Waze hirdetés
Hatékony lokális hirdetés a Waze közösségi navigációs App-al. Érje el olcsón a közelben autózókat!


Mi az a Waze hirdetés?
A Waze egy közösségi navigációs app, ami okostelefon teszi egyszerűbbé az autóval közlekedők életét. A rendszert lehetőséget biztosít hirdetések vásárlására is.
A Waze egyre elterjedtebb Magyarországon, így érdemes minél előbb elindítani az autós felhasználóknak szóló hirdetést. Ez az innovatív hirdetési forma lehetővé teszi, hogy azokat érje el a vállalkozása, akik épp elhaladnak az üzlethelyiség vagy iroda mellett.
Jelenleg csak kevesen használják ki a Waze hirdetésben rejlő lehetőségeket: ez a legjobb alkalom arra, hogy a versenytársai között elsőként az Ön vállalkozása szólítsa meg a potenciális ügyfeleket ezen a platformon. A Marketing21 segítségével még a konkurencia előtt elindíthatja cége reklámkampányait.
A Waze hirdetés előnyei
Lokális
Remek eszköz a lokális ismertség erősítésére. Csak azoknak jelenik meg, akik a közelben tartózkodnak.
Gyors
A Waze hirdetéshez nem kell sok előkészület, például weblap audit. Gyorsan elindítható, azonnal látható.
Pontos adatok
A Waze hirdetési rendszeréből pontos adatokat kaphatunk arról, hogy hányszor jelent meg a hirdetésünk.
Olcsó elérés
A hasonló lokális marketing eszközökhöz képest a Waze ára versenyképes. Már napi 2$-tól elindítható.
Zero-Speed Takeover
100$/nap hirdetési keret felett hatékony banner hirdetés az épp pirosnál/dugóban álló autósoknak.
Mikor érdemes Waze hirdetést használni?
A Waze segítségével elérheti azokat, akik éppen a cége közelében autóznak. A legjobban eredmények akkor várhatóak, ha a célközönsége autót használókból áll.
Példa sikeres Waze hirdetésekre:
- Forgalmas utak mellet, vagy ahhoz közeli kisebb utcában található üzletek
- Gyorséttermek, főút melletti vendéglők
- Benzinkutak
- Áruház láncok
- Autószerelők, autószervizek, karosszériások
- Gumiszerelők, gumisok
- Kisboltok, akik szeretnének bekerülni a lokális köztudatba
- Autósoknak szóló események hirdetése
- További kreatív kampányok
Hirdetési típusok a Waze app-ban
1. Keresési hirdetés: kiemelt megjelenést biztosít a cégnek, amennyiben épp a Waze keresőjébe üt be valaki kifejezéseket. Ha benzkinkutat keres például valaki, akkor a Waze előre fogja sorolni és kiemelten fogja megjeleníteni a hirdetőket a versenytársakkal szemben.
2. Logózott, kiemelt helyszínek (pin): A közelben autózó Waze felhasználóknak megjelenő hirdetési típus. Segítségével a közelben ingázó, közlekedő autósok megismerhetik a vállalkozást.
3. Zero-Speed Takeover: ha az autó sebessége 0-ra lassul, a mobil képernyő jelentős részét eltakaró banner hirdetés jelenik meg. Jellemzően piros lámpánál és a dugókban látják a felhasználók, így biztosan nem kerüli el a figyelmüket. Sajnos csak nagy hirdetőknek érhető el minimum 100$/nap hirdetési költségkeret felett.
A Waze hirdetés különösen ajánlott azoknak a cégeknek, akiknek több lokációja is van. Például több üzlettel rendelkező áruházláncok, benzinkút hálózatok, autószerelő hálózatok, gumis cégek részére. A Waze rendszerében egyszerre több, akár 50 helyszín is hirdethető.
Felkeltette érdeklődését a Waze hirdetés?
Kérjen ajánlatot a Marketing21 ügynökségtől!
Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak





