PPC Kampány, PPC Hirdetés

Pay Per Click (PPC) és banner hirdetés számtalan hálózaton: Google Display, Taboola natív, Facebook, Instagram, LinkedIn.

PPC marketing kampányok bemutatása

A Marketing21 számtalan hirdetési hálózaton vásárol ügyfeleinek szöveges, vizuális és audiovizuális PPC hirdetéseket (pay per click – kattintás alapú hirdetés). Natív hirdetések, dinamikus remarketing kampányok és közösségi média platformok teszik teljeskörűvé a PPC hirdetéskezelés szolgáltatásunkat.

Első lépésként felmérjük az ügyfeleink vállalkozását, elemezzük a hirdetett termékeket és szolgáltatásokat, majd javaslatot adunk azokra az eszközökre, amelyekkel várhatóan a legjobb eredményt érhetik el.

A PPC marketing egy összefoglaló hirdetési kategória: bele tartozik minden olyan online kampány, amely kattintási díjért jelenít meg hirdetéseket. Rendkívül hatékony típusa a keresőhirdetés, a közösségi média marketing (például Facebook hirdetéskezelés, vagy Instagram hirdetés) és a banner típusú kampányok is.

Banner hirdetésekhez elsősorban a Google Display hálózatot használjuk, amely több mint kétmillió honlapon jelenít meg PPC hirdetéseket, de a YouTube videók és az Android alkalmazások felületei is használhatók segítségével. A Display hálózaton elérhető az internet felhasználók 90 százaléka, ráadásul rendkívül hatékony célzási beállítások állnak rendelkezésre. Kiválaszthatók például az autó témájú blogok és magazinok webhelyei, vagy az egészséges életmóddal kapcsolatos tartalmakat közlő portálok. Lehet képi alapú (vizuális) reklámokat készíteni, de rövid videók, HTML hirdetések futtatására is alkalmas.

> A Marketing21 PPC ügynökség a Google által minősített, hivatalos Google Partner: ha ránk bízza a PPC kampányok kezelését, biztos lehet benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a rendelkezésre álló költségkeretből.

A PPC hirdetéskezelés szolgáltatás előnyei

Mesterlövész célzás

Fejlett mesterséges intelligencia felhasználásával választjuk ki a tökéletes célcsoportot és elhelyezéseket.

Remarketing hirdetések

Hatékony, magas megtérülést hozó programozott hirdetések a felhasználók követésével.

 Lenyűgöző hirdetés design

A kampánykezelés tartalmazza a bannerek grafikai tervezését is. Nagy tapasztalatunk van online hirdetések készítésében.

Webshop és lead kampányok

Lead mágnes kampányok és vásárlásra ösztönző hirdetések is készíthetők. A webshop hirdetések katalógus feed-del automatizálhatók.

Performance report

A PPC kampány szolgáltatáshoz ingyenes teljesítményértékelő report felületet biztosítunk fejlett adatvizualizációs technológiával.

A PPC kampány működése

Valószínűleg már feltűnt, hogyha egyszer rákattint az ember például egy nyomtatókkal kapcsolatos cikkre, akkor később számtalan nyomtató reklám fog megjelenni különböző oldalakon.

A gépi tanulást használó PPC marketing kampányokkal olyan potenciális vásárlók is elérhetők, akik ugyan nem keresnek éppen a kínált termékre, de korábban már kifejezték érdeklődésüket iránta az internet böngészése közben.

Fejlett célközönség beállítások állnak rendelkezésre. Például, ha valaki korábban meglátogatott egy webshopot és kosárba rakott egy terméket, de mégsem vásárolta meg, akkor indítható olyan reklám, ami kizárólag az adott terméket fogja hirdetni a felhasználónak. Emellett meg tudjuk célozni azokat is, akik érdeklődést mutattak például a versenytársai weboldalai iránt.

A PPC hirdetés egy kihagyhatatlan online marketing eszköz: segítségével kedvező áron lehet forgalmat terelni a céges honlapra, valamint a márkaépítés célokat is remekül szolgálja.

 

A Google Display banner hirdetések előnyei

  • A Google hálózat webhelyein elérhető a világ internetfelhasználóinak 90 százaléka.
  • Remarketing kampány futtatható azoknak, akik korábban már jártak a weboldalon vagy végrehajtottak ott értékes műveleteket.
  • Remek márkaépítési lehetőséget kínál, hiszen mindennap láthatják a felhasználók a hirdetéseket.
  • A színes képi és mozgókép hirdetések felkeltik a vásárlók figyelmét.
  • Hasonlóan a Google Ads keresési hálózathoz, itt is lehet kattintásonként fizetni a hirdetésért (PPC – pay per click).
  • A Google Display hálózaton nagyon jól lehet célozni a felhasználók érdeklődési köre alapján.
  • Alacsony költségvetéssel is el lehet indulni, de széles célközönségnek szóló reklámkampányok is indíthatók.
  • Részletes elemzéseket lehet összeállítani a kampányok hatékonyságáról a Google adatait felhasználva.
  • A PPC hirdetés megtérülése folyamatosan mérhető és értékelhető grátisz webanalitika szolgáltatásunknak köszönhetően.

