Havidíjas keresőoptimalizálás

360 fokos havidíjas keresőoptimalizálás (SEO) szolgáltatás a tervezéstől, a technikai tanácsadáson és tartalomépítésen át a linkszerkezet erősítéséig. Havidíjas SEO a Marketing21 ügynökségnél: Kerüljön az Ön cége is a Google találatok első oldalára!

Marketing21 keresőoptimalizálás Budapest (SEO ügynökség)
keresőoptimalizálás ügynökség Marketing21

Google Partner ügynökség pecsét

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás

A keresőoptimalizálás (SEO – Search Engine Optimization) a keresőmarketing (SEM – Search Engine Marketing) részterülete. A SEO tevékenység célja, hogy az ügyfél weboldalát a keresőmotor organikus (fizetés nélküli) találatai között előrébb juttassuk és növeljük a keresőből érkező látogatók számát.

Gyakorlatilag havidíjas keresőoptimalizálás közben a honlapokat a keresőmotorok és a felhasználók elvárásaihoz igazítjuk. A SEO ugyanúgy előfeltétele a sikeres online marketingnek, ahogyan egy jól konvertáló marketinges szemmel felépített honlap is.

A Marketing21 SEO ügynökség tevékenysége leginkább ahhoz hasonlítható, amikor egy utcai bolt igyekszik minél szebb és figyelemfelkeltőbb kirakattal becsalogatni a vásárlókat: minél könnyebben megtalálható egy üzlet, annál több vásárló látogatja. Ha egy kirakatban olyan terméket látunk, amire már régóta vágyunk, akkor valószínűleg benézünk az üzletbe is. A nehézség viszont az, hogy egy honlapnak nem elég “csak” a fogyasztót meggyőzni, a közvetítő keresőmotorok elvárásainak is meg kell felelni.

A Marketing21 nagy tapasztalattal rendelkezik SEO projektek lebonyolításában. Részt veszünk B2B honlapok, webshopok és B2C szolgáltatók weboldalainak a keresőoptimalizálásában jelenleg is.

Ügyfeleink között megtalálható multinacionális nagyvállalat és hazai tulajdonú KKV cég is. Szolgáltatásunk legnagyobb előnye, hogy nem csak a hagyományos SEO feladatok kivitelezésben segítjük ügyfeleinket, hanem a webanalitika rendszerek kiépítését is elvégezzük. Az eredmények így transzparensek és mérhetőek.

A Marketing21 havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatása

Technikai SEO

Feltérképezzük a weboldal szerkezetét, hiányosságait. WordPress CMS és más ismert keretrendszerekben elvégezzük a javításokat is.

SEO tartalomírás

Ma már a minőségi tartalom a siker kulcsa. Szolgáltatásunk keretében rendszeresen szállítjuk a friss SEO szövegeket.

Kulcsszókutatás

Feltérképezzük, hogy ügyfeleink weboldalait milyen keresőszavakra érdemes optimalizálni, majd a kulcsszókutatást havonta frissítjük és kiegészítjük.

Rank tracking

Minden hónapban elküldjük a weboldal aktuális helyezéseit kulcsszavanként, továbbá folyamatosan elérhető webanalitikát is biztosítunk.

Linképítés

Manapság sokat olvasni a linképítés veszélyeiről, de egy biztos: a sikeres SEO projektekhez továbbra is nélkülözhetetlenek. Elsősorban PR linképítés vállalunk.

Miért kell keresőoptimalizálni a weboldalakat?

A honlapok a keresőoldalakról szerzik a látogatók jelentős részét, mivel a keresőmotor az internet korzója.

Az emberek rákeresnek bizonyos kulcsszavakra, majd kiválasztják azt az oldalt, ahol úgy látják, számukra hasznos tartalmak vannak.

Ahhoz, hogy egy honlapot megtaláljanak a Google keresőben, az oldal tartalmát keresőbaráttá kell tenni. Általános elvként elmondható, hogyha egy honlap előrébb kerül a keresési listákon, akkor több látogatót fog vonzani. 

