Elsődleges célja a brand, vállalkozás azonosítása. Túl sok információval találkozunk nap mint nap, ezért rövid időnk van felismerni a dolgokat. Minél erősebb egy cég megjelenése, annál eredményesebben tud kommunikálni vásárlói és partnerei...