Szolgáltatások
Hirdetéskezelés
Content & SEO
Rólunk
Hasznos
Marketing alapok
Online marketing
Ajánlatkérés
Webanalitika alatt a kampányok során keletkező adatok gyűjtését, mérését és adatvizualizációs technológiával készülő riportok készítését értjük. A szolgáltatásnak az is része, hogy biztosítjuk a jogszerű működés technikai feltételeit a Cookie bannerek beállításával. A szolgáltatással mindig meg fog felelni a vállalati weboldal a hirdetési hálózatok aktuális elvárásainak is (például Google Consent Mode v2, Facebook CAPI és egyéb szerveroldali mérések).
Webanalitika nélkül nem lennénk tisztában olyan alapvető kérdésekkel, hogy mennyien látogatták meg a weboldalt, hányan kattintottak a hirdetésünre, vagy mekkora volt a konverziós arány, és milyen megtérüléssel (ROAS) futottak a kampányok.
Ügyfeleink a KPI adatokat élőben követhetik egy 24/7/365 elérhető vezérlőpult segítségével. Az elköltött reklámbüdzsé megtérülése napi szinten elemezhető hirdetési platformtól függetlenül.
Napra vagy akár órára pontosan elemezhető, hogy hány látogató böngészte a weboldal.
Elemezhető, hogy hányan kértek ajánlatot, milyen forgalmi forrásból érkeztek és mennyibe került egy ajánlatkérés az adott időszakban.
Webáruházak esetében napi bontásban látható a vásárlások száma, az átlagos kosárérték és bevétel nagysága.
A marketing költségek és a realizált bevételek arányában látható, hogy hányszoros megtérüléssel dolgoznak a kampányok.
Honnan érkeznek? Mennyi időt töltenek az oldalon? Hol tartózkodnak? Milyen életkorúak? Minden statisztikai adat elérhető egy felületen.
A marketingesek soha nem voltak még ennyire könnyű helyzetben, mint a digitális korban. Az online marketingben majdnem minden mérhető.
Egy-egy megfelelően integrált és beállított mérési rendszer rengeteget információt elárul a weboldalak látogatóiről és a hirdetések célközönségéről. Az adatok rendszerezésével kideríthető, hogy mely kampányaink voltak sikeresek és hol kell finomhangolni a marketing gépezetet.
Egy jól kiépített elemzési rendszer segíthet eldönteni például, hogy a Display, a közösségi média, az Google Ads keresőmarketing vagy valamelyik másik kampányba érdemes több pénzt fektetni.
Az adatmérés és a konverziókövetés beállítása komoly tapasztalatot és tudást igényel. A Marketing21 segít kiépíteni a teljes analitika folyamatot a Google Tag Manager konfigurálásától, a GA4 integráción át az adatvizualizációig és a további mérési rendszerekig (Facebook pixel és CAPI, LinkedIn, Taboola pixel, Hotjar, stb).