Webanalitika

Performance ügynökségként garantáljuk a teljes átláthatóságot. A webanalitika és weboldal látogatottság mérése grátisz bármely hirdetéskezelés szolgáltatáshoz.
Ajánlatkérés
Cookiebot Agency Partner
Weboldal analitika beállítás

A webanalitika célja

Webanalitika alatt a kampányok során keletkező adatok gyűjtését, mérését és adatvizualizációs technológiával készülő riportok készítését értjük. A szolgáltatásnak az is része, hogy biztosítjuk a jogszerű működés technikai feltételeit a Cookie bannerek beállításával. A szolgáltatással mindig meg fog felelni a vállalati weboldal a hirdetési hálózatok aktuális elvárásainak is (például Google Consent Mode v2, Facebook CAPI és egyéb szerveroldali mérések).

Webanalitika nélkül nem lennénk tisztában olyan alapvető kérdésekkel, hogy mennyien látogatták meg a weboldalt, hányan kattintottak a hirdetésünre, vagy mekkora volt a konverziós arány, és milyen megtérüléssel (ROAS) futottak a kampányok.

Ügyfeleink a KPI adatokat élőben követhetik egy 24/7/365 elérhető vezérlőpult segítségével. Az elköltött reklámbüdzsé megtérülése napi szinten elemezhető hirdetési platformtól függetlenül.

Milyen adatokathoz férnek hozzá ügyfeleink?

Weboldal látogatottság

Napra vagy akár órára pontosan elemezhető, hogy hány látogató böngészte a weboldal.

Ajánlatkérések száma

Elemezhető, hogy hányan kértek ajánlatot, milyen forgalmi forrásból érkeztek és mennyibe került egy ajánlatkérés az adott időszakban.

Vásárlások száma

Webáruházak esetében napi bontásban látható a vásárlások száma, az átlagos kosárérték és bevétel nagysága.

Megtérülés (ROI, ROAS)

A marketing költségek és a realizált bevételek arányában látható, hogy hányszoros megtérüléssel dolgoznak a kampányok.

Látogatók adatai

Honnan érkeznek? Mennyi időt töltenek az oldalon? Hol tartózkodnak? Milyen életkorúak? Minden statisztikai adat elérhető egy felületen.

További példák a kinyerhető adatokra

  • Látogatók földrajzi helyzete
  • Vásárlók életkora, neme
  • Látogatók érdeklődési körei
  • A honlapmegtekintéshez használt eszközök (mobil-pc-tablet)
  • Sikeres és sikertelen konverzió okainak vizsgálata
  • A kurzormozgások lekövetésével kideríthető, hogy mi keltette fel a látogatók figyelmét a weblapunkon
  • Honnan és milyen reklámeszköznek köszönhetően érkeztek a látogatók a honlapra (például hányan érkeznek a Facebook és hányan a Google Ads hirdetésre kattintva)
  • Mennyibe került egy vásárló megszerzése és mennyi profitot hoz egy átlagos megrendelés
  • A látogatók mennyi időt töltöttek az oldalon
  • Milyen napokon és napszakban böngésznek a legtöbben
  • Milyen eszközökön és mely oldalakon marad el a felhasználói élmény a fogyasztói elvárásoktól

Mire használjuk a webanalitikát?

A marketingesek soha nem voltak még ennyire könnyű helyzetben, mint a digitális korban. Az online marketingben majdnem minden mérhető.

Egy-egy megfelelően integrált és beállított mérési rendszer rengeteget információt elárul a weboldalak látogatóiről és a hirdetések célközönségéről. Az adatok rendszerezésével kideríthető, hogy mely kampányaink voltak sikeresek és hol kell finomhangolni a marketing gépezetet.

Egy jól kiépített elemzési rendszer segíthet eldönteni például, hogy a Display, a közösségi média, az Google Ads keresőmarketing vagy valamelyik másik kampányba érdemes több pénzt fektetni.

Az adatmérés és a konverziókövetés beállítása komoly tapasztalatot és tudást igényel. A Marketing21 segít kiépíteni a teljes analitika folyamatot a Google Tag Manager konfigurálásától, a GA4 integráción át az adatvizualizációig és a további mérési rendszerekig (Facebook pixel és CAPI, LinkedIn, Taboola pixel, Hotjar, stb).

We
Mérhető és megtérülő kampányokkal elérheted az üzleti célokat
Kérj ajánlatot gyorsan és egyszerűen!
Ajánlatkérés
Website by Marketing21