PPC Kampány | PPC Hirdetés

Pay Per Click (PPC) és banner hirdetés számtalan hálózaton: Google Display, Taboola natív, Facebook, Instagram, LinkedIn.

PPC kampány kezelés

A PPC kampány kezelés bemutatás

A Marketing21 elsősorban a Google Ads Display hálózatát használja vizuális és audiovizuális PPC kampányok (pay per click – kattintás alapú hirdetés) futtatására, de ügyfeleink figyelmébe ajánlunk számtalan további lehetőséget is. Natív hirdetések, dinamikus remarketing kampányok és közösségi média platformok teszik teljeskörűvé a PPC hirdetéskezelés szolgáltatást.

A Google Display hálózat több mint kétmillió honlapon jelenít meg hirdetéseket, de a YouTube videók és az Android alkalmazások hirdetési felületei is használhatók segítségével. A Display hálózaton elérhető az internet felhasználók 90 százaléka, ráadásul rendkívül hatékony célzási beállítások állnak rendelkezésre. Kiválaszthatók például az autó témájú blogok és magazinok webhelyei, vagy az egészséges életmóddal kapcsolatos tartalmakat közlő portálok. Lehet képi alapú (vizuális) reklámokat készíteni, de rövid videók, HTML hirdetések futtatására is alkalmas.

A Display banner hirdetés azoknak ajánlott, akik szeretnék felkelteni az érdeklődést termékeik iránt és az árucikk/szolgáltatás könnyen megjeleníthető vizuálisan is.

> A Marketing21 PPC ügynökség a Google által minősített, hivatalos Google Partner: ha ránk bízza a PPC kampányok kezelését, biztos lehet benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a rendelkezésre álló költségkeretből.

A PPC hirdetéskezelés szolgáltatás előnyei

Mesterlövész célzás

Fejlett mesterséges intelligencia felhasználásával választjuk ki a tökéletes célcsoportot és elhelyezéseket.

Remarketing hirdetések

Hatékony, magas megtérülést hozó programozott hirdetések a felhasználók követésével.

 Lenyűgöző hirdetés design

A kampánykezelés tartalmazza a bannerek grafikai tervezését is. Nagy tapasztalatunk van online hirdetések készítésében.

Webshop és lead kampányok

Lead mágnes kampányok és vásárlásra ösztönző hirdetések is készíthetők. A webshop hirdetések katalógus feed-del automatizálhatók.

Performance report

A PPC kampány szolgáltatáshoz ingyenes teljesítményértékelő report felületet biztosítunk fejlett adatvizualizációs technológiával.

A PPC kampány működése

Valószínűleg már feltűnt, hogyha egyszer rákattint az ember például egy nyomtatókkal kapcsolatos cikkre, akkor később számtalan nyomtató reklám fog megjelenni különböző oldalakon.

A Display hálózathoz csatlakozva olyan potenciális vásárlók is elérhetők, akik ugyan nem keresnek éppen a kínált termékre, de korábban már kifejezték érdeklődésüket iránta az internet böngészése közben.

Fejlett célközönség beállítások állnak rendelkezésre. Például, ha valaki korábban meglátogatott egy webshopot és kosárba rakott egy terméket, de mégsem vásárolta meg, akkor indítható olyan reklám, ami kizárólag az adott terméket fogja hirdetni a banner sávon, popup ablakokban és egyéb felületeken.

A PPC hirdetés egy kihagyhatatlan online marketing eszköz: segítségével kedvező áron lehet forgalmat generálni, valamint a márkaépítés célokat is remekül szolgálja.

 

A Google PPC banner hirdetés előnyei

  • A Google hálózat webhelyein elérhető a világ internetfelhasználóinak 90 százaléka.
  • Remarketing kampány futtatható azoknak, akik korábban már jártak a weboldalon vagy végrehajtottak ott értékes műveleteket.
  • Remek márkaépítési lehetőséget kínál, hiszen mindennap láthatják a felhasználók a hirdetéseket.
  • A színes képi és mozgókép hirdetések felkeltik a vásárlók figyelmét.
  • Hasonlóan a Google Ads keresési hálózathoz, itt is lehet kattintásonként fizetni a hirdetésért (PPC – pay per click).
  • A Google Display hálózaton nagyon jól lehet célozni a felhasználók érdeklődési köre alapján.
  • Alacsony költségvetéssel is el lehet indulni, de széles célközönségnek szóló reklámkampányok is indíthatók.
  • Részletes elemzéseket lehet összeállítani a kampányok hatékonyságáról a Google adatait felhasználva.
  • A PPC hirdetés megtérülése folyamatosan mérhető és értékelhető grátisz webanalitika szolgáltatásunknak köszönhetően.

PPC hirdetés eredményeink számokban

ezer kattintást vásárolunk átlagosan naponta

elkészített kampány tapasztalata

millió forint reklámvásárlás évente

minősített Google hirdetés szakértő

A PPC kampányok célzási lehetőségei

A Google Display hálózaton a célcsoport meghatározására számtalan lehetőség van. A teljes listát szinte felsorolni is lehetetlen, de néhány fontos beállítási lehetőséget érdemes megemlíteni:

  • beállíthatjuk a földrajzi helyet akár irányítószámig lebontva
  • beállíthatjuk a célközönség hozzávetőleges életkorát
  • szegmentálhatunk női és férfi célközönség szerint
  • manuálisan kiválaszthatjuk azokat az elhelyezéseket, ahol a hirdetéseinket meg szeretnénk jeleníteni (weboldalak, YouTube csatornák, Android alkalmazások)
  • kizárhatjuk azokat az elhelyezéseket, ahonnan távol akarjuk tartani a hirdetéseinket
  • beállíthatjuk, hogy hirdetéseink azoknak jelenjenek meg, akik korábban érdeklődést mutattak versenytársaink weboldalai iránt
  • ha csak asztali gépen böngésző felhasználóknak akarunk hirdetni, kizárhatjuk a mobil és tablet megjelenést (vagy épp fordítva)
  • a hirdetéseket a nyitvatartási időhöz igazíthatjuk (nap, óra, perc beállítása)
  • a felhasználók érdeklődési köreinek előre beállított listájából válogathatunk
  • saját célközönségeket állíthatunk be kulcsszavak segítségével (custom intent, custom affinity audience)
  • remarketing listákat hozhatunk létre egy weboldal korábbi látogatóiból
  • hasonmás célközönségek állíthatók be, hogy a hirdetéseink csak azoknak jelenjenek meg, akik nagyon hasonlítanak például a korábbi vásárlóinkhoz

A reklámkampány beállítása a költségvetés méretétől függetlenül gondos tervezést, tesztelést, utánkövetést és optimalizálást igényel. Hirdetéskezelés szolgáltatásunk ezt is biztosítja.

A PPC hirdetések ára, költségei

A PPC kampány ára két részre osztható:

  • egyrészt számolni kell a reklám elhelyezés költségével, amit a Google automatikusan von le a megadott bankkártyáról
  • másrészt számolni kell az ügynökség megbízási díjával.

A Marketing21 egyszeri kampánytervezési költséget és rendszeres havi kampánymenedzsment díjat számít fel, ami a kampány összetettségétől, a szükséges grafikai munka mennyiségétől, valamint a hirdetési költségkeret nagyságától függ.

A reklámelhelyezés árát pedig a Google aukciós algoritmusa határozza meg, ahol a céloldal minősége és a piaci verseny erőssége is lényeges szempont.

Egy-egy kattintás 1 forinttól akár több száz forintig is terjedhet, de külföldön az 1000 Ft feletti kattintási költség se ritka.

Természetesen ügyfeleinkkel folyamatos kapcsolatban vagyunk és egyeztetjük a havi rendelkezésre álló hirdetési büdzsé méretét. Az igényeknek megfelelően a költségkeret dinamikusan módosítható.

Marketing21 PPC hirdetés

Felkeltette érdeklődését a PPC hirdetés szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!

Elégedett ügyfeleink mondták
ANRO - Marketing21 ügyfél

“Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Rillgo - Marketing21 ügyfél

“Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”

Lakatos Tamás, CEO
Rillgo

Baricza Norbert - Netenpiac.hu

“Nagyon könnyű együtt dolgozni a Marketing21 Kft. munkatársaival. Gyorsak, segítőkészek, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek, amit mind hazai, mind külföldi webáruházunk működtetésénél hasznosítani tudunk.”

Baricza Norbert, cégvezető
Netenpiac.hu

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Gépész Holding - Marketing21 Partner
Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
KitchenAid - Marketing21 Partner
M3 Outlet - Marketing21 Partner