Waze hirdetés

Hatékony lokális hirdetés a Waze közösségi navigációs App-al. Érd el a közelben autózókat!
Ajánlatkérés
Waze hirdetés főkép

Mi az a Waze hirdetés?

A Waze egy közösségi navigációs app, ami okostelefonon teszi egyszerűbbé az autóval közlekedők életét. A rendszer lehetőséget biztosít hirdetések vásárlására is a cégeknek.

A Waze a legelterjedtebb autós útvonaltervező applikáció Magyarországon, így ha olyan vállalkozást szeretnél hirdetni, ami az autóval érkezőkre épít, érdemes kipróbálni. A Waze lehetővé teszi, hogy azokat érd el, akik épp elhaladnak az üzlethelyiség vagy áruház mellett.

A Waze hirdetés előnyei

Lokális

Remek eszköz a lokális ismertség erősítésére. Csak azoknak jelenik meg, akik a közelben tartózkodnak.

Gyors

A Waze hirdetéshez nem kell sok előkészület, például weblap audit. Gyorsan elindítható, azonnal látható.

Pontos adatok

A hirdetési rendszerből pontos adatokat kaphatunk a hirdetések teljesítményéről.

Olcsó elérés

A hasonló lokális marketing eszközökhöz képest a Waze ára versenyképes.

Zero-Speed Takeover

Hatékony banner hirdetés az épp pirosnál vagy dugóban álló autósoknak.

Mikor érdemes Waze hirdetést használni?

A Waze segítségével elérheted azokat, akik épp a közelben autóznak. A legjobban eredmények akkor várhatók, ha a célközönség autót használókból áll.

Példa sikeres Waze hirdetésekre:

  • Forgalmas utak mellet, vagy ahhoz közeli kisebb utcában található üzletek
  • Gyorséttermek, főút melletti vendéglők
  • Benzinkutak
  • Áruház láncok
  • Autószerelők, autószervizek, karosszériások
  • Gumiszerelők, gumisok
  • Kisboltok, akik szeretnének bekerülni a lokális köztudatba
  • Autósoknak szóló események hirdetése
  • További kreatív kampányok

Hirdetési típusok a Waze app-ban

1. Keresési hirdetés: kiemelt megjelenést biztosít a cégnek, amennyiben épp a Waze keresőjébe üt be valaki kifejezéseket. Ha benzkinkutat keres például valaki, akkor a Waze előre fogja sorolni és kiemelten fogja megjeleníteni a hirdetőket a versenytársakkal szemben.

2. Logózott, kiemelt helyszínek (pin): A közelben autózó Waze felhasználóknak megjelenő hirdetési típus. Segítségével a közelben ingázó, közlekedő autósok megismerhetik a vállalkozást.

3. Zero-Speed Takeover: ha az autó sebessége 0-ra lassul, a mobil képernyő jelentős részét eltakaró banner hirdetés jelenik meg. Jellemzően piros lámpánál és a dugókban látják a felhasználók, így biztosan nem kerüli el a figyelmüket.

A Waze hirdetés különösen ajánlott azoknak a cégeknek, akiknek több lokációja is van. Például több üzlettel rendelkező áruházláncok, benzinkút hálózatok, autószerelő hálózatok, gumis cégek részére. A Waze rendszerében egyszerre több helyszín is hirdethető.

Mérhető és megtérülő kampányokkal elérheted az üzleti célokat
Kérj ajánlatot gyorsan és egyszerűen!
Ajánlatkérés
Website by Marketing21