A SEO-ban az egyik legfontosabb fogalom a relevancia. Minél több értékes, a szolgáltatások szempontjából releváns tartalmat kell feltölteni a honlapra, így a Google számára egyértelművé válik a weblap célja. A havidíjas keresőoptimalizálás elválaszthatatlan része így a tartalomkészítés (content marketing) is, hiszen a jó tartalomnál nincs hatásosabb SEO eszköz.

Prémium havidíjas SEO Budapesten

A keresőoptimalizáláshoz meg kell érteni, hogy a keresőmotorok milyen módszerrel rendezik sorba a weblapokat. A Google rengeteg szempontot mérlegel a másodperc tört része alatt, mielőtt megjeleníti a találatokat.

A teljes képlet ugyan hétpecsétes üzleti titok, de adnak azért támpontot a SEO szakembereknek. A Google rangsort befolyásoló szempont például, hogy milyen gyakran jelenik meg a felhasználó által keresett kifejezés a honlapon, hogy milyen mennyiségű és minőségű tartalmat talál ott a kereső és milyen felhasználói élményt nyújt az oldal.

A keresőmotor azt is figyelembe veszi, hogy könnyen kezelhető-e a weblap, gyors-e a betöltési sebesség és megfelelően jelenik-e meg mobiltelefonon vagy táblagépen.

Prémium havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkkal elvégezzük a weboldal technikai elemzését, javítjuk a jó helyezést akadályozó hibákat, valamint folyamatosan szállítjuk a tartalmakat és PR cikkeket is. Ráadásul a rank tracking beszámolónak köszönhetően az eredmények folyamatosan lekövethetők.

Linképítés és közösségi média az M21 Ügynökségnél

A SEO során figyelembe kell venni azt is, hogy milyen a weblap linkszerkezete. Hány értékes link mutat az oldalra, illetve a honlapon belül milyen mennyiségben találhatók kereszthivatkozások.

A linképítés a keresőoptimalizálási folyamatnak az a része, amikor professzionális SEO szoftverekkel feltérképezzük a linkszerkezetet, majd az ártalmas linkeket eltávolítjuk és a hasznos hivatkozások számát növeljük.

közösségi média szolgáltatás szintén kapcsolódik a linképítéshez és keresőoptimalizáláshoz, hiszen a közösségi médiában elhelyezett linkek és aktivitási pontszámok is értékelési szempontnak számítanak. Az online marketing így alkot egységes rendszert: minden lépcsője összefügg egymással.

Az egyes weboldalak értékét az alapján is rangsorolja a Google, hogy milyen aktív a közösségi médiában: minél több megosztás, kommentelés és lájkolás mérhető egy-egy oldalon, annál valószínűbb, hogy előre sorolja az oldalt a Google keresőmotor.

Technikai SEO követelmények

A keresőmotorok technikai követelményeket is támasztanak a weblapokkal szemben. Ilyenek például a honlap számunkra nem látható egyes részei, mint az “XML sitemap”, a “robots.txt” és a .htaccess helyes beállítása. A havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás keretei között ezeket a beállításokat is elvégezzük.

A tartalom, a linkek és a technikai követelmények együttesen határozzák meg a weblapok Google helyezését és így a vállalkozások bevételeit is. A keresőmotorok ráadásul állandóan változnak: a képleten csavarnak egy kicsit és máris módosul a találati sorrend. A havidíjas keresőoptimalizálás így abban is segíti ügyfeleinket, hogy a folyamatosan változó környezetben sikeresek tudjanak maradni.

A keresőoptimalizálás nem csak egyszeri, hanem rendszeresen ismétlődő feladat. Jó hír viszont, hogy az organikus találati oldalakról érkező kattintásért nem kell fizetni a Google-nek és a befektetett energia így könnyen megtérül.

A Marketing21 keresőoptimalizálás szolgáltatását Budapest belvárosában működő irodánkból végezzük, de elérhető országszerte, valamint nemzetközi SEO projekteket is előszeretettel vállalunk.

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás számokban

felkészült online marketing szakértő

párhuzamosan futtatott SEO projekt

keresőoptimalizált weboldal

megcélzott kulcsszó

Mennyi idő a havidíjas keresőoptimalizálás megtérülése?

A megtérülési idő egy összetett kérdés: egyrészt függ a piaci sajátosságoktól, a versenytársaktól, az indulási állapottól, a megcélzott kulcsszavaktól és minden egyéb olyan szemponttól, amit a Google mérlegel.

