Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A Marketing21 online marketing szolgáltatásokkal segíti ügyfeleit: évente több mint kétmilliárd forint reklámvásárlást kezelünk olyan platformokon mint a Google Ads, Facebook, LinkedIn és természetesen a TikTok. Hirdetéskezelő kollégáink performance szemlélettel tekintenek minden kampányra, grafikus és webdesign csapatunk pedig a minőségi hirdetések elkészítését garantálja.
A TikTok-on ma már nem csak a legfiatalabb korosztályt lehet elérni. Magas megtérülési rátával futnak a TikTok kampányok szerteágazó területeken: otthon, kert, autó-motor, szórakoztató elektronika termékkörökben is remek megtérülési számokat lehet elérni.
Biztosak vagyunk benne, hogy csak idő kérdése, és nem lesz olyan iparág, amely ne tudna hatásos TikTok hirdetést futtatni. A közösségi média platform elérése megdöbbentő gyorsasággal növekszik, és jogosan nevezhető a Facebook és az Instagram kihívójának. Érdemes belevágni a TikTok Ads kampányokba, mert jelenleg még piaci átlagár alatt lehet elérést vásárolni a felületen.
Tagadhatatlan, hogy a TikTok a legfiatalabb generáció közösségi applikációjaként indult. Mostanra viszont jóval árnyaltabb a kép: 2024 márciusában elmondhatjuk, hogy a TikTok hirdetések a 18 éves vagy annál idősebb magyarországi felnőttek 39 százalékát érték el.
Részletes adatok:
Ráadásul a TikTok potenciális magyarországi hirdetéselérése 597 ezerrel (+22,6 százalékkal) nőtt 2023 eleje és 2024 eleje között a datareportal.com adatai alapján. Tehát még mindig feltörekvő platformnak nevezhetjük a TikTok-ot.
A célközönség rendkívül széles, miközben még sok vállalat nem kezdett el hirdetni rajta. Ennek köszönhetjük a relatív kedvező hirdetési árakat.
A TikTok legnagyobb előnye felhasználóként, hogy nagyon gyorsan alkalmazkodik az ízlésünkhöz: ugyanezt az AI algoritmust a hirdetéseknél is lehet használni hiredtőként. A kampányok így azokat érik el, akik valóban kíváncsiak az üzenetre.
A TikToknak egyetlen célja van: szórakoztató tartalmakkal lekötni az emberek figyelmét. Ma még nem annyira elviselhetetlen a reklámzaj, mint más platformokon, ezért alacsony költségkerettel is ki lehet tűnni a tömegből.
Életkor, nem és érdeklődési kör alapján is nagyon színes a célközönség, ezért könnyen meg lehet találni a szolgáltatásra vagy termékre fogékony embereket. Az eredmények így nem fognak elmaradni.
A TikTok Ads robosztus mérési és eredményértékelési rendszerekkel rendelkezik (TikTok pixel, Events API), így felveszi a versenyt a többi PPC hálózattal is. Az adatokból kiderül, hogy milyen üzenetek működnek jól, és optimalizálni lehet a kampányokat.
A Marketing21-nél évente közel három milliárd forint reklámvásárlást kezelünk különböző platformokon. Értjük, hogyan kell teljesítményorientált szemléletben tekinteni a hirdetésekre, és segítünk kialakítani a megtérülő marketing stratégiát.
8 hirdetéskezelő szakértő dolgozik jelenleg nálunk azon, hogy az ügyfeleink kampányai jól teljesítsenek, de a PPC szakértők mellett grafikusok, webdesignerek és a content marketing szakértők is részt vesznek a tervezésben és kivitelezésben.
Az együttműködések elindítása előtt mindig felmérjük, hogy az ügyfélnek milyen céljai vannak, meghatározzuk az elérni kívánt célszámokat (KPI), majd olyan eszközöket ajánlunk, amelyekkel a gyakorlati tapasztalatok alapján biztosítani tudjuk, hogy jó eredmények szülessenek.
A TikTok Ads kampányokat is csak akkor indítjuk el, ha előtte felmértük az ügyfél lehetőségeit, elhelyeztük a marketing folyamatok sorában az eszközt, majd kialakítottuk a mérési rendszert.
A kampány eredményei így számszerűsíthetők lesznek, nem kell a megérzésekre hallgatni. A számokban és az adatalapú döntésekben hiszünk, így az együttműködéseink transzparensek.
Ráadásul a TikTok hirdetéskezelés mellett részt veszünk a marketing folyamatok tökéletesítésében is: minden ügyfelünket marketing tanácsadással segítjük, hogy naprakészek legyenek a legújabb digitális marketing trendekben.
Minden vállalkozásnak más a célja, amikor elindít egy kampányt: egyes cégek forgalmat szeretnének terelni a weboldalukra, mások mobil applikáció letöltést reklámoznak, sokan pedig a márkaismertségüket erősítik egy releváns célközönség körében. A TikTok kampányok erre mind alkalmasak. Külön-külön kampánytípusok érhetők el a marketing célokhoz igazítva egyedi funkciókkal és beállítási lehetőségekkel.
Leggyakrabban a Marketing21-nél a következő kampánycélokat követjük:
Gyakran azért teszik félre a vállalkozások a TikTok hirdetés terveket, mert attól tartanak, hogy nem lesz elegendő idejük minőségi videós tartalmakat gyártani.
Valójában ez az akadály ma már nem leküzdhetetlen: a TikTok kampányok aktív és folyamatosan karban tartott TikTok csatorna nélkül is remekül tudnak működni. A Marketing21 ügynökségnél segítünk kitalálni és elkészíteni a megfelelő videós tartalmakat, amelyekkel célba érnek a hirdetések.
