A PPC reklám bemutatás
(Google Display hálózat)

A Marketing21 elsősorban a Google Adwords Display hálózatát használja vizuális és audiovizuális PPC (pay per click – kattintás alapú fizetés) reklámok futtatására. A Google Display hálózat több mint kétmillió honlapon jelenít meg hirdetéseket, de a Youtube videók és az Android alkalmazások hirdetési felületeit is meg lehet célozni vele. A Display hálózaton rendkívül hatékony célzási beállítások állnak rendelkezésre, így kiválaszthatóak például az autó témájú blogok és magazinok webhelyei, vagy az egészséges életmóddal kapcsolatos tartalmakat közlő portálok. Lehetőség van képi alapú (vizuális) reklám megjelenítésére, de rövid videók vagy HTML alapú hirdetések futtatására is. A Display reklám azoknak ajánlott, akik szeretnék felkelteni az érdeklődést a termékeik és szolgáltatásaik iránt, valamint az árucikk könnyen megjeleníthető vizuális elemekkel.

▶ A Marketing21 a Google által ajánlott, hivatalos Google Partner, így ha ránk bízza AdWords Display kampányait, biztos lehet benne, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzuk ki a reklámbüdzséből.

Felkeltette érdeklődését a PPC hirdetés szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot kevesebb mint 30 másodperc alatt!

Google AdWords Display hálózati PPC reklám - Marketing21

Az AdWords Display remarketing kampány

Valószínűleg már feltűnt, hogyha egyszer rákattint az ember például egy nyomtatókkal kapcsolatos cikkre, akkor később számtalan ilyen reklám fog megjelenni különböző oldalakon. A Display hálózathoz csatlakozva olyan potenciális vásárlók is elérhetőek, akik ugyan nem keresnek éppen a kínált termékre, de korábban már kifejezték érdeklődésüket iránta az internet böngészése közben. Például, ha valaki korábban meglátogatott egy webshopot és kosárba rakott egy terméket, de mégsem vásárolta meg, akkor indítható olyan reklám, ami kizárólag az adott terméket fogja hirdetni a banner sávon, popup ablakokban és egyéb felületeken.

A PPC reklámok és bannerek előnyei

  • A Google hálózat webhelyein elérhető a világ internetfelhasználóinak 90 százaléka
  • Remarketing kampány futtatható azoknak, akik korábban már jártak a weboldalon vagy végrehajtottak ott meghatározott műveleteket
  • Remek márkaépítési lehetőséget kínál, hiszen mindennap láthatják a felhasználók a hirdetéseket
  • A színes képi és mozgókép hirdetések felkeltik a vásárlók figyelmét
  • Hasonlóan az Adwords keresési hálózathoz, itt is lehet kattintásonként fizetni a hirdetésért (PPC – pay per click)
  • A Google Display hálózaton nagyon jól lehet célozni a felhasználók érdeklődési köre alapján
  • Alacsony költségvetéssel is el lehet indulni, de drágább reklámkampányok is indíthatóak
  • Részletes elemzéseket lehet összeállítani a kampányok hatékonyságáról a Google adatait felhasználva

A Display hirdetések célzása

A Display hálózaton a célcsoport lehatárolására számtalan lehetőség van. Megadhatunk földrajzi helyet, életkort, nem szerinti célzást, kulcsszavak, témák és érdeklődési körök közül választhatunk. A Google hálózata lehetőséget biztosít arra is, hogy manuálisan megjelöljük azokat a webhelyeket, ahol hirdetésünk megjelenhet, valamint kizárhatunk olyan weboldalakat és applikációkat, amelyeket nem szeretnénk használni.

A reklámkampány beállítása a költségvetés méretétől függetlenül gondos tervezést, tesztelést és utánkövetést igényel. A menezsment és setup mellett ügyfeleink hirdetéskeatívjait is elkészítjük.

 

Felkeltette érdeklődését az AdWords Display szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot PPC kampányokra gyorsan és egyszerűen!

A PPC hirdetések ára és várható költségei

A kampány ára két részre osztható: egyrészt számolni kell a reklám elhelyezés költségével, amit a Google automatikusan von le a megadott bankkártyáról. Másrészt számolni kell az ügynökség megbízási díjával. A Marketing21 egyszeri kampánytervezési költséget és rendszeres havi kampánymenedzsment díjat számít fel, ami a kampány összetettségétől, a szükséges grafikai munka mennyiségétől, valamint a hirdetési költségkeret nagyságától is függhet. A reklámelhelyezés árát pedig a Google aukciós algoritmusa határozza meg, ahol a céloldal minősége és a piaci verseny erőssége is lényeges szempont. Egy-egy kattintás 1 forinttól akár több száz forintig is terjedhet, de külföldön a több száz forint kattintási költség se ritka.