TikTok Ads hirdetés

TikTok hirdetés segítségével kedvező áron szólíthatja meg célközönségét, így építheti a márkáját és új vásárlókat szerezhet. A Marketing21 ügynökség TikTok hirdetéskezelői segítenek a legtöbbet kihozni a kampányokból: vegye fel velünk a kapcsolatot!

TikTok hirdetéskezelés
TikTok hirdetés hatékonyan

TikTok hirdetés hatékonyan

A Marketing21 online marketing szolgáltatásokkal segíti ügyfeleit: évente több mint egymilliárd forint reklámvásárlást kezelünk olyan platformokon mint a Google Ads, Facebook, LinkedIn és a TikTok Ads. Hirdetéskezelő kollégáink performance szemlélettel tekintenek minden kampányra, grafikus és webdesign csapatunk pedig a minőségi hirdetések elkészítését garantálja.

A TikTok platformon ma már nem csak a legfiatalabb korosztályt lehet elérni. Magas megtérülési rátával futnak a TikTok kampányok szerteágazó területeken: otthon, kert, autó-motor, szórakoztató elektronika és szerszám termékkörökben is remek megtérülési adatokra lehet számítani.

Biztosak vagyunk benne, hogy csak idő kérdése, és nem lesz olyan iparág, amely ne tudna hatásos TikTok hirdetést futtatni. A közösségi média platform elérése megdöbbentő gyorsasággal növekszik, és jogosan nevezhető a Facebook és az Instagram kihívójának. Érdemes belevágni a TikTok Ads kampányok futtatásába, mert jelenleg még piaci átlagár alatt lehet elérést vásárolni a felületen.

A TikTok hirdetések célközönsége

Tagadhatatlan, hogy a TikTok a legfiatalabb generáció közösségi applikációjaként indult. Mostanra viszont árnyalja a képet az alábbi adatsor: a hirdethető célközönség nagyrésze a gazdaságilag aktív, 25+ éves korosztályba tartozik. A felhasználók életkora jelenleg (2022. júniusi adat):

Életkor Célközönség mérete
<18 adatvédelmi okokból a fiatalkorú célközönség mérete nem nyilvános
18-24 954,000-1,167,000
25-34 610,000-747,000
35-44 300,000-367,000
45-54 181,000-222,000
55+ 97,000-120,000

Az adatok azt mutatják, hogy a 18+ korosztályban a 18-25 éves célcsoport aránya mostanra 44,5 százalékra csökkent. Ráadásul hónapról hónapra növekedést látunk a gazdaságilag aktív lakosság TikTok felhasználóinak számában.

TikTok hirdetések célközönsége

A TikTok hirdetés előnyei

Intelligens hirdetési célzás

A TikTok legnagyobb előnye felhasználóként, hogy nagyon gyorsan alkalmazkodik az ízlésünkhöz: ugyanezt az okos gépi tanulási algoritmust a hirdetéseknél is lehet használni. A videók így azokat érik el, akik valóban kíváncsiak az üzenetre.

A TikTok-ra szórakozni járnak a felhasználók

A TikToknak egyetlen célja van: szórakoztató tartalmakkal lekötni az emberek figyelmét. Nem elviselhetetlen a reklámzaj, ezért kisvállalkozásként is ki lehet tűnni a tömegből.

Színes a célközönség

Életkor, nem és érdeklődési kör alapján is nagyon színes a célközönség, ezért könnyen meg lehet találni a szolgáltatásra vagy termékre fogékony embereket. Az eredmények így nem fognak elmaradni.

Mérhető, transzparens eredmények

A TikTok Ads robosztus mérési és eredményértékelési rendszerekkel rendelkezik, így felveszi a versenyt a nagyobb PPC platformokkal. Az adatokból kiderül, hogy milyen üzenetek működnek jól és optimalizálni lehet a TikTok kampányokat.

TikTok Ads hirdetések kezelése

Miért érdemes a Marketing21 TikTok ügynökség szolgáltatását választani?

A Marketing21-nél évente több mint egy milliárd forint reklámvásárlást kezelünk különböző platformokon. Értjük, hogyan kell teljesítményorientált szemléletben tekinteni a hirdetésekre, és segítünk kialakítani a megtérülő marketing stratégiát.

