
Nótin Szabolcs,
CEO, online marketing szakértő
Marketing21 Reklámügynökség Budapest
A Marketing21 reklámügynökség modern marketing megoldásokat kínál ügyfeleinek. Nem ismerünk mellébeszélést: előzetes online marketing elemzésre alapozva tervezünk meg olyan digitális reklámkampányokat, amelyek nagyságrendekkel javítanak az ügyfeleink üzleti eredményein.
Hiszünk abban, hogy az alapos tervezésnek és a folyamatos statisztikai nyomonkövetésnek köszönhetően sokkal jobb eredményeket lehet elérni a 21. századi marketing világában, mint korábban bármikor.
Marketing kivitelezéskor nem csak a reklámelméleti szempontokat tartjuk szem előtt: az ügyfeleink arculatát és habitusát is figyelembe vesszük, hogy a kampányok ne csak gyors bevételnövekedéshez vezessenek, hanem a vállalati márka építését is szolgálják.
Ha professzionálisan kivitelezett online marketing kampányokra van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot! Nem fog csalódni innovatív szolgáltatásainkban.
Marketing21 reklámügynökség: innovatív digitális megoldások
Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!
Reklámügynökség Szolgáltatásai
Marketing tanácsadás
Cégre szabott, gyakorlatias online marketing tanácsadás
Microsite és honlapkészítés
Gyorsan elkészülő, marketing célokra szabott weblapok és microsite-ok
Havidíjas SEO
Hatékony ügyfélszerzés PPC (kattintási) költségek nélkül
Google Ads hirdetéskezelés
Kiemelt helyezés a Google találatai között
PPC hirdetések
Aktív PPC kampánykezelés több ezer weboldalon és mobilapplikációban
Közösségi média marketing (SMM)
Közösségi média hirdetések: Instagram, Facebook, LinkedIn oldal- és kampánykezelés
Facebook oldal menedzsment
Eredményes Facebook hirdetések PPC és grafikai támogatással
Grafikai kivitelezés
Kreatív ötletek grafikai megvalósítása
Webanalitika
Minden részletre kiterjedő, 24/7/365 elérhető, élőben frissülő online marketing jelentések
Marketing21 Reklámügynökség Budapest: fókuszban a megtérülés
Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!


„Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”
Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.


„Nagyon könnyű együtt dolgozni a Marketing21 Kft. munkatársaival. Gyorsak, segítőkészek, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek, amit mind hazai, mind külföldi webáruházunk működtetésénél hasznosítani tudunk.”
Baricza Norbert, cégvezető
Netenpiac.hu


