Webanalitika és látogatottság mérés

A webanalitika és weboldal látogatottság mérés grátisz bármely hirdetéskezelés szolgáltatáshoz. Performance ügynökségként garantáljuk a teljes átláthatóságot.

Webanalitika - honlapfejlesztés folyamata - Marketing21
Webanalitika ábrázolás

A webanalitika célja

Webanalitika alatt az internethasználat során keletkező adatok gyűjtését, mérését és jelentések készítését értjük. Az elemzés és értékelés pedig szervezés része minden fejlesztési folyamatnak.

Az értékesítés és a marketing esetében pedig különösen nagy hangsúlyt kell fektetni a pontos adatokra. Webanalitika nélkül nem lennénk tisztában olyan alapvető kérdésekkel, hogy mennyien látogatták meg a weboldalunkat, hányan kattintottak rá a hirdetésünkre, mekkora volt a konverziós arány, vagy hány oldallátogatót sikerült rávenni arra, hogy vásároljon egy termékből.

A Marketing21 a Google Analytics szolgáltatásait kínálja ügyfeleinek: az Analytics remekül integrálható a többi marketingeszközhöz, valamint teljes körű elemzési adatok és riportok készíthetőek segítségével.

Ügyfeleink minden lényeges információhoz hozzájutnak egy design-os adatvizualizációs technológiával készülő 24/7/365 elérhető report segítségével. Az elköltött reklámbüdzsé megtérülése gyorsan kiszámítható.

Milyen adatokathoz férnek hozzá ügyfeleink?

Weboldal látogatottság

Napra vagy akár órára pontosan elemezhető, hogy hány látogató böngészte a weboldalt

Ajánlatkérések száma

Elemezhető, hogy hányan kértek ajánlatot, milyen forgalmi forrásból érkeztek és mennyibe került egy ajánlatkérés az adott időszakban.

Vásárlások száma

Webáruházak esetében napi bontásban látható a vásárlások száma, az átlagos kosárérték és bevétel nagysága.

Megtérülés
(ROI, ROAS)

A marketing költségek és a realizált bevételek arányában látható, hogy hányszoros megtérüléssel dolgoznak a kampányok.

Látogatók adatai

Honnan érkeznek? Mennyi időt töltenek az oldalon? Vásárolnak-e? Ajánlatot kérnek-e? Minden statisztikai adat mérhető.

További példák a kinyerhető adatokra

  • Látogatók földrajzi helyzete
  • Vásárlók életkora, neme
  • Látogatók érdeklődési körei
  • A honlapmegtekintéshez használt eszközök (mobil-pc-tablet)
  • Sikeres és sikertelen konverzió okainak vizsgálata
  • A kurzormozgások lekövetésével kideríthető, hogy mi keltette fel a látogatók figyelmét a weblapunkon
  • Honnan és milyen reklámeszköznek köszönhetően érkeztek a látogatók a honlapra (például hányan érkeznek a Facebook reklámra kattintva és hányan az AdWords hirdetésnek köszönhetően)
  • Mennyibe került egy vásárló megszerzése és mennyi profitot hoz egy átlagos megrendelés
  • A látogatók mennyi időt töltöttek az oldalon
  • Milyen napokon és napszakban böngésznek a legtöbben
  • Milyen eszközökön és mely oldalakon marad el a felhasználói élmény a fogyasztói elvárásoktól

Miért érdemes használnia a Google Analytics rendszerét?

A marketingesek soha nem voltak még ennyire könnyű helyzetben, mint a digitális korban. Az online marketingben majdnem minden mérhető.

Egy-egy megfelelően integrált és beállított elemzési program – mint a Google Analytics – rengeteget információt elárul a weblapunk látogatóiról és a konverzióhoz vezető folyamat egyes állomásairól. Az adatok rendszerezésével kideríthető, hogy mely kampányaink voltak sikeresek és hol kell finomhangolni a gépezetet.

Egy jól kiépített elemzési rendszer segíthet eldönteni például, hogy a Display, a közösségi média, az Adwords keresőmarketing vagy valamelyik másik kampányba érdemes pénzt fektetni.

Az adatmérés és a konverziókövetés beállítása komoly tapasztalatot és tudást igényel. A Marketing21 segít kiépíteni a teljes analitika folyamatot a Google Tag Manager konfigurálásától, az Analytics integráción át az adatvizualizációig és a további mérési rendszerekig (Facebook pixel, Taboola pixel, Hotjar, stb).

Felkeltette érdeklődését a webanalitika?

Kérjen ajánlatot weboldal látogatottság mérés kivitelezésére!

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Gépész Holding - Marketing21 Partner
Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
KitchenAid - Marketing21 Partner
Tisia Hotel

Marketing eszközök a gyakorlatban

Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

✔️ 6 nap, 6 lecke

✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!