6 hirdetéskezelő szakértő dolgozik jelenleg nálunk azon, hogy az ügyfeleink kampányai jól teljesítsenek, de a PPC szakértők mellett grafikus, webdesign és a content marketing szakértő is részt vesz a tervezésben és kivitelezésben.

Az együttműködések elindítása előtt mindig felmérjük, hogy az ügyfélnek milyen céljai vannak, meghatározzuk az elérni kívánt célszámokat (KPI), majd olyan eszközöket ajánlunk, amelyekkel a gyakorlati tapasztalatok alapján biztosítani tudjuk, hogy jó eredmények szülessenek.

A TikTok Ads kampányokat is csak akkor indítjuk el, ha előtte felmértük az ügyfél lehetőségeit, elhelyeztük a marketing folyamatok sorában az eszközt, majd kialakítottuk a mérési rendszert.

A TikTok reklám eredményei így számszerűsíthetők lesznek, nem kell a megérzésekre hallgatni. A számokban és az adatalapú döntésekben hiszünk, így az együttműködéseink transzparensek.

Ráadásul a TikTok hirdetéskezelés mellett részt veszünk a marketing folyamatok tökéletesítésében is: minden ügyfelünket marketing tanácsadással segítjük, hogy naprakészek legyenek a legújabb digitális marketing trendekben.

 

Számtalan kampánycélra alkalmas a TikTok hirdetés

Minden vállalkozásnak más a célja, amikor elindít egy kampányt: egyes cégek forgalmat szeretnének terelni a weboldalukra, mások mobil applikáció letöltést reklámoznak, sokan pedig a márkaismertségüket erősítik egy releváns célközönség körében.

A TikTok kampányok erre mind alkalmasak. Külön-külön kampánytípusok érhetők el a marketing célokhoz igazítva egyedi funkciókkal és beállítási lehetőségekkel.

Ugyan a TikTok-nak még vannak olyan eszközei (például a katalógus alapú e-commerce kampányok), amelyek nem érhetők el itthon, de a fejlődés egyértelmű. Hónapról hónapra jobb hirdetési megoldásokkal találkoznak az ügynökségi szakemberek.

Nem kell csatornát nyitni és videókat gyártani

Gyakran azért teszik félre a vállalkozások a TikTok hirdetés terveket, mert attól tartanak, hogy nem lesz elegendő idejük minőségi videós tartalmakat gyártani.

Valójában ez az akadály ma már nem leküzdhetetlen: a TikTok kampányok aktív és folyamatosan karban tartott TikTok csatorna nélkül is remekül tudnak működni. A Marketing21 ügynökségnél segítünk kitalálni és elkészíteni a megfelelő videós tartalmakat, amelyekkel célba érnek a hirdetések.

A videógyártás manapság nem többmillió forintos extra költség: egyszerű, gyors és frappáns tartalmakkal, alacsony költségek mellett is lehet hirdetni.

TikTok hirdetés kezelés eredményesen

Segítünk bevezetni cégét a legújabb közösségi média platformra: írjon nekünk!

Elégedett ügyfeleink mondták
Rillgo - Marketing21 ügyfél

“Profi, rugalmas, segítőkész csapat. Könnyű velük együtt dolgozni.”

Lakatos Tamás, CEO
Rillgo vendéglátó szoftver

Kriston Csaba - Acterra

“Kicsit pesszimistán álltam ahhoz az ígérethez, amikor drasztikus javulást ígértek a kulcsszókutatás és a kampányok hatékonyságának növelésében. Aztán látványosan javultak az eredményeink, teljesen átalakult a weboldalunk, valamint az is, ahogy most gondolkodunk az online marketingről.”

Kriston Csaba, ügyvezető igazgató
ACTERRA International Kft.

ANRO - Marketing21 ügyfél

“Nagyszerű választás volt az online marketing feladatainkat az M21 csapatára bízni! Eredményesen kezelik a Google és a Facebook hirdetési kampányokat, ezáltal sok új vevőt szerezve cégünknek. Köszönjük!”

Tályai Gábor, ügyvezető
ANRO Épületdíszítés Kft.