Waze hirdetés

Hatékony lokális hirdetés a Waze közösségi navigációs App-al. Érje el olcsón a közelben autózókat!

Waze hirdetés szolgáltatás
Waze reklám ajánlat

Mi az a Waze hirdetés?

A Waze egy közösségi navigációs app, ami okostelefon teszi egyszerűbbé az autóval közlekedők életét. A rendszert lehetőséget biztosít hirdetések vásárlására is.

A Waze egyre elterjedtebb Magyarországon, így érdemes minél előbb elindítani az autós felhasználóknak szóló hirdetést. Ez az innovatív hirdetési forma lehetővé teszi, hogy azokat érje el a vállalkozása, akik épp elhaladnak az üzlethelyiség vagy iroda mellett.

Jelenleg csak kevesen használják ki a Waze hirdetésben rejlő lehetőségeket: ez a legjobb alkalom arra, hogy a versenytársai között elsőként az Ön vállalkozása szólítsa meg a potenciális ügyfeleket ezen a platformon. A Marketing21 segítségével még a konkurencia előtt elindíthatja cége reklámkampányait.

A Waze hirdetés előnyei

Lokális

Remek eszköz a lokális ismertség erősítésére. Csak azoknak jelenik meg, akik a közelben tartózkodnak.

Gyors

A Waze hirdetéshez nem kell sok előkészület, például weblap audit. Gyorsan elindítható, azonnal látható.

Pontos adatok

A Waze hirdetési rendszeréből pontos adatokat kaphatunk arról, hogy hányszor jelent meg a hirdetésünk.

Olcsó elérés

A hasonló lokális marketing eszközökhöz képest a Waze ára versenyképes. Már napi 2$-tól elindítható.

Zero-Speed Takeover

100$/nap hirdetési keret felett hatékony banner hirdetés az épp pirosnál/dugóban álló autósoknak.

Mikor érdemes Waze hirdetést használni?

A Waze segítségével elérheti azokat, akik éppen a cége közelében autóznak. A legjobban eredmények akkor várhatóak, ha a célközönsége autót használókból áll.

Példa sikeres Waze hirdetésekre:

  • Forgalmas utak mellet, vagy ahhoz közeli kisebb utcában található üzletek
  • Gyorséttermek, főút melletti vendéglők
  • Benzinkutak
  • Áruház láncok
  • Autószerelők, autószervizek, karosszériások
  • Gumiszerelők, gumisok
  • Kisboltok, akik szeretnének bekerülni a lokális köztudatba
  • Autósoknak szóló események hirdetése
  • További kreatív kampányok

Hirdetési típusok a Waze app-ban

1. Keresési hirdetés: kiemelt megjelenést biztosít a cégnek, amennyiben épp a Waze keresőjébe üt be valaki kifejezéseket. Ha benzkinkutat keres például valaki, akkor a Waze előre fogja sorolni és kiemelten fogja megjeleníteni a hirdetőket a versenytársakkal szemben.

2. Logózott, kiemelt helyszínek (pin): A közelben autózó Waze felhasználóknak megjelenő hirdetési típus. Segítségével a közelben ingázó, közlekedő autósok megismerhetik a vállalkozást.

3. Zero-Speed Takeover: ha az autó sebessége 0-ra lassul, a mobil képernyő jelentős részét eltakaró banner hirdetés jelenik meg. Jellemzően piros lámpánál és a dugókban látják a felhasználók, így biztosan nem kerüli el a figyelmüket. Sajnos csak nagy hirdetőknek érhető el minimum 100$/nap hirdetési költségkeret felett.

A Waze hirdetés különösen ajánlott azoknak a cégeknek, akiknek több lokációja is van. Például több üzlettel rendelkező áruházláncok, benzinkút hálózatok, autószerelő hálózatok, gumis cégek részére. A Waze rendszerében egyszerre több, akár 50 helyszín is hirdethető.

Felkeltette érdeklődését a Waze hirdetés?

Kérjen ajánlatot a Marketing21 ügynökségtől!

Büszkék vagyunk rá, hogy ők is minket választottak

L'occitane - Marketing21 Partner
Alcoa - Marketing21 Partner
Gépész Holding - Marketing21 Partner
Thomas Magyarország - Marketing21 Partner
KitchenAid - Marketing21 Partner
Tisia Hotel

Marketing eszközök a gyakorlatban

Ingyenes tanfolyam hírlevél feliratkozóknak 

✔️ 6 nap, 6 lecke

✔️ Hatékony, teljesítmény alapú kampányok

✔️ Gyakorlatban tesztelt, bevált módszerek

✔️ Haladó eszközök innovátoroknak

Sikeres feliratkozás: hamarosan küldjük az első leckét!