Online marketing eredményeink számokban

ezer kattintást vásárolunk átlagosan naponta

elkészített kampány tapasztalata

millió forint reklámvásárlás évente

minősített PPC hirdetés szakértő

A PPC kampányok célzási lehetőségei

A Google Display hálózaton a célcsoport meghatározására számtalan lehetőség van. A teljes listát szinte felsorolni is lehetetlen, de néhány fontos beállítási lehetőséget érdemes megemlíteni:

  • beállíthatjuk a földrajzi helyet akár irányítószámig lebontva
  • beállíthatjuk a célközönség hozzávetőleges életkorát
  • szegmentálhatunk női és férfi célközönség szerint
  • manuálisan kiválaszthatjuk azokat az elhelyezéseket, ahol a hirdetéseinket meg szeretnénk jeleníteni (weboldalak, YouTube csatornák, Android alkalmazások)
  • kizárhatjuk azokat az elhelyezéseket, ahonnan távol akarjuk tartani a hirdetéseinket
  • beállíthatjuk, hogy hirdetéseink azoknak jelenjenek meg, akik korábban érdeklődést mutattak versenytársaink weboldalai iránt
  • ha csak asztali gépen böngésző felhasználóknak akarunk hirdetni, kizárhatjuk a mobil és tablet megjelenést (vagy épp fordítva)
  • a hirdetéseket a nyitvatartási időhöz igazíthatjuk (nap, óra, perc beállítása)
  • a felhasználók érdeklődési köreinek előre beállított listájából válogathatunk
  • saját célközönségeket állíthatunk be kulcsszavak segítségével (custom intent, custom affinity audience)
  • remarketing listákat hozhatunk létre egy weboldal korábbi látogatóiból
  • hasonmás célközönségek állíthatók be, hogy a hirdetéseink csak azoknak jelenjenek meg, akik nagyon hasonlítanak például a korábbi vásárlóinkhoz

A reklámkampány beállítása a költségvetés méretétől függetlenül gondos tervezést, tesztelést, utánkövetést és optimalizálást igényel. Hirdetéskezelés szolgáltatásunk ezt is biztosítja.

A PPC hirdetések ára, költségei

A PPC kampány ára két részre osztható:

  • egyrészt számolni kell a reklám elhelyezés költségével, amit a hirdetési hálózat (Google, Meta, TikTok, stb.) automatikusan von le a megadott bankkártyáról
  • másrészt számolni kell az ügynökség megbízási díjával.

A Marketing21 egyszeri kampánytervezési költséget és rendszeres havi kampánymenedzsment díjat számít fel, ami függ attól, hogy milyen PPC hálózatokon hirdet, valamint a hirdetési költségkeret nagyságától is.

A reklámelhelyezés árát pedig a Google esetében például az aukciós algoritmusa határozza meg, ahol a céloldal minősége és a piaci verseny erőssége is lényeges szempont.

Egy-egy kattintás 1 forinttól akár több száz forintig is terjedhet, de külföldön az 1000 Ft feletti kattintási költség se ritka.

Természetesen ügyfeleinkkel folyamatos kapcsolatban vagyunk és egyeztetjük a havi rendelkezésre álló hirdetési büdzsé méretét. Az igényeknek megfelelően a költségkeret dinamikusan módosítható.

Ha szeretné megtudni, hogy milyen hirdetési költségekre számíthat, nyugodtan vegye fel velünk a kapcsolatot és díjmentesen elküldjük a javasolt büdzsé méretet, valamint kiszámítjuk a várható eredményeket is (ajánlatkérések száma, vagy webshop esetében árbevétel).

Marketing21 PPC hirdetés

Felkeltette érdeklődését a PPC hirdetés szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!

Elégedett ügyfeleink mondták
ANRO - Marketing21 ügyfél

„Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Rillgo - Marketing21 ügyfél

„Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”

Lakatos Tamás, CEO
Rillgo

Baricza Norbert - Netenpiac.hu

„Nagyon könnyű együtt dolgozni a Marketing21 Kft. munkatársaival. Gyorsak, segítőkészek, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek, amit mind hazai, mind külföldi webáruházunk működtetésénél hasznosítani tudunk.”

Baricza Norbert, cégvezető
Netenpiac.hu

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Gépész Holding - Marketing21 Partner
Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
KitchenAid - Marketing21 Partner
Tisia Hotel

PPC GyIK

Mit jelent a PPC?

A PPC egy angol mozaikszó, jelentése pay-per-click, azaz kattintásonkénti fizetés. Ez az online hirdetési stratégia lehetővé teszi, hogy vállalkozásának akkor keletkezzen fizetési kötelezettsége, ha valaki valóban rá is kattint a megjelenő hirdetésre.

