Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
A Waze jelenleg szünetelteti a hirdetések értékesítését. Ennek az oka, hogy a Google összeolvasztja a hirdetési platformot a Google Ads rendszerével. 2023. szeptember 1-jétől így nem értékesít közvetlenül a Waze hirdetéseket.
Amint újból elérhetők lesznek a hirdetések, mi is elkezdjük használni azokat, és frissíteni fogjuk a leírását ezen az oldalon. Addig pedig ismerd meg a Google Ads hirdetéskezelés szolgáltatást, mivel mi is össze fogjuk vonni a szolgáltatásokat.
A Waze egy közösségi navigációs app, ami okostelefonon teszi egyszerűbbé az autóval közlekedők életét. A rendszer lehetőséget biztosít hirdetések vásárlására is a cégeknek.
A Waze a legelterjedtebb autós útvonaltervező applikáció Magyarországon, így ha olyan vállalkozást szeretnél hirdetni, ami az autóval érkezőkre épít, érdemes kipróbálni. A Waze lehetővé teszi, hogy azokat érd el, akik épp elhaladnak az üzlethelyiség vagy áruház mellett.
Remek eszköz a lokális ismertség erősítésére. Csak azoknak jelenik meg, akik a közelben tartózkodnak.
A Waze hirdetéshez nem kell sok előkészület, például weblap audit. Gyorsan elindítható, azonnal látható.
A hirdetési rendszerből pontos adatokat kaphatunk a hirdetések teljesítményéről.
A hasonló lokális marketing eszközökhöz képest a Waze ára versenyképes.
Hatékony banner hirdetés az épp pirosnál vagy dugóban álló autósoknak.
A Waze segítségével elérheted azokat, akik épp a közelben autóznak. A legjobban eredmények akkor várhatók, ha a célközönség autót használókból áll.
Példa sikeres Waze hirdetésekre:
1. Keresési hirdetés: kiemelt megjelenést biztosít a cégnek, amennyiben épp a Waze keresőjébe üt be valaki kifejezéseket. Ha benzkinkutat keres például valaki, akkor a Waze előre fogja sorolni és kiemelten fogja megjeleníteni a hirdetőket a versenytársakkal szemben.
2. Logózott, kiemelt helyszínek (pin): A közelben autózó Waze felhasználóknak megjelenő hirdetési típus. Segítségével a közelben ingázó, közlekedő autósok megismerhetik a vállalkozást.
3. Zero-Speed Takeover: ha az autó sebessége 0-ra lassul, a mobil képernyő jelentős részét eltakaró banner hirdetés jelenik meg. Jellemzően piros lámpánál és a dugókban látják a felhasználók, így biztosan nem kerüli el a figyelmüket.
A Waze hirdetés különösen ajánlott azoknak a cégeknek, akiknek több lokációja is van. Például több üzlettel rendelkező áruházláncok, benzinkút hálózatok, autószerelő hálózatok, gumis cégek részére. A Waze rendszerében egyszerre több helyszín is hirdethető.