
Marketing21 SEO Ügynökség
Növelje weboldala látogatószámát keresőoptimalizálással, így új vásárlókat és ajánlatkérőket szerezhet.
Az M21 SEO ügynökség küldetése
15 fős erős SEO fókuszú online marketing ügynökségünk több mint 50 ügyfelet segít 360 fokos keresőoptimalizálás szolgáltatással.
Az a célunk, hogy a tartalomgyártástól a technikai beállításokon át egészen a PR és linképítés kampányokig minden SEO területet lefedjünk. Így Önnek már csak az eredményeket kell követnie ingyenes, 4 óránként frissülő riportáló rendszerünkön keresztül.

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak






Marketing21 SEO ügynökség szakterületei
Stratégia
A sikeres SEO alapja a jó stratégia. Kutatások és szoftveres mérések alapján tervezzük meg a következő lépéseket, így gyors eredményekre számíthat.
Kulcsszókutatás
A kulcsszavak kiválasztása még ma is az egyik legfontosabb SEO feladat. Eszközeinkkel felmérjük a piacot, és megtaláljuk a hatékony kifejezéseket.
Tartalomírás
“Content is king” – ahogy az angol szakirodalom írja. Minőségi szöveges és vizuális tartalmakat gyártunk, amelyeket az olvasók és a Google is imádni fog.
Linképítés
Nincsenek tömeges linképítés trükkök, csak kemény munka és professzionális elhelyezések. PR cikkekkel, egyedi tartalmakkal szerzünk hivatkozásokat.
Helyi (lokális) SEO
Segítünk előre kerülni a Google Térképen is: ha fizikai boltja vagy szolgáltató egysége van, a lokális SEO technikákkal a közelben lévőket gyorsan elérheti.
Technikai SEO
Tudjuk, hogy a technikai SEO beállítások sűrűjében könnyű eltévedni, de mi otthonosan mozgunk a HTML kódok és CMS rendszer beállítások világában is.
Ecommerce SEO
A webshopok keresőoptimalizálása kiemelt szakterületünk. Segítünk a tömeges beállításokban, a kategóriafa és a webshop tartalom stratégia felépítésében.
Konverziós arány (CRO)
A jó tartalom nem csak a Google-nek, hanem a felhasználókat is tetszik. Szolgáltatásunk ezért ötvözi a patikamérlegen kialakított SEO szövegírást a marketing szövegírással.
Kerüljön a Google találatok elejére SEO Ügynökségünk szolgáltatásaival:
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Miért érdemes keresőoptimalizálásba fektetni?
Sokan meglepődnek, hogy a keresőoptimalizálás az egyik legjobban megtérülő online marketing eszköz napjainkban. Hiába a legújabb trendek és technikák, a SEO még ma is verhetetlen.
Minőségi forgalom
Egy SEO ügynökség olyan tartalom és SEO tervet épít fel, amely nem csak a felhasználók számát fogja növelni a weboldal, de a relevanciáját is. Olyan embereket lehet az eszközzel a weboldalra terelni, akik még aktívan keresik a terméket vagy szolgáltatást, tehát jó eséllyel már eldöntötték, hogy vásárolni fognak. A kérdés innentől csak az, hogy melyik céget választják.
Hosszú távú piaci előny
A keresőoptimalizálás egy olyan befektetés, amelybe csak az igazán előre látó vállalatok invesztálnak. A SEO megtérülési ideje jóval hosszabb a fizetett hirdetésnél (jellemzően 6-12 hónap), és éppen emiatt nem foglalkozik vele rengeteg cég. Igazi piaci előny lehet, ha egy weboldal látogatóinak jelentős része hirdetés nélkül érkezik, mivel így sokkal könnyebb felvenni a harcot az erős árversenyes piacokon is.


