TikTok Ads hirdetés
TikTok hirdetés segítségével kedvező áron szólíthatja meg célközönségét, így építheti a márkáját és új vásárlókat szerezhet. A Marketing21 ügynökség TikTok hirdetéskezelői segítenek a legtöbbet kihozni a kampányokból: vegye fel velünk a kapcsolatot!


TikTok hirdetés hatékonyan
A Marketing21 online marketing szolgáltatásokkal segíti ügyfeleit: évente több mint egymilliárd forint reklámvásárlást kezelünk olyan platformokon mint a Google Ads, Facebook, LinkedIn és a TikTok Ads. Hirdetéskezelő kollégáink performance szemlélettel tekintenek minden kampányra, grafikus és webdesign csapatunk pedig a minőségi hirdetések elkészítését garantálja.
A TikTok platformon ma már nem csak a legfiatalabb korosztályt lehet elérni. Magas megtérülési rátával futnak a TikTok kampányok szerteágazó területeken: otthon, kert, autó-motor, szórakoztató elektronika és szerszám termékkörökben is remek megtérülési adatokra lehet számítani.
Biztosak vagyunk benne, hogy csak idő kérdése, és nem lesz olyan iparág, amely ne tudna hatásos TikTok hirdetést futtatni. A közösségi média platform elérése megdöbbentő gyorsasággal növekszik, és jogosan nevezhető a Facebook és az Instagram kihívójának. Érdemes belevágni a TikTok Ads kampányok futtatásába, mert jelenleg még piaci átlagár alatt lehet elérést vásárolni a felületen.
A TikTok hirdetések célközönsége
Tagadhatatlan, hogy a TikTok a legfiatalabb generáció közösségi applikációjaként indult. Mostanra viszont árnyalja a képet az alábbi adatsor: a hirdethető célközönség nagyrésze a gazdaságilag aktív, 25+ éves korosztályba tartozik. A felhasználók életkora jelenleg (2022. júniusi adat):
Életkor | Célközönség mérete |
<18 | adatvédelmi okokból a fiatalkorú célközönség mérete nem nyilvános |
18-24 | 954,000-1,167,000 |
25-34 | 610,000-747,000 |
35-44 | 300,000-367,000 |
45-54 | 181,000-222,000 |
55+ | 97,000-120,000 |
Az adatok azt mutatják, hogy a 18+ korosztályban a 18-25 éves célcsoport aránya mostanra 44,5 százalékra csökkent. Ráadásul hónapról hónapra növekedést látunk a gazdaságilag aktív lakosság TikTok felhasználóinak számában.

A TikTok hirdetés előnyei
Intelligens hirdetési célzás
A TikTok legnagyobb előnye felhasználóként, hogy nagyon gyorsan alkalmazkodik az ízlésünkhöz: ugyanezt az okos gépi tanulási algoritmust a hirdetéseknél is lehet használni. A videók így azokat érik el, akik valóban kíváncsiak az üzenetre.
A TikTok-ra szórakozni járnak a felhasználók
A TikToknak egyetlen célja van: szórakoztató tartalmakkal lekötni az emberek figyelmét. Nem elviselhetetlen a reklámzaj, ezért kisvállalkozásként is ki lehet tűnni a tömegből.
Színes a célközönség
Életkor, nem és érdeklődési kör alapján is nagyon színes a célközönség, ezért könnyen meg lehet találni a szolgáltatásra vagy termékre fogékony embereket. Az eredmények így nem fognak elmaradni.
Mérhető, transzparens eredmények
A TikTok Ads robosztus mérési és eredményértékelési rendszerekkel rendelkezik, így felveszi a versenyt a nagyobb PPC platformokkal. Az adatokból kiderül, hogy milyen üzenetek működnek jól és optimalizálni lehet a TikTok kampányokat.
TikTok Ads hirdetések kezelése
Miért érdemes a Marketing21 TikTok ügynökség szolgáltatását választani?
A Marketing21-nél évente több mint egy milliárd forint reklámvásárlást kezelünk különböző platformokon. Értjük, hogyan kell teljesítményorientált szemléletben tekinteni a hirdetésekre, és segítünk kialakítani a megtérülő marketing stratégiát.
6 hirdetéskezelő szakértő dolgozik jelenleg nálunk azon, hogy az ügyfeleink kampányai jól teljesítsenek, de a PPC szakértők mellett grafikus, webdesign és a content marketing szakértő is részt vesz a tervezésben és kivitelezésben.
Az együttműködések elindítása előtt mindig felmérjük, hogy az ügyfélnek milyen céljai vannak, meghatározzuk az elérni kívánt célszámokat (KPI), majd olyan eszközöket ajánlunk, amelyekkel a gyakorlati tapasztalatok alapján biztosítani tudjuk, hogy jó eredmények szülessenek.
A TikTok Ads kampányokat is csak akkor indítjuk el, ha előtte felmértük az ügyfél lehetőségeit, elhelyeztük a marketing folyamatok sorában az eszközt, majd kialakítottuk a mérési rendszert.
A TikTok reklám eredményei így számszerűsíthetők lesznek, nem kell a megérzésekre hallgatni. A számokban és az adatalapú döntésekben hiszünk, így az együttműködéseink transzparensek.
Ráadásul a TikTok hirdetéskezelés mellett részt veszünk a marketing folyamatok tökéletesítésében is: minden ügyfelünket marketing tanácsadással segítjük, hogy naprakészek legyenek a legújabb digitális marketing trendekben.
Számtalan kampánycélra alkalmas a TikTok hirdetés
Minden vállalkozásnak más a célja, amikor elindít egy kampányt: egyes cégek forgalmat szeretnének terelni a weboldalukra, mások mobil applikáció letöltést reklámoznak, sokan pedig a márkaismertségüket erősítik egy releváns célközönség körében.
A TikTok kampányok erre mind alkalmasak. Külön-külön kampánytípusok érhetők el a marketing célokhoz igazítva egyedi funkciókkal és beállítási lehetőségekkel.
Ugyan a TikTok-nak még vannak olyan eszközei (például a katalógus alapú e-commerce kampányok), amelyek nem érhetők el itthon, de a fejlődés egyértelmű. Hónapról hónapra jobb hirdetési megoldásokkal találkoznak az ügynökségi szakemberek.
Nem kell csatornát nyitni és videókat gyártani
Gyakran azért teszik félre a vállalkozások a TikTok hirdetés terveket, mert attól tartanak, hogy nem lesz elegendő idejük minőségi videós tartalmakat gyártani.
Valójában ez az akadály ma már nem leküzdhetetlen: a TikTok kampányok aktív és folyamatosan karban tartott TikTok csatorna nélkül is remekül tudnak működni. A Marketing21 ügynökségnél segítünk kitalálni és elkészíteni a megfelelő videós tartalmakat, amelyekkel célba érnek a hirdetések.
A videógyártás manapság nem többmillió forintos extra költség: egyszerű, gyors és frappáns tartalmakkal, alacsony költségek mellett is lehet hirdetni.
TikTok hirdetés kezelés eredményesen
Segítünk bevezetni cégét a legújabb közösségi média platformra: írjon nekünk!


“Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”
Lakatos Tamás, CEO
Rillgo vendéglátó szoftver


“Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”
Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.


“Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”
Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.