Ha gyors eredményekre van szükség, akkor inkább a keresőhirdetés szolgáltatást érdemes választani. Ebben a bejegyzésben lehet bővebben olvasni arról, hogy mi történik a weblappal, ha a SEO szolgáltatás elkezdődik és mikor lehet eredményekre számítani.

Mi is szeretjük a konkrét számokat, ezért a pontos adatra vágyó cégvezetőkre is gondolunk:

  • A kulcsszavakra mért pozíció javulása általában már a 2. hónaptól mérhető, de sajnos az még nem jelent pénzügyileg mérhető üzleti sikert, ha egy weboldal a 4. oldalról előre kerül például a 2. oldalra
  • Az organikus forgalomban viszont 6-12 hónap között lehet számítani jelentős előre lépésre. Ennyi idő szükséges ahhoz, hogy jelentősen növekedjen az organikus látogatók száma a havidíjas keresőoptimalizálásnak köszönhetően
  • Nemzetközi projektek esetében általában hosszabb időre van szükség az eredményekhez, de könnyebb és kevésbé kompetitív kulcsszavakra 1-2 hónap alatt is előre lehet kerülni a keresőben
  • Hazai piacon ritka, hogy 6 hónap alatt ne legyen mérhető növekedés az organikus kattintásokban. Jó hír, hogy a SEO eredmények tartósak, így folyamatosan érkezni fognak a látogatók.

Hogyan zajlik az együttműködés a Marketing21 ügynökségnél?

A Marketing21 SEO szolgáltatása kizárólag havidíjas konstrukcióban működik. Két különböző csomagból választhatnak ügyfeleink. A célpiac figyelembevételével javaslatot is adunk arra, hogy melyik csomagot érdemes inkább választani.

A kompetitív kulcsszavak esetében nem mindig elég a kisebb csomag, de az ügyfél célkitűzésétől is függ a javaslatunk.

Mi történik a szolgáltatás során?

  • Az első lépés a szerződés megkötése: általában határozatlan időre szerződünk, 2 hónap felmondási idővel, azonban az együttműködés első három hónapjában bármikor felmondható a szerződés. Ezt az együttműködés próbaidejének tekintjük.
  • A megrendelés után első lépésként beállítjuk a SEO szoftvereinket és elkészítjük a kulcsszókutatást. Ezután látni lehet, hogy milyen pozícióban van a honlap az értékes kulcsszavakra.
  • Lefuttatjuk a technikai elemzést és végigvisszük a szükséges SEO beállításokat. Ha szükséges, javaslatainkat továbbítjuk a webfejlesztő felé is, hiszen számos beállítást csak a fejlesztő tud elvégezni.
  • Megkezdődik a tartalomépítés, linképítés és folyamatosan mérjük az eredményeket. Havonta rank tracking beszámoló készül, és folyamatosan elérhető analitikát is biztosítunk.
  • A megírt SEO tartalmakat és PR cikkeket előzetesen mindig elküldjük az ügyfélnek, hogy át tudja nézni, így biztosítható, hogy csak olyan tartalom kerüljön fel a cég honlapjára vagy a vásárolt médiafelületekre, amely megfelel az ügyfél elvárásainak.

Havidíjas SEO Gy.I.K.

Szükségem van keresőoptimalizálásra?

A legtöbb vállalkozásnak érdemes SEO-ra is szánni a marketingbüdzséből. A SEO a legjobban megtérülő marketingeszköz, amivel nemcsak el lehet happolni az organikus látogatókat a versenytársak elől, de hasznos tartalmakkal is fel lehet tölteni a weboldalt. Ráadásul a felhasználók egy része hirdetésblokkolókat használ, így őket a fizetett kampányokkal nem lehet elérni, de organikusan igen.

Mikor térül meg a havidíjas SEO?

A keresőoptimalizálási tevékenység beéréséhez 6-12 hónap szükséges általában, de vannak példák rövidebb és hosszabb megtérülési időre is. Ez elsősorban a piacon jellemző verseny intenzitásán múlik.