A PPC hirdetéseknek számos típusa van, és több hirdetési hálózat is elérhető PPC elszámolási módszerrel. Így a PPC egy gyűjtőfogalom, amely alá rengeteg eltérő kampánytípus besorolható.

Milyen PPC marketing hálózatok érhetők el a Marketing21-nél?

A világ két legnagyobb PPC hirdetési hálózata jelenleg a Google és a Meta (Facebook) tulajdonában van. Előbbit a Google Ads hirdetéskezelő rendszerben, utóbbi a Meta Business Manager-en keresztül lehet elérni.

A Marketing21-nél mi is ezt a két eszközt szoktuk a leggyakrabban ajánlani az ügyfeleknek. Összességében közel egy milliárd forintot hirdetünk évente a Google-nél és a Facebook-nál.

Vannak azonban újabb feltörekvő platformok is, amelyeken egy-egy iparágban kimagasló eredményeket lehet elérni. Népszerűek például a TikTok hirdetések, de a LinkedIn és a Waze is érdekes lehetőség sok vállalkozásnak.

Tudjuk, hogy nem könnyű eligazodni a különböző hirdetési eszközök között, ezért az ajánlatkérőket előzetes tanácsadással segítjük, hogy megtalálják a megfelelő online marketing eszközöket.

Mennyi a minimális hirdetési költség?

Az online marketing egyik legnagyobb előnye, hogy szabadon elkezdhető alacsony költséggel, később pedig az eredmények tükrében lehet növelni a költést.

Mindemellett érdemes legalább olyan méretű büdzsét szabni, amely elég egy-egy kampánytípus teszteléséhez. Nekünk az a javaslatunk, hogy minimum 120-150 ezer forint/hó reklámköltéssel induljanak el az ügyfelek egy-egy hirdetési hálózaton. Alacsonyabb költségkeret mellett nem tudnák elég adatot gyűjteni, és nem derülne ki, hogy érdemes-e nagyobb összegeket befektetni a PPC marketingbe.

Tényleg növekszik a kattintási költség (CPC)?

Az általunk használt hirdetési eszközöknek általában felfelé megy az áruk, ahogy egyre több hirdető fedezi fel az online marketing kampányokban rejlő lehetőségeket. Mivel a hirdetni aukciós rendszerben lehet, az erősödő verseny felfelé tolja az árakat.

Mindazonáltal mi azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbb kattintást tudjuk megvásárolni a rendelkezésre álló büdzséből, ezért folyamatosan optimalizáljuk a kampányokat, és teszteljük a legújabb hirdetési megoldásokat.

Az új ügyfeleink általában azt tapasztalják, hogy egy-két hónap együttműködés után javul a weboldalra érkező forgalom minősége, és csökken a kattintási költség a professzionális PPC kampánykezelésnek köszönhetően.

Mennyibe kerül a PPC hirdetéskezelés?

Az ügynökségi díj mérete attól függ elsősorban, hogy milyen hirdetési hálózatokon szeretne hirdetni, valamint attól, hogy havonta milyen méretű reklámbüdzsét tervez elkölteni. A hozzánk hasonló ügynökségek többsége ezek alapján tudja meghatározni a várható munkaidőt.

A reklámkampányok tervezésébe érdemes már előzetesen bevonni minket. Szívesen segítünk megtalálni a legjobb várható megtérüléssel rendelkező eszközöket.

Ha alacsonyabb havi költségekkel indulni, érdemes fókuszáltan hirdetni, később pedig lehet bővíteni a PPC platformok körét a megtérülés függvényében.

Ki készíti el a hirdetések kreatívjait (grafikai tervek, hirdetésszövegek)?

A Marketing21 PPC hirdetés szolgáltatása teljeskörű, tartalmazza a hirdetések kezelése mellett a szükséges grafikai tervek elkészítését is. Emellett szövegírók is dolgoznak csapatunkban a megfelelő üzenetek megfogalmazásán.

Az ajánlatunk ezen túl ingyenes webanalitikát is tartalmaz, hogy a PPC kampányok eredményét élőben tudja követni egy átlátható adatvizualizációs technológia segítségével.

Mennyi idő alatt láthatom a PPC kampányok eredményeit?

A PPC hirdetések legnagyobb előnye, hogy viszonylag gyorsan megérkeznek az első látogatók a weboldalra. A hirdetések elkészítése után néhány órával már meg fognak jelenni az első felhasználók a honlapon.

Az eredmények értékeléséhez viszont több időre van szükség. Általában 1-2 hónap alatt már tudunk annyit optimalizálni a PPC kampányokon, hogy nagyságrendekkel javuljon a webhelyforgalom minősége.

A PPC hirdetésekben fokozatosan javuló teljesítményre számíthat, majd az első három hónap után a kampányok kiszámíthatóan fogják hozni az eredményeket. Ezután lehet tovább növelni a költségkeretet, amennyiben még több vásárlóra van szüksége.

Marketing eszközök a gyakorlatban

Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

✔️ 6 nap, 6 lecke

✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!