Marketing21 Reklámügynökség

Adatvezérelt performance marketing megoldások
Ajánlatkérés
Marketing21 Reklámügynökség
Reklámügynökség Budapest - Marketing21
digitális reklámügynökség budapesten

Marketing21 Reklámügynökség Budapest

Marketing21 reklámügynökség modern marketing megoldásokat kínál ügyfeleinek. Nem ismerünk mellébeszélést: előzetes online marketing elemzésre alapozva tervezünk meg olyan digitális reklámkampányokat, amelyek nagyságrendekkel javítanak az ügyfeleink üzleti eredményein.

Hiszünk abban, hogy az alapos tervezésnek és a folyamatos optimalizálásnak köszönhetően sokkal jobb eredményeket lehet elérni a 21. századi marketing világában, mint korábban bármikor.

Marketing kivitelezéskor nem csak a reklámelméleti szempontokat tartjuk szem előtt: az ügyfeleink arculatát és habitusát is figyelembe vesszük, hogy a kampányok ne csak bevételnövekedéshez vezessenek, hanem a vállalati márka építését is szolgálják.

Ha professzionálisan kivitelezett online marketing kampányokra van szükséged, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Ajánlatkérés

Szolgáltatások

Marketing tanácsadás
Marketing tanácsadás
Cégre szabott, gyakorlatias online marketing tanácsadás
Website tervezés
Microsite és honlapkészítés
Gyorsan elkészülő, marketing célokra szabott weblapok és microsite-ok
SEO szolgáltatás
Havidíjas SEO
Hatékony ügyfélszerzés PPC költségek nélkül
Hirdetéskezelés
Google Ads hirdetéskezelés
Kiemelt helyezés a Google találatai között
PPC Szolgáltatás
PPC hirdetések
Aktív PPC kampánykezelés több ezer weboldalon és mobilapplikációban
Közösségi média oldalkezelés
Közösségi média marketing (SMM)
Közösségi média hirdetések: Instagram, Facebook, LinkedIn és TikTok kampánykezelés
Facebook oldalkezelés
Facebook oldal menedzsment
Eredményes Facebook kommunikáció PPC és grafikai támogatással
Hirdetés analitika
Webanalitika
Minden részletre kiterjedő, 24/7/365 elérhető, élőben frissülő online marketing jelentések
Grafikai tervezés
Grafikai kivitelezés
Kreatív ötletek grafikai megvalósítása
Marketing21 Reklámügynökség Budapest: fókuszban a megtérülés
Ajánlatkérés

Gyakori kérdések

A reklámügynökség, marketing ügynökség kifejezések gyakran kerülnek elő a mindennapokban, azonban csak kevesen tudják jól megfogalmazni a pontos jelentésüket. Gyakran kapunk kérdéseket arra vonatkozóan, hogy pontosan mivel is foglalkozik egy reklámügynökség? A laikusok kérdése teljesen érthető, hiszen nem mindenki kel és fekszik a marketinges fogalmakkal. Ráadásul az ügynökség és ügynök szavaknak van egy pejoratív jelentése is a mai magyar nyelvben.

Tömören fogalmazva a reklámügynökség egy olyan vállalkozás, amely reklámokat tervez, készít és helyez el különböző médiumokban (például televízióban, rádióban, online platformokon, nyomtatott sajtóban stb.) ügyfelei számára. A reklámügynökségek általában szakértők a kreatív stratégiák kidolgozásában, a célcsoportok megcélzásában és az üzenetek hatékony átadásában, hogy elősegítsék az ügyfelek termékeinek vagy szolgáltatásainak sikerét a piacon.

Érdemes jobban megismerni például karrier választás vagy kiszervezés előtt, hogy pontosan mivel is foglalkozik egy-egy kiszemelt reklámügynökség és miben segíti a vállalkozásokat. Az ügynökségek között is hatalmas különbségek vannak szolgáltatás és iparág vonatkozásában.

A reklámügynökség egy vállalkozás: marketinggel foglalkozó cég. A B2B (business-to-business) szektorban dolgozunk és üzleti szolgáltatásokat nyújtanak más vállalkozásoknak.

