Közösségi média marketing:

Instagram és Facebook hirdetések

A közösségi média marketing, vagy SMM (Social Media Marketing) célja, hogy a Facebook, Twitter, Google+, Instagram és további platformok segítségével növeljük a keresletet egy-egy cég terméke vagy szolgáltatása iránt. A közösségi média több lehetőséget is kínál: növelhetjük a cég honlapjának a forgalmát egy-egy jól célzott Facebook hirdetés segítségével, vagy élő kapcsolatot alakíthatunk ki a vásárlókkal. A közösségi médiaoldalak számtalan lehetőséget kínálnak a vállalati célok elérésére: telefonhívásra ösztönözhetjük a fogyasztókat, feliratkozókat szerezhetünk az e-mail marketing listára vagy látogatókat ösztönözhetünk a honlapunk felkeresésére. A vásárlói lojalitás erősítésére pedig nincs manapság jobb marketing eszköz, mint a közösségi média és Facebook hirdetés.

Felkeltette érdeklődését a közösségi média marketing?

Kérjen ajánlatot Facebook hirdetés szolgáltatásra és további eszközökre!

Ajánlatkérés
közösségi média marketing - Facebook hirdetés - Instagram - illusztráció - Marketing21

Miért éri meg a Facebook reklám szolgáltatás?

Az SMM nagyon hasznos marketing eszköz, hiszen egyre több időt töltenek a fogyasztók ezeken az oldalakon. A fiatalabb generáció a buszmegállóban, villamoson, iskolában és otthon is folyamatosan elérhető Facebook-on, Instagramon, de nem kell alábecsülni az idősebb korosztályt sem, hiszen körükben is egyre jobban terjednek a közösségi médiaoldalak. A hirdetések aranyszabálya pedig az, hogy ott kell lenni, ahol a vásárlók vannak.

A közösségi médiában – hasonlóan az e-mail marketing-hez – nem csak információkat lehet nyújtani a fogyasztóknak, hanem érdekes, hasznos tartalmakat is. A Facebook marketinget, Instagram hirdetést és más közösségi média kommunikációt a beszélgetés teszi különlegessé, ami egyszerre jelent hatalmas lehetőséget és kihívást is.

Mitől különleges a közösségi média?

A közösségi médiában hirdetni jóval összetettebb mint megjeleníteni egy újsághirdetést. A közösségi média nem az egyirányú kommunikáció terepe, hanem a folyamatos interakcióról szól. A vásárlók és a cég között, valamint a vásárlók és a vásárlók között is kapcsolat épül ki. A fogyasztók értékeléseket adnak, kommenteket hagynak és megosztásaikkal a cég marketingjét is erősíthetik. Fontos azonban látni, hogy a vásárlók rossz tapasztalatai is úgy terjedhetnek a Facebook-on és egyéb közösségi médiaoldalakon mint az erdőtűz szélviharban.

 

A közösségi média marketing előnyei

  • nagyon pontos célzási lehetőségeket kínálnak a fizetős Facebook hirdetések és Instagram reklámok
  • relatív alacsony marketingköltségek a hagyományos offline eszközökkel összehasonlítva
  • remarketing kampányok indíthatóak azoknak a felhasználóknak, akik korábban már jártak a weboldalunkon
  • a célcsoportok szegmentálhatóak a felhasználók tulajdonságai alapján
  • a közösségi média nagyon jól használható a fogyasztói hűség erősítésére
  • hasznos adatokat kaphatunk, amelyek elemzése javítja a kampányok sikerességét
  • nem csak a céget köti össze az ügyféllel, de az ügyfeleket is összeköti egymással
  • az aktív kommunikációnak köszönhetően gyorsan javulnak a weboldal közösségi média pontjai és előrébb lehet jutni így a Google keresőben is
  • saját média és kommunikációs felület építhető, ahol megoszthatóak a content marketing tartalmak

Felkeltette érdeklődését a Facebook hirdetés vagy oldalkezelés?

Kérjen ajánlatot Facebook, Instagram és más hirdetésekre!

Ajánlatkérés

A Facebook hirdetésen kívül is számos lehetőséget érdemes mérlegelni

  • Facebook hirdetés: a legnagyobb, leginkább elterjedt közösségi médiaoldal Magyarországon és a világban. A Facebook hirdetés tervező olyan részletes beállítások is megadhatóak, mint a munkahely, érdeklődési kör, követett oldalak. Gyakorlatilag minden olyan adatot fel lehet használni a hirdetések célzására, amivel a Facebook rendelkezik.
  • Instagram hirdetés: kimutatható, hogy a minőségi, magasabb kategóriás termékekre fogékony felhasználók és a fiatalok felülreprezentáltak az oldalon. Ha magasabb árkategóriába sorolható, minőségi, exkluzív termékeket kell eladni online, akkor remek választás az Instagram hirdetés. (Az Instagram a Facebook hirdetéstervező oldalról érhető el, miután 2012-ben megvásárolták a céget.)
  • Youtube: a videóoldalra feltölthetőek saját kisfilmjeink és a mások videóihoz kapcsolt hirdetések remek reklámfelületek, amelyekre garantáltan felfigyelnek a Youtube felhasználók.
  • Google+: a szolgáltatás kiegészíti a Google által kínált egyéb termékeket, ráadásul javítja a weboldalak organikus találati helyét is a gyakori tartalommegosztás.
  • LinkedIn: amennyiben más cégeknek értékesít egy vállalat, akkor remek B2B (business-to-business) marketingeszköz lehet a LinkedIn hirdetés is. Az oldal ráadásul a HR kiválasztási folyamatokat is hatékonyan képes támogatni.