A SEO-zás nem hoz azonnali látogatókat és vásárlásokat, ellenben amikor sikerül az organikus pozíciók élére kerülni, akkor hosszútávon meg lehet tartani az eredményeket. Ezért a keresőoptimalizálás napjainkban is a legjobban megtérülő online marketing eszköz, azonban türelmesnek kell lenni, hiszen a látogatók és a konverziók számában nem azonnal fog megmutatkozni a belefektetett munka hatása.

Mi a Marketing21-nél úgynevezett rank tracking riportokkal biztosítjuk az ügyfeleket, mivel a weboldal fejlődése ennek köszönhetően folyamatosan látható a befektetési időszakban is. Mivel látszik a helyes irány, biztos lehet benne, hogy hamarosan az organikus látogatók is meg fognak érkezni.

Meg lehet rendelni a SEO szolgáltatást egy hónapra?

A havidíjas SEO szolgáltatás lényege, hogy rendszeresen erősítjük a weboldalt hasznos, kulcsszavakra optimalizált tartalmakkal és linkekkel. Az eredményes keresőoptimalizálás nem egyszeri beállítás, hanem folyamatos munka gyümölcse. Ezért a legtöbb esetben csak havidíjas SEO-t javaslunk azoknak, akik folyamatos optimalizációval szeretnének új látogatókat és vásárlásokat szerezni.

Hogyan tudom nyomon követni a havidíjas SEO eredményeit?

Ügyfeleinknek kétféle riportot is biztosítunk keresőoptimalizálás szolgáltatásunkhoz: egy 4 óránként frissülő, átfogó online marketing jelentést, valamint egy havi rank tracking elemzést is. Így nemcsak az organikus pozíciók fejlődését, de az organikus kattintásokból érkező látogatók számát, a legnépszerűbb kulcskifejezések, legtöbbet kattintott landing oldalak is megfigyelhetők.

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásra van szükségem: hogyan indul az együttműködés?

Amennyiben már tudja, hogy milyen szolgáltatásra van szüksége, az első lépés az ajánlatkérés. Ezután két munkanapon belül felkeressük, és egy rövid egyeztetést követően megérkezik ajánlatunk a postaládájába.

Amennyiben segítséget kér, hogy megtalálja a legjobb marketing eszközöket, az első lépés egy előzetes konzultáció. A tanácsadás ára 25.000 forint óránként, de megrendelés esetében egy 25.000 forint értékű kedvezményt írunk jóvá bármely szolgáltatásunkra, így a marketing tanácsadás gyakorlatilag ingyenes.

Milyen havidíjas SEO csomagok léteznek?

Keresőoptimalizálási csomagjainkat úgy állítottuk össze, hogy a SEO-zás minden részterületét lefedjék és minden vállalatméret mellett elérhetők legyenek. A csomagoknak szövegírás, linképítés, technikai beállítások és versenytárselemzés a tartalmuk. Közöttük a különbség a megírt szöveg és a megépített linkek mennyisége. Az előzetes konzultáción megismerjük vállalkozását és a célokat, aminek tükrében a lehető legeredményesebb csomagot tudjuk ajánlani.

Felkeltette érdeklődését a havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás?

Kérjen ajánlatot gyorsan és egyszerűen!

Elégedett ügyfeleink mondták
Kriston Csaba - ACTERRA havidíjas keresőoptimalizálás ügyfél

„Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”

Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.

ANRO - Marketing21 SEO Ügynökség Budapest

„Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.

Halasi Zsuzsanna - Pont32 - M21 havidíjas keresőoptimalizálás ügynökség

„Már ajánlás útján jutottunk el a Marketing21 csapatához, ami akkoriban még csak 2 főből állt. Azóta ők is folyamatosan bővülnek, pont úgy, mint nekik hála a mi pácienskörünk. Az általuk kidolgozott új honlappal, majdan egyéb platformok bevezetésével, mi magunk is könnyedebben reagálunk a piaci helyzetre.”

Halasi Zsuzsanna, praxis manager
Pont32 Fogászat és Szájsebészet

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Gépész Holding - Marketing21 Partner
Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
KitchenAid - Marketing21 Partner
Tisia Hotel

Marketing eszközök a gyakorlatban

Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

✔️ 6 nap, 6 lecke

✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!