A vállalkozás tevékenysége úgy fogható meg legjobban, ha sorba vesszük azokat a feladatokat, amelyekkel általában segítjük az ügyfeleket:

  • piacelemzés: a tervezéshez szükséges adatok megszerzése, online marketing lehetőségek felmérése
  • tervezés: új hirdetések és kampányok tervezése
  • kreatív munka: vizuális, audio és audiovizuális reklám tartalmak készítése (képek, videók, hanganyagok)
  • médiavásárlás: olyan reklámfelületek vásárlása, ahol hatékonyan elérhetőek a vásárlók (a Marketing21 reklámügynökség kizárólag online felületeken vásárol reklámokat ügyfeleinek)
  • az elindított kampányok sikerességének és teljesítményének elemzése és a reklámköltések optimalizálása

A felsorolásból is látható, hogy a reklámügynökségek a közvélekedéssel ellentétben sokkal összetettebb feladatokat látnak el, mint a médiafelületek vásárlása. Minden ügynökség fókuszában az ügyfél áll: olyan hirdetési megoldásokat javaslunk tanácsadóként, amelyek hatékonyan fogják javítani az ügyfél üzleti eredményeit. Az ügynökségek célja, hogy hosszú távon dolgozzanak együtt az ügyfelekkel, ezért rendkívül erős teljesítmény fókusz jellemző az iparágban.

A reklámozás során felhalmozódó marketing szaktudás, tapasztalat és kapcsolati tőke a legnagyobb értéke minden reklámügynökségnek. A médiavásárláson túl valójában a know-how átadás, a specialista feladatok elvégzése, a tanácsadás és a felhalmozódó adatokkal alátámasztott tervezés az, amit valójában értékesítünk.

A reklámügynökségeket több kategóriába sorolhatjuk az elvégzett feladatok típusai alapján. Leggyakrabban az alábbi csoportosítással lehet találkozni a szakirodalomban:

  • Full Service Reklámügynökség: ellátja az ügyfelek marketing tevékenységének teljes spektrumát. Képesek elkészíteni a reklámkreatívokat, megtervezni a kampányokat és az elhelyezéseket, valamint megvásárolják a szükséges reklámfelületeket is.
  • Kreatív ügynökség: a reklámkreatívok elkészítésére szakosodott reklámügynökségeket nevezzük kreatív ügynökségnek. Ezek a cégek kifejezetten a reklámok tartalmáért felelnek (tv spot, plakátok, stb.).
  • Specializálódott reklámügynökségek: a hazai ügynökségek többsége ebbe a kategóriába tartozik. Olyan részfeladatokra, vagy a reklámpiac speciális területére szakosodott cégek, amelyek egy-egy részterületen képesek kiemelkedő munkát végezni.

A Marketing21 reklámügynökség is kizárólag az online marketing piacra szakosodott. A fenti besorolás alapján így egy specializálódott, digitális hirdetésekre szakosodott reklámügynökség vagyunk.

Az online hirdetési megoldásokban hatékonyan tudjuk segíteni az ügyfeleinket a tervezéstől a kivitelezésen át egészen az értékelésig. Foglalkozunk honlapok keresőoptimalizálásával (SEO), local SEO-val, PPC hirdetéskezeléssel, közösségi média marketinggel és weboldalak készítésével is.

Offline marketing eszközökben azonban nem tudunk segíteni ügyfeleinknek. Ennek az oka, hogy szakosodva sokkal több energiát tudunk a saját területünkre fordítani, hiszen az online marketinghez szükség van speciális IT szaktudásra is.

  • A marketing kampányok elkezdése előtt kedvezményesen lehet részt venni marketing konzultáción, így biztosan a legjobb online marketing eszközöket indítjuk el
  • Bármely szolgáltatás mellé díjmentes webanalitikát biztosítunk. A kampányok teljesítménye, az elköltött forintok megtérülése folyamatosan transzparens lesz.
  • Nem vállalunk el olyan üzleti ötleteket, amelyeknek nem bizonyosodtunk meg az életszerűségéről. Olyan hosszú távú együttműködések kialakítására törekszünk, ahol közös sikereket érhetünk el az ügyfeleinkkel együttműködve.
  • Az első három hónap próbaidő alatt kipróbálhatod tudásunkat és megbizonyosodhatsz a marketing eszközök hatékonyságáról. Ebben az időszakban a létrejött szerződés azonnali hatállyal, bármikor felmondható, így alacsony kockázattal vághatsz bele az együttműködésbe
Website by Marketing21