A videógyártás manapság nem többmillió forintos extra költség: egyszerű, gyors és frappáns tartalmakkal, alacsony költségek mellett is lehet hirdetni.
A TikTok Ads rendszerben ma még nagyon olcsón lehet hirdetni. Jelenleg egy-egy márkaépítés célú kampánynál a CPM (ezer megjelenésre jutó költség) akár 50 Ft (!) alá is bemegy.
Ez rendkívül kedvező ár: akár a Meta hirdetési rendszereit nézzük, akár a Google hálózatait, töredékáron lehet elérni a felhasználókat TikTok-on.
Teljes körű csomagot adunk a TikTok hirdetőknek: segítünk kialakítani a TikTok marketing stratégiát tanácsadások keretei között, beállítjuk a méréseket, a TikTok pixelt, elvégezzük a kampánybeállításokat. A csomag része a hirdetések folyamatos optimalizálása, és az új eseti promóciók lehirdetése is.
Ráadásul dedikált account manager támogatja végig az ügyfeleinket, így kérdés esetén mindig lesz kihez fordulni.
A folyamat első lépése az ajánlatkérés, vagy egy marketing tanácsadás. Ezután véglegesítjük a kiválasztott szolgáltatásokat és az együttműködés körét. A projektcsapattal az első, úgynevezett kick-off megbeszélésen lehet megismerkedni (grafikus, PPC szakértő, account manager). Ezután jellemzően egy-két hét alatt el lehet indítani a kampányokat.
Az előkészítő szakasz hossza attól függ, hogy mennyi időt vesz igénybe az ügyfél weboldalán a változtatások elvégzése (követőkódok, tartalmi módosítások).
A kampányok számában nincs limit, annyi hirdetést készítünk, amennyi szükséges a jó eredmények eléréséhez.
Azt azonban érdemes tudni, hogy a TikTok hirdetések mögött is egy AI dolgozik, gépi tanulási algoritmussal. Emiatt a tesztelhető kampányok és hirdetések számát a napi költségkeret is meghatározza. Minél többet költ egy fiók naponta, annál több lehetőségünk van az adatgyűjtésre, tesztelésre, és párhuzamos kampányok futtatására.
Grafikusok csapatunk mindenben támogatja az ügyfeleket: segítünk grafikai tervezésében, elvégezzük a videók utómunkáit, és a TikTok Ads rendszer követelményeihez igazítjuk a meglévő hirdetés alapanyagokat.
A hirdetéskezelés videó forgatást és gyártást ugyanakkor nem tartalmaz: az ügyfél által biztosított anyagokból dolgozunk (ez a javasolt), vagy ha nem áll rendelkezésre, akkor úgynevezett stock video alapú TikTok hirdetéseket készítünk.
Utóbbiakkal is jó eredményeket lehet elérni, de az egyedi saját tartalommal lehet a legjobban márkát építeni.
Mi ugyanakkor azt valljuk, hogy akkor is érdemes TikTok kampányokat indítani, ha még nincs elegendő kapacitás a videós tartalomgyártásra. A hirdetések előnyeit enélkül is ki lehet használni, különösen mióta a katalógus alapú hirdetések is elérhetők a platformon webáruházaknak.
Minden olyan hirdetési cél elérhető a felületen, amelyhez a rutinos hirdetők hozzászokhattak más hálózatokon. A kampányok beállításai, az automatizmusok versenyképesek a Meta és a Google hálózataival.
Gyakran használt kampánycélok:
A kampányok eredményeinek transzparenciáját egy 0-24 elérhető, 4 óránként frissülő riporttal biztosítjuk. Ebből kiderül, hogy mennyit költöttünk, hány felhasználó látta a hirdetés, hányan kattintottak és hány konverzió volt a weboldalon. Mérni lehet a konverziós költséget, a megtérülési rátát, de branding projekt esetében azt is, hogy hányszor látták a célközönség tagjai egy adott időszak alatt a hirdetéseket.
A Marketing21 TikTok hirdetés szolgáltatásához nem tartozik hűségidő. Mindent megteszünk, hogy az ügyfeleink a lehető lekisebb kockázatvállalással tudják elkezdeni az együttműködést, és ki tudják próbálni a platformot.
A szerződés első három hónapja próbaidő, ami alatt bármikor azonnal felmondható a megállapodást. Miután a próbaidő letelt, mindössze egy vagy két hónap a felmondási idő.
A Marketing21-nél a számokban és az eredményekben hiszünk. Az ügyfeleink nem jogi okokból dolgoznak velünk, hanem azért, mert tudják, nálunk jó kezekben van a marketing büdzsé.
A digitális marketing nagyon gyorsan változik, nehéz lépést tartani az állandó új technikai kihívásokkal. Emiatt gyakran nincs kapacitása a vállalkozásoknak, hogy megtanulják az innovatív eszközök használatát. Nekünk viszont ez a szakmánk, minden nap hirdetésekkel foglalkozunk.
Általában akkor keresnek meg minket az ügyfelek, ha jobb eredményeket szeretnének elérni, mint ameddig a laikus kampánykezeléssel jutottak, vagy ha időhiány miatt szerveznék ki a TikTok Ads hirdetéskezelést. De gyakran már akkor felkeresnek minket, ha új utakat keresnek, növekedni szeretnének, és a hagyományos marketing eszközeikkel már nem tudnak új vásárlókat megszólítani.
Minden az ügyfél tulajdona: az elkészített kreatívok, a hirdetési fiókok, a TikTok oldal és a keletkező rengeteg marketing adat is. Ügyfeleink admin hozzáférést kapnak akkor is, ha mi készítjük el az új fiókot. Az együttműködés esetleges lezárása után pedig minden digitális eszközt átadunk. Mi így érezzük korrektnek.