E-mail marketing (EDM)

E-mail marketing tervezés és kivitelezés a feliratkozó gyűjtő kampányoktól egészen az automatizált levélküldő rendszerek beállításáig. Kérjen ajánlatot!

Email marketing icon

Az E-mail marketing (EDM) bemutatás

Az EDM angol rövidítés, jelentése “e-mail direct marketing”, vagy “electronic direct marketing”. Amikor e-mail kampányokról beszélünk a legtöbb embernek sajnos a kéretlen levelek (spam) jutnak az eszébe. Jó marketinges természetesen nem használ ilyen eszközt, hiszen semmi értelme több ezer, vagy több tízezer embernek elküldeni olyan direkt marketing üzenetet, ami nem is érdekli a címzettet. Az e-mail marketing azonban professzionálisan is kivitelezhető és az egyik leghatékonyabb marketing eszköz lehet még ma is.

Miért érdemes foglalkozni az EDM kampányokkal?

Az e-mail marketinget már sokan leírták, azonban az okostelefonok megjelenésével újból egyre népszerűbb eszköz. A kiküldött levelek azonnal olvashatóak út közben vagy a tévé előtt ülve. A direkt marketing ma már többet jelent, mint reklámüzenetek küldését: a hatékony kampányok egyszerre osztanak meg érdekes tartalmakat és ösztönzik az ügyfelet vásárlásra. Egy érdekes hírlevélbe csomagolt reklámüzenetnél kevés hatékonyabb eszköz van.

E-mail marketing szövegírás

Az e-mail marketing előnyei

Alacsony költségek

Egy jól felépített lista kialakítása nem olcsó, de ezt követően alacsony közvetlen költséggel lehet kiküldeni a marketing üzeneteket.

Azonnali reakciók

A levelekbe call-to-action gomb helyezhető, ami a vásárlás/ajánlatkérés oldalra irányít.

Szelektált célközönség

A marketing üzenetek személyre szabhatók, az ügyfél érdeklődéséhez igazíthatók.

Magas megtérülés

Az email marketing rendszerek kialakítása ugyan költséges, de hosszú távon rendkívül jó megtérülés érhető el.

A/B tesztelés

Tesztkampányokat is indíthatunk a marketing üzeneteink tesztelése érdekében. Az eredmények alapján javul a kommunkáció.

EDM adatbázisépítés

Az adatbázisépítés az egyik legfontosabb marketing feladat, hiszen adatbázis nélkül nincs direct marketing. Tudnunk kell, hogy kik a vásárlóink, kik érdeklődnek a termékeink iránt, valamint el kell tudnunk érni őket különleges ajánlatainkkal. Az e-mail marketing kampányok csak akkor lehetnek sikeresek, ha sok érdeklődőhöz eljutnak a levelek. Ezen a ponton kapcsolódik az EDM több online szolgáltatáshoz is: a honlapnakarra kell ösztönöznie a látogatókat, hogy iratkozzanak fel, valamint a közösségi média segítségével is lehet direkt marketing adatbázist építeni.

A tartalom és az e-mail kampányok

A Marketing21 kizárólag olyan EDM kampányokat készít, ahol a címzettek korábban kifejezték érdeklődésüket a termék vagy szolgáltatás iránt, valamint engedélyt is adtak arra, hogy a postafiókba levelek érkezzenek. Nagyon fontos, hogy az elküldött üzenetnek mindig hasznosnak, érdekesnek vagy újdonságnak kell lennie.

Azt is el kell érni, hogy a potenciális vásárlók ne iratkozzanak le a listáról. Ezen a ponton kapcsolódik e-mail marketing termékünk a Szövegírás és content marketing szolgáltatáshoz, hiszen a jó tartalom az e-mail marketing sarokköve is.

Felkeltette érdeklődését az e-mail marketing?

Kérjen ajánlatot EDM kampányok kivitelezésére!

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak
L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Schoeller Allibert - Marketing21 Partner
LLumar - Marketing21 Partner
Doka - Marketing21 Partner
ESCALA Hotel & Suites - Marketing21 Partner

Marketing eszközök a gyakorlatban

Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

✔️ 6 nap, 6 lecke

✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!