Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A Marketing21 reklámügynökség modern marketing megoldásokat kínál ügyfeleinek. Nem ismerünk mellébeszélést: előzetes online marketing elemzésre alapozva tervezünk meg olyan digitális reklámkampányokat, amelyek nagyságrendekkel javítanak az ügyfeleink üzleti eredményein.
Hiszünk abban, hogy az alapos tervezésnek és a folyamatos optimalizálásnak köszönhetően sokkal jobb eredményeket lehet elérni a 21. századi marketing világában, mint korábban bármikor.
Marketing kivitelezéskor nem csak a reklámelméleti szempontokat tartjuk szem előtt: az ügyfeleink arculatát és habitusát is figyelembe vesszük, hogy a kampányok ne csak bevételnövekedéshez vezessenek, hanem a vállalati márka építését is szolgálják.
Ha professzionálisan kivitelezett online marketing kampányokra van szükséged, vedd fel velünk a kapcsolatot!
A reklámügynökség, marketing ügynökség kifejezések gyakran kerülnek elő a mindennapokban, azonban csak kevesen tudják jól megfogalmazni a pontos jelentésüket. Gyakran kapunk kérdéseket arra vonatkozóan, hogy pontosan mivel is foglalkozik egy reklámügynökség? A laikusok kérdése teljesen érthető, hiszen nem mindenki kel és fekszik a marketinges fogalmakkal. Ráadásul az ügynökség és ügynök szavaknak van egy pejoratív jelentése is a mai magyar nyelvben.
Tömören fogalmazva a reklámügynökség egy olyan vállalkozás, amely reklámokat tervez, készít és helyez el különböző médiumokban (például televízióban, rádióban, online platformokon, nyomtatott sajtóban stb.) ügyfelei számára. A reklámügynökségek általában szakértők a kreatív stratégiák kidolgozásában, a célcsoportok megcélzásában és az üzenetek hatékony átadásában, hogy elősegítsék az ügyfelek termékeinek vagy szolgáltatásainak sikerét a piacon.
Érdemes jobban megismerni például karrier választás vagy kiszervezés előtt, hogy pontosan mivel is foglalkozik egy-egy kiszemelt reklámügynökség és miben segíti a vállalkozásokat. Az ügynökségek között is hatalmas különbségek vannak szolgáltatás és iparág vonatkozásában.
A reklámügynökség egy vállalkozás: marketinggel foglalkozó cég. A B2B (business-to-business) szektorban dolgozunk és üzleti szolgáltatásokat nyújtanak más vállalkozásoknak.
A vállalkozás tevékenysége úgy fogható meg legjobban, ha sorba vesszük azokat a feladatokat, amelyekkel általában segítjük az ügyfeleket:
A felsorolásból is látható, hogy a reklámügynökségek a közvélekedéssel ellentétben sokkal összetettebb feladatokat látnak el, mint a médiafelületek vásárlása. Minden ügynökség fókuszában az ügyfél áll: olyan hirdetési megoldásokat javaslunk tanácsadóként, amelyek hatékonyan fogják javítani az ügyfél üzleti eredményeit. Az ügynökségek célja, hogy hosszú távon dolgozzanak együtt az ügyfelekkel, ezért rendkívül erős teljesítmény fókusz jellemző az iparágban.
A reklámozás során felhalmozódó marketing szaktudás, tapasztalat és kapcsolati tőke a legnagyobb értéke minden reklámügynökségnek. A médiavásárláson túl valójában a know-how átadás, a specialista feladatok elvégzése, a tanácsadás és a felhalmozódó adatokkal alátámasztott tervezés az, amit valójában értékesítünk.
A reklámügynökségeket több kategóriába sorolhatjuk az elvégzett feladatok típusai alapján. Leggyakrabban az alábbi csoportosítással lehet találkozni a szakirodalomban:
A Marketing21 reklámügynökség is kizárólag az online marketing piacra szakosodott. A fenti besorolás alapján így egy specializálódott, digitális hirdetésekre szakosodott reklámügynökség vagyunk.
Az online hirdetési megoldásokban hatékonyan tudjuk segíteni az ügyfeleinket a tervezéstől a kivitelezésen át egészen az értékelésig. Foglalkozunk honlapok keresőoptimalizálásával (SEO), local SEO-val, PPC hirdetéskezeléssel, közösségi média marketinggel és weboldalak készítésével is.
Offline marketing eszközökben azonban nem tudunk segíteni ügyfeleinknek. Ennek az oka, hogy szakosodva sokkal több energiát tudunk a saját területünkre fordítani, hiszen az online marketinghez szükség van speciális IT szaktudásra is.