„Már ajánlás útján jutottunk el a Marketing21 csapatához, ami akkoriban még csak 2 főből állt. Azóta ők is folyamatosan bővülnek, pont úgy, mint nekik hála a mi pácienskörünk. Az általuk kidolgozott új honlappal, majdan egyéb platformok bevezetésével, mi magunk is könnyedebben reagálunk a piaci helyzetre.”
Halasi Zsuzsanna, praxis manager
Pont32 Fogászat és Szájsebészet
Marketing21 ügynökség a médiában
Mivel foglalkozik egy reklámügynökség? A reklámügynökség jelentése
A reklámügynökség, marketing ügynökség kifejezések gyakran kerülnek elő a mindennapokban, azonban csak kevesen tudják jól megfogalmazni a pontos jelentésüket. A Facebook oldalunkon, Twitteren és néha e-mail-en is kapunk kérdéseket arra vonatkozóan, hogy pontosan mivel is foglalkozik egy reklámügynökség.
A laikusok kérdése teljesen érthető, hiszen nem mindenki kel és fekszik a marketinges fogalmakkal. Ráadásul az ügynökség és ügynök szavaknak sajnos van egy pejoratív jelentése is a mai magyar nyelvben.
Érdemes jobban megismerni például karrier választás vagy kiszervezés előtt, hogy pontosan mivel is foglalkozik egy reklámügynökség és miben segíti a vállalkozásokat.
Ráadásul az ügynökségek között is hatalmas különbségek vannak szolgáltatás és iparág vonatkozásában, így még nehezebb átgondolt döntést hozni.
A reklámügynökségek feladatai
A reklámügynökség egy vállalkozás: marketinggel foglalkozó cég. A B2B (business-to-business) szektorban dolgozunk és üzleti szolgáltatásokat nyújtanak más vállalkozásoknak.
A vállalkozás tevékenysége úgy fogható meg legjobban, ha sorba vesszük azokat a feladatokat, amelyekkel általában segítjük az ügyfeleket:
- piacelemzés: a tervezéshez szükséges adatok megszerzése, online marketing lehetőségek felmérése
- tervezés: új hirdetések és kampányok tervezése
- kreatív munka: vizuális, audio és audiovizuális reklám tartalmak készítése (képek, videók, hanganyagok)
- médiavásárlás: olyan reklámfelületek vásárlása, ahol hatékonyan elérhetőek a vásárlók (a Marketing21 reklámügynökség kizárólag online felületeken vásárol reklámokat ügyfeleinek)
- az elindított kampányok sikerességének és teljesítményének elemzése és a reklámköltések optimalizálása
A felsorolásból is látható, hogy a reklámügynökségek a közvélekedéssel ellentétben sokkal összetettebb feladatokat látnak el, mint a médiafelületek vásárlása. Minden ügynökség fókuszában az ügyfél áll: olyan hirdetési megoldásokat javaslunk tanácsadóként, amelyek hatékonyan fogják javítani az ügyfél üzleti eredményeit. Az ügynökségek célja, hogy hosszú távon dolgozzanak együtt az ügyfelekkel, ezért rendkívül erős teljesítmény fókusz jellemző az iparágban.
A reklámozás során felhalmozódó marketing szaktudás, tapasztalat és kapcsolati tőke a legnagyobb értéke minden reklámügynökségnek. A médiavásárláson túl valójában a know-how átadás, a specialista feladatok elvégzése, a tanácsadás és a felhalmozódó adatokkal alátámasztott tervezés az, amit valójában értékesítünk.
Reklámügynökség típusok
A reklámügynökségeket több kategóriába sorolhatjuk az elvégzett feladatok típusai alapján. Leggyakrabban az alábbi csoportosítással lehet találkozni a szakirodalomban:
- Full Service Reklámügynökség: ellátja az ügyfelek marketing tevékenységének teljes spektrumát. Képesek elkészíteni a reklámkreatívokat, megtervezni a kampányokat és az elhelyezéseket, valamint megvásárolják a szükséges reklámfelületeket is.
- Kreatív ügynökség: a reklámkreatívok elkészítésére szakosodott reklámügynökségeket nevezzük kreatív ügynökségnek. Ezek a cégek kifejezetten a reklámok tartalmáért felelnek (tv spot, plakátok, stb.).
- Specializálódott reklámügynökségek: a hazai ügynökségek többsége ebbe a kategóriába tartozik. Olyan részfeladatokra, vagy a reklámpiac speciális területére szakosodott cégek, amelyek egy-egy részterületen képesek kiemelkedő munkát végezni.
Miben tud segíteni a Marketing21 reklámügynökség?
A Marketing21 reklámügynökség is a fent leírt feladatokat végzi, azonban kizárólag az online média és digitális marketing piacra szakosodva. A fenti besorolás alapján így egy specializálódott, online hirdetésekre szakosodott reklámügynökség vagyunk.
Az online hirdetési megoldásokban hatékonyan tudjuk segíteni az ügyfeleinket a tervezéstől a kivitelezésen át egészen az értékelésig. Foglalkozunk honlapok keresőoptimalizálásával (SEO), local SEO-val, PPC hirdetéskezeléssel, közösségi média marketinggel és weboldalak készítésével is.
Offline marketing eszközökben azonban nem tudunk segíteni ügyfeleinknek. Ennek az az oka, hogy szakosodva sokkal több energiát tudunk a saját területünkre fordítani, hiszen az online marketinghez szükség van speciális IT szaktudásra is.
Miért érdemes a Marketing21 reklámügynökséget választani?
- Az első három hónap próbaidő alatt kipróbálhatja tudásunkat és megbizonyosodhatsz a marketing eszközök hatékonyságáról. Ebben az időszakban a létrejött szerződés azonnali hatállyal, bármikor felmondható.
- A marketing kampányok elkezdése előtt kedvezményesen vehet részt marketing konzultációt, így biztosan a legjobb online marketing eszközöket választja
- Bármely szolgáltatás mellé díjmentes webanalitikát biztosítunk. A kampányok teljesítménye, az elköltött forintok megtérülése folyamatosan transzparens lesz.
- Nem vállalunk el olyan üzleti ötleteket, amelyeknek nem bizonyosodtunk meg az életszerűségéről. Olyan hosszú távú együttműködések kialakítására törekszünk, ahol közös sikereket érhetünk el az ügyfeleinkkel együttműködve.
- Részt veszünk a Google Partner programban: minden kolléga teljesíti a szükséges képzéseket és időszaki vizsgákat
Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak





