Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
18 fős SEO és PPC fókuszú online marketing ügynökségünk több mint 40 ügyfelet segít 360 fokos keresőoptimalizálás szolgáltatással.
Az a célunk, hogy a tartalomgyártástól a technikai beállításokon át egészen a PR és linképítés kampányokig minden SEO területet lefedjünk. Így ügyfeleinknek már csak az eredményeket kell követnie ingyenes, 4 óránként frissülő riportáló rendszerünkön keresztül.
A sikeres SEO alapja a jó stratégia. Kutatások és szoftveres mérések alapján tervezzük meg a következő lépéseket, így gyorsabban jönnek az eredmények.
Segítünk előre kerülni a Google Térképen is: ha fizikai üzlet vagy szolgáltató egység weboldalát optimalizáljuk, a lokális SEO technikákkal a közelben lévőket gyorsan el lehet érni.
A kulcsszavak kiválasztása még ma is az egyik legfontosabb SEO feladat. Eszközeinkkel felmérjük a piacot, és megtaláljuk a hatékony kifejezéseket.
Tudjuk, hogy a technikai SEO beállítások sűrűjében könnyű eltévedni, de mi otthonosan mozgunk a HTML kódok és CMS rendszer beállítások világában is.
“Content is king” – ahogy az angol szakirodalom írja. Minőségi szöveges és vizuális tartalmakat gyártunk, amelyeket az olvasók és a Google is imádni fog.
A webshopok keresőoptimalizálása kiemelt szakterületünk. Segítünk a tömeges beállításokban, a kategóriafa és a webshop tartalom stratégia felépítésében.
Nincsenek tömeges linképítés trükkök, csak kemény munka és professzionális elhelyezések. PR cikkekkel és egyedi tartalmakkal szerzünk hivatkozásokat.
A jó tartalom nem csak a Google-nek, hanem a felhasználóknak is előnyös. Szolgáltatásunk ötvözi a patikamérlegen kiszámolt SEO szövegírást a marketing szövegírással és konverziós ráta optimalizálással (CRO).
Egy SEO ügynökség olyan tartalom és SEO tervet épít fel, amely nem csak a felhasználók számát fogja növelni a weboldalon, de a relevanciáját is. Olyan embereket lehet az eszközzel a honlapra terelni, akik még aktívan keresik a terméket vagy szolgáltatást, tehát jó eséllyel már eldöntötték, hogy vásárolni fognak. A kérdés innentől csak az, hogy melyik céget választják.
A keresőoptimalizálás egy olyan befektetés, amelybe csak az igazán előre látó vállalatok invesztálnak. A SEO megtérülési ideje jóval hosszabb a fizetett hirdetésnél (jellemzően 6-12 hónap), és éppen emiatt nem foglalkozik vele rengeteg cég. Piaci előnyt jelent, ha egy weboldal látogatóinak jelentős része hirdetés nélkül érkezik, mivel így sokkal könnyebb felvenni a harcot az erős árversennyel szemben is.
A PPC hirdetés nagyon gyors és sokaknak megtérülő marketing eszköz, mi is gyakran ajánljuk. De az organikus forgalommal megtérülésben nem tudja felvenni a versenyt, hiszen a SEO-ban jól teljesítő weboldalakra hirdetési költségek nélkül is érkeznek látogatók. Minél nagyobb az organikus forgalma egy webshopnak vagy lead generáló oldalnak, annál nagyobb lesz a megtérülési ráta is.
A számokkal mérhető teljesítményben hiszünk. Minden ügyfelünk egy 0-24 elérhető vezérlőpult szerű analitikát kap a havidíjas szolgáltatásokhoz, így a SEO tevékenység eredményessége átlátható. Ráadásul havi pozíció elemzést is küldünk, amelyből kiderül, hogy a megcélzott kulcsszavakra mennyivel sikerült előrébb kerülnie a weboldalnak.
A miénk belsős kollégákból álló SEO ügynökség, ahol nap mint nap azon ötletelünk, hogy milyen eszközökkel tudjuk még jobb pozícióba juttatni az ügyfelek weboldalát. Az első meeting-en megismert SEO szövegíró és senior SEO specialista kollégával így hosszú távon fogsz együtt dolgozni, nem kell minden második hónapban egy juniorral újrakezdeni a cégbemutatást.
A SEO szolgáltatások beéréséhez idő kell, ezért sok SEO ügynökség hűségidőt is lefektet az ügyfelek felé. Mi viszont azt szeretnénk, hogy alacsony kockázattal is bele tudjanak vágni az ügyfelek. Az együttműködés első három hónapjában kipróbálhatod a szolgáltatásokat, ezt az együttműködés próbaidejének tekintjük. A felmondási idő pedig ezután is mindössze 30 vagy 60 nap (szolgáltatástól függően).
A keresőoptimalizálás mellett támogatni fogunk az általános marketing döntésekben is. Dedikált tanácsadó kollégánkat munkaidőben bármikor hívhatod akár SEO, akár webfejlesztés, akár új marketing eszközökkel kapcsolatos kérdésekben. Segíteni fogunk megtalálni a megfelelő utat, vagy megmutatjuk, hogy milyen eszközökkel léphetsz a következő szintre. A marketing mix elemei így összehangoltan fognak működni.
A legtöbb vállalkozás jó eredményeket érhet el keresőoptimalizálással, de az is tény, hogy nem minden esetben ez a legjobb online marketing eszköz. Előzetesen egy tanácsadáson is részt vehetsz, ahol segítünk a célokhoz leginkább illő eszköz megtalálásában. Ha pedig azt látjuk, hogy nem lenne hatékony választás a SEO (például annyira új a terméke, hogy még nincs rá elegendő keresés), más megoldásokat fogunk ajánlani.
A SEO szolgáltatások ára attól függ, hogy milyen tevékenységet foglal magában. Általában a havidíjas keresőoptimalizálás a legnépszerűbb együttműködési forma, de sokszor egy SEO auditra vagy a linképítésre van szüksége az ügyfélnek. Ha felveszed velünk a kapcsolatot segítünk megtalálni a megfelelő szolgáltatást, és ajánlunk többféle csomagot is, hogy biztosan megtaláld a vállalatnak megfelelőt. Tudjuk, hogy így várni kell az ajánlatra, ezért egy munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot Veled, és elküldjük a javasolt csomagokat.
A keresőoptimalizálás központi eleme a weboldal, ezért szinte mindig módosításokat kell végrehajtanunk azon. Ez nem csak technikai beállításokat jelent, hanem gyakran tartalmi módosításokat is. Új szövegeket fogunk elhelyezni, módosítjuk a meglévő menü szerkezetet és a háttérben futó kódokat is érinthetik a változtatások. Ahhoz, hogy jó eredményeket hozzon az együttműködés, folyamatosan fejlődnie kell a weboldalnak.
Ha a weboldal elkészülése után már nem áll rendelkezésre webfejlesztő, a Marketing21 kollégái is el tudják végezni a szükséges módosításokat. Ez azonban azon is múlik, hogy milyen keretrendszerben készült a meglévő honlap.
A SEO projektek megtérülése nem olyan gyors mint a PPC hirdetésé. Általában a magyar projekteknél 6-12 hónap kell ahhoz, hogy a növekvő látogatószám annyi bevételt generáljon, hogy hónapról hónapra profitot termeljen a szolgáltatás a havi kiadáshoz képest.
A weboldal fejlődése viszont a befektetési időszakban is látható lesz a pozíció figyelésnek (rank tracking) köszönhetően.
Tapasztalataink alapján a befektetési időszak után szinte mindig a SEO a legjobb megtérülési rátával működő eszköz.
Ha a marketing büdzsé lehetővé teszi, akkor a két eszköz között nem kell választani, mivel nagyon jól tudnak együttműködni ezek a szolgáltatások.
A legjobb piaci helyzetben azok a cégek vannak, amelyek az organikus (fizetés nélküli) találatok között és a hirdetések között is megjelennek. Így hozzávetőleg kétszer akkora esélye lesz annak, hogy a vásárló megtalálja a webshopot vagy weboldalt, amikor beüti a keresési lekérdezést.
Ráadásul áttételesen a SEO szolgáltatásunk a PPC kampányokat is segíti, mivel CRO szemlélettel készítjük a marketing szövegeket és a landing oldalakat, javulni fognak a PPC kampányok KPI mutatói is.