Webanalitika és látogatottság mérés
A webanalitika és weboldal látogatottság mérés grátisz bármely hirdetéskezelés szolgáltatáshoz. Performance ügynökségként garantáljuk a teljes átláthatóságot.


A webanalitika célja
Webanalitika alatt az internethasználat során keletkező adatok gyűjtését, mérését és jelentések készítését értjük. Az elemzés és értékelés pedig szervezés része minden fejlesztési folyamatnak.
Az értékesítés és a marketing esetében pedig különösen nagy hangsúlyt kell fektetni a pontos adatokra. Webanalitika nélkül nem lennénk tisztában olyan alapvető kérdésekkel, hogy mennyien látogatták meg a weboldalunkat, hányan kattintottak rá a hirdetésünkre, mekkora volt a konverziós arány, vagy hány oldallátogatót sikerült rávenni arra, hogy vásároljon egy termékből.
A Marketing21 a Google Analytics szolgáltatásait kínálja ügyfeleinek: az Analytics remekül integrálható a többi marketingeszközhöz, valamint teljes körű elemzési adatok és riportok készíthetőek segítségével.
Ügyfeleink minden lényeges információhoz hozzájutnak egy design-os adatvizualizációs technológiával készülő 24/7/365 elérhető report segítségével. Az elköltött reklámbüdzsé megtérülése gyorsan kiszámítható.
Milyen adatokathoz férnek hozzá ügyfeleink?
Weboldal látogatottság
Napra vagy akár órára pontosan elemezhető, hogy hány látogató böngészte a weboldalt
Ajánlatkérések száma
Elemezhető, hogy hányan kértek ajánlatot, milyen forgalmi forrásból érkeztek és mennyibe került egy ajánlatkérés az adott időszakban.
Vásárlások száma
Webáruházak esetében napi bontásban látható a vásárlások száma, az átlagos kosárérték és bevétel nagysága.
Megtérülés
(ROI, ROAS)
A marketing költségek és a realizált bevételek arányában látható, hogy hányszoros megtérüléssel dolgoznak a kampányok.
Látogatók adatai
Honnan érkeznek? Mennyi időt töltenek az oldalon? Vásárolnak-e? Ajánlatot kérnek-e? Minden statisztikai adat mérhető.
További példák a kinyerhető adatokra
- Látogatók földrajzi helyzete
- Vásárlók életkora, neme
- Látogatók érdeklődési körei
- A honlapmegtekintéshez használt eszközök (mobil-pc-tablet)
- Sikeres és sikertelen konverzió okainak vizsgálata
- A kurzormozgások lekövetésével kideríthető, hogy mi keltette fel a látogatók figyelmét a weblapunkon
- Honnan és milyen reklámeszköznek köszönhetően érkeztek a látogatók a honlapra (például hányan érkeznek a Facebook reklámra kattintva és hányan az AdWords hirdetésnek köszönhetően)
- Mennyibe került egy vásárló megszerzése és mennyi profitot hoz egy átlagos megrendelés
- A látogatók mennyi időt töltöttek az oldalon
- Milyen napokon és napszakban böngésznek a legtöbben
- Milyen eszközökön és mely oldalakon marad el a felhasználói élmény a fogyasztói elvárásoktól
Miért érdemes használnia a Google Analytics rendszerét?
A marketingesek soha nem voltak még ennyire könnyű helyzetben, mint a digitális korban. Az online marketingben majdnem minden mérhető.
Egy-egy megfelelően integrált és beállított elemzési program – mint a Google Analytics – rengeteget információt elárul a weblapunk látogatóiról és a konverzióhoz vezető folyamat egyes állomásairól. Az adatok rendszerezésével kideríthető, hogy mely kampányaink voltak sikeresek és hol kell finomhangolni a gépezetet.
Egy jól kiépített elemzési rendszer segíthet eldönteni például, hogy a Display, a közösségi média, az Adwords keresőmarketing vagy valamelyik másik kampányba érdemes pénzt fektetni.
Az adatmérés és a konverziókövetés beállítása komoly tapasztalatot és tudást igényel. A Marketing21 segít kiépíteni a teljes analitika folyamatot a Google Tag Manager konfigurálásától, az Analytics integráción át az adatvizualizációig és a további mérési rendszerekig (Facebook pixel, Taboola pixel, Hotjar, stb).
Felkeltette érdeklődését a webanalitika?
Kérjen ajánlatot weboldal látogatottság mérés kivitelezésére!
Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak





