Google Hirdetés
Marketing21 AdWords Ügynökség

A keresőmarketing – angolul “Search Engine Marketing” (SEM) – egy alapvető online marketing eszköz. Segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, például az első pozícióban. A keresőmarketingen belül két részterületet különböztetünk meg: a keresőhirdetést és a keresőoptimalizálást (SEO – Search Engine Optimization). Utóbbi foglalkozik az organikus találati helyezéssel. Ilyenkor nem kell a Google hirdetés elhelyezéséért díjat fizetni, azonban rendkívül munka- és időigényes. A leggyorsabb eredményeket az AdWords keresőhirdetés hozza (SEA – Search Engine Advertising). A fizetett Google hirdetés segítségével bármely weblap azonnal a Google találatok elejére kerülhet.

A Google reklám nagy előnye, hogy kizárólag akkor kell fizetni a kampányért, ha valaki rákattint a hirdetésre. 

▶ A Marketing21 AdWords Ügynökség a Google által ajánlott, hivatalos Google Partner, így ha ránk bízza Google Ads (korábbi nevén AdWords) kampányait, biztos lehet benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a reklámbüdzséből.

Felkeltette érdeklődését a Google hirdetés?

Kérjen ajánlatot a Marketing21 AdWords Ügynökségtől!

Marketing21 AdWords Ügynökség: Google hirdetés szolgáltatás

A Google hirdetés rendszere

A Google Ads (AdWords) egy hirdetési platform, ahol megadhatjuk többek között a célzási beállításokat és a keresési kulcsszavakat. Ezek lesznek azok a kifejezések, amelyek begépelése esetén azt szeretnénk, hogy kiemelt helyre kerüljön a weblapunk. A Google kampányok egy összetett hirdetésaukciós rendszert használnak, ami figyelembe veszi az oldalunkon található információ minőségét, a hirdetések relevanciáját valamint azt, hogy mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy-egy kattintásért (CPC ajánlattétel).

Az AdWords kampány egyik előnye, hogy abban az esetben kell csak fizetni a szolgáltatásért, ha valaki rákattint a hirdetésre. A találati oldal felső részén helyezkednek el a fizetett keresőmarketing hirdetések. A weblapunk azonban megjelenhet a lap alján, vagy a második oldalon is. Ha a keresési partnerek hálózatban is hirdetünk, a Google Térkép kiemelt pozíciója is megszerezhető.

A Google hirdetés előnyei

  • A hirdetés jókor van a legjobb helyen: nagyon jól célozható hirdetés. Kizárólag azoknak jelenik meg, akik épp a terméket vagy szolgáltatást keresik.
  • A keresőmotorról érkező látogatók a vásárlási folyamatnak nem az elején járnak. A látogatók már tudják, hogy szükségük van a termékre, így az innen érkező látogatók nagy eséllyel válnak vásárlóvá, ha jó ajánlattal találkoznak. A Google keresőhirdetésre érkező látogatók konverziós rátája jellemzően átlag feletti.
  • Nem kell hónapokat várni az eredményekre, a kampány beállítása után azonnal érkeznek a látogatók és érdeklődők.
  • Csak akkor kell fizetni, ha valóban rá is kattintanak a hirdetésre.
  • A keresőmarketing ára egy összetett aukciós rendszerben alakul ki. Egy jól beállított kampánnyal erős versenytársak mellett is jó eredményeket lehet elérni.
  • A tömeges marketing kampányok árához képest nagyon alacsony díjért lehet új megrendelőkhöz, vásárlókhoz jutni.
  • Az AdWords kampány eredményei nagyon jól mérhetőek: a hirdetési büdzsé megtérülése – megfelelő webanalitika beállítások mellett -teljesen transzparens.

Miért a Marketing21 AdWords Ügynökség?

  • Kizárólag aktívan kezelt kampányokat készítünk, amelyeket rendszeresen optimalizálunk a jobb eredmények érdekében.
  • A Marketing21 összes kampánymenedzsere rendelkezik a szükséges Google képesítésekkel (Google Academy for Ads), a Google budapesti továbbképzésein rendszeresen részt veszünk.
  • Manuális beállításokkal is dolgozunk, így az ügyfeleink sokkal jobb eredményeket érnek el, mintha az automatára hagynák a fontos döntéseket.
  • Alapos kulcsszókutatással kezdjük a munkát, ezért kizárólag olyan emberek érkeznek az ügyfél weblapjára, akik érdeklődnek a vállalkozás iránt.
  • Az eredmények végig transzparensek lesznek a grátisz webanalitika szolgáltatásnak köszönhetően.

Teljeskörű Adwords kampány kezelés

A kulcsszótervezés a keresőmarketing legösszetettebb része. Szerencsére a Google AdWords és a Google további szolgáltatásai sok segítséget nyújtanak ebben. Egy jól teljesítő kampányhoz gondos tervezés, folyamatos felügyelet és rengeteg tesztelés szükséges.
Figyelembe kell venni, hogy milyen kulcsszavak relevánsak a termék szempontjából, milyen minőségű a landing oldal, mekkora a verseny egy-egy kulcsszó esetében és milyen kifejezéseket hajlamosak beütni a Google felhasználói.

A Google hirdetésbe megéri befektetni a pénzt és energiát, mert nagyon jó megtérülést lehet elérni a segítségével. Jelenleg is napi 30+ fiókot kezelünk, így biztos lehet benne, hogy tapasztalt szakértők végzik el a beállításokat.

Marketing21 AdWords Ügynökség

Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen Google reklám kampánykezelésre!

Marketing21 AdWords Ügynökség számokban

  • 3 Google Ads szakértő: folyamatosan megújított certificate
  • Közel 10 millió forint reklámvásárlás havonta
  • 1000+ aktívan futó Google hirdetés kampány
  • Google reklámok az év 365 napján Jamaicától egészen Dél-Koreáig
  • Referenciák: L’Occitane en Provence, Alcoa, Schoeller Allibert, Fraser Residence, SabeeApp Cloud Hotel Software, Expondo, Astratex és még sokan mások
  • Tapasztalat Google Ads search, display, mobile és video hirdetések kezelésében is

Google hirdetés árak és költségek

Az AdWords kampány költségei két részre oszthatóak: egyrészt számolni kell a reklámelhelyezés árával, amit a Google automatikusan von le a megadott bankkártyáról; másrészt számolni kell az AdWords kampány kezelés ügynökségi díjával is. A Marketing21 AdWords Ügynökség egyszeri kampánytervezési költséget és rendszeres havi kampánymenedzsment díjat számít fel, ami a kampány összetettségétől és nagyobb költségvetés esetén a hirdetési kerettől függ (százalékos díjazási modell). A Google reklám elhelyezés kattintásonként fizetendő díja függ a hirdetés céloldalának minőségétől és a piaci versenytől is. Egy-egy kattintás 1 forinttól akár több száz forintig is terjedhet Magyarországon, de külföldön az 1000 forint feletti kattintási költség se ritka. A hirdetésaukciós rendszer megértésében ez az angol nyelvű videó tud segíteni.