TikTok hirdetés (TikTok Ads)
TikTok hirdetés segítségével kedvező áron szólíthatja meg célközönségét, így építheti a márkáját és új vásárlókat szerezhet. A Marketing21 ügynökség TikTok hirdetéskezelői segítenek a legtöbbet kihozni a kampányokból: vegye fel velünk a kapcsolatot!


TikTok hirdetés hatékonyan
A Marketing21 online marketing szolgáltatásokkal segíti ügyfeleit: évente több mint egymilliárd forint reklámvásárlást kezelünk olyan platformokon mint a Google Ads, Facebook, LinkedIn és a TikTok Ads. Hirdetéskezelő kollégáink performance szemlélettel tekintenek minden kampányra, grafikus és webdesign csapatunk pedig a minőségi hirdetések elkészítését garantálja.
A TikTok platformon ma már nem csak a legfiatalabb korosztályt lehet elérni. Magas megtérülési rátával futnak a TikTok kampányok szerteágazó területeken: otthon, kert, autó-motor, szórakoztató elektronika és szerszám termékkörökben is remek megtérülési adatokra lehet számítani.
Biztosak vagyunk benne, hogy csak idő kérdése, és nem lesz olyan iparág, amely ne tudna hatásos TikTok hirdetést futtatni. A közösségi média platform elérése megdöbbentő gyorsasággal növekszik, és jogosan nevezhető a Facebook és az Instagram kihívójának. Érdemes belevágni a TikTok Ads kampányok futtatásába, mert jelenleg még piaci átlagár alatt lehet elérést vásárolni a felületen.
A TikTok hirdetések célközönsége
Tagadhatatlan, hogy a TikTok a legfiatalabb generáció közösségi applikációjaként indult. Mostanra viszont árnyalja a képet az alábbi adatsor: a hirdethető célközönség nagyrésze a gazdaságilag aktív, 25+ éves korosztályba tartozik. A felhasználók életkora jelenleg (2022. júniusi adat):
Életkor | Célközönség mérete |
<18 | adatvédelmi okokból a fiatalkorú célközönség mérete nem nyilvános |
18-24 | 954,000-1,167,000 |
25-34 | 610,000-747,000 |
35-44 | 300,000-367,000 |
45-54 | 181,000-222,000 |
55+ | 97,000-120,000 |
Az adatok azt mutatják, hogy a 18+ korosztályban a 18-25 éves célcsoport aránya mostanra 44,5 százalékra csökkent. Ráadásul hónapról hónapra növekedést látunk a gazdaságilag aktív lakosság TikTok felhasználóinak számában.