Függetlenedés a fizetett hirdetésektől
A PPC hirdetés nagyon gyors és sokaknak megtérülő marketing eszköz, mi is gyakran ajánljuk. De az organikus forgalommal megtérülésben nem tudja felvenni a versenyt, hiszen a SEO-ban jól teljesítő weboldalakra hirdetési költségek nélkül is érkeznek a látogatók. Minél nagyobb az organikus forgalma egy webshopnak vagy lead generáló oldalnak, annál nagyobb lesz a megtérülési ráta is.
Bizalmat épít, így jót tesz a márkának
A Marketing21 SEO ügynökségnél abban hiszünk, hogy foglalkozni kell azokkal a kulcsszavakkal is, amelyek építik a márkát és szakértői státuszt adnak az ügyfeleinknek. Ha a termékek iránt érdeklődő emberek folyamatosan olyan cikkekbe botlanak, amelyekben az épített márkanév jelenik meg, garantáltan emlékezni fognak a cégre. Az ingyenes tudásanyagoknak köszönhetően pedig épülni fog a szakértői imázs.
Miért a Marketing21 SEO Ügynökség?
Transzparensen dolgozunk
A számokkal mérhető teljesítményben hiszünk. Minden ügyfelünk egy 0-24 elérhető vezérlőpult szerű analitikát kap a havidíjas szolgáltatásokhoz, így a SEO tevékenység eredményessége átlátható. Ráadásul havi pozíció elemzést is küldünk, amelyből kiderül, hogy a megcélzott kulcsszavakra mennyivel sikerült előrébb kerülnie a weboldalnak.
Összeszokott SEO csapat
A miénk belsős kollégákból álló SEO ügynökség, ahol nap mint nap azon ötletelünk, hogy milyen eszközökkel tudjuk még jobb pozícióba juttatni az ügyfelek weboldalát. Az első meeting-en megismert SEO szövegíró és senior SEO specialista kollégával így hosszú távon tud együtt dolgozni, nem kell minden második hónapban új juniorral kezdeni újra a cégbemutatást.
Nincs hűségidő
A SEO szolgáltatások beéréséhez idő kell, ezért sok SEO ügynökség hűségidőt is lefektet az ügyfelek felé. Mi viszont azt szeretnénk, ha alacsony kockázattal tudna belevágni a munkába. Az együttműködés első három hónapjában kipróbálhatja a szolgáltatásokat, ezt az együttműködés próbaidejének tekintjük. A felmondási idő pedig ezután is mindössze 30 vagy 60 nap (szolgáltatástól függően).
Folyamatos marketing tanácsadás
A keresőoptimalizálás mellett támogatni fogjuk általános marketing döntéseit is. Dedikált tanácsadó kollégánkat munkaidőben bármikor hívhatja akár SEO, akár webfejlesztés kérdésekben. Segíteni fogunk megtalálni a megfelelő utat, vagy megmutatjuk, hogy milyen eszközökkel léphet a következő szintre. A marketing eszközei így összehangoltan tudnak működni.
Itt is olvashatott rólunk
Gyakori kérdések
Biztosan egy SEO ügynökség szolgáltatására van szükségem?
A legtöbb vállalkozás jó eredményeket érhet el keresőoptimalizálással, de az is tény, hogy nem minden esetben ez a legjobb online marketing eszköz. Előzetesen egy tanácsadáson is részt vehet, ahol segítünk a célokhoz leginkább illő eszköz megtalálásában. Ha pedig azt látjuk, hogy nem lenne hatékony a SEO az Ön esetében (például annyira új a terméke, hogy még nincs rá elegendő keresés), más megoldásokat fogunk ajánlani.
Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?
A SEO szolgáltatások ára attól függ, hogy milyen tevékenységet foglal magában. Általában a havidíjas keresőoptimalizálás a legnépszerűbb együttműködési forma, de sokszor egy SEO auditra vagy a linképítésre van szüksége az ügyfélnek. Ha felveszi velünk a kapcsolatot segítünk megtalálni a megfelelő szolgáltatást, és ajánlunk többféle csomagot is, hogy biztosan megtalálja a vállalatának megfelelőt. Tudjuk, hogy így várni kell az ajánlatra, ezért egy munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot Önnel és elküldjük a javasolt csomagokat.
Hozzá kell nyúlnom a meglévő weboldalamhoz?
A keresőoptimalizálás központi eleme a weboldal, ezért szinte mindig módosításokat kell végrehajtanunk azon. Ez nem csak technikai beállításokat jelent, hanem gyakran tartalmi módosításokat is. Új szövegeket fogunk elhelyezni, módosítjuk a meglévő menü szerkezetet és a háttérben futó kódokat is érinthetik a változtatások. Ahhoz, hogy jó eredményeket hozzon az együttműködés, folyamatosan fejlődnie kell a weboldalnak.
Nincs webfejlesztőm, így is együtt tudunk dolgozni?
Ha a weboldal elkészülése után már nem áll kapcsolatban fejlesztővel, a Marketing21 kollégái is el tudják végezni a szükséges módosításokat. Ez azonban azon is múlik, hogy milyen keretrendszerben készült a meglévő honlap.
Mikor térül meg a SEO ügynökség megbízása?
A SEO projektek megtérülése nem olyan gyors mint a PPC hirdetésé. Általában a magyar projekteknél 6-12 hónap kell ahhoz, hogy a növekvő látogatószám annyi bevételt generáljon, hogy hónapról hónapra profitot termeljen a szolgáltatás a havi kiadáshoz képest.
A weboldal fejlődése viszont a befektetési időszakban is látható lesz a pozíció figyelésnek (rank tracking) köszönhetően.
Tapasztalataink alapján a befektetési időszak után szinte mindig a SEO a legjobb megtérülési rátával működő eszköz.
A keresőoptimalizálást vagy a Google Ads hirdetéseket érdemes választani?
Ha a marketing büdzsé lehetővé teszi, akkor a két eszköz között nem kell választani, mivel nagyon jól tudnak együttműködni ezek a szolgáltatások.
A legjobb piaci helyzetben azok a cégek vannak, amelyek az organikus (fizetés nélküli) találatok között és a hirdetések között is megjelennek. Így hozzávetőleg kétszer akkora esélye lesz annak, hogy a vásárló megtalálja a webshopot vagy weboldalt, amikor beüti a keresési lekérdezést.
Marketing21 reklámügynökség: innovatív digitális megoldások
Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!