A Google AdWords keresőhirdetés bemutatás

A keresőmarketing – angolul “Search Engine Marketing” (SEM) – egy alapvető online marketing eszköz. Segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, például az első pozícióban. A keresőmarketingen belül két részterületet különböztetünk meg: a keresőhirdetést és a keresőoptimalizálást (SEO – Search Engine Optimization). Utóbbi foglalkozik az organikus találati helyezéssel. Ilyenkor nem kell a hirdetések elhelyezéséért díjat fizetni, azonban rendkívül munka- és időigényes. A leggyorsabb eredményeket az AdWords keresőhirdetés hozza (SEA – Search Engine Advertising). A fizetett megjelenések segítségével bármely weblap azonnal a Google találatok elejére kerülhet. 

▶ A Marketing21 a Google által ajánlott, hivatalos Google Partner, így ha ránk bízza AdWords kampányait, biztos lehet benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a reklámbüdzséből.

Felkeltette érdeklődését az AdWords szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!

Google AdWords keresőhirdetés - keresőmarketing - Marketing21

Az AdWords rendszer

Az AdWords egy összetett hirdetési felület, ahol megadhatjuk többek között a célzási beállításokat és a keresési kulcsszavakat. Ezek azok a kifejezések, amelyek begépelése esetén azt szeretnénk, hogy kiemelt helyre kerüljön a weblapunk. A Google AdWords hirdetés egy összetett hirdetésaukciós rendszert használ, ami figyelembe veszi az oldalunkon található információ minőségét, a hirdetések relevanciáját valamint azt, hogy mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy-egy kattintásért.

Az AdWords keresőmarketing egyik előnye, hogy abban az esetben kell csak fizetni a szolgáltatásért, ha valaki rákattint a Google hirdetésre. Az alábbi példában egy bio termékeket áruló webshopra kerestünk rá. A találati mező felső részén helyezkednek el a fizetett keresőmarketing hirdetések. A weblapunk azonban megjelenhet a lap alján, vagy a második oldalon is.

A Google hirdetés előnyei

  • A hirdetés jókor van a legjobb helyen: nagyon jól célozható hirdetés. Kizárólag azoknak jelenik meg, akik épp a terméket keresik.
  • A keresőmotorról érkező látogatók a vásárlási folyamatnak nem az elején járnak. A látogatók már tudják, hogy szükségük van a termékre, így az innen érkező látogatók nagy eséllyel válnak vásárlóvá, ha jó ajánlattal találkoznak.
  • Nem kell hónapokat várni az eredményekre, a kampány beállítása után azonnal érkeznek a látogatók és érdeklődők.
  • Csak akkor kell fizetni, ha valóban rá is kattintanak a hirdetésre.
  • A keresőmarketing ára egy összetett aukciós rendszerben alakul ki. Egy jól beállított kampánnyal a legnagyobb versenytársak mellett is jó eredményeket lehet elérni.
  • A tömeges marketing kampányok árához képest nagyon alacsony díjért lehet új megrendelőkhöz, vásárlókhoz jutni.

Miért érdemes a Marketing21-et választani?

  • Kizárólag aktívan kezelt kampányokat készítünk, amelyeket rendszeresen optimalizálunk a jobb eredmények érdekében
  • Manuális beállításokkal dolgozunk, így az ügyfeleink sokkal jobb eredményeket érnek el, mintha az automatára hagynák a fontos döntéseket
  • Alapos kulcsszókutatással kezdjük a munkát, ezért kizárólag olyan emberek érkeznek az ügyfél weblapjára, akik érdeklődnek a vállalkozás iránt
  • Az eredmények végig transzparensek lesznek a grátisz webanalitika szolgáltatásnak köszönhetően

Az AdWords kampány kulcsszavainak kiválasztása

A kulcsszótervezés a keresőmarketing legösszetettebb része. Szerencsére a Google AdWords és a Google további szolgáltatásai sok segítséget nyújtanak ebben. Egy jól teljesítő kampányhoz gondos tervezés, folyamatos felügyelet és rengeteg tesztelés szükséges.

Figyelembe kell venni, hogy milyen kulcsszavak relevánsak a termék szempontjából, milyen minőségű a landing oldal, mekkora a verseny egy-egy kulcsszó esetében és milyen kifejezéseket hajlamosak beütni a Google felhasználói.

Az AdWords hirdetésbe megéri befektetni a pénzt és energiát, mert nagyon jó megtérülést lehet elérni a segítségével. Jelenleg is napi több tucat ügyfél fiókját kezeljük, így biztos lehet benne, hogy tapasztalt szakértők végzik el a beállításokat.

Felkeltette érdeklődését az AdWords szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen keresőhirdetés kampánykezelésre!

A keresőhirdetés ára és várható költségei

A kampány költségei két részre oszthatóak: egyrészt számolni kell a reklámelhelyezés árával, amit a Google automatikusan von le a megadott bankkártyáról; másrészt számolni kell az ügynökségi díjjal is. A Marketing21 egyszeri kampánytervezési költséget és rendszeres havi kampánymenedzsment díjat számít fel, ami a kampány összetettségétől és nagyobb költségvetés esetén a hirdetési kerettől függ (százalékos díjazás modell). A Google reklámelhelyezés kattintásonként fizetendő díja függ a hirdetés céloldalának minőségétől és a piaci versenytől is. Egy-egy kattintás 1 forinttól akár több száz forintig is terjedhet Magyarországon, de külföldön az 1000 forint feletti kattintási költség se ritka. A hirdetésaukciós rendszer megértésében ez az angol nyelvű videó tud segíteni.