A TikTok hirdetés előnyei
Intelligens hirdetési célzás
A TikTok legnagyobb előnye felhasználóként, hogy nagyon gyorsan alkalmazkodik az ízlésünkhöz: ugyanezt az okos gépi tanulási algoritmust a hirdetéseknél is lehet használni. A videók így azokat érik el, akik valóban kíváncsiak az üzenetre.
A TikTok-ra szórakozni járnak a felhasználók
A TikToknak egyetlen célja van: szórakoztató tartalmakkal lekötni az emberek figyelmét. Nem elviselhetetlen a reklámzaj, ezért kisvállalkozásként is ki lehet tűnni a tömegből.
Színes a célközönség
Életkor, nem és érdeklődési kör alapján is nagyon színes a célközönség, ezért könnyen meg lehet találni a szolgáltatásra vagy termékre fogékony embereket. Az eredmények így nem fognak elmaradni.
Mérhető, transzparens eredmények
A TikTok Ads robosztus mérési és eredményértékelési rendszerekkel rendelkezik, így felveszi a versenyt a nagyobb PPC platformokkal. Az adatokból kiderül, hogy milyen üzenetek működnek jól és optimalizálni lehet a TikTok kampányokat.
TikTok Ads hirdetések kezelése
Miért érdemes a Marketing21 TikTok ügynökség szolgáltatását választani?
A Marketing21-nél évente több mint egy milliárd forint reklámvásárlást kezelünk különböző platformokon. Értjük, hogyan kell teljesítményorientált szemléletben tekinteni a hirdetésekre, és segítünk kialakítani a megtérülő marketing stratégiát.
6 hirdetéskezelő szakértő dolgozik jelenleg nálunk azon, hogy az ügyfeleink kampányai jól teljesítsenek, de a PPC szakértők mellett grafikus, webdesign és a content marketing szakértő is részt vesz a tervezésben és kivitelezésben.
Az együttműködések elindítása előtt mindig felmérjük, hogy az ügyfélnek milyen céljai vannak, meghatározzuk az elérni kívánt célszámokat (KPI), majd olyan eszközöket ajánlunk, amelyekkel a gyakorlati tapasztalatok alapján biztosítani tudjuk, hogy jó eredmények szülessenek.
A TikTok Ads kampányokat is csak akkor indítjuk el, ha előtte felmértük az ügyfél lehetőségeit, elhelyeztük a marketing folyamatok sorában az eszközt, majd kialakítottuk a mérési rendszert.
A TikTok reklám eredményei így számszerűsíthetők lesznek, nem kell a megérzésekre hallgatni. A számokban és az adatalapú döntésekben hiszünk, így az együttműködéseink transzparensek.
Ráadásul a TikTok hirdetéskezelés mellett részt veszünk a marketing folyamatok tökéletesítésében is: minden ügyfelünket marketing tanácsadással segítjük, hogy naprakészek legyenek a legújabb digitális marketing trendekben.
Számtalan kampánycélra alkalmas a TikTok hirdetés
Minden vállalkozásnak más a célja, amikor elindít egy kampányt: egyes cégek forgalmat szeretnének terelni a weboldalukra, mások mobil applikáció letöltést reklámoznak, sokan pedig a márkaismertségüket erősítik egy releváns célközönség körében.
A TikTok kampányok erre mind alkalmasak. Külön-külön kampánytípusok érhetők el a marketing célokhoz igazítva egyedi funkciókkal és beállítási lehetőségekkel.
Ugyan a TikTok-nak még vannak olyan eszközei (például a katalógus alapú e-commerce kampányok), amelyek nem érhetők el itthon, de a fejlődés egyértelmű. Hónapról hónapra jobb hirdetési megoldásokkal találkoznak az ügynökségi szakemberek.
Nem kell csatornát nyitni és videókat gyártani
Gyakran azért teszik félre a vállalkozások a TikTok hirdetés terveket, mert attól tartanak, hogy nem lesz elegendő idejük minőségi videós tartalmakat gyártani.
Valójában ez az akadály ma már nem leküzdhetetlen: a TikTok kampányok aktív és folyamatosan karban tartott TikTok csatorna nélkül is remekül tudnak működni. A Marketing21 ügynökségnél segítünk kitalálni és elkészíteni a megfelelő videós tartalmakat, amelyekkel célba érnek a hirdetések.
A videógyártás manapság nem többmillió forintos extra költség: egyszerű, gyors és frappáns tartalmakkal, alacsony költségek mellett is lehet hirdetni.
TikTok hirdetés kezelés eredményesen
Segítünk bevezetni cégét a legújabb közösségi média platformra: írjon nekünk!


„Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”
Lakatos Tamás, CEO
Rillgo vendéglátó szoftver


„Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”
Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.


„Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”
Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.
TikTok hirdetés gyakori kérdések
TikTok hirdetés árak: mennyibe kerül a TikTok marketing?
A TikTok Ads rendszerben ma még nagyon olcsón lehet hirdetni. Jelenleg egy-egy márkaépítés célú kampánynál a CPM (ezer megjelenésre jutó költség) akár 50 Ft (!) alá is bemegy.
Ez rendkívül kedvező ár: akár a Meta hirdetési rendszereit nézzük, akár a Google hálózatait, töredékáron lehet elérni a felhasználókat TikTok-on.
Mit tartalmaz a TikTok hirdetés kezelés?
Teljes körű csomagot adunk a TikTok hirdetőknek: segítünk kialakítani a TikTok marketing stratégiát tanácsadások keretei között, beállítjuk a méréseket, a TikTok pixelt, elvégezzük a kampánybeállításokat. A csomag része a hirdetések folyamatos optimalizálása, és az új eseti promóciók lehirdetése is.
Ráadásul dedikált account manager támogatja végig az ügyfeleinket, így kérdés esetén mindig lesz kihez fordulni.
Mennyi idő alatt lehet elindulni a kampányokkal?
A folyamat első lépése az ajánlatkérés, majd egy ingyenes marketing tanácsadás után véglegesítjük a kiválasztott szolgáltatásokat. Ezután egy úgynevezett kick-off megbeszélés következik, ahol a projektben résztvevő minden kollégát megismerhet (grafikus, PPC szakértő, account manager). Ezután jellemzően egy-két hét alatt el lehet indítani a kampányokat.
Az előkészítő szakasz hossza általában attól függ, hogy mennyi időt vesz igénybe az ügyfél weboldalán a változtatások elvégzése (követőkódok), valamint a kreatív tervezési folyamat.
A TikTok kampányok száma limitálva van?
A kampányok számában nincs limitáció, annyi hirdetést készítünk, amennyi szükséges a jó eredmények eléréséhez.
Azt azonban érdemes tudni, hogy a TikTok is gépi tanulással dolgozik, ezért a tesztelhető kampányok és hirdetések számát a napi költségkeret határozza meg. Minél többet költ egy fiók naponta, annál több lehetőségünk van az adatgyűjtésre, tesztelésre és több párhuzamos kampányt tudunk futtatni.
A hirdetés videók elkészítésében kapunk segítséget?
Grafikusok csapatunk mindenben támogatja az ügyfeleket: segítünk grafikai tervezésében, elvégezzük a videók utómunkáit, és a TikTok Ads rendszer követelményeihez igazítjuk a meglévő hirdetés alapanyagokat.
A hirdetéskezelés videó forgatást és gyártást ugyanakkor nem tartalmaz: az ügyfél által biztosított anyagokból dolgozunk (ez a javasolt), vagy ha nem áll rendelkezésre, akkor úgynevezett stock video alapú TikTok hirdetéseket készítünk.
Utóbbiakkal is el lehet indulni és jó eredményeket lehet elérni, de az egyedi saját tartalommal semmi nem veszi fel a versenyt a TikTok-on.
Milyen kampánycélok érhetők el a TikTok-on?
Minden olyan hirdetési cél elérhető a felületen, amelyhez a rutinos hirdetők hozzászokhattak más hálózatokon. A kampányok beállításai, az automatizmusok versenyképesek a Meta és a Google hálózataival.
Gyakran használt kampánycélok:
- Weboldal konverzió: például ajánlatkérések vagy tranzakciók számának növelése
- Weblap látogató szerzés
- Applikáció letöltés
- Elérés és márkaépítés
Mérhető a TikTok reklám eredményessége?
A kampányok eredményeinek transzparenciáját egy 0-24 elérhető, 4 óránként frissülő riport rendszer biztosítja. Ebből kiderül, hogy mennyit költöttünk, hány felhasználó látta a hirdetés, hányan kattintottak és hány konverzió volt a weboldalon. Mérni lehet a konverziós költséget, a megtérülési rátát, de branding projekt esetében azt is, hogy hányszor látták a célközönség tagjai egy adott időszak alatt a hirdetéseket.
Hűségidőt kell vállalnom a szerződésben?
A Marketing21 TikTok hirdetés szolgáltatásához nem tartozik hűségidő. Mindent megteszünk, hogy az ügyfeleink a lehető lekisebb kockázatvállalással tudják elkezdeni az együttműködést.
A szerződés első három hónapja próbaidő, ami alatt bármikor azonnal felmondhatja a megállapodást. Miután a próbaidő letelt, mindössze 2 hónap a felmondási idő.
Miért éri meg kiszervezni a TikTok hirdetés kezelést?
A digitális marketing nagyon gyorsan változik, nehéz lépést tartani az állandó új technikai kihívásokkal. Emiatt gyakran nincs kapacitása a vállalkozásoknak, hogy megtanulják az innovatív eszközök használatát. Nekünk viszont ez a szakmánk, minden nap hirdetésekkel foglalkozunk.
Általában akkor keresnek meg minket az ügyfelek, ha jobb eredményeket szeretnének elérni, mint ameddig a laikus kampánykezeléssel jutottak, vagy ha időhiány miatt szerveznék ki a TikTok Ads hirdetés kezelést. De gyakran már akkor felkeresnek minket, ha új utakat keresnek, növekedni szeretnének, és a hagyományos marketing eszközeikkel már nem tudnak új vásárlókat megszólítani.
Kinek a tulajdona a TikTok Ads fiók és a marketing adatok?
Minden az Ön tulajdona marad: az elkészített kreatívok, a Google Ads hirdetési fiók, a TikTok oldal és a keletkező rengeteg marketing adat is.
Ügyfeleink adminisztrátorok és rendelkeznek a hirdetésekhez használt fiókok